Ben helemaal niet zo`n agressief iemand, maar van m`n spullen blijf je (zeker op zo`n manier) Gewoon af. En als je dan óók nog eens gaat zeggen dat je wel even mijn auto kort schopt of mij in mekaar beukt heb je de verkeerde voor je.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen, maar gelijk heb je.
Graag!quote:Op donderdag 7 april 2016 00:42 schreef defokkingfoker het volgende:
Zal ik je dumpert tune daar posten om wat goodwil te kweken?
Nee, deze is of via Autoweek of via hier terechtgekomen op Dumpert.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:44 schreef Fylax het volgende:
heb je weer filmpje op dumpert gezet braddie
linkjequote:Op donderdag 7 april 2016 00:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, deze is of via Autoweek of via hier terechtgekomen op Dumpert.
Gewoon doen wat ik in DM zei, je weet maar nooit. Ik had het ook meer omdat ik met waardevolle spullen rondreed en er gebeuren wel vaker overvallen op bezorgers.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben helemaal niet zo`n agressief iemand, maar van m`n spullen blijf je (zeker op zo`n manier) Gewoon af. En als je dan óók nog eens gaat zeggen dat je wel even mijn auto kort schopt of mij in mekaar beukt heb je de verkeerde voor je.
Wow serieus ja?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik serieus zie dat er iemand iets naar mijn auto gooit of er een deuk in probeert te trappen maakt het mij niet uit wat de consequenties zijn maar dan breek ik z`n arm/been, kom nou, vanwege wat filmpjes dreigen iemand fysiek aan te vallen kankerstraal op zeg..
Gestemd?quote:
Wowowquote:Op donderdag 7 april 2016 00:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben helemaal niet zo`n agressief iemand, maar van m`n spullen blijf je (zeker op zo`n manier) Gewoon af. En als je dan óók nog eens gaat zeggen dat je wel even mijn auto kort schopt of mij in mekaar beukt heb je de verkeerde voor je.
Vanochtend met een extra harde erectie wakker geworden?quote:
Ja uiteindelijk wel. Alleen ben eigenlijk tegen een referendum wat zo onduidelijk is en waarbij de initiatiefnemers eigenlijk een andere vraag stellen dan die over het verdrag.quote:
Goedzoquote:Op donderdag 7 april 2016 07:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. Alleen ben eigenlijk tegen een referendum wat zo onduidelijk is en waarbij de initiatiefnemers eigenlijk een andere vraag stellen dan die over het verdrag.
Maar het geld was toch al verspild, dus kan dan net zo goed wel gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |