Mijn opa zat bij de NSB.quote:
Juist niet goede vriend, ik lurkte altijd veel. En ik ken 'jullie' standpunten. Dat maakt het ook zo grappig.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:43 schreef hoink581 het volgende:
BoneThugs, heb jij in het dagelijks leven een laag zelfbeeld en last van onzekerheid?
De EU helpt zichzelf wel om zeep.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederland zit nu zo diep in EU dat ze onmogelijk zonder schade eruit kunnen, dat gaat ook niet gebeuren
Voor de draad ermee.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:44 schreef BoneThugss het volgende:
Juist niet goede vriend, ik lurkte altijd veel. En ik ken 'jullie' standpunten. Dat maakt het ook zo grappig.
#bringbackretryquote:Op woensdag 6 april 2016 23:43 schreef hoink581 het volgende:
BoneThugs, heb jij in het dagelijks leven een laag zelfbeeld en last van onzekerheid?
Ook opgeslagen.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik wil marcelo een elleboog geven. Kan hem toch wel 1vs1 aan.
Je kent je eigen standpunten niet?quote:
Oké grapje hij had zelfs mensen verborgen en moest vluchten toen ze er achter kwamen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan had je vandaag toch juist 'voor' moeten stemmen? Ik snap het allemaal niet meer
k, wat is mijn standpunt betreffende politiek en referendum dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Juist niet goede vriend, ik lurkte altijd veel. En ik ken 'jullie' standpunten. Dat maakt het ook zo grappig.
Alles is kutquote:Op woensdag 6 april 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
k, wat is mijn standpunt betreffende politiek en referendum dan?
Vind jij het geen laffe duitser streek van hem dan?quote:
Ik ben stoned, ik heb dus geen zin om hele verhalen te typen. Maar jij bent vrij links naar mijn opvatting.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
k, wat is mijn standpunt betreffende politiek en referendum dan?
Omdat bril, omdat anti-EU, omdat niet snappen wat gevolgen zijn...quote:Op woensdag 6 april 2016 23:47 schreef hoink581 het volgende:
Waarom willen al die flapdrollen dat de GB uit de EU gaat?
Dat snap ikquote:Op woensdag 6 april 2016 23:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oké grapje hij had zelfs mensen verborgen en moest vluchten toen ze er achter kwamen.
Hij zou teleurgesteld zijn als hij van mijn posts af wist.
Lees maar terug hoor, man man man.quote:
twitter:Nigel_Farage twitterde op woensdag 06-04-2016 om 22:54:57Just spoken to @GeenPeil celebration party on speaker phone. Lots of them planning to come over and campaign for UK referendum. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |