of je chauffeur wil wordenquote:Op donderdag 7 april 2016 00:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat moet ik zelf weten waarde vriend?
Zeer zeker niet, maar dit verdrag was/is gewoon kut. Door de shredder ermee.quote:
De rode zee zeker ahahquote:
uh okequote:Op donderdag 7 april 2016 00:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, maar dit verdrag was/is gewoon kut. Door de shredder ermee.
Ik.quote:
quote:Eindstand
Voor: 38,1%
Tegen: 61,1%
Opkomst: 32,2%
Rode Zee is geen reet aan. Met een High Speed Craft misschien wel leuk.quote:
Haha, bijna 62 procent. Maar dat is wel een 'relatief kleine minderheid' .quote:
Soms jammer dat er geen census kiesrecht is he.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij de laagopgeleiden was het aandeel tegenstemmers (rond de 70 procent) veel hoger dan bij hoogopgeleiden (49 procent).
Ipsos zette de opkomstcijfers ook af tegen de politieke voorkeur van de kiezer bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2012. Van alle mensen die toen op de PVV stemden, heeft vandaag 95 procent tegen het verdrag gestemd. Onder de SP-stemmers was 83 procent tegen.
Hoe verrassend
Gewoon mes in hun oog stekenquote:Op donderdag 7 april 2016 00:23 schreef MrBradge het volgende:
Sommige reacties op dumpert, gutteguttegutZe willen mij en/of m`n Twingo fysiek aanvallen als ze mij zien rijden
Heerlijk al dat zuurquote:Op donderdag 7 april 2016 00:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, bijna 62 procent. Maar dat is wel een 'relatief kleine minderheid' .![]()
Haha, dooddoeners, come at me.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij de laagopgeleiden was het aandeel tegenstemmers (rond de 70 procent) veel hoger dan bij hoogopgeleiden (49 procent).
Hoe verrassend
Ninja-edit gespot.quote:
gwn blijven fokken, alles komt goed.quote:
Als ik serieus zie dat er iemand iets naar mijn auto gooit of er een deuk in probeert te trappen maakt het mij niet uit wat de consequenties zijn maar dan breek ik z`n arm/been, kom nou, vanwege wat filmpjes dreigen iemand fysiek aan te vallen kankerstraal op zeg..quote:Op donderdag 7 april 2016 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon mes in hun oog steken
Mooi, toch? Hier met dat geld en snelquote:Op donderdag 7 april 2016 00:23 schreef MrBradge het volgende:
Sommige reacties op dumpert, gutteguttegutZe willen mij en/of m`n Twingo fysiek aanvallen als ze mij zien rijden
Naah.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mooi, toch? Hier met dat geld en snel
Gwn blijven fokken.quote:
Dat zal wel loslopen, maar gelijk heb je.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik serieus zie dat er iemand iets naar mijn auto gooit of er een deuk in probeert te trappen maakt het mij niet uit wat de consequenties zijn maar dan breek ik z`n arm/been, kom nou, vanwege wat filmpjes dreigen iemand fysiek aan te vallen kankerstraal op zeg..
Gwn blijven fokken.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, maar gelijk heb je.
Ben helemaal niet zo`n agressief iemand, maar van m`n spullen blijf je (zeker op zo`n manier) Gewoon af. En als je dan óók nog eens gaat zeggen dat je wel even mijn auto kort schopt of mij in mekaar beukt heb je de verkeerde voor je.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, maar gelijk heb je.
Graag!quote:Op donderdag 7 april 2016 00:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Zal ik je dumpert tune daar posten om wat goodwil te kweken?
Nee, deze is of via Autoweek of via hier terechtgekomen op Dumpert.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:44 schreef Fylax het volgende:
heb je weer filmpje op dumpert gezet braddie
linkjequote:Op donderdag 7 april 2016 00:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, deze is of via Autoweek of via hier terechtgekomen op Dumpert.
Gewoon doen wat ik in DM zei, je weet maar nooit. Ik had het ook meer omdat ik met waardevolle spullen rondreed en er gebeuren wel vaker overvallen op bezorgers.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben helemaal niet zo`n agressief iemand, maar van m`n spullen blijf je (zeker op zo`n manier) Gewoon af. En als je dan óók nog eens gaat zeggen dat je wel even mijn auto kort schopt of mij in mekaar beukt heb je de verkeerde voor je.
Wow serieus ja?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik serieus zie dat er iemand iets naar mijn auto gooit of er een deuk in probeert te trappen maakt het mij niet uit wat de consequenties zijn maar dan breek ik z`n arm/been, kom nou, vanwege wat filmpjes dreigen iemand fysiek aan te vallen kankerstraal op zeg..
Gestemd?quote:
Wowowquote:Op donderdag 7 april 2016 00:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben helemaal niet zo`n agressief iemand, maar van m`n spullen blijf je (zeker op zo`n manier) Gewoon af. En als je dan óók nog eens gaat zeggen dat je wel even mijn auto kort schopt of mij in mekaar beukt heb je de verkeerde voor je.
Vanochtend met een extra harde erectie wakker geworden?quote:
Ja uiteindelijk wel. Alleen ben eigenlijk tegen een referendum wat zo onduidelijk is en waarbij de initiatiefnemers eigenlijk een andere vraag stellen dan die over het verdrag.quote:
Goedzoquote:Op donderdag 7 april 2016 07:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. Alleen ben eigenlijk tegen een referendum wat zo onduidelijk is en waarbij de initiatiefnemers eigenlijk een andere vraag stellen dan die over het verdrag.
Maar het geld was toch al verspild, dus kan dan net zo goed wel gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |