Wat, kut, waar?quote:
Bij deze is het onmogelijke mogelijk geworden.quote:
Ik niet, behalve met mes en vork vasthouden, dat doe ik wel als een leftiequote:Op woensdag 6 april 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha goede gok dat is iedereen hier
Veel extra views gehad nadat het op Dumpert kwam?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik heb al die filmpjes verwijderd joh. Fakking Dumpert.
Ik moet deze gewoon quoten, is iedereen hier stoned?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha goede gok dat is iedereen hier
Ik bedoel simpele mensen reageren simpel en dat is wat ik constant lees hier. De simpelheid van de doorsnee mensquote:Op donderdag 7 april 2016 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik niet, behalve met mes en vork vasthouden, dat doe ik wel als een leftie
hjbquote:Op donderdag 7 april 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik bedoel simpele mensen reageren simpel en dat is wat ik constant lees hier. De simpelheid van de doorsnee mens
Wat heb jij eigenlijk gestemd, a zellem.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik bedoel simpele mensen reageren simpel en dat is wat ik constant lees hier. De simpelheid van de doorsnee mens
Hey Faeroerquote:Op donderdag 7 april 2016 00:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk gestemd, a zellem.![]()
Fakka swa, rustig?quote:
Ja, op m`n hele kanaal iets van 400 extra viewsquote:Op donderdag 7 april 2016 00:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veel extra views gehad nadat het op Dumpert kwam?
Ik.quote:
Godsamme word hier mad vanquote:
Negatieve publiciteit is ook publiciteit toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 00:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, op m`n hele kanaal iets van 400 extra viewsMaar ik ga (wat ik al meldde) Geen dashcam filmpjes meer uploaden, en verder ga ik gewoon niet meer caren als ik wat upload.
Dus heb je er nu 400, hihaho.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, op m`n hele kanaal iets van 400 extra views.
Ik heb 200k views op 1 van m'n uploads.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, op m`n hele kanaal iets van 400 extra viewsMaar ik ga (wat ik al meldde) Geen dashcam filmpjes meer uploaden, en verder ga ik gewoon niet meer caren als ik wat upload.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |