Ga toch heen man, ik ben de beste. Ik mag iedereen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond je eerst irritant, maar aangezien die nerdjes je ook kut vinden, vind ik je ineens chill
The enemy of my enemy is my friend enzo.
Ehm, nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels past wel goed bij NWS-volk
twitter:VoorNederland twitterde op woensdag 06-04-2016 om 22:49:49En nu een #referendum over het Nederlands EU-lidmaatschap.#VNL heeft daartoe een wetsvoorstel ingediend.#Nexit reageer retweet
Klaver.quote:
In NWS?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze denken daar ook echt dat er geen verdrag zal komen![]()
![]()
Het wordt in ieder geval aangepast en ze moeten het opnieuw bekijken, heerlijk die democratie haha.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
quote:Eerste keer in mijn leven dat ik echt het gevoel heb gehad een rol te spelen in de democratie. Heb vanaf het begin (handtekeningen) meegedaan, ook nog heel wat mensen over de streep gezet om te tekenen, ook hier op FOK!, vandaag al die mensen nog eens gebeld om ze te herinneren te gaan stemmen en dan nu eindelijk:
EINDZEGE!
Neemt niet weg dat de tegenstand tegen Brussel groter zal worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
Wie ben jij?quote:
Nederland zit nu zo diep in EU dat ze onmogelijk zonder schade eruit kunnen, dat gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de tegenstand tegen Brussel groter zal worden.
Haha, deze heb ik opgeslagen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederland zit nu zo diep in EU dat ze onmogelijk zonder schade eruit kunnen, dat gaat ook niet gebeuren
Heb je voetbal gezien?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet, maar ik mis rozevla en zijn poepproblemen
Flauw weer hoor.quote:
Nogal.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
Weet niet, maar ik mis rozevla en zijn poepproblemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |