SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gun jullie het amusement van fittie niet meer.quote:
Ja echt heeel jammerquote:Op maandag 29 februari 2016 18:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik gun jullie het amusement van fittie niet meer.
quote:Op maandag 29 februari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n neefje is (officieel) 2 jaar vandaag, dus 8 jaar. Wordt helemaal mad als ik hem 2 jarige baby noem hueheueh![]()
Eh okquote:Op maandag 29 februari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n neefje is (officieel) 2 jaar vandaag, dus 8 jaar. Wordt helemaal mad als ik hem 2 jarige baby noem hueheueh![]()
Tering wat kinderachtig van hemquote:Op maandag 29 februari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Op je 72e pas bier mogen kopen.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe danquote:Op maandag 29 februari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op maandag 29 februari 2016 18:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Oh![]()
Dacht vluchteling die heeft gesjoemeld met zijn paspoort
Nee bij Opso thuis zijn ze gewoon illegaal en trots dus die verbergen dat niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Oh![]()
Dacht vluchteling die heeft gesjoemeld met zijn paspoort
Een omloop van de Aarde rond de Zon duurt ongeveer 365,25 dagen. Om lastigheden met de tijd te voorkomen is er afgesproken om de vier jaar een jaar van 366 dagen in te lassen.quote:
Om het verhaal af te maken, februari was eigenlijk de laatste maand van het jaar, de sprokkel dag(en) waren feestdagen.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een omloop van de Aarde rond de Zon duurt ongeveer 365,25 dagen. Om lastigheden met de tijd te voorkomen is er afgesproken om de vier jaar een jaar van 366 dagen in te lassen.
Bedankt voor deze aanvulling WCH.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Om het verhaal af te maken, februari was eigenlijk de laatste maand van het jaar, de sprokkel dag(en) waren feestdagen.
Daarom ook sept-ember okt-ober nov-ember en dec-ember de voorvoegsels voor respectievelijk 7 8, 9 en 10 terwijl in de huidige telling die maanden 9, 10, 11 en 12 zijn
om het verhaal af te maken.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Om het verhaal af te maken, februari was eigenlijk de laatste maand van het jaar, de sprokkel dag(en) waren feestdagen.
Daarom ook sept-ember okt-ober nov-ember en dec-ember de voorvoegsels voor respectievelijk 7 8, 9 en 10 terwijl in de huidige telling die maanden 9, 10, 11 en 12 zijn
en februari had eigenlijk 29 of 30 dagen, maar keizer Augustus vond zichzelf net zo belangrijk als keizer Julius Ceasar, dus pikte een dag van februari om die aan augustus toe te voegenquote:Op maandag 29 februari 2016 18:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om het verhaal af te maken.
als een schikkeljaar op een eeuwjaar valt is het geen schikkeljaar, behalve als het deelbaar is door 400
oke,kom danquote:Op maandag 29 februari 2016 18:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Om het verhaal af te maken
Shut up and dance with me badumtssk
Op skates ok.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Om het verhaal af te maken
Shut up and dance with me badumtssk
goede oude tijd bij die romeinenquote:Op maandag 29 februari 2016 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en februari had eigenlijk 29 of 30 dagen, maar keizer Augustus vond zichzelf net zo belangrijk als keizer Julius Ceasar, dus pikte een dag van februari om die aan augustus toe te voegen
Sims 4.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Welke?
Sims 1 en 2 JA! Sims 3? NEE.
toen had ik nog haarquote:Op maandag 29 februari 2016 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goede oude tijd bij die romeinen
Bloed, moord en doodslag. Heerlijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goede oude tijd bij die romeinen
inderdaad, toen mocht dat gewoon nogquote:Op maandag 29 februari 2016 18:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bloed, moord en doodslag. Heerlijk.
Brood en spelen.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad, toen mocht dat gewoon nog
Iets geleerd vandaagquote:Op maandag 29 februari 2016 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en februari had eigenlijk 29 of 30 dagen, maar keizer Augustus vond zichzelf net zo belangrijk als keizer Julius Ceasar, dus pikte een dag van februari om die aan augustus toe te voegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |