Vies geslijm, bahquote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik had loveyou als tt, nu voel ik de liefde niet
Eergisteren nog ziek aan gegeten. En dat gaat best snel. Ik wil godverdomme zoet eten maar ik heb niets gehaald vandaag omdat ik een vrek ben.quote:
Haten op Red Band.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die dingen zijn goor, smakeloze mensen
wat vind jij lekker danquote:Op woensdag 6 april 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die dingen zijn goor, smakeloze mensen
Je kan er inderdaad makkelijk hele zak van opeten in een keer, maar heb mezelf aangeleerd om dat niet te doen. Heb het gerekt naar anderhalve dagquote:Op woensdag 6 april 2016 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eergisteren nog ziek aan gegeten. En dat gaat best snel. Ik wil godverdomme zoet eten maar ik heb niets gehaald vandaag omdat ik een vrek ben.
lolquote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef ]cofox het volgende:
Inmiddels word ik bedreigd door een Mod hier op fok omdat ik tegen heb gestemd jammer hoor ook Fok is inmiddels geïnfecteerd door de D66 Gestapo
Dat weet jij wel, ouwe viezerik.quote:
We hadden het er toch over van wat Opsnol lekker vondquote:
Heel knap. Ik kan dat niet meer. Meer dan 10 van die snoepjes en het gaat slecht met de maag.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan er inderdaad makkelijk hele zak van opeten in een keer, maar heb mezelf aangeleerd om dat niet te doen. Heb het gerekt naar anderhalve dag
Knap he
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hadden het er toch over van wat Opsnol lekker vond
Is dat CR7?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hadden het er toch over van wat Opsnol lekker vond
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:01 schreef sjorsie1982het volgende:
Alleen voor dit referndum zal ik gebruik maken van mijn kiespas. In alle andere gevallen verscheur ik hem direct.
Vulgair.quote:
Wij zijn allen broeders, waarde vriend.quote:
dus incest?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wij zijn allen broeders, waarde vriend.
Ik.
Chocola van Cote d'or is wel lekker maar toffee lijkt me dan weer niksquote:Op woensdag 6 april 2016 23:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toffee met chocolade eromheen van Cho d'or.
Ga klooncheck aanvragen dan, ik wens niet geassocieerd te worden met die mongool.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
Wel apart dat Rozevla weg is en Bonethuggs weer terug
In het Koninklijk Huis wel, godverdomme.quote:
Roze vla is iemand die mongolisch doet, maar niet is. En in het doen zit het verschil.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ga klooncheck aanvragen dan, ik wens niet geassocieerd te worden met die mongool.
Ach jamsaken. Wine gums vind ik trouwens ook lekker en Ricola-snoepjes.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chocola van Cote d'or is wel lekker maar toffee lijkt me dan weer niks
Aha, en nu?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Roze vla is iemand die mongolisch doet, maar niet is. En in het doen zit het verschil.
toch zit er ergens wel een steekje los bij vlaquote:Op woensdag 6 april 2016 23:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Roze vla is iemand die mongolisch doet, maar niet is. En in het doen zit het verschil.
gvd zegquote:Kunnen we hier op fok niet een petities tarten voor een referendum :p
Ja! Te beginnen bij het TTIP verdrag.
Tot nu toe neig ik naar de aanwezigheid van Rozevla, dus iets meer je best doenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ga klooncheck aanvragen dan, ik wens niet geassocieerd te worden met die mongool.
Een duidelijk signaal in ieder geval.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
De eerste NEE stem tegen de EU komt uit Nederland. En daar ben ik best trots op! Wij zijn het startpunt van een nieuwe tijd die aan gaat breken. #Brexit is de volgende klap en dan gaan er nog veel volgen!
Op naar een nieuwe, andere EU!
Mee eens.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
toch zit er ergens wel een steekje los bij vla
For the lulz.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Meest voor de hand liggende is dat het kabinet ontslag neemt nadat de uitslag officieel bekend is gemaakt.
Er moet een nieuw verdrag komen, wat samen met de illegalencrisis en islamitische terreur de inzet kan wordt van vervroegde verkiezingen.
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
De eerste NEE stem tegen de EU komt uit Nederland. En daar ben ik best trots op! Wij zijn het startpunt van een nieuwe tijd die aan gaat breken. #Brexit is de volgende klap en dan gaan er nog veel volgen!
Op naar een nieuwe, andere EU!
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tot nu toe neig ik naar de aanwezigheid van Rozevla, dus iets meer je best doen
quote:Vooral dat kut-Vught. Zonder hen waren alle gemeenten beneden de rivieren rood gekleurd!! Het was nipt daar, maar toch nog positief.
Als ik er morgen langs rijd dan zal ik even uit het raam schijten. Koekwouzen!
Man man man.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
50.000 euro voor een lul die het gebruikt om teksten op toiletpapier te printen voor campagne voeren
Ik vond je eerst irritant, maar aangezien die nerdjes je ook kut vinden, vind ik je ineens chillquote:
Ehm okequote:Op woensdag 6 april 2016 23:31 schreef Kurovski het volgende:
Dat uitslagenkaartje is nog heel handig. Paar bommen op 020 (sowieso), Vught, Groningen...
Ga toch heen man, ik ben de beste. Ik mag iedereen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond je eerst irritant, maar aangezien die nerdjes je ook kut vinden, vind ik je ineens chill
The enemy of my enemy is my friend enzo.
Ehm, nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels past wel goed bij NWS-volk
twitter:VoorNederland twitterde op woensdag 06-04-2016 om 22:49:49En nu een #referendum over het Nederlands EU-lidmaatschap.#VNL heeft daartoe een wetsvoorstel ingediend.#Nexit reageer retweet
Klaver.quote:
In NWS?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze denken daar ook echt dat er geen verdrag zal komen![]()
![]()
Het wordt in ieder geval aangepast en ze moeten het opnieuw bekijken, heerlijk die democratie haha.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
quote:Eerste keer in mijn leven dat ik echt het gevoel heb gehad een rol te spelen in de democratie. Heb vanaf het begin (handtekeningen) meegedaan, ook nog heel wat mensen over de streep gezet om te tekenen, ook hier op FOK!, vandaag al die mensen nog eens gebeld om ze te herinneren te gaan stemmen en dan nu eindelijk:
EINDZEGE!
Neemt niet weg dat de tegenstand tegen Brussel groter zal worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
Wie ben jij?quote:
Nederland zit nu zo diep in EU dat ze onmogelijk zonder schade eruit kunnen, dat gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de tegenstand tegen Brussel groter zal worden.
Haha, deze heb ik opgeslagen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederland zit nu zo diep in EU dat ze onmogelijk zonder schade eruit kunnen, dat gaat ook niet gebeuren
Heb je voetbal gezien?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet, maar ik mis rozevla en zijn poepproblemen
Flauw weer hoor.quote:
Nogal.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
Weet niet, maar ik mis rozevla en zijn poepproblemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |