Sick, hoe lang stond het al op de planning?quote:
Om de week op dinsdag en iedere zaterdag. En als ik JB als TT neem.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sick, hoe lang stond het al op de planning?
Doe het wel veilig vriend ik heb gehoord dat seks gevaarlijk kan zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Om de week op dinsdag en iedere zaterdag. En als ik JB als TT neem.
waarom uberhaupt daar posten vriendquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:14 schreef Drinky het volgende:
NWS niveautje mods weer. Wordt de term tokkie uit mijn onderbouwde post gecensureerd terwijl stormfront tokkies in dat subforum de hele dag ket termen lopen te smijten.
Fok
Lijkt mij juist wel wat voor jou.quote:
TT = TeleTubbiequote:Op woensdag 2 maart 2016 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Om de week op dinsdag en iedere zaterdag. En als ik JB als TT neem.
Iemand moet dat uitkeringsinfuus van Klokov en co voeden...quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:49 schreef Questular het volgende:
Lekker de staat spekken omdat de Woz berekening op de deurmat ligt....
Mensen aan een uitkeringsinfuus krijgen volgens mij meestal geen 700 euro terug vriend.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand moet dat uitkeringsinfuus van Klokov en co voeden...
Verder begrijp ik dat post #23 een matige garp was
lolquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mensen aan een uitkeringsinfuus krijgen volgens mij meestal geen 700 euro terug vriend.
Echt voor schut
quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
lol
als je dikke moneyz maakt ook niet
goeie sig vriendquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:47 schreef VMSDKR het volgende:
ik doe geen poster maar een bord
[ afbeelding ]
ja omg :S sorryquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
zie je dat nu pas? heb ik al meer dan een week!!!
mooi vriend, maar ik zou toch voor een wereldkaart gaanquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:52 schreef seto het volgende:
[..]
zou die combineren met deze
[ afbeelding ]
Zie dmquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij middelingsregeling pakt na je studie.
Extra toelichting op de whatsapp.quote:
Maakt niet uit, alles op mijn Iphone is encrypted.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zal de AIVD even inlichten over deze praktijken.
Staat veel vacatures dat het een pre is als je een 3e taal vloeiend spreekt???quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:15 schreef seto het volgende:
als je de blauwe niet neemt ben je echt een mongool
veel gebieden op aarde wil je niet eens heen dus wat heb je eraan als je die taal spreekt
Als je geen drie talen spreekt ben je sowieso een kneus.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Staat veel vacatures dat het een pre is als je een 3e taal vloeiend spreekt???
Welke talen spreek jij dan vriend?quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je geen drie talen spreekt ben je sowieso een kneus.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gelukkig nog altijd niet zo voor schut als jouw bijdrage in het BB topic.
Jeetje.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:22 schreef seto het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij deze informatie ook van google hebt
Slechts 3 talen sprekenquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je geen drie talen spreekt ben je sowieso een kneus.
Nederlands, Spaans, Engels, paar woordjes Frans en Duits, maar dat moet iedereen wel kunnen.quote:
Je m'appel suis Drinkyquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:24 schreef Faeroer het volgende:
Duits/Frans van middelbare scholieren is om te huilen.
cker bulkje gezetquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:31 schreef Questular het volgende:
gekoeldnetzolekker die heb ik al een tijdje niet meer gezien hier
Vloeiend he vriend. Zo spreek ik ook 5 talen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nederlands, Spaans, Engels, paar woordjes Frans en Duits, maar dat moet iedereen wel kunnen.
Native niveautje vriendquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vloeiend he vriend. Zo spreek ik ook 5 talen.
Denk je wel aan de juiste balans van koolhydraten? Ik heb van Google vernomen dat dit erg belangrijk is.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:32 schreef BeamofLight het volgende:
Ey ik ga nou 8 hamburgers maken van kipgehakt.
Oké dat was t , Gr
Kipgehakt is het ranzigste wat ik ooit heb gegetenquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:32 schreef BeamofLight het volgende:
Ey ik ga nou 8 hamburgers maken van kipgehakt.
ik gooi er geen suiker bij gekquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Denk je wel aan de juiste balans van koolhydraten? Ik heb van Google vernomen dat dit erg belangrijk is.
kijk daar ga je alquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kipgehakt is het ranzigste wat ik ooit heb gegeten
al die nederlanders die denken goed engels te kunnen spreken met zo een terrible accentquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:29 schreef Drinky het volgende:
¿HAHA SERIO GALLO? ¿TU QUIERO LAS POLLAS HAHAHA?
willen jullie godverdomme ff gewoon nederlands praten in de gym we zij n hier godverdomme in nederlandquote:
Vloeibaar vriendjequote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=maricaquote:
Weet je nietquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
willen jullie godverdomme ff gewoon nederlands praten in de gym we zij n hier godverdomme in nederland
lolquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kijk daar ga je al
Jij eet dus niet met het doel de juiste voedingsstoffen binnen te krijgen, maar je let op de smaak. Gayboy
SPT / [Bodybuilding] #495 Lever die nattycard maar inquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
kan iemand mij even wijzen op de oorsprong van de recent ontstane 'heb je dat van google'-gymmeme?
ah, onze vmbo-docent sir ciabattaquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
SPT / [Bodybuilding] #495 Lever die nattycard maar in
dit kun je vinden op google vriendquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
kan iemand mij even wijzen op de oorsprong van de recent ontstane 'heb je dat van google'-gymmeme?
Ja om te kijken heb je ogen nodig die open kunnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |