achja, zolang het maar niet rechts is héquote:Op maandag 29 februari 2016 11:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Krijg vandaag te horen hoelang ik m'n linkerhand niet mag gebruikenziekenhuis foto's hadden gelukkig geen breuk maar dat wordt niet meer benchen en allerlei andere oefeningen
Deed 't al met pec dec fly's, maar mag straks wss ook niet meer..
Indien je rechtshandig bent inderdaad, als je ook nog eens linkshandig bent is het een ander verhaal...quote:Op maandag 29 februari 2016 12:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
achja, zolang het maar niet rechts is hé
Thxquote:Op maandag 29 februari 2016 11:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Tevens actie bij bulkpowders- 30% korting op alles
hoeveel kilo weeg jequote:Op maandag 29 februari 2016 12:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Begonnen met cutten trouwens. Verdomme, ik vind eten veel te lekker.
Linkshandigen doen het toch ook met rechts?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:39 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Indien je rechtshandig bent inderdaad, als je ook nog eens linkshandig bent is het een ander verhaal...
Broscience deed een leukequote:Op maandag 29 februari 2016 20:27 schreef wackmack het volgende:
Weet iemand ook alweer de link naar zo'n fitness dude die Crossfit afzeikt.
Blikkie tonijnquote:Op maandag 29 februari 2016 22:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Jongens, nog tips voor voeding eiwitrijk en toch weinig vet, en dsn bedoel ik iets makkelijks dus geen stukken vlees oid
Probeer dagelijks rond de 50g vet te zitten maar als je 2 broodjes pindakaas eet en daarnaast een broodje kaas met wat kipfilet beleg zit je al heeel snel op 50g. Ik heb kaas sowieso geschrapt toen ik er achter kwam dat 2/3e gewoon verzadigd vet is. Ipv kaas nu ongezouten pinda's.
Eieren hebben ook veel vet, maar ben nou ook weer niet zo gek om dooiers weg te gaan gooien.
Zuur man, nu moet je 3 weken lang gaan crossfitten..quote:
Ik zit rond de 80~120g vet op een dag, in een 2100kcal cut. Je hoeft echt niet zo laag in vet te gaan zitten. Voordeel van veel vet eten is dat je niet heel de dag met honger rondloopt. Boterhammen in de cut is niet slim. Je kan er per gram minder voedsel op kwijt dan rijst of pasta.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Jongens, nog tips voor voeding eiwitrijk en toch weinig vet, en dsn bedoel ik iets makkelijks dus geen stukken vlees oid
Probeer dagelijks rond de 50g vet te zitten maar als je 2 broodjes pindakaas eet en daarnaast een broodje kaas met wat kipfilet beleg zit je al heeel snel op 50g. Ik heb kaas sowieso geschrapt toen ik er achter kwam dat 2/3e gewoon verzadigd vet is. Ipv kaas nu ongezouten pinda's.
Eieren hebben ook veel vet, maar ben nou ook weer niet zo gek om dooiers weg te gaan gooien.
Fulltime aan de paste lijkt me wel awesome, lijkt me alleen zo vies zonder sausjes oidquote:Op maandag 29 februari 2016 23:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zit rond de 80~120g vet op een dag, in een 2100kcal cut. Je hoeft echt niet zo laag in vet te gaan zitten. Voordeel van veel vet eten is dat je niet heel de dag met honger rondloopt. Boterhammen in de cut is niet slim. Je kan er per gram minder voedsel op kwijt dan rijst of pasta.
Ik doe zelf 2 grote maaltijden per dag van rond de 900~1000 kcal en dan snack ik er iets van 100~300kcal bij.
Geen bulkpowders meer voor mij. Dinsdag besteld en vandaag pas binnengekregen, de doos was nog open ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Tevens actie bij bulkpowders- 30% korting op alles
Vandaag besteld, vandaag verzonden. We gaan zienquote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:11 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Geen bulkpowders meer voor mij. Dinsdag besteld en vandaag pas binnengekregen, de doos was nog open ook.
Myprotein is net zo duur en vaak zelfs voordeliger en je hebt het binnen 2 dagen met een bezorgdienst die het uur aangeeft waarin het bezorgt wordt.
DHL is echt waardeloos
Waarom probeer je rond de 50 gram vet te zitten?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Wordt wel snel verzonden maar DHL doet er minimaal 3 dagen over en je hebt geen idee wanneer het aankomtquote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vandaag besteld, vandaag verzonden. We gaan zien
Zou een richtlijn zijn voor cutten 40/40/20quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarom probeer je rond de 50 gram vet te zitten?
Weinig vet is niet echt goed, het is ook handiger om je eiwit/vet inname te laten afhangen van je gewicht. Zelf hou ik in mijn cut 1g/kg aan voor vet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zou een richtlijn zijn voor cutten 40/40/20
20% van 2500kcal = 500 kcal aan vetten = iets boven de 50
Vetten zijn belangrijk voor je algemene gezondheid (hormoonhuishouding, etc), vandaar een constant aantal ongeacht cutten/bulken. Eitwitten zijn nog belangrijker bij het cutten dan bulken, dus dan kom je automatisch uit bij het minderen van carbs.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:26 schreef 33 het volgende:
Ik moet er niet aan denken om 96 gram vet per dag te eten. Bye bye carbs.![]()
![]()
Vetinname is zo afhankelijk per persoon. Er is natuurlijk altijd een minimum, maar persoonlijk voel ik mij véél beter bij een hogere carb inname dan een hogere vetinname, maar dat is persoonlijk en het hangt natuurlijk ook af van je doel; cut, bulk, etc.
Carbs zijn belangrijk voor de werking van je hersenen. Beter houd je dus alles in balans, in plaats van één ding op te offeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:06 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Vetten zijn belangrijk voor je algemene gezondheid (hormoonhuishouding, etc), vandaar een constant aantal ongeacht cutten/bulken. Eitwitten zijn nog belangrijker bij het cutten dan bulken, dus dan kom je automatisch uit bij het minderen van carbs.
"Goed voelen" is weinig meer dan het wennen van je lichaam aan een bepaalde hoeveelheid carbs, al is extreem laag in de carbs gaan zitten natuurlijk ook niet goed.
Welke balans bedoel jij precies en hoe onderbouw je dit statement?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Carbs zijn belangrijk voor de werking van je hersenen. Beter houd je dus alles in balans, in plaats van één ding op te offeren.
1g per kilo lichaamsgewicht doe ik ook. Heb een tijd lang lager gedaan (en dus meer carbs), maar daar ging mijn libido enorm van naar beneden. Ik weet niet zeker of dat daar door kwam, maar toen ik mijn vetten omhoog gooide kwam het weer terug haha.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:19 schreef Nic1 het volgende:
Weinig vet is niet echt goed, het is ook handiger om je eiwit/vet inname te laten afhangen van je gewicht. Zelf hou ik in mijn cut 1g/kg aan voor vet.
Daarom is er ook een minimum (algemeen, maar ook per individu). Ik train nu 14 jaar en ik heb nog nooit een verschil gemerkt met high fat cut en low fat cut. Eigenlijk wel, bij low fat kan je veel meer carbs eten en persoonlijk reageer ik daar veel beter op. Dat je libido omlaag gaat, komt niet door weinig vet - té weinig zou nog kunnen - maar omdat je in een deficit bent en je vetpercentage daalt naar soms wel ongezonde cijfers. En dat je je vetten hetzelfde moet houden tijdens het bulken en cutten is al helemaal onzin, maar daar kan je zelf ook meer over lezen op het interwebz (Eric Helms legt het goed uit). 90 gram vet per dag in de cut zou absurd en onnodig zijn voor mij. Ik heb nooit last van verdwijnende libido op 55 gram vet per dag en soms ga ik zelfs lager (denk aan refeed days).quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:06 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Vetten zijn belangrijk voor je algemene gezondheid (hormoonhuishouding, etc), vandaar een constant aantal ongeacht cutten/bulken. Eitwitten zijn nog belangrijker bij het cutten dan bulken, dus dan kom je automatisch uit bij het minderen van carbs.
"Goed voelen" is weinig meer dan het wennen van je lichaam aan een bepaalde hoeveelheid carbs, al is extreem laag in de carbs gaan zitten natuurlijk ook niet goed.
De balans van voedingsstoffen. In plaats van één grotendeels te schrappen, schrap je ze beter allemaal een beetje.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke balans bedoel jij precies en hoe onderbouw je dit statement?
Je lichaam kan zich prima aanpassen naar een dieet van weinig carbs. Sowieso zie je overal over de wereld allerlei verschillende eetgewoontes en iedereen kan daar blijkbaar prima op functioneren.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De balans van voedingsstoffen. In plaats van één grotendeels te schrappen, schrap je ze beter allemaal een beetje.
Onderbouwing: Google.
Yep. Dit sluit daar redelijk goed bij aan. https://www.t-nation.com/(...)campaign=article4186quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:42 schreef 33 het volgende:
edit: dat gezegd te hebben, vind ik dat je vooral moet luisteren naar je eigen lichaam. Iedereen kan zeggen wat hij/zij wil en theorie dit theorie dat, maar als je lichaam beter reageert op iets wat niet in de boeken staat, dan doe je dat.
Dat kun je over alles zeggen. Je lichaam kan zich ook aanpassen aan een dieet met weinig vet of proteïne. De vraag is alleen of je met zo'n dieet ook al je doelstellingen kunt halen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:22 schreef 1299 het volgende:
[..]
Je lichaam kan zich prima aanpassen naar een dieet van weinig carbs. Sowieso zie je overal over de wereld allerlei verschillende eetgewoontes en iedereen kan daar blijkbaar prima op functioneren.
Nee, leg is uit met naar je lichaam luisteren?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:08 schreef 33 het volgende:
Jij bent hier de grapjas en internetheld zeker?
Netjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:19 schreef 33 het volgende:
Volgens mij heb ik dat al gedaan?
Anyway, vandaag weer heavy squats na een deload week, ging zeer lekker. 5 sets van 4 pause squats met 160kg. Ik moest m'n riem wel strakker bijstellen, dus dat gaat ook goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier loop ik een beetje in de soep. Ik probeer zo'n 400/450 gr aan Carbs binnen te krijgen. Maar met mijn huidige schema, zit ik al aan het aantal kcal voor een high carb day, 2670 dus, terwijl ik net de 300 gr carbs aantik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar komt bij dat ik liever ook de cervelaat worst en pindakaas op high carbdays laat staan. Gesuggereerd wordt dat je op high carb dagen zo min mogelijk vet tot je moet nemen. Maarja, om nou al mijn boterhammen met kipfilet te bedekken.... Suggesties?
Lowcarb day moet ik nog helemaal uit gaan rekenen overigens.
Great.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:19 schreef 33 het volgende:
Volgens mij heb ik dat al gedaan?
Anyway, vandaag weer heavy squats na een deload week, ging zeer lekker. 5 sets van 4 pause squats met 160kg. Ik moest m'n riem wel strakker bijstellen, dus dat gaat ook goed.
Waarom zou je kaas schrappen als het blijkt dat het voor een groot deel uit verzadigd vet bestaat?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Omdat verzadigd vetquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:07 schreef Rami. het volgende:
[..]
Waarom zou je kaas schrappen als het blijkt dat het voor een groot deel uit verzadigd vet bestaat?
Super!! Dat klinkt goed, laat hier weten hoe het gaat!! En ooit hoop ik ook een dokter tegen te komen die enigszins begrijpt wat ik aan het doen ben.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Netjes.Ik ga het squatten volgende week ook weer oppakken. Werd eens tijd.
Ik ben al blij als ik pijnvrij kan deadliften. Eindelijk een manuel/fysiotherapeut gevonden die zo te zien hart voor z'n werk heeft en daadwerkelijk verstand heeft van krachttraining. Vandaag sinds eeuwen licht begonnen en uiteindelijk werksetjes van 3x5x120kg gedaan zonder problemen. Langzaam weer opbouwen naar ~180.
Jammer van de squats, maar wie weet is er 1 klein dingetje dat je fout doet en het helemaal verhelpt. Ik hoop voor je dat die kerel je kan helpen! Denk ook aan je glutes!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Great.![]()
Zaterdag weer wat met squats gespeeld. Gaat gewoon niet lekker. En ik ben nog niet zo ver om m'n been er definitief de schuld van te geven. Andere amputees kunnen ook squaten. Denk dat ik me een paar weken ga laten coachen. Er is in ieder geval een goede PL coach in de gym waar ik nu ben.
En een berg meer corewerk doen, volgens mij blijft m'n DL daar ook op hangen.
M'n schouder heelt in ieder geval gowd. Kon vanmorgen een 5 x 120 doen zondrr al teveel problemen. Merk dat elke keer als ik van gym verander, waar ze dan net andere barbells hebben, ik geneigd ben wat te wijd te benchen waar mn schouders echt niet tegen kunnen. Grip wat smaller gemaakt en het gaat gelijk beter.
Ik denk dat het form is, en wat 'lekkage', zwakke plekken duscdie aan het licht moeten komen. Van de week die coach eens aanspreken. Wordt leuk met mijn steenkolen spaans en zijn steenkolen engels.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:56 schreef 33 het volgende:
[..]
Super!! Dat klinkt goed, laat hier weten hoe het gaat!! En ooit hoop ik ook een dokter tegen te komen die enigszins begrijpt wat ik aan het doen ben.
[..]
Jammer van de squats, maar wie weet is er 1 klein dingetje dat je fout doet en het helemaal verhelpt. Ik hoop voor je dat die kerel je kan helpen! Denk ook aan je glutes!
Misschien kunnen we ooit een meet&greet organiseren en samen liften met z'n allen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:52 schreef onlogisch het volgende:
Hi.
Ik wil gaan carbcyclen. Ik heb daar veel positieve dingen over gelezen. Ik heb een beetje rekenwerk zitten doen en ik kom uit op 2500kcal op een high carb dag en 1900 kcal op een low carb dag.
Ik probeer deze stelregel een beetje te hanterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier loop ik een beetje in de soep. Ik probeer zo'n 400/450 gr aan Carbs binnen te krijgen. Maar met mijn huidige schema, zit ik al aan het aantal kcal voor een high carb day, 2670 dus, terwijl ik net de 300 gr carbs aantik.Ik doe maandag-dinsdag no carb (dan train ik ook niet). Ik vast tot 1, dan eet ik een tartaar/hamburger en 2 cups broccoli en twee eieren. Avond eet ik een stuk vet vlees/vis, 300 gram groente en nog een bak kwark. Soms een lepel pindakaas als ik echt veel honger hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar komt bij dat ik liever ook de cervelaat worst en pindakaas op high carbdays laat staan. Gesuggereerd wordt dat je op high carb dagen zo min mogelijk vet tot je moet nemen. Maarja, om nou al mijn boterhammen met kipfilet te bedekken.... Suggesties?
Lowcarb day moet ik nog helemaal uit gaan rekenen overigens.Ik zit qua kcal dus erg laag op deze dagen, maar zonder carbs kom ik gewoon niet hoog.
De rest van de week eet ik rond de 2800 kcal, waarbij ik qua vet niet boven de 70 gram kom en minimaal 150 gram eiwit tot me neem. De rest vul ik aan met carbs.
Werkt prima voor me zoIk zou me niet zo druk maken over 400 gram carbs, zolang je je eiwit en kcal maar haalt op je high carb dagen en onder je vet blijft.
Deathlift or Die.
Zak chips of een pak donuts is nog best lekker voor een training met al die carbs.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:56 schreef Drinky het volgende:
Zak chips in de cut en toch alle macro's halen? IIFYM ja toch
Ik zat met 1700kcal al op 164g eiwitten, dus dat was er wel uit, dan kun je daarna beetje genieten van snacks.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:24 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Zak chips of een pak donuts is nog best lekker voor een training met al die carbs.
Snap trouwens echt niks van mijn liftprogressie.
Mijn OHP stak er eerst met vlag en wimpel bovenuit op 105 kg x 1 en mijn bench was toen 1x 120. Nu is mijn OHP nog steeds 1 x 105 en mijn bench is 4 x 140
Deadlift zit ook al een jaar vast op 250, welliswaar wel met 8kg minder lichaamsgewicht
Dat is natuurlijk waar.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:42 schreef 33 het volgende:
[..]
dat gezegd te hebben, vind ik dat je vooral moet luisteren naar je eigen lichaam. Iedereen kan zeggen wat hij/zij wil en theorie dit theorie dat, maar als je lichaam beter reageert op iets wat niet in de boeken staat, dan doe je dat.
Wat is daar mis mee?quote:
Best veel. "Eieren = slecht" is redelijk achterhaald.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:03 schreef hardewerker3 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het eten van eieren? hoeveel eieren kun je per dag eten totdat het fucked up gaat zijn voor je cholesterol?
quote:Eggs, when consumed by healthy persons in the range of 1-6 a day (higher levels not really studied), usually do not adversely affect blood lipids. Some studies note no increases, some studies note a benign increase of both LDL and HDL; few note adverse changes in lipoprotein status
In healthy persons, eggs have never been directly associated with an increase in coronary heart disease risk; merely indirectly assumed via increases in circulating cholesterol
Zoals het aangeeft geldt dit voor gezonde mensen. Iemand met slechte bloedwaardes moet het met veel minder doen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:03 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Best veel. "Eieren = slecht" is redelijk achterhaald.
[..]
Yep, maar ik nam even aan dat degenen die hier posten in de gezonde groep horen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:59 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zoals het aangeeft geldt dit voor gezonde mensen. Iemand met slechte bloedwaardes moet het met veel minder doen.
I know, maar zijn ook genoeg die vervolgens advies geven/in discussie gaan en vrolijk verkondigen dat iemand met 30 kg overgewicht gerust 6 eieren per dag kan weg werken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:17 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep, maar ik nam even aan dat degenen die hier posten in de gezonde groep horen.
Klinkt als een powerlifterquote:Op donderdag 3 maart 2016 03:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
I know, maar zijn ook genoeg die vervolgens advies geven/in discussie gaan en vrolijk verkondigen dat iemand met 30 kg overgewicht gerust 6 eieren per dag kan weg werken.
Zolang jij je voeding verder in orde hebt, maar dat echt niet veel uit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 03:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
I know, maar zijn ook genoeg die vervolgens advies geven/in discussie gaan en vrolijk verkondigen dat iemand met 30 kg overgewicht gerust 6 eieren per dag kan weg werken.
500 kcal komt gewoon overal voor op het internet. Afvallen? 500 kcal minder. Aankomen? 500 kcal meer. Ik vind dat echt een fucking grote sprong om zomaar eraf of erbij te gooien. Begin gewoon eerst zo veel mogelijk te eten (die x 1.5 dus), elke dag, zowel op rust als op trainingsdagen. Weeg jezelf elke dag op hetzelfde moment en kijk wat er gebeurt. Op basis daarvan verander je iets. Wat zijn je macro's? Hoe train je? Wat zijn je doelen? Bereik je een plateau of gebeurt er niks in de eerste 2 weken, haal 20 gram carbs weg. Begin ook elke dag of in ieder geval 3-4x per week, 10 min per dag cardio. Het is niet veel, maar dat is juist de bedoeling zodat je later hier veel meer nog aan toe kan voegen, zowel qua tijd als intensiteit. Bereik je weer een plateau, voeg iets meer cardio toe, de keer daarop haal je weer 20 gram carbs eraf (afhankelijk dus van je macro's, zal je op den duur meer proteine moeten toevoegen). Uiteindelijk voeg je refeed days toe aan je dieet, ipv onnodig te carbcyclen. Dit gaat misschien iets langzamer dan gewoon constant 500kcal minder te eten (quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:14 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wil voor het eerst in mn leven een paar kg kwijt. Heb eigenlijk altijd alles kunnen eten wat ik wilde zonder ook maar iets aan te komen.
Ik heb voorheen wel eens een voedingsschema gemaakt en gevolgd, maar dit was dan juist om aan te komen en daarom at ik op zowel rust als trainingsdagen hetzelfde aantal kcal.
Nu wil ik dus wat afvallen en heb ik opnieuw mijn BMR uitgerekend, welke 2120 is. Aangeraden wordt om 500 kcal onder je onderhoud te gaan zitten om af te vallen, maar is het correct dat ik (volgens de Harris Benedict equation) op rustdagen (2120 * 1.2) -500 kcal binnen krijg, en op trainingsdagen (2120 * 1.55) -500 kcal? Of interpreteer ik het nu helemaal verkeerd?
Ik doe meestal stapjes van 100 kcal onder onderhoud per dag, voor ~een week, en dan iets meer of minder met weer een stapje van 100 als het niet goed loopt. Is prima te doen zolang je niet obese bent en gewoon iets lager vet % wilt. Die formules zijn leuk, maar zou gewoon zelf proberen en aanpassen waar nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:33 schreef DannyDeko het volgende:
Ik snap dat het voor elk persoon anders is, maar gezien ik nooit eerder heb hoeven cutten heb ik ook geen flauw idee hoeveel kcal ik er onder zou moeten zitten, vandaar de "standaard" -500. Maar ik begrijp t dus goed dat je op rustdagen je kcal aan moet passen?
Overigens is dit de 3e week dat ik zo'n 2700 kcal eet (wat dus wel toevallig 500 minder is dan die 2120*1.55) en ik ben juist +- 1kg per week aangekomen
Per week doe ik 3x KT(+15min cardio) en 1x 60 min intensieve cardio, dus aan mn beweging zal het niet liggen denk ik zo.
So what? Care to elaborate?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:09 schreef Ethanolic het volgende:
'Altijd alles kunnen eten zonder iets aan te komen' is wel echt the most ecto thing ever.
Veel dunne mensen zeggen altijd dat ze alles kunnen eten, komen met grote verhalen over veel boterhammen met pindakaas en pizza met redbull terwijl ze World of Warcraft 24/7 spelen, maar eigenlijk gewoon qua calorie inname nog net niet onder een strafkamp niveau komen en dus geen gewichtstoename zien.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:14 schreef relativity het volgende:
[..]
So what? Care to elaborate?
Ik ben ook vrij ecto, maar de massa die ik aankom is nauwelijks vet.
Dit dus. Denken dat ze veel eten maar uiteindelijk leven ze op 3 frikandelbroodjes en 3 happen avondetekquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Veel dunne mensen zeggen altijd dat ze alles kunnen eten, komen met grote verhalen over veel boterhammen met pindakaas en pizza met redbull terwijl ze World of Warcraft 24/7 spelen, maar eigenlijk gewoon qua calorie inname nog net niet onder een strafkamp niveau komen en dus geen gewichtstoename zien.
True. En de fat guys eten nooit MacDonalds.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Veel dunne mensen zeggen altijd dat ze alles kunnen eten, komen met grote verhalen over veel boterhammen met pindakaas en pizza met redbull terwijl ze World of Warcraft 24/7 spelen, maar eigenlijk gewoon qua calorie inname nog net niet onder een strafkamp niveau komen en dus geen gewichtstoename zien.
Nouja kan je verzekeren dat ik niet zo'n geval was hoor. Helaas zijn deze tijden voorbij en moet ik nu dus wel degelijk opletten op wat ik eet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit dus. Denken dat ze veel eten maar uiteindelijk leven ze op 3 frikandelbroodjes en 3 happen avondetek
Pendlay Row denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:00 schreef Drakire het volgende:
Weet iemand toevallig hoe onderstaande oefening heet?
[ afbeelding ]
Nope, dat is afhankelijk van de situatie. Maar als je de post erboven ook had gelezen wist je dat ik al aangaf dat het om bloedwaardes gaat.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:11 schreef relativity het volgende:
[..]
Zolang jij je voeding verder in orde hebt, maar dat echt niet veel uit.
Ik at ook elke dag eieren, maar ook andere vette producten zoals noten, zaden, olijfolie en zalm.
Mijn HDL en LDL waren perfect volgens bloedonderzoek :p
Je doet je naam niet erg eer aan tot nu toe.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:14 schreef relativity het volgende:
[..]
So what? Care to elaborate?
Ik ben ook vrij ecto, maar de massa die ik aankom is nauwelijks vet.
Moet ook nog altijd lachen om die revamp van Dave Tate. Die hele injury list, het dieet en zijn bloedwaardesquote:
Ik volg hem op facebook. Buiten een berg goede artikelen heeft hij soms verhalen die je hardop laten lachen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Moet ook nog altijd lachen om die revamp van Dave Tate. Die hele injury list, het dieet en zijn bloedwaardes![]()
https://www.t-nation.com/diet-fat-loss/dave-tate-project-1
Er was een onderzoek waaruit naar boven kwam dat roids + geen kt = meer spiergroei dan kt zonder roidsquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:44 schreef Kostertjuh het volgende:
Zit Filemon te kijken, t lijkt mij gewoon dat hij een flink tekort heeft aan staal en alleen maar op cardio wordt getraind
En dan raar vinden dat je geen kast wordt
Heb zn donkerbruin vermoede dat er geen kut van dat onderzoekt klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Er was een onderzoek waaruit naar boven kwam dat roids + geen kt = meer spiergroei dan kt zonder roids
Ze kunnen nogal zwaar zijnquote:
Klopt, 4 groepen. Zo uit m'n hoofd als volgt:quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Er was een onderzoek waaruit naar boven kwam dat roids + geen kt = meer spiergroei dan kt zonder roids
http://www.nejm.org/doi/f(...)101#t=articleResultsquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Heb zn donkerbruin vermoede dat er geen kut van dat onderzoekt klopt.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar sommige goedkope vesten van gorilla sports e.d. schijnen voor geen meter te zitten.quote:
Als je er een haalt, haal een degelijke. Niet zo'n goedkoop ding dat voor geen meter zit.quote:
ja man, tijdens het joggen gaat het op en neer, waardoor je rug steeds een opdonder krijgt en het schuurt op je huid.quote:
Maar elke dag meerdere eieren is voor niemand goed, toch?quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:59 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zoals het aangeeft geldt dit voor gezonde mensen. Iemand met slechte bloedwaardes moet het met veel minder doen.
Omdat?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:55 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Maar elke dag meerdere eieren is voor niemand goed, toch?
^Dit. Bij mannen gaat de buik en lage rug het laatste weg qua vet. Voor vrouwen is het heup en benen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:02 schreef 1299 het volgende:
Ga gewoon door, buik is het allerlaatste wat weg gaat.
Het lichaam maakt meer aan dan eieren opleveren...quote:
Wat niet wegneemt dat als je elke dag meerdere eieren gaat eten, dat dit slecht is voor hart en vaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het lichaam maakt meer aan dan eieren opleveren...
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 01:23 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat als je elke dag meerdere eieren gaat eten, dat dit slecht is voor hart en vaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |