Vies geslijm, bahquote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik had loveyou als tt, nu voel ik de liefde niet
Eergisteren nog ziek aan gegeten. En dat gaat best snel. Ik wil godverdomme zoet eten maar ik heb niets gehaald vandaag omdat ik een vrek ben.quote:
Haten op Red Band.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die dingen zijn goor, smakeloze mensen
wat vind jij lekker danquote:Op woensdag 6 april 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die dingen zijn goor, smakeloze mensen
Je kan er inderdaad makkelijk hele zak van opeten in een keer, maar heb mezelf aangeleerd om dat niet te doen. Heb het gerekt naar anderhalve dagquote:Op woensdag 6 april 2016 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eergisteren nog ziek aan gegeten. En dat gaat best snel. Ik wil godverdomme zoet eten maar ik heb niets gehaald vandaag omdat ik een vrek ben.
lolquote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef ]cofox het volgende:
Inmiddels word ik bedreigd door een Mod hier op fok omdat ik tegen heb gestemd jammer hoor ook Fok is inmiddels geïnfecteerd door de D66 Gestapo
Dat weet jij wel, ouwe viezerik.quote:
We hadden het er toch over van wat Opsnol lekker vondquote:
Heel knap. Ik kan dat niet meer. Meer dan 10 van die snoepjes en het gaat slecht met de maag.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan er inderdaad makkelijk hele zak van opeten in een keer, maar heb mezelf aangeleerd om dat niet te doen. Heb het gerekt naar anderhalve dag
Knap he
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hadden het er toch over van wat Opsnol lekker vond
Is dat CR7?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hadden het er toch over van wat Opsnol lekker vond
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:01 schreef sjorsie1982het volgende:
Alleen voor dit referndum zal ik gebruik maken van mijn kiespas. In alle andere gevallen verscheur ik hem direct.
Vulgair.quote:
Wij zijn allen broeders, waarde vriend.quote:
dus incest?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wij zijn allen broeders, waarde vriend.
Ik.
Chocola van Cote d'or is wel lekker maar toffee lijkt me dan weer niksquote:Op woensdag 6 april 2016 23:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toffee met chocolade eromheen van Cho d'or.
Ga klooncheck aanvragen dan, ik wens niet geassocieerd te worden met die mongool.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
Wel apart dat Rozevla weg is en Bonethuggs weer terug
In het Koninklijk Huis wel, godverdomme.quote:
Roze vla is iemand die mongolisch doet, maar niet is. En in het doen zit het verschil.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ga klooncheck aanvragen dan, ik wens niet geassocieerd te worden met die mongool.
Ach jamsaken. Wine gums vind ik trouwens ook lekker en Ricola-snoepjes.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chocola van Cote d'or is wel lekker maar toffee lijkt me dan weer niks
Aha, en nu?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Roze vla is iemand die mongolisch doet, maar niet is. En in het doen zit het verschil.
toch zit er ergens wel een steekje los bij vlaquote:Op woensdag 6 april 2016 23:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Roze vla is iemand die mongolisch doet, maar niet is. En in het doen zit het verschil.
gvd zegquote:Kunnen we hier op fok niet een petities tarten voor een referendum :p
Ja! Te beginnen bij het TTIP verdrag.
Tot nu toe neig ik naar de aanwezigheid van Rozevla, dus iets meer je best doenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ga klooncheck aanvragen dan, ik wens niet geassocieerd te worden met die mongool.
Een duidelijk signaal in ieder geval.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
De eerste NEE stem tegen de EU komt uit Nederland. En daar ben ik best trots op! Wij zijn het startpunt van een nieuwe tijd die aan gaat breken. #Brexit is de volgende klap en dan gaan er nog veel volgen!
Op naar een nieuwe, andere EU!
Mee eens.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
toch zit er ergens wel een steekje los bij vla
For the lulz.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Meest voor de hand liggende is dat het kabinet ontslag neemt nadat de uitslag officieel bekend is gemaakt.
Er moet een nieuw verdrag komen, wat samen met de illegalencrisis en islamitische terreur de inzet kan wordt van vervroegde verkiezingen.
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
De eerste NEE stem tegen de EU komt uit Nederland. En daar ben ik best trots op! Wij zijn het startpunt van een nieuwe tijd die aan gaat breken. #Brexit is de volgende klap en dan gaan er nog veel volgen!
Op naar een nieuwe, andere EU!
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tot nu toe neig ik naar de aanwezigheid van Rozevla, dus iets meer je best doen
quote:Vooral dat kut-Vught. Zonder hen waren alle gemeenten beneden de rivieren rood gekleurd!! Het was nipt daar, maar toch nog positief.
Als ik er morgen langs rijd dan zal ik even uit het raam schijten. Koekwouzen!
Man man man.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
50.000 euro voor een lul die het gebruikt om teksten op toiletpapier te printen voor campagne voeren
Ik vond je eerst irritant, maar aangezien die nerdjes je ook kut vinden, vind ik je ineens chillquote:
Ehm okequote:Op woensdag 6 april 2016 23:31 schreef Kurovski het volgende:
Dat uitslagenkaartje is nog heel handig. Paar bommen op 020 (sowieso), Vught, Groningen...
Ga toch heen man, ik ben de beste. Ik mag iedereen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond je eerst irritant, maar aangezien die nerdjes je ook kut vinden, vind ik je ineens chill
The enemy of my enemy is my friend enzo.
Ehm, nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels past wel goed bij NWS-volk
twitter:VoorNederland twitterde op woensdag 06-04-2016 om 22:49:49En nu een #referendum over het Nederlands EU-lidmaatschap.#VNL heeft daartoe een wetsvoorstel ingediend.#Nexit reageer retweet
Klaver.quote:
In NWS?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze denken daar ook echt dat er geen verdrag zal komen![]()
![]()
Het wordt in ieder geval aangepast en ze moeten het opnieuw bekijken, heerlijk die democratie haha.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
quote:Eerste keer in mijn leven dat ik echt het gevoel heb gehad een rol te spelen in de democratie. Heb vanaf het begin (handtekeningen) meegedaan, ook nog heel wat mensen over de streep gezet om te tekenen, ook hier op FOK!, vandaag al die mensen nog eens gebeld om ze te herinneren te gaan stemmen en dan nu eindelijk:
EINDZEGE!
Neemt niet weg dat de tegenstand tegen Brussel groter zal worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
Wie ben jij?quote:
Nederland zit nu zo diep in EU dat ze onmogelijk zonder schade eruit kunnen, dat gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de tegenstand tegen Brussel groter zal worden.
Haha, deze heb ik opgeslagen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederland zit nu zo diep in EU dat ze onmogelijk zonder schade eruit kunnen, dat gaat ook niet gebeuren
Heb je voetbal gezien?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet, maar ik mis rozevla en zijn poepproblemen
Flauw weer hoor.quote:
Nogal.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
Weet niet, maar ik mis rozevla en zijn poepproblemen
Mijn opa zat bij de NSB.quote:
Juist niet goede vriend, ik lurkte altijd veel. En ik ken 'jullie' standpunten. Dat maakt het ook zo grappig.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:43 schreef hoink581 het volgende:
BoneThugs, heb jij in het dagelijks leven een laag zelfbeeld en last van onzekerheid?
De EU helpt zichzelf wel om zeep.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederland zit nu zo diep in EU dat ze onmogelijk zonder schade eruit kunnen, dat gaat ook niet gebeuren
Voor de draad ermee.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:44 schreef BoneThugss het volgende:
Juist niet goede vriend, ik lurkte altijd veel. En ik ken 'jullie' standpunten. Dat maakt het ook zo grappig.
#bringbackretryquote:Op woensdag 6 april 2016 23:43 schreef hoink581 het volgende:
BoneThugs, heb jij in het dagelijks leven een laag zelfbeeld en last van onzekerheid?
Ook opgeslagen.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik wil marcelo een elleboog geven. Kan hem toch wel 1vs1 aan.
Je kent je eigen standpunten niet?quote:
Oké grapje hij had zelfs mensen verborgen en moest vluchten toen ze er achter kwamen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan had je vandaag toch juist 'voor' moeten stemmen? Ik snap het allemaal niet meer
k, wat is mijn standpunt betreffende politiek en referendum dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Juist niet goede vriend, ik lurkte altijd veel. En ik ken 'jullie' standpunten. Dat maakt het ook zo grappig.
Alles is kutquote:Op woensdag 6 april 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
k, wat is mijn standpunt betreffende politiek en referendum dan?
Vind jij het geen laffe duitser streek van hem dan?quote:
Ik ben stoned, ik heb dus geen zin om hele verhalen te typen. Maar jij bent vrij links naar mijn opvatting.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
k, wat is mijn standpunt betreffende politiek en referendum dan?
Omdat bril, omdat anti-EU, omdat niet snappen wat gevolgen zijn...quote:Op woensdag 6 april 2016 23:47 schreef hoink581 het volgende:
Waarom willen al die flapdrollen dat de GB uit de EU gaat?
Dat snap ikquote:Op woensdag 6 april 2016 23:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oké grapje hij had zelfs mensen verborgen en moest vluchten toen ze er achter kwamen.
Hij zou teleurgesteld zijn als hij van mijn posts af wist.
Lees maar terug hoor, man man man.quote:
twitter:Nigel_Farage twitterde op woensdag 06-04-2016 om 22:54:57Just spoken to @GeenPeil celebration party on speaker phone. Lots of them planning to come over and campaign for UK referendum. reageer retweet
haha goede gok dat is iedereen hierquote:Op woensdag 6 april 2016 23:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben stoned, ik heb dus geen zin om hele verhalen te typen. Maar jij bent vrij links naar mijn opvatting.
Luiz sowieso. Ik vond het erg knap geacteerd, bijna Oscarwaardigquote:Op woensdag 6 april 2016 23:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vind jij het geen laffe duitser streek van hem dan?
David Luiz mag er ook één omdat het een oelewapper is.
Noel?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben stoned, ik heb dus geen zin om hele verhalen te typen. Maar jij bent vrij links naar mijn opvatting.
Hoor wie het zegt, Hendrik.quote:
Marcelo was juist aan het acteren, luiz kan er juist niks van. En Delph moet gewoon permanent in een terrarium gestopt worden, vieze slang. En nu ga ik slapen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Luiz sowieso. Ik vond het erg knap geacteerd, bijna Oscarwaardig
Marcelo is gewoon een loser eersteklas
Zuid-Limburg... Heerlen, Kerkrade, Sittard-Geleen enzquote:Op woensdag 6 april 2016 23:50 schreef Kurovski het volgende:
PVV-gemeenten haal je er ook zo uit trouwens. Eveneens maar platgooien.
Echt verotte handig dat kaartje.
Echt nu al gaan huilen omdat anderen misschien gaan huilenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen strooptochten door Europa.
Jan Roos is een echte Jan, een held. Hij heeft de EU bij den ballen.
Zul je zien dat de 'tactische' niet-stemmers nu beginnen te zeuren dat het referendum opnieuw moet, omdat wanneer ze dit geweten hadden ze wel naar het stembureau gegaan waren. En dat het nu niet eerlijk is, want maar 20% van de bevolking bepaalt nu dat we tegen het verdrag zijn.
IN YOUR FACE, LOOSERS!!
Zelfs Roze Vla was nog makkelijker te volgen in zijn onnavolgbare kronkels dan jij.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:51 schreef BoneThugss het volgende:
Hoor wie het zegt, Hendrik.![]()
Laffe autist.![]()
Ik.
Na Luiz had een enter gemoetenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Marcelo was juist aan het acteren, luiz kan er juist niks van. En Delph moet gewoon permanent in een terrarium gestopt worden, vieze slang. En nu ga ik slapen.
Goede vriend, ik wou je niet beledigen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zelfs Roze Vla was nog makkelijker te volgen in zijn onnavolgbare kronkels dan jij.![]()
Een man weet pas wat hij mist als ze er niet is.
Haha, meneer Twingo.quote:
Misschien ben ik wel een nieuwe user.quote:
Kan nietquote:Op woensdag 6 april 2016 23:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een nieuwe user.![]()
Ik.
Haha, zelfs Dumpert gehaald.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik heb al die filmpjes verwijderd joh. Fakking Dumpert.
Kut man.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, zelfs Dumpert gehaald.![]()
Levende legende deze man.![]()
Ik.
Wat, kut, waar?quote:
Bij deze is het onmogelijke mogelijk geworden.quote:
Ik niet, behalve met mes en vork vasthouden, dat doe ik wel als een leftiequote:Op woensdag 6 april 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha goede gok dat is iedereen hier
Veel extra views gehad nadat het op Dumpert kwam?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik heb al die filmpjes verwijderd joh. Fakking Dumpert.
Ik moet deze gewoon quoten, is iedereen hier stoned?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha goede gok dat is iedereen hier
Ik bedoel simpele mensen reageren simpel en dat is wat ik constant lees hier. De simpelheid van de doorsnee mensquote:Op donderdag 7 april 2016 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik niet, behalve met mes en vork vasthouden, dat doe ik wel als een leftie
hjbquote:Op donderdag 7 april 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik bedoel simpele mensen reageren simpel en dat is wat ik constant lees hier. De simpelheid van de doorsnee mens
Wat heb jij eigenlijk gestemd, a zellem.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik bedoel simpele mensen reageren simpel en dat is wat ik constant lees hier. De simpelheid van de doorsnee mens
Hey Faeroerquote:Op donderdag 7 april 2016 00:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk gestemd, a zellem.![]()
Fakka swa, rustig?quote:
Ja, op m`n hele kanaal iets van 400 extra viewsquote:Op donderdag 7 april 2016 00:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veel extra views gehad nadat het op Dumpert kwam?
Ik.quote:
Godsamme word hier mad vanquote:
Negatieve publiciteit is ook publiciteit toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, op m`n hele kanaal iets van 400 extra viewsMaar ik ga (wat ik al meldde) Geen dashcam filmpjes meer uploaden, en verder ga ik gewoon niet meer caren als ik wat upload.
Dus heb je er nu 400, hihaho.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, op m`n hele kanaal iets van 400 extra views.
Ik heb 200k views op 1 van m'n uploads.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, op m`n hele kanaal iets van 400 extra viewsMaar ik ga (wat ik al meldde) Geen dashcam filmpjes meer uploaden, en verder ga ik gewoon niet meer caren als ik wat upload.
Krijg je dan ook poen?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb 200k views op 1 van m'n uploads.
Met Tong gaat alles goed hoorquote:
Als iemand een mening over mij heeft prima, maar ze gingen onder die dashcamfilmpjes en onder die laatste vlog die ik had geupload best ver. Die heb ik sowieso verwijderd. Mede door dumpert.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Negatieve publiciteit is ook publiciteit toch?
DP zal wel in een junkencoma liggen, geef hem twee dagenquote:
quote:
Watquote:Op donderdag 7 april 2016 00:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met Tong gaat alles goed hoor
haha kuttypo
Erg jammer. Geen gratis abo voor mensen dus.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas dat niemand een stemfie postte in fobo
Goed verhaal, lekker kort. Doei.quote:
Mag ik die gratis abo, ik ben geboycot door Nederland om te stemmenquote:Op donderdag 7 april 2016 00:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Erg jammer. Geen gratis abo voor mensen dus.
Klote man.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag ik die gratis abo, ik ben geboycot door Nederland om te stemmen
HAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag ik die gratis abo, ik ben geboycot door Nederland om te stemmen
Oké bedankt hansquote:
Ik doe niet aan reclame. Een andere upload is trouwens voor een docu op tv gebruikt. Daar ben ik 2 jaar geleden voor benaderd of ze die mochten gebruiken. Wel geinig, kreeg het DVDtje opgestuurd en m'n naam staat in de aftiteling.quote:
En terecht, al die KK Polen pakken onze banen als Chauffeur af.quote:
moet jij wetenquote:Op donderdag 7 april 2016 00:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En terecht, al die KK Polen pakken onze banen als Chauffeur af.
Waar ging dat overquote:Op donderdag 7 april 2016 00:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe niet aan reclame. Een andere upload is trouwens voor een docu op tv gebruikt. Daar ben ik 2 jaar geleden voor benaderd of ze die mochten gebruiken. Wel geinig, kreeg het DVDtje opgestuurd en m'n naam staat in de aftiteling.
Wat moet ik zelf weten waarde vriend?quote:
Jullie weten nu al genoeg over hoe ik denk en ben hier dus dit is wat jullie van mij kunnen verwachten. En jullie vinden het niets omdat jullie er niet voor open willen staan.quote:
of je chauffeur wil wordenquote:Op donderdag 7 april 2016 00:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat moet ik zelf weten waarde vriend?
Zeer zeker niet, maar dit verdrag was/is gewoon kut. Door de shredder ermee.quote:
De rode zee zeker ahahquote:
uh okequote:Op donderdag 7 april 2016 00:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, maar dit verdrag was/is gewoon kut. Door de shredder ermee.
Ik.quote:
quote:Eindstand
Voor: 38,1%
Tegen: 61,1%
Opkomst: 32,2%
Rode Zee is geen reet aan. Met een High Speed Craft misschien wel leuk.quote:
Haha, bijna 62 procent. Maar dat is wel een 'relatief kleine minderheid' .quote:
Soms jammer dat er geen census kiesrecht is he.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij de laagopgeleiden was het aandeel tegenstemmers (rond de 70 procent) veel hoger dan bij hoogopgeleiden (49 procent).
Ipsos zette de opkomstcijfers ook af tegen de politieke voorkeur van de kiezer bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2012. Van alle mensen die toen op de PVV stemden, heeft vandaag 95 procent tegen het verdrag gestemd. Onder de SP-stemmers was 83 procent tegen.
Hoe verrassend
Gewoon mes in hun oog stekenquote:Op donderdag 7 april 2016 00:23 schreef MrBradge het volgende:
Sommige reacties op dumpert, gutteguttegutZe willen mij en/of m`n Twingo fysiek aanvallen als ze mij zien rijden
Heerlijk al dat zuurquote:Op donderdag 7 april 2016 00:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, bijna 62 procent. Maar dat is wel een 'relatief kleine minderheid' .![]()
Haha, dooddoeners, come at me.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij de laagopgeleiden was het aandeel tegenstemmers (rond de 70 procent) veel hoger dan bij hoogopgeleiden (49 procent).
Hoe verrassend
Ninja-edit gespot.quote:
gwn blijven fokken, alles komt goed.quote:
Als ik serieus zie dat er iemand iets naar mijn auto gooit of er een deuk in probeert te trappen maakt het mij niet uit wat de consequenties zijn maar dan breek ik z`n arm/been, kom nou, vanwege wat filmpjes dreigen iemand fysiek aan te vallen kankerstraal op zeg..quote:Op donderdag 7 april 2016 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon mes in hun oog steken
Mooi, toch? Hier met dat geld en snelquote:Op donderdag 7 april 2016 00:23 schreef MrBradge het volgende:
Sommige reacties op dumpert, gutteguttegutZe willen mij en/of m`n Twingo fysiek aanvallen als ze mij zien rijden
Naah.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mooi, toch? Hier met dat geld en snel
Gwn blijven fokken.quote:
Dat zal wel loslopen, maar gelijk heb je.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik serieus zie dat er iemand iets naar mijn auto gooit of er een deuk in probeert te trappen maakt het mij niet uit wat de consequenties zijn maar dan breek ik z`n arm/been, kom nou, vanwege wat filmpjes dreigen iemand fysiek aan te vallen kankerstraal op zeg..
Gwn blijven fokken.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, maar gelijk heb je.
Ben helemaal niet zo`n agressief iemand, maar van m`n spullen blijf je (zeker op zo`n manier) Gewoon af. En als je dan óók nog eens gaat zeggen dat je wel even mijn auto kort schopt of mij in mekaar beukt heb je de verkeerde voor je.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, maar gelijk heb je.
Graag!quote:Op donderdag 7 april 2016 00:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Zal ik je dumpert tune daar posten om wat goodwil te kweken?
Nee, deze is of via Autoweek of via hier terechtgekomen op Dumpert.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:44 schreef Fylax het volgende:
heb je weer filmpje op dumpert gezet braddie
linkjequote:Op donderdag 7 april 2016 00:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, deze is of via Autoweek of via hier terechtgekomen op Dumpert.
Gewoon doen wat ik in DM zei, je weet maar nooit. Ik had het ook meer omdat ik met waardevolle spullen rondreed en er gebeuren wel vaker overvallen op bezorgers.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben helemaal niet zo`n agressief iemand, maar van m`n spullen blijf je (zeker op zo`n manier) Gewoon af. En als je dan óók nog eens gaat zeggen dat je wel even mijn auto kort schopt of mij in mekaar beukt heb je de verkeerde voor je.
Wow serieus ja?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik serieus zie dat er iemand iets naar mijn auto gooit of er een deuk in probeert te trappen maakt het mij niet uit wat de consequenties zijn maar dan breek ik z`n arm/been, kom nou, vanwege wat filmpjes dreigen iemand fysiek aan te vallen kankerstraal op zeg..
Gestemd?quote:
Wowowquote:Op donderdag 7 april 2016 00:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben helemaal niet zo`n agressief iemand, maar van m`n spullen blijf je (zeker op zo`n manier) Gewoon af. En als je dan óók nog eens gaat zeggen dat je wel even mijn auto kort schopt of mij in mekaar beukt heb je de verkeerde voor je.
Vanochtend met een extra harde erectie wakker geworden?quote:
Ja uiteindelijk wel. Alleen ben eigenlijk tegen een referendum wat zo onduidelijk is en waarbij de initiatiefnemers eigenlijk een andere vraag stellen dan die over het verdrag.quote:
Goedzoquote:Op donderdag 7 april 2016 07:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. Alleen ben eigenlijk tegen een referendum wat zo onduidelijk is en waarbij de initiatiefnemers eigenlijk een andere vraag stellen dan die over het verdrag.
Maar het geld was toch al verspild, dus kan dan net zo goed wel gaan.
Als je dit referendum geldverspilling vond, had je overduidelijk tegen moeten stemmen. Want bij het in werking treden van het verdrag gingen er weer geldwagens naar Oekraïne toe...quote:Op donderdag 7 april 2016 07:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. Alleen ben eigenlijk tegen een referendum wat zo onduidelijk is en waarbij de initiatiefnemers eigenlijk een andere vraag stellen dan die over het verdrag.
Maar het geld was toch al verspild, dus kan dan net zo goed wel gaan.
ik heb geen moorden gepleegdquote:Op donderdag 7 april 2016 08:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zullen zonder hun vader opgroeien
bonethugs zeker? Wat een kneus is dat zegquote:Op donderdag 7 april 2016 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
lol mmg aka dwc is ook weer terug met een nieuw account?
EDIT:
Onee lees net dat ie overal ' ik' post.. dus weer zo'n debieltje die denkt even met een soort gimmick heel populair op FOK! te worden
ben benieuwd hoe snel die weer weg is
jaquote:Op donderdag 7 april 2016 09:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bonethugs zeker? Wat een kneus is dat zeg
Geen idee wie het is, hij was hier een paar maanden geleden ook veel, zal wel een ban hebben gehad. Hij was uiteraard ook 'nieuw' wat we natuurlijk allemaal geloven.quote:Op donderdag 7 april 2016 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
EDIT:
Onee lees net dat ie overal ' ik' post.. dus weer zo'n debieltje die denkt even met een soort gimmick heel populair op FOK! te worden
wat een kneus hequote:Op donderdag 7 april 2016 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
EDIT:
Ja net als al die anderen die toevallig iedereen 'kennen' en de SC gelijk vindenquote:Op donderdag 7 april 2016 09:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, hij was hier een paar maanden geleden ook veel, zal wel een ban hebben gehad. Hij was uiteraard ook 'nieuw' wat we natuurlijk allemaal geloven.
oh gaat het daarover. In dat geval 0quote:Op donderdag 7 april 2016 09:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
0, denk je nou echt dat mortaxx op shemales na chicks heeft geneukt?
Ik vond het eigenlijk wel een grappig fragmentje op RTL. Was lang geleden dat ik moest lachen op Peter, misschien was het zelfs de eerste keerquote:Op donderdag 7 april 2016 09:25 schreef Matip het volgende:
RTL Boulevard wil afrekenen met GeenStijl
Fielax
want als je minderjarig bent mag je geen mening hebbenquote:Op donderdag 7 april 2016 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond het uiterst genant dat Fylax zich mengde in discussie rondom verdrag, alsof hij het erg goed wist en stemrecht had. Hard juichen omdat er een 'nee' uit kwam.
Wat een mongool die fylaxquote:Op donderdag 7 april 2016 09:25 schreef Matip het volgende:
RTL Boulevard wil afrekenen met GeenStijl
Fielax
Ja, het wil alleen niet springen.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ligt het op het puntje van je tong?
Dat mag uiteraard, maar zijn vertoning terwijl hij 15 is vond ik gewoon erg genant overkomen. Toen ik 15 was was ik totaal niet bezig met verkondigen van mijn mening en doen alsof je een enorme zege hebt binnengehaald terwijl het slechts een pyrrusoverwinning isquote:Op donderdag 7 april 2016 09:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
want als je minderjarig bent mag je geen mening hebben
Wel grappig eigenlijk en ik vraag me af of hij het gewoon doet om bij bepaalde crewleden in een goed blaadje te komen. Ik weet het haast wel zeker. Hij kwam hier laatst nog met de mededeling dat hij misschien werk wilde verrichten voor de jongerenpartij van D66. Toch iets anders dan domrechtsquote:Op donderdag 7 april 2016 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond het uiterst genant dat Fylax zich mengde in discussie rondom verdrag, alsof hij het erg goed wist en stemrecht had. Hard juichen omdat er een 'nee' uit kwam.
Vrijwel alle NWS-moderators zijn rechts, dus dat zou me niets verbazenquote:Op donderdag 7 april 2016 09:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel grappig eigenlijk en ik vraag me af of hij het gewoon doet om bij bepaalde crewleden in een goed blaadje te komen. Ik weet het haast wel zeker. Hij kwam hier laatst nog met de mededeling dat hij misschien werk wilde verrichten voor de jongerenpartij van D66. Toch iets anders dan domrechts
quote:Op donderdag 7 april 2016 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Kkvolk bij de laidll die me niet voor laat gaan. Hoop dat je onvoldoende saldo hebt met je volle kar, zikahoer
De wachttijd bij de kassa vind ik ook minder bij Lidl. Ik probeer altijd een beetje op een strategisch tijdstip te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Kkvolk bij de laidll die me niet voor laat gaan. Hoop dat je onvoldoende saldo hebt met je volle kar, zikahoer
Sowwwwwwwquote:Op donderdag 7 april 2016 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
ONZ / Wat voor cijfer geef je je haar?quote:
aidshondquote:Op donderdag 7 april 2016 10:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
ONZ / Wat voor cijfer geef je je haar?
quote:Op donderdag 7 april 2016 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahah ja ok is goed groetjes aan je moederquote:Op donderdag 7 april 2016 10:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]Van die kutkinderen dan die denken dat ze haast hebben met hun blikje energy en frikandelbroodje.
Jij bent het kutkind in dit verhaal.
Lapo, ik open geen nieuwe want mobielquote:Op donderdag 7 april 2016 11:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is toch gewoon niet cool dit... jeetje zeg... tievus HPLC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |