quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:23 schreef seto het volgende:
de andere mensen vragen zich wss ook af waarom jij erbij moet zijn
Je vergat de "hey Klokov".quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel gezien ze casual friday niet helemaal begrijpen. Gekke Nederlanders van max 25 jaar oud met krijtstreepjasjes.
Moet die pijl niet omhoog schieten?quote:
Alles binnen 3 connecties van zoiets moet je met een grote boog omheen lopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ze heeft wel lkkre vriendinnen
https://www.instagram.com/stacidollent/
Leg even uit. Ik snap hem niet.quote:
toen ik 18 was liep ik ook soms met een krijtstreep colbertjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel gezien ze casual friday niet helemaal begrijpen. Gekke Nederlanders van max 25 jaar oud met krijtstreepjasjes.
wat draag je nu vriendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:48 schreef seto het volgende:
[..]
toen ik 18 was liep ik ook soms met een krijtstreep colbertje
dacht toen echt dat ik het mannetje was
zoietsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat draag je nu vriend
mag ook in dm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:00 schreef seto het volgende:
[..]
zoiets
[ afbeelding ]Beetje Dima-look.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer dat je die spijkerbroek om moet slaan omdat ze geen kleinere maat hadden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 04-03-2016 12:42:30 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Is dat even toevallig, mijn telefoon doet het al een dag niet meer na een Android updatequote:Op vrijdag 4 maart 2016 05:45 schreef Deuce92 het volgende:
Laatst telefoon retour gestuurd voor reparatie omdat het scherm nog geen jaar na aankoop na een aantal uur niet meer aan ging. Gisteren teruggekregen, nog geen 4 uur later beginnen de problemen alweer terug te komen. Kan ik 'm nu weer terugsturen.
Hier kan ik meer over vertellen.
Bij voldoende interesse ben ik bereid hier een Clumsytopic over te openen.
Ik kook echt van woede door dit soort onrecht.
Armen zelf moeten ook omhoog he. Denk dat jij meer lift dan de gemiddelde gymmer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Respect voor de zware benchers. 30 kilo in m'n klauwen en m'n armen doen het niet meer. Meervetdanspierindearmenstruggles.
Wow, wie wordt hier nou blij van?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
wat
[ afbeelding ]
Gaat zelfs mij te ver vriend.
Gewoon ff titel fiksen toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:20 schreef Faeroer het volgende:
Hele dag hoor- en werkcolleges over onzin.
Het is 2016, waarom moet ik hier in fysieke vorm bij zijn.
Hey Klokov
Ik heb geen krijtstreepjasesquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:00 schreef seto het volgende:
[..]
zoiets
[ afbeelding ]Mooie armband DinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Klokov op 04-03-2016 12:15:58 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Zijn ook echt alleen maar rijke papa 5,5 kindjes hier die een beetje te calvinistisch zijn opgevoed. Waar zijn alle hardwerkende Chinezen die in de bibliotheek slapen?quote:
Idd ja hnnnggquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ze heeft wel lkkre vriendinnen
https://www.instagram.com/stacidollent/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:28 schreef Klokov het volgende:
Koen Everink is dood, denk dat Badr daar wel een rol in heeft gespeeld.goed verhaal marcelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
casual friday verwarren met spijkerbroek/shirt-met-opdrukquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
hij bedoelt er niets mee. Gewoon werkvoorbereiders taaltje.quote:
i see what you did therequote:Op vrijdag 4 maart 2016 05:42 schreef Deuce92 het volgende:
Jij bent zelf nu toch ook een zware bencher.
Nee:quote:
De vraag is hoe jij hier aan komt, bro.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee:
Carey, M., Jackson, M., Antonello, A., & Rushing, J. (2016). Glaciers, gender, and science A feminist glaciology framework for global environmental change research. Progress in Human Geography, 0309132515623368.
Deze is enigszins gerelateerd:
Gaard, G. (2011). Global Warming Narratives: A Feminist Ecocritical Perspective. In The Future of Ecocriticism: New Horizons (Vol. 43, No. 64, pp. 43-64). Cambridge Scholars Publishing in association with GSE Research.
Prul die kapot gaat blijkbaarquote:
Gewoon interessante pagina's volgen op Facebook i.p.v. de Telegraaf. Heb het hier weg trouwens:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De vraag is hoe jij hier aan komt, bro.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:28 schreef Klokov het volgende:
Koen Everink is dood, denk dat Badr daar wel een rol in heeft gespeeld.Hij zal het wel uitgelokt hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Sowieso ja. Alleen de enige manier om haar te raken is waarschijnlijk meer dan 6 cijfers op je bankrekening.quote:
of plastisch chirurg zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso ja. Alleen de enige manier om haar te raken is waarschijnlijk meer dan 6 cijfers op je bankrekening.
Ja precies. Of in laten vliegen naar Dubai, maar dan heb je ook sowieso geld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
of plastisch chirurg zijn
maar dan heb je er ook 6
Inb4 gasten die zeggen duikinstructeur, skileraar enz zijn om chicks te regelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:22 schreef seto het volgende:
gewoon goed kunnen liegen
dan kan je alles zijn
Facebook en interessant in 1 zin: die kans is nog kleiner dan staatsloterij winnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon interessante pagina's volgen op Facebook i.p.v. de Telegraaf. Heb het hier weg trouwens:
https://www.facebook.com/(...)ral-592589870775439/
Dat zijn gewoon implants daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:25 schreef Klokov het volgende:
Net alsof je die kwarktassen nog wil zien als dat topje uit is
Waren het maar kwarktassen, plastic fantastic ws.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:25 schreef Klokov het volgende:
net of jij nu doet als jij die jopen niet wil zien hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:25 schreef Klokov het volgende:
dunno man meeste wijven die implabnts nemen zijn volgens mij echt van die ordinaire aandachtshoerenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon implants daar is niks mis mee.
Hier 1 voor jou dan: https://www.facebook.com/strengtheory/?fref=tsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Facebook en interessant in 1 zin: die kans is nog kleiner dan staatsloterij winnen.
Mjah true, is wel een bepaald type ja. Ook niet echt mijn type, maar zou m'n penis er wel in steken voor een keer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:28 schreef seto het volgende:
[..]
dunno man meeste wijven die implabnts nemen zijn volgens mij echt van die ordinaire aandachtshoeren
Liever wat kleiner #assmanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
net of jij nu doet als jij die jopen niet wil zien haha
Dit, zou er redelijk op afknappen tenzij ze kanker heeft gehad o.i.d.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:28 schreef seto het volgende:
[..]
dunno man meeste wijven die implabnts nemen zijn volgens mij echt van die ordinaire aandachtshoeren
mijne heb ze ook (srs)quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:28 schreef seto het volgende:
[..]
Kun je hier meer over vertellen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |