Sick, hoe lang stond het al op de planning?quote:
Om de week op dinsdag en iedere zaterdag. En als ik JB als TT neem.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sick, hoe lang stond het al op de planning?
Doe het wel veilig vriend ik heb gehoord dat seks gevaarlijk kan zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Om de week op dinsdag en iedere zaterdag. En als ik JB als TT neem.
waarom uberhaupt daar posten vriendquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:14 schreef Drinky het volgende:
NWS niveautje mods weer. Wordt de term tokkie uit mijn onderbouwde post gecensureerd terwijl stormfront tokkies in dat subforum de hele dag ket termen lopen te smijten.
Fok
Lijkt mij juist wel wat voor jou.quote:
TT = TeleTubbiequote:Op woensdag 2 maart 2016 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Om de week op dinsdag en iedere zaterdag. En als ik JB als TT neem.
Iemand moet dat uitkeringsinfuus van Klokov en co voeden...quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:49 schreef Questular het volgende:
Lekker de staat spekken omdat de Woz berekening op de deurmat ligt....
Mensen aan een uitkeringsinfuus krijgen volgens mij meestal geen 700 euro terug vriend.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand moet dat uitkeringsinfuus van Klokov en co voeden...
Verder begrijp ik dat post #23 een matige garp was
lolquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mensen aan een uitkeringsinfuus krijgen volgens mij meestal geen 700 euro terug vriend.
Echt voor schut
quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
lol
als je dikke moneyz maakt ook niet
goeie sig vriendquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:47 schreef VMSDKR het volgende:
ik doe geen poster maar een bord
[ afbeelding ]
ja omg :S sorryquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
zie je dat nu pas? heb ik al meer dan een week!!!
mooi vriend, maar ik zou toch voor een wereldkaart gaanquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:52 schreef seto het volgende:
[..]
zou die combineren met deze
[ afbeelding ]
Zie dmquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij middelingsregeling pakt na je studie.
Extra toelichting op de whatsapp.quote:
Maakt niet uit, alles op mijn Iphone is encrypted.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zal de AIVD even inlichten over deze praktijken.
Staat veel vacatures dat het een pre is als je een 3e taal vloeiend spreekt???quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:15 schreef seto het volgende:
als je de blauwe niet neemt ben je echt een mongool
veel gebieden op aarde wil je niet eens heen dus wat heb je eraan als je die taal spreekt
Als je geen drie talen spreekt ben je sowieso een kneus.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Staat veel vacatures dat het een pre is als je een 3e taal vloeiend spreekt???
Welke talen spreek jij dan vriend?quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je geen drie talen spreekt ben je sowieso een kneus.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gelukkig nog altijd niet zo voor schut als jouw bijdrage in het BB topic.
Jeetje.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:22 schreef seto het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij deze informatie ook van google hebt
Slechts 3 talen sprekenquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je geen drie talen spreekt ben je sowieso een kneus.
Nederlands, Spaans, Engels, paar woordjes Frans en Duits, maar dat moet iedereen wel kunnen.quote:
Je m'appel suis Drinkyquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:24 schreef Faeroer het volgende:
Duits/Frans van middelbare scholieren is om te huilen.
cker bulkje gezetquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:31 schreef Questular het volgende:
gekoeldnetzolekker die heb ik al een tijdje niet meer gezien hier
Vloeiend he vriend. Zo spreek ik ook 5 talen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nederlands, Spaans, Engels, paar woordjes Frans en Duits, maar dat moet iedereen wel kunnen.
Native niveautje vriendquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vloeiend he vriend. Zo spreek ik ook 5 talen.
Denk je wel aan de juiste balans van koolhydraten? Ik heb van Google vernomen dat dit erg belangrijk is.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:32 schreef BeamofLight het volgende:
Ey ik ga nou 8 hamburgers maken van kipgehakt.
Oké dat was t , Gr
Kipgehakt is het ranzigste wat ik ooit heb gegetenquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:32 schreef BeamofLight het volgende:
Ey ik ga nou 8 hamburgers maken van kipgehakt.
ik gooi er geen suiker bij gekquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Denk je wel aan de juiste balans van koolhydraten? Ik heb van Google vernomen dat dit erg belangrijk is.
kijk daar ga je alquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kipgehakt is het ranzigste wat ik ooit heb gegeten
al die nederlanders die denken goed engels te kunnen spreken met zo een terrible accentquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:29 schreef Drinky het volgende:
¿HAHA SERIO GALLO? ¿TU QUIERO LAS POLLAS HAHAHA?
willen jullie godverdomme ff gewoon nederlands praten in de gym we zij n hier godverdomme in nederlandquote:
Vloeibaar vriendjequote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=maricaquote:
Weet je nietquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
willen jullie godverdomme ff gewoon nederlands praten in de gym we zij n hier godverdomme in nederland
lolquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kijk daar ga je al
Jij eet dus niet met het doel de juiste voedingsstoffen binnen te krijgen, maar je let op de smaak. Gayboy
SPT / [Bodybuilding] #495 Lever die nattycard maar inquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
kan iemand mij even wijzen op de oorsprong van de recent ontstane 'heb je dat van google'-gymmeme?
ah, onze vmbo-docent sir ciabattaquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
SPT / [Bodybuilding] #495 Lever die nattycard maar in
dit kun je vinden op google vriendquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
kan iemand mij even wijzen op de oorsprong van de recent ontstane 'heb je dat van google'-gymmeme?
Ja om te kijken heb je ogen nodig die open kunnen.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja om te kijken heb je ogen nodig die open kunnen.
ik zal vanavond naar je kijken terwijl je slaaptquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja om te kijken heb je ogen nodig die open kunnen.
Gvdquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:55 schreef VMSDKR het volgende:
mijn levensmotto is
i think inside off the box because already everyone think outside of the box so i am unique
wowquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:22 schreef seto het volgende:
[..]
ik zal vanavond naar je kijken terwijl je slaapt
Hey JBquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Oh dat ja nou nee ik wijk liever niet af van het normale schema, word ik nerveus van..
wow sicke cockblockquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Oh dat ja nou nee ik wijk liever niet af van het normale schema, word ik nerveus van..
Niks mis mee, soms smeer ik ook pindakaas op mijn frummel en laat m'n kat eraan likkenquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:53 schreef JackieBrown het volgende:
Na 21u nog eten? Kan je net zo goed gelijk op je heupen smeren Drinks :s
refer to Pindakaas topic op DBBquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niks mis mee, soms smeer ik ook pindakaas op mijn frummel en laat m'n kat eraan likken
sow jij bent echt insider bbquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
refer to Pindakaas topic op DBB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:30 schreef Klokov het volgende:
Heb je al op Facebook, Instagram en Twitter gepost over je sicke legday?Alle 4 natuurlijk, maar gym is wel m'n belangrijkste bronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zitten er soms nog pindastukjes in je baard, of ben je meer van de smeuïge?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niks mis mee, soms smeer ik ook pindakaas op mijn frummel en laat m'n kat eraan likken
Hoe ging SL?quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
zitten er soms nog pindastukjes in je baard, of ben je meer van de smeuïge?
Begeleiding erbij?quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed. Kwestie van juist uitvoeren nog, maar werd elke keer gecorrigeerd. Morgen weer.
ja enquote:
Zijn nog genoeg dames, je moet alleen wat beter zoeken. Je kan alleen beter eerst wat ervaring opdoen vriend.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja en
met emancipatie van tegenwoordig zit er toch geen verschil meer tussen de genders.........,,,,,,,,???
wel de lusten maar niet de lasten, hè
ja doei !
Zijn redelijk evenredig verspreid over de verschillende subculturen volgens mij.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:58 schreef Deuce92 het volgende:
gewoon even lurken bij de eo-jongerendag
genoeg ouderwets jong vlees daar denk ik
Ja dat mag je vragenquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:03 schreef Deuce92 het volgende:
mag ik vragen als je me wilt vertellen wat je bedoelt?
Lees je wel vriend? Er zijn dames in iedere subcultuur. Hoewel het in de ene subcultuur wat makkelijker is dan in de andere zijn ze er altijd wel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:01 schreef Deuce92 het volgende:
ja maar bij de eo-jongerendag komt een groot deel van de eerdergenoemde evenredig verspreide dames uit een van die subculturen bij elkaar
denk ik
volgens mij lees jij niet vriendquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lees je wel vriend? Er zijn dames in iedere subcultuur. Hoewel het in de ene subcultuur wat makkelijker is dan in de andere zijn ze er altijd wel.
Mijn vader, ik prefereer zelf de airfloss.quote:
ik rock 'm achterin vriendje, gangsterstylequote:Op donderdag 3 maart 2016 08:51 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom ga je altijd op dat mongolenstoeltje naast de chauffeur zitten, Sander??
quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik rock 'm achterin vriendje, gangsterstyle
rot op vuile homo'squote:Op donderdag 3 maart 2016 12:47 schreef seto het volgende:
zo precies in het midden achterin met je benen wijd
dan ben je echt the man
Fixedquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:05 schreef Beach het volgende:
achterin openbaar vervoer is voor negers en kleurlingen
Tram 3quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:51 schreef Faeroer het volgende:
Niet je gang initialen neerzetten in tram 3
kan jij deze aantijgingen weerleggen montelei?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat kom jij stoer doen, jij lift niet eens meer
KLB / [KLB Cauliflower SC II]quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
kan jij deze aantijgingen weerleggen montelei?
Nee, maar wel nog steeds een gat in de muurquote:
Ja en Braddie heeft ondertussen zijn 3e auto al.quote:
quote:
fuck de rrquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:51 schreef Faeroer het volgende:
Niet je gang initialen neerzetten in tram 3
nog meer imbecielen op de wegquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
voor mijn part schaffen ze dat hele ov af
laat die paupers maar lopen of fietsen
30 miljoen euro aan heroine gevonden in Rotterdamquote:
Overdag bij een grote bank en savond onder de gewone mens.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:56 schreef fathank het volgende:
Lolz faalroer ook een klb-sc?
Ben je getrouwd met Stimo?
Stimorol- voor jouquote:Op donderdag 3 maart 2016 17:56 schreef fathank het volgende:
Ja dat is hij.quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:56 schreef fathank het volgende:
Insallahquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:59 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik heb heel veel koolhydraten gegeten vandaag, ga ik nu dood?
never gets oldquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
Deuce mag ik vragen als jij je pik post op fora
ik dacht dat etha in noord-holland zat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
30 miljoen euro aan heroine gevonden in Rotterdam![]()
![]()
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
[ afbeelding ]
Vriend, is hier achter bij mij
Gewoon krokodil zettenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
Ja want ik zou in heroïne dealen
Sowieso heroïnehoe sad ben je dan
Wat is een krokodil in dit kader?quote:
bruin is lekker retro, aardetinten dit datquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
Ja want ik zou in heroïne dealen
Sowieso heroïnehoe sad ben je dan
ik heb mij door mijn beter betaalde helft laten overhalen mee te kijken. Ik moest af en toe grinnikenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:18 schreef Eleiko het volgende:
Iemand trouwens "Filamon wil een beachboy worden" gezien?
Rot op homoquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb mij door mijn beter betaalde helft laten overhalen mee te kijken. Ik moest af en toe grinniken
Telegraafquote:
Zou je raken voor novelty factor?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Op net5 een vrouw die man is geworden, ze hebben van huid van de onderarm een penis gemaakt.
Creatieve foto's welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.instagram.com/nikkivianna/
Goede ass implants dezesinger songwriter en actress ook, bitch pls enige wat ze doet is arab dick rijden.
Zeg eerlijk vriend, zou je haar niet keihard molesteren?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.instagram.com/nikkivianna/
Goede ass implants dezesinger songwriter en actress ook, bitch pls enige wat ze doet is arab dick rijden.
Ja dat sowieso wel, ben geen homoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeg eerlijk vriend, zou je haar niet keihard molesteren?
Ben wel benieuwd hoe die ass eruitziet zonder broek.
Hey Deuce je bent niet meer zo Deuce-ish als vroeger, what happend?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 05:45 schreef Deuce92 het volgende:
Laatst telefoon retour gestuurd voor reparatie omdat het scherm nog geen jaar na aankoop na een aantal uur niet meer aan ging. Gisteren teruggekregen, nog geen 4 uur later beginnen de problemen alweer terug te komen. Kan ik 'm nu weer terugsturen.
Hier kan ik meer over vertellen.
Bij voldoende interesse ben ik bereid hier een Clumsytopic over te openen.
Ik kook echt van woede door dit soort onrecht.
Moet je niet van die prul kopenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 05:45 schreef Deuce92 het volgende:
Laatst telefoon retour gestuurd voor reparatie omdat het scherm nog geen jaar na aankoop na een aantal uur niet meer aan ging. Gisteren teruggekregen, nog geen 4 uur later beginnen de problemen alweer terug te komen. Kan ik 'm nu weer terugsturen.
iddquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:01 schreef seto het volgende:
vinden jullie het ook altijd beetje zielig als mensen die hier allang niet meer thuishoren nog meeposten
noem geen namen mja meeste mensen weten wel
jij zou die wel steken, slapstengelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:37 schreef Sapstengel het volgende:
Lol kreeg net deze doorgestuurd, over fake ass gesproken
https://www.instagram.com/persiannbaddiee/
zeker 1xquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:40 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha misschien 1x omdat het zo'n circus freak is. Maar denk niet eens dat m'n piemel lang genoeg is daarvoor.
volgens mij ben je boos dat jij nog 8 uur op je kantoortje moet zittenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:58 schreef seto het volgende:
echt stoer dat je weer met grote K post etha
kan je binnenkort weer "lol ben weer gebanned" zeggen
true vriendquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 | | || --\ \|| --\ \|| --\ \|| --\ \| --\ \ \ \ \ \ \ \ MMMMMMMMM MMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMXXXXXXXXXXMMMMMMM MMMMMMMXXXXXXXXXXMMMMMMM MMMMMMXXXXXXXXXXXXXXXXXMMMMMM MMMMMMXXXXXX:::::XXXXXXMMMMMM MMMMMXXXXXXXX::::::::XXXXXXMMMM MMMMXXXXXX:::::::::::XXXXXMMMMM MMMMXXXXXXX:::::::::::::::XXXXMMM MMMXXXX::::::::::::::::::XXXXMMMM MMMMXXXXXX::::::::::::::::::::XXXMMMXXX:::::::::::.....:::::::XXXMMMM MMMXXXXX::::::::::::::::::::::::XXXXX:::::::::...........::::::XXXMMM MMMXXXXX:::::::::::.......:::::::::X::::::::...... ......::::XXXXMMM MMMXXXX:::::::::..............:::::::::::....... ....::::XXXMMM MMMXXXX::::::::..................:::::....... ...::::XXXMMM MMMXXXX:::::::.....................:............ ....::::XXXMMM MMMXXXX:::::::.................................... ....::::XXXMMM MMMXXXX:::::::...................................... .....::::XXXMMM MMMXXXXX::::::....................................... ......::::XXXXMMM MMMMXXXX:::::::.............................................::::XXXMMMM MMMXXXX::::::::............................................::::XXXMMM MMMMXXXX::::::::..........................................::::XXXMMMM MMMXXXX::::::::::.......................................:::::XXXMMM MMMMXXXX:::::::::::...................................::::::XXXMMMM MMMXXXXX::::::::::::..............................::::::::XXXXMMM MMMMXXXXX:::::::::::::.........................::::::::::XXXXMMMM MMMMXXXXX:::::::::::::::...................::::::::::::XXXXMMMM MMMMXXXXX:::::::::::::::::.............::::::::::::::XXXXMMMM MMMMXXXXXX::::::::::::::::::.......::::::::::::::XXXXXXMMMM MMMMXXXXXXXX::::::::::::::::...::::::::::::::XXXXXXXXMMMM MMMMXXXXXXXXX::::::::::::::::::::::\::::XXXXXXXXXMMMM MMMMMXXXXXXXXXX:::::::::::::::::\ \XXXXXXXXXMMMMM MMMMMMXXXXXXXXXXX:::::::::XXXX\ \XXXXMMMMMM MMMMMMXXXXXXXXXXX:XXXXXXXXX\ \MMMMM MMMMMMXXXXXXXXXXXXXXXMMM\ \ MMMMMMXXXXXXXMMMMMM \ \ MMMMMXMMMMM \ \ MMMMM \ \ \ MMM \ \ \\ M \\\\\\\ \\\\\ \\\ \ |
wat? ;squote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Deuce je bent niet meer zo Deuce-ish als vroeger, what happend?
watquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:37 schreef Sapstengel het volgende:
Lol kreeg net deze doorgestuurd, over fake ass gesproken
https://www.instagram.com/persiannbaddiee/
hey vriendquote:
ik doe geen trquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:58 schreef seto het volgende:
echt stoer dat je weer met grote K post etha
kan je binnenkort weer "lol ben weer gebanned" zeggen
gadverdamme manquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
wat
[ afbeelding ]
Gaat zelfs mij te ver vriend.
hey beachquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:27 schreef Beach het volgende:
[..]
ik doe geen tr
mocht hij gebanned worden is het niet mijn schuld
hahah net als hier bedoel je cker zeto?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:23 schreef seto het volgende:
de andere mensen vragen zich wss ook af waarom jij erbij moet zijn
Waarschijnlijk wel gezien ze casual friday niet helemaal begrijpen. Gekke Nederlanders van max 25 jaar oud met krijtstreepjasjes.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:23 schreef seto het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:23 schreef seto het volgende:
Je vergat de "hey Klokov".quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel gezien ze casual friday niet helemaal begrijpen. Gekke Nederlanders van max 25 jaar oud met krijtstreepjasjes.
Moet die pijl niet omhoog schieten?quote:
Alles binnen 3 connecties van zoiets moet je met een grote boog omheen lopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ze heeft wel lkkre vriendinnen
https://www.instagram.com/stacidollent/
Leg even uit. Ik snap hem niet.quote:
toen ik 18 was liep ik ook soms met een krijtstreep colbertjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel gezien ze casual friday niet helemaal begrijpen. Gekke Nederlanders van max 25 jaar oud met krijtstreepjasjes.
wat draag je nu vriendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:48 schreef seto het volgende:
[..]
toen ik 18 was liep ik ook soms met een krijtstreep colbertje
dacht toen echt dat ik het mannetje was
zoietsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat draag je nu vriend
mag ook in dm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:00 schreef seto het volgende:
[..]
zoiets
[ afbeelding ]Beetje Dima-look.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer dat je die spijkerbroek om moet slaan omdat ze geen kleinere maat hadden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 04-03-2016 12:42:30 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Is dat even toevallig, mijn telefoon doet het al een dag niet meer na een Android updatequote:Op vrijdag 4 maart 2016 05:45 schreef Deuce92 het volgende:
Armen zelf moeten ook omhoog he. Denk dat jij meer lift dan de gemiddelde gymmer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Respect voor de zware benchers. 30 kilo in m'n klauwen en m'n armen doen het niet meer. Meervetdanspierindearmenstruggles.
Wow, wie wordt hier nou blij van?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
wat
[ afbeelding ]
Gaat zelfs mij te ver vriend.
Gewoon ff titel fiksen toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:20 schreef Faeroer het volgende:
Hele dag hoor- en werkcolleges over onzin.
Het is 2016, waarom moet ik hier in fysieke vorm bij zijn.
Hey Klokov
Ik heb geen krijtstreepjasesquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:00 schreef seto het volgende:
[..]
zoiets
[ afbeelding ]Mooie armband DinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Klokov op 04-03-2016 12:15:58 ]Together We Will Live Forever
Zijn ook echt alleen maar rijke papa 5,5 kindjes hier die een beetje te calvinistisch zijn opgevoed. Waar zijn alle hardwerkende Chinezen die in de bibliotheek slapen?quote:
Idd ja hnnnggquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ze heeft wel lkkre vriendinnen
https://www.instagram.com/stacidollent/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:28 schreef Klokov het volgende:
Koen Everink is dood, denk dat Badr daar wel een rol in heeft gespeeld.goed verhaal marcelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
casual friday verwarren met spijkerbroek/shirt-met-opdrukquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
hij bedoelt er niets mee. Gewoon werkvoorbereiders taaltje.quote:
i see what you did therequote:Op vrijdag 4 maart 2016 05:42 schreef Deuce92 het volgende:
Jij bent zelf nu toch ook een zware bencher.
Nee:quote:
De vraag is hoe jij hier aan komt, bro.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee:
Carey, M., Jackson, M., Antonello, A., & Rushing, J. (2016). Glaciers, gender, and science A feminist glaciology framework for global environmental change research. Progress in Human Geography, 0309132515623368.
Deze is enigszins gerelateerd:
Gaard, G. (2011). Global Warming Narratives: A Feminist Ecocritical Perspective. In The Future of Ecocriticism: New Horizons (Vol. 43, No. 64, pp. 43-64). Cambridge Scholars Publishing in association with GSE Research.
Prul die kapot gaat blijkbaarquote:
Gewoon interessante pagina's volgen op Facebook i.p.v. de Telegraaf. Heb het hier weg trouwens:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De vraag is hoe jij hier aan komt, bro.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:28 schreef Klokov het volgende:
Koen Everink is dood, denk dat Badr daar wel een rol in heeft gespeeld.Hij zal het wel uitgelokt hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Sowieso ja. Alleen de enige manier om haar te raken is waarschijnlijk meer dan 6 cijfers op je bankrekening.quote:
of plastisch chirurg zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso ja. Alleen de enige manier om haar te raken is waarschijnlijk meer dan 6 cijfers op je bankrekening.
Ja precies. Of in laten vliegen naar Dubai, maar dan heb je ook sowieso geld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
of plastisch chirurg zijn
maar dan heb je er ook 6
Inb4 gasten die zeggen duikinstructeur, skileraar enz zijn om chicks te regelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:22 schreef seto het volgende:
gewoon goed kunnen liegen
dan kan je alles zijn
Facebook en interessant in 1 zin: die kans is nog kleiner dan staatsloterij winnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon interessante pagina's volgen op Facebook i.p.v. de Telegraaf. Heb het hier weg trouwens:
https://www.facebook.com/(...)ral-592589870775439/
Dat zijn gewoon implants daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:25 schreef Klokov het volgende:
Net alsof je die kwarktassen nog wil zien als dat topje uit is
Waren het maar kwarktassen, plastic fantastic ws.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:25 schreef Klokov het volgende:
net of jij nu doet als jij die jopen niet wil zien hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:25 schreef Klokov het volgende:
dunno man meeste wijven die implabnts nemen zijn volgens mij echt van die ordinaire aandachtshoerenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon implants daar is niks mis mee.
Hier 1 voor jou dan: https://www.facebook.com/strengtheory/?fref=tsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Facebook en interessant in 1 zin: die kans is nog kleiner dan staatsloterij winnen.
Mjah true, is wel een bepaald type ja. Ook niet echt mijn type, maar zou m'n penis er wel in steken voor een keer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:28 schreef seto het volgende:
[..]
dunno man meeste wijven die implabnts nemen zijn volgens mij echt van die ordinaire aandachtshoeren
Liever wat kleiner #assmanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
net of jij nu doet als jij die jopen niet wil zien haha
Dit, zou er redelijk op afknappen tenzij ze kanker heeft gehad o.i.d.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:28 schreef seto het volgende:
[..]
dunno man meeste wijven die implabnts nemen zijn volgens mij echt van die ordinaire aandachtshoeren
mijne heb ze ook (srs)quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:28 schreef seto het volgende:
[..]
Kun je hier meer over vertellen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |