kom maarrrrrr dooorrrrrrrrquote:Op maandag 7 maart 2016 08:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want ik heb vandaag (of uiterlijk morgen) een heel leuke Xiaomi-actie!
Oehquote:Op maandag 7 maart 2016 08:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want ik heb vandaag (of uiterlijk morgen) een heel leuke Xiaomi-actie!
quote:
Ik krijg nu nét te horen dat mijn aanbieding deze week niet door kan gaan (Chinezen kunnen alles op het laatste moment veranderenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 10:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
En volgende week dus echt een fijne!
Aanbiedingen zijn ook fijnquote:Op maandag 7 maart 2016 10:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg nu nét te horen dat mijn aanbieding deze week niet door kan gaan (Chinezen kunnen alles op het laatste moment veranderen) dus dat wordt volgende week maandag.. Maar ik ben nu bezig met een vervangende scherpe aanbieding van Xiaomi voor deze week! En volgende week dus echt een fijne!
Een Jiayu S3+ actie zou ik ook aardig blij mee kunnen zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:08 schreef Banggood het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg nu nét te horen dat mijn aanbieding deze week niet door kan gaan (Chinezen kunnen alles op het laatste moment veranderen) dus dat wordt volgende week maandag.. Maar ik ben nu bezig met een vervangende scherpe aanbieding van Xiaomi voor deze week! En volgende week dus echt een fijne!
quote:Op maandag 7 maart 2016 08:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Note 3 Pro met 20% korting?quote:Op maandag 7 maart 2016 08:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2016 17:20 schreef PetervdK het volgende:
Misschien mis ik iets, maar wie heeft er nu gewonnen?
quote:Op maandag 7 maart 2016 07:04 schreef Banggood het volgende:
Met zo veel reacties was het een flink karwei om een winnaar te kiezen, maar het is weer gelukt!
Ik heb net van mijn collega de winnaar doorgekregen, en dit is Djoetma! Gefeliciteerd!!![]()
Voor alle deelnemers die niet hebben gewonnen: bedankt voor het meedoen en ik hoop jullie weer terug te zien bij de volgende give-away, want ik zal spoedig weer wat nieuws organiseren!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |