Als je dit referendum geldverspilling vond, had je overduidelijk tegen moeten stemmen. Want bij het in werking treden van het verdrag gingen er weer geldwagens naar Oekraïne toe...quote:Op donderdag 7 april 2016 07:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. Alleen ben eigenlijk tegen een referendum wat zo onduidelijk is en waarbij de initiatiefnemers eigenlijk een andere vraag stellen dan die over het verdrag.
Maar het geld was toch al verspild, dus kan dan net zo goed wel gaan.
ik heb geen moorden gepleegdquote:Op donderdag 7 april 2016 08:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zullen zonder hun vader opgroeien
bonethugs zeker? Wat een kneus is dat zegquote:Op donderdag 7 april 2016 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
lol mmg aka dwc is ook weer terug met een nieuw account?
EDIT:
Onee lees net dat ie overal ' ik' post.. dus weer zo'n debieltje die denkt even met een soort gimmick heel populair op FOK! te worden
ben benieuwd hoe snel die weer weg is
jaquote:Op donderdag 7 april 2016 09:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bonethugs zeker? Wat een kneus is dat zeg
Geen idee wie het is, hij was hier een paar maanden geleden ook veel, zal wel een ban hebben gehad. Hij was uiteraard ook 'nieuw' wat we natuurlijk allemaal geloven.quote:Op donderdag 7 april 2016 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
EDIT:
Onee lees net dat ie overal ' ik' post.. dus weer zo'n debieltje die denkt even met een soort gimmick heel populair op FOK! te worden
wat een kneus hequote:Op donderdag 7 april 2016 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
EDIT:
Ja net als al die anderen die toevallig iedereen 'kennen' en de SC gelijk vindenquote:Op donderdag 7 april 2016 09:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, hij was hier een paar maanden geleden ook veel, zal wel een ban hebben gehad. Hij was uiteraard ook 'nieuw' wat we natuurlijk allemaal geloven.
oh gaat het daarover. In dat geval 0quote:Op donderdag 7 april 2016 09:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
0, denk je nou echt dat mortaxx op shemales na chicks heeft geneukt?
Ik vond het eigenlijk wel een grappig fragmentje op RTL. Was lang geleden dat ik moest lachen op Peter, misschien was het zelfs de eerste keerquote:Op donderdag 7 april 2016 09:25 schreef Matip het volgende:
RTL Boulevard wil afrekenen met GeenStijl
Fielax
want als je minderjarig bent mag je geen mening hebbenquote:Op donderdag 7 april 2016 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond het uiterst genant dat Fylax zich mengde in discussie rondom verdrag, alsof hij het erg goed wist en stemrecht had. Hard juichen omdat er een 'nee' uit kwam.
Wat een mongool die fylaxquote:Op donderdag 7 april 2016 09:25 schreef Matip het volgende:
RTL Boulevard wil afrekenen met GeenStijl
Fielax
Ja, het wil alleen niet springen.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ligt het op het puntje van je tong?
Dat mag uiteraard, maar zijn vertoning terwijl hij 15 is vond ik gewoon erg genant overkomen. Toen ik 15 was was ik totaal niet bezig met verkondigen van mijn mening en doen alsof je een enorme zege hebt binnengehaald terwijl het slechts een pyrrusoverwinning isquote:Op donderdag 7 april 2016 09:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
want als je minderjarig bent mag je geen mening hebben
Wel grappig eigenlijk en ik vraag me af of hij het gewoon doet om bij bepaalde crewleden in een goed blaadje te komen. Ik weet het haast wel zeker. Hij kwam hier laatst nog met de mededeling dat hij misschien werk wilde verrichten voor de jongerenpartij van D66. Toch iets anders dan domrechtsquote:Op donderdag 7 april 2016 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond het uiterst genant dat Fylax zich mengde in discussie rondom verdrag, alsof hij het erg goed wist en stemrecht had. Hard juichen omdat er een 'nee' uit kwam.
Vrijwel alle NWS-moderators zijn rechts, dus dat zou me niets verbazenquote:Op donderdag 7 april 2016 09:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel grappig eigenlijk en ik vraag me af of hij het gewoon doet om bij bepaalde crewleden in een goed blaadje te komen. Ik weet het haast wel zeker. Hij kwam hier laatst nog met de mededeling dat hij misschien werk wilde verrichten voor de jongerenpartij van D66. Toch iets anders dan domrechts
quote:Op donderdag 7 april 2016 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Kkvolk bij de laidll die me niet voor laat gaan. Hoop dat je onvoldoende saldo hebt met je volle kar, zikahoer
De wachttijd bij de kassa vind ik ook minder bij Lidl. Ik probeer altijd een beetje op een strategisch tijdstip te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Kkvolk bij de laidll die me niet voor laat gaan. Hoop dat je onvoldoende saldo hebt met je volle kar, zikahoer
Sowwwwwwwquote:Op donderdag 7 april 2016 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
ONZ / Wat voor cijfer geef je je haar?quote:
aidshondquote:Op donderdag 7 april 2016 10:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
ONZ / Wat voor cijfer geef je je haar?
quote:Op donderdag 7 april 2016 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahah ja ok is goed groetjes aan je moederquote:Op donderdag 7 april 2016 10:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]Van die kutkinderen dan die denken dat ze haast hebben met hun blikje energy en frikandelbroodje.
Jij bent het kutkind in dit verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |