haha goede gok dat is iedereen hierquote:Op woensdag 6 april 2016 23:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben stoned, ik heb dus geen zin om hele verhalen te typen. Maar jij bent vrij links naar mijn opvatting.
Luiz sowieso. Ik vond het erg knap geacteerd, bijna Oscarwaardigquote:Op woensdag 6 april 2016 23:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vind jij het geen laffe duitser streek van hem dan?
David Luiz mag er ook één omdat het een oelewapper is.
Noel?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben stoned, ik heb dus geen zin om hele verhalen te typen. Maar jij bent vrij links naar mijn opvatting.
Hoor wie het zegt, Hendrik.quote:
Marcelo was juist aan het acteren, luiz kan er juist niks van. En Delph moet gewoon permanent in een terrarium gestopt worden, vieze slang. En nu ga ik slapen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Luiz sowieso. Ik vond het erg knap geacteerd, bijna Oscarwaardig
Marcelo is gewoon een loser eersteklas
Zuid-Limburg... Heerlen, Kerkrade, Sittard-Geleen enzquote:Op woensdag 6 april 2016 23:50 schreef Kurovski het volgende:
PVV-gemeenten haal je er ook zo uit trouwens. Eveneens maar platgooien.
Echt verotte handig dat kaartje.
Echt nu al gaan huilen omdat anderen misschien gaan huilenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen strooptochten door Europa.
Jan Roos is een echte Jan, een held. Hij heeft de EU bij den ballen.
Zul je zien dat de 'tactische' niet-stemmers nu beginnen te zeuren dat het referendum opnieuw moet, omdat wanneer ze dit geweten hadden ze wel naar het stembureau gegaan waren. En dat het nu niet eerlijk is, want maar 20% van de bevolking bepaalt nu dat we tegen het verdrag zijn.
IN YOUR FACE, LOOSERS!!
Zelfs Roze Vla was nog makkelijker te volgen in zijn onnavolgbare kronkels dan jij.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:51 schreef BoneThugss het volgende:
Hoor wie het zegt, Hendrik.![]()
Laffe autist.![]()
Ik.
Na Luiz had een enter gemoetenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Marcelo was juist aan het acteren, luiz kan er juist niks van. En Delph moet gewoon permanent in een terrarium gestopt worden, vieze slang. En nu ga ik slapen.
Goede vriend, ik wou je niet beledigen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zelfs Roze Vla was nog makkelijker te volgen in zijn onnavolgbare kronkels dan jij.![]()
Een man weet pas wat hij mist als ze er niet is.
Haha, meneer Twingo.quote:
Misschien ben ik wel een nieuwe user.quote:
Kan nietquote:Op woensdag 6 april 2016 23:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een nieuwe user.![]()
Ik.
Haha, zelfs Dumpert gehaald.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ik heb al die filmpjes verwijderd joh. Fakking Dumpert.
Kut man.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, zelfs Dumpert gehaald.![]()
Levende legende deze man.![]()
Ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |