ik dacht dat etha in noord-holland zat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
30 miljoen euro aan heroine gevonden in Rotterdam![]()
![]()
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
[ afbeelding ]
Vriend, is hier achter bij mij
Gewoon krokodil zettenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
Ja want ik zou in heroïne dealen
Sowieso heroïnehoe sad ben je dan
Wat is een krokodil in dit kader?quote:
bruin is lekker retro, aardetinten dit datquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
Ja want ik zou in heroïne dealen
Sowieso heroïnehoe sad ben je dan
ik heb mij door mijn beter betaalde helft laten overhalen mee te kijken. Ik moest af en toe grinnikenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:18 schreef Eleiko het volgende:
Iemand trouwens "Filamon wil een beachboy worden" gezien?
Rot op homoquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb mij door mijn beter betaalde helft laten overhalen mee te kijken. Ik moest af en toe grinniken
Telegraafquote:
Zou je raken voor novelty factor?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Op net5 een vrouw die man is geworden, ze hebben van huid van de onderarm een penis gemaakt.
Creatieve foto's welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.instagram.com/nikkivianna/
Goede ass implants dezesinger songwriter en actress ook, bitch pls enige wat ze doet is arab dick rijden.
Zeg eerlijk vriend, zou je haar niet keihard molesteren?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.instagram.com/nikkivianna/
Goede ass implants dezesinger songwriter en actress ook, bitch pls enige wat ze doet is arab dick rijden.
Ja dat sowieso wel, ben geen homoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeg eerlijk vriend, zou je haar niet keihard molesteren?
Ben wel benieuwd hoe die ass eruitziet zonder broek.
Hey Deuce je bent niet meer zo Deuce-ish als vroeger, what happend?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 05:45 schreef Deuce92 het volgende:
Laatst telefoon retour gestuurd voor reparatie omdat het scherm nog geen jaar na aankoop na een aantal uur niet meer aan ging. Gisteren teruggekregen, nog geen 4 uur later beginnen de problemen alweer terug te komen. Kan ik 'm nu weer terugsturen.
Hier kan ik meer over vertellen.
Bij voldoende interesse ben ik bereid hier een Clumsytopic over te openen.
Ik kook echt van woede door dit soort onrecht.
Moet je niet van die prul kopenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 05:45 schreef Deuce92 het volgende:
Laatst telefoon retour gestuurd voor reparatie omdat het scherm nog geen jaar na aankoop na een aantal uur niet meer aan ging. Gisteren teruggekregen, nog geen 4 uur later beginnen de problemen alweer terug te komen. Kan ik 'm nu weer terugsturen.
Hier kan ik meer over vertellen.
Bij voldoende interesse ben ik bereid hier een Clumsytopic over te openen.
Ik kook echt van woede door dit soort onrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |