Denk je wel aan de juiste balans van koolhydraten? Ik heb van Google vernomen dat dit erg belangrijk is.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:32 schreef BeamofLight het volgende:
Ey ik ga nou 8 hamburgers maken van kipgehakt.
Oké dat was t , Gr
Kipgehakt is het ranzigste wat ik ooit heb gegetenquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:32 schreef BeamofLight het volgende:
Ey ik ga nou 8 hamburgers maken van kipgehakt.
ik gooi er geen suiker bij gekquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Denk je wel aan de juiste balans van koolhydraten? Ik heb van Google vernomen dat dit erg belangrijk is.
kijk daar ga je alquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kipgehakt is het ranzigste wat ik ooit heb gegeten
al die nederlanders die denken goed engels te kunnen spreken met zo een terrible accentquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:29 schreef Drinky het volgende:
¿HAHA SERIO GALLO? ¿TU QUIERO LAS POLLAS HAHAHA?
willen jullie godverdomme ff gewoon nederlands praten in de gym we zij n hier godverdomme in nederlandquote:
Vloeibaar vriendjequote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=maricaquote:
Weet je nietquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
willen jullie godverdomme ff gewoon nederlands praten in de gym we zij n hier godverdomme in nederland
lolquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kijk daar ga je al
Jij eet dus niet met het doel de juiste voedingsstoffen binnen te krijgen, maar je let op de smaak. Gayboy
SPT / [Bodybuilding] #495 Lever die nattycard maar inquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
kan iemand mij even wijzen op de oorsprong van de recent ontstane 'heb je dat van google'-gymmeme?
ah, onze vmbo-docent sir ciabattaquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
SPT / [Bodybuilding] #495 Lever die nattycard maar in
dit kun je vinden op google vriendquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
kan iemand mij even wijzen op de oorsprong van de recent ontstane 'heb je dat van google'-gymmeme?
Ja om te kijken heb je ogen nodig die open kunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |