Sick, hoe lang stond het al op de planning?quote:
Om de week op dinsdag en iedere zaterdag. En als ik JB als TT neem.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sick, hoe lang stond het al op de planning?
Doe het wel veilig vriend ik heb gehoord dat seks gevaarlijk kan zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Om de week op dinsdag en iedere zaterdag. En als ik JB als TT neem.
waarom uberhaupt daar posten vriendquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:14 schreef Drinky het volgende:
NWS niveautje mods weer. Wordt de term tokkie uit mijn onderbouwde post gecensureerd terwijl stormfront tokkies in dat subforum de hele dag ket termen lopen te smijten.
Fok
Lijkt mij juist wel wat voor jou.quote:
TT = TeleTubbiequote:Op woensdag 2 maart 2016 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Om de week op dinsdag en iedere zaterdag. En als ik JB als TT neem.
Iemand moet dat uitkeringsinfuus van Klokov en co voeden...quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:49 schreef Questular het volgende:
Lekker de staat spekken omdat de Woz berekening op de deurmat ligt....
Mensen aan een uitkeringsinfuus krijgen volgens mij meestal geen 700 euro terug vriend.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand moet dat uitkeringsinfuus van Klokov en co voeden...
Verder begrijp ik dat post #23 een matige garp was
lolquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mensen aan een uitkeringsinfuus krijgen volgens mij meestal geen 700 euro terug vriend.
Echt voor schut
quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
lol
als je dikke moneyz maakt ook niet
goeie sig vriendquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:47 schreef VMSDKR het volgende:
ik doe geen poster maar een bord
[ afbeelding ]
ja omg :S sorryquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
zie je dat nu pas? heb ik al meer dan een week!!!
mooi vriend, maar ik zou toch voor een wereldkaart gaanquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:52 schreef seto het volgende:
[..]
zou die combineren met deze
[ afbeelding ]
Zie dmquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij middelingsregeling pakt na je studie.
Extra toelichting op de whatsapp.quote:
Maakt niet uit, alles op mijn Iphone is encrypted.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zal de AIVD even inlichten over deze praktijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |