SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet je doen om deze topper te winnen?
Binnenkort brengen verschillende merken telefoons uit die draaien op de nieuwe Snapdragon 820 processor, bijvoorbeeld:
• Xiaomi Mi5
• LG G5
• LeTV Max Pro
• Vivo Xplay 5S
• Nubia Z11
Laat in een comment weten welke telefoon met Snapdragon 820 processor jou de beste lijkt en waarom.
Voorwaarden voor deelname:
• 1 deelname per persoon (met verschillende accounts meerdere keren meedoen is niet toegestaan)
• De actie loopt van maandag 29 gebruari t/m zondag 6 maart, 23.59 (NL-tijd)
• De winnaar wordt door een collega random gekozen en op maandag 7 maart bekend gemaakt. Fok-crew mag ook meedoen.
Disclaimer: het risico op eventuele douanekosten ligt bij de winnaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 29-02-2016 10:37:07 ]
Dat kan tegenwoordig ook met niet MIUI devices dacht ikquote:Op maandag 29 februari 2016 10:26 schreef tailfox het volgende:
Xiaomi Mi5 , die werken met mijn mi band om mijn telefoon te ontgrendelen.
Xiaomi verkoopt wereldwijd meer telefoons dan LGquote:Op maandag 29 februari 2016 11:34 schreef Beach het volgende:
De LG G5. Want liever een gerenommeerd merk dan onbekend.
er zit vermoedelijk (net als bij de Mi3 en Mi4) een optie in om het geluid af te stemmen op die specifieke oordopjes.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:19 schreef henkkeumus het volgende:
Laatst voor het eerst een Xiaomi product gekocht na aandringen van vrienden, namelijk; http://tweakers.net/price(...)goud)/specificaties/
Benieuwd of deze oordoppen beter zullen werken met de Mi5.
Zou hem dus graag willen winnen.
Ja... Zou je eigenlijk wel moeten, maar de praktijk wijst uit dat daar niet altijd sprake van hoeft te zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:28 schreef LittleBrownie het volgende:
dat je ook nog eens voor Mi5 importkosten etc erbij moet betalen.
Er zijn ook manieren/webshops die ervoor zorgen dat je het zonder importkosten + douanekosten etc krijgt, maar dat is niet helemaal legaalquote:Op maandag 29 februari 2016 22:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja... Zou je eigenlijk wel moeten, maar de praktijk wijst uit dat daar niet altijd sprake van hoeft te zijn.
Maar wel gratis.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er zijn ook manieren/webshops die ervoor zorgen dat je het zonder importkosten + douanekosten etc krijgt, maar dat is niet helemaal legaal
Klopt. Whatever floats your boat.quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 10:21 schreef Banggood het volgende:
Na een paar weken niets te hebben weggeven wordt het weer eens tijd, dus deze week gaat er een Xiaomi Redmi Note 2 t.w.v. ¤158,- uit. Ik weet dat de Note 3 inmiddels ook verkrijgbaar is, maar met mijn budget geef ik liever wat meer geheugen weg. Het gaat hier dan ook om de 32GB versie.![]()
[ afbeelding ]
Specs van de telefoon:Xiaomi Mi5, omdat Xiaomi toch steeds weer ongekende kwaliteit levert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet je doen om deze topper te winnen?
Binnenkort brengen verschillende merken telefoons uit die draaien op de nieuwe Snapdragon 820 processor, bijvoorbeeld:
• Xiaomi Mi5
• LG G5
• LeTV Max Pro
• Vivo Xplay 5S
• Nubia Z11
Laat in een comment weten welke telefoon met Snapdragon 820 processor jou de beste lijkt en waarom.
Voorwaarden voor deelname:
• 1 deelname per persoon (met verschillende accounts meerdere keren meedoen is niet toegestaan)
• De actie loopt van maandag 29 gebruari t/m zondag 6 maart, 23.59 (NL-tijd)
• De winnaar wordt door een collega random gekozen en op maandag 7 maart bekend gemaakt. Fok-crew mag ook meedoen.
Disclaimer: het risico op eventuele douanekosten ligt bij de winnaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom maarrrrrr dooorrrrrrrrquote:Op maandag 7 maart 2016 08:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want ik heb vandaag (of uiterlijk morgen) een heel leuke Xiaomi-actie!
Oehquote:Op maandag 7 maart 2016 08:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want ik heb vandaag (of uiterlijk morgen) een heel leuke Xiaomi-actie!
quote:
Ik krijg nu nét te horen dat mijn aanbieding deze week niet door kan gaan (Chinezen kunnen alles op het laatste moment veranderenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 10:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
En volgende week dus echt een fijne!
Aanbiedingen zijn ook fijnquote:Op maandag 7 maart 2016 10:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg nu nét te horen dat mijn aanbieding deze week niet door kan gaan (Chinezen kunnen alles op het laatste moment veranderen) dus dat wordt volgende week maandag.. Maar ik ben nu bezig met een vervangende scherpe aanbieding van Xiaomi voor deze week! En volgende week dus echt een fijne!
Een Jiayu S3+ actie zou ik ook aardig blij mee kunnen zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg nu nét te horen dat mijn aanbieding deze week niet door kan gaan (Chinezen kunnen alles op het laatste moment veranderen) dus dat wordt volgende week maandag.. Maar ik ben nu bezig met een vervangende scherpe aanbieding van Xiaomi voor deze week! En volgende week dus echt een fijne!
quote:Op maandag 7 maart 2016 08:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Note 3 Pro met 20% korting?quote:Op maandag 7 maart 2016 08:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2016 17:20 schreef PetervdK het volgende:
Misschien mis ik iets, maar wie heeft er nu gewonnen?
quote:Op maandag 7 maart 2016 07:04 schreef Banggood het volgende:
Met zo veel reacties was het een flink karwei om een winnaar te kiezen, maar het is weer gelukt!
Ik heb net van mijn collega de winnaar doorgekregen, en dit is Djoetma! Gefeliciteerd!!![]()
Voor alle deelnemers die niet hebben gewonnen: bedankt voor het meedoen en ik hoop jullie weer terug te zien bij de volgende give-away, want ik zal spoedig weer wat nieuws organiseren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |