Koos approves this message.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:39 schreef krokodil76 het volgende:
Valt me op dat Antifa lui losse handjes hebben en Pegida niet.
Mij niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:39 schreef krokodil76 het volgende:
Valt me op dat Antifa lui losse handjes hebben en Pegida niet.
Kinneging toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toch grappig dat je bijna nooit hoort dat journalisten belaagd of aangevallen worden (op wat uitzonderingen na) behalve journalisten van PowNed.
Ze kregen zelfs klappen van een Hoogleraar.
hahaha heerlijke beelden, net goed voor die bitch. Ze doet zelf irritant, klappen krijgen is een beetje overdreven ze mept zelfquote:
Als je klappen krijgt van een hoogleraar zal je het wel verdient hebben, aldus Kosmo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kinneging toch?
Maar journalisten belagen gaat nergens over. Erg zwak. Zeg gewoon niks als je niets wilt zeggen.
Die roze pavlovplopkap werkt als een rode lap op een stier voor die mensjes. Wat een treurnis zeg.quote:
Leg mij geen woorden in de mond alsjeblieft.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je klappen krijgt van een hoogleraar zal je het wel verdient hebben, aldus Kosmo.
Ja hoor, als het tegen twee baardjes waren geweest was het helemaal prima.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Geweld tegen wie dan ook is gewoon een no-go. Behalve voor Powned blijkbaar.
geweldquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Geweld tegen wie dan ook is gewoon een no-go. Behalve voor Powned blijkbaar.
Wat wil je hier dan mee zeggen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in de mond alsjeblieft.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toch grappig dat je bijna nooit hoort dat journalisten belaagd of aangevallen worden (op wat uitzonderingen na) behalve journalisten van PowNed.
Mijn hemel. Nu moet ook een doodnormale hobby als airsoft, wat nauwelijks anders als een potje paintballen, geframed worden alsof de beoefenaars ervan geweld wellustelingen zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die zijn nog een tafje gekker maar ze hebben wel dezelfde hang naar geweld.
Je mag toch gewoon je verhaal halen als iemand je spullen vernielt/beschadigd?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
Wat heeft iemand achtervolgen omdat hij met een stift een streep op je camera hebt gezet met journalistiek te maken? Juist, geen ene reet. Dat PowNed-figuur weet ook wel dat als je die josti's maar lang genoeg blijft irriteren, het vanzelf iets oplevert dat neigt naar geweld.
Gewoon wat er staat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat wil je hier dan mee zeggen?
[..]
Koos wringt zich wel in vreemde bochten om vernieling/vandalisme goed te praten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon je verhaal halen als iemand je spullen vernielt/beschadigd?
Welja joh, praat ook nog even vandalisme en vernieling goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
Wat heeft iemand achtervolgen omdat hij met een stift een streep op je camera hebt gezet met journalistiek te maken? Juist, geen ene reet. Dat PowNed-figuur weet ook wel dat als je die josti's maar lang genoeg blijft irriteren, het vanzelf iets oplevert dat neigt naar geweld.
Koos moet gewoon niet zo debiel doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Volgens mij werkt Koos echt als een rode lap op jullie he? Lekker je frustraties richting de AFA op Koos de waarschijnlijk VVD-stemmer botvieren.
Van mij wel. Maar met journalistiek heeft het niets te maken. PowNed was uit op een confrontatie en die kreeg het.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon je verhaal halen als iemand je spullen vernielt/beschadigd?
En die AFA's waren niet uit op confrontatie met Pegida?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar met journalistiek heeft het niets te maken. PowNed was uit op een confrontatie en die kreeg het.
hoefden ze dan weinig voor te doen. En alsnog kun je ook gewoon niet op evt provocaties ingaan. Proberen ze beide kanten te belichten, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar met journalistiek heeft het niets te maken. PowNed was uit op een confrontatie en die kreeg het.
Waar bleek dat zoals uit? Gewoon hun aanwezigheid?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die roze pavlovplopkap werkt als een rode lap op een stier voor die mensjes. Wat een treurnis zeg.
Door verhaal te halen bij de vernielers van hun spullen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Antifa is dan ook gewoon kut.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:49 schreef opreis het volgende:
[..]
En die AFA's waren niet uit op confrontatie met Pegida?
Mensen met niet veel om handen denk ik, dus storten ze zich hier vol op en nemen ze het allemaal een tikkeltje te serieus.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat.
Wat voor mensen zijn dit?
Volgens mij maken ze iedereen belachelijkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:53 schreef PSVCL het volgende:
De kindjes van powned zaaien alleen nog meer onrust, kinderachtige Islamhaters dat het zijn.
Natuurlijk. PowNed provoceert graag ja. Maar dan nog...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
Vooral zichzelf , wat een kinderachtige mongolen die Jan roos is het ergst.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij maken ze iedereen belachelijk
Er hangt een opgefokt sfeertje en jij gaat met een draaiende camera mensen een microfoon onder de neus drukken. Dan hoop je gewoon op een confrontatie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waar bleek dat zoals uit? Gewoon hun aanwezigheid?
Ja das wel een irritante vent. Toch vind ik het eigenlijk altijd wel vermakelijk om te kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vooral zichzelf , wat een kinderachtige mongolen die Jan roos is het ergst.
Je kan je ook niet zo laten kennen of van het moment gebruik maken en je zegje doen toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er hangt een opgefokt sfeertje en jij gaat met een draaiende camera mensen een microfoon onder de neus drukken. Dan hoop je gewoon op een confrontatie.
Zie je de NOS of RTL dat ook doen bij Pegida? Nee, die vragen gewoon of iemand bereid is wat te zeggen voor de camera. Gek genoeg worden RTL- en NOS-verslaggevers nooit aangevallen zijn hun items ook nog eens stukken informatiever.
"Meisjes met korte rokjes lokken het zelf uit"quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er hangt een opgefokt sfeertje en jij gaat met een draaiende camera mensen een microfoon onder de neus drukken. Dan hoop je gewoon op een confrontatie.
Zie je de NOS of RTL dat ook doen bij Pegida? Nee, die vragen gewoon of iemand bereid is wat te zeggen voor de camera. Gek genoeg worden RTL- en NOS-verslaggevers nooit aangevallen zijn hun items ook nog eens stukken informatiever.
Dus als ik bij jou urenlang aanbel, tot diep in de nacht, dan ga jij ook niet boos worden? Jij denkt echt dat die journalist een vraag stelt, en als diegene niet wilt antwoorden, dat die journalist respect heeft voor hun keuze en hem met rust laat? Zo werken die kakkerlakken van Powned niet, die gaan je blijven lastigvallen om sensatie te maken zodat het er goed uit ziet op tv.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kinneging toch?
Maar journalisten belagen gaat nergens over. Erg zwak. Zeg gewoon niks als je niets wilt zeggen.
Lol Jan Roos durft niet meer te komen, die laat een bitch het vuile werk doenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vooral zichzelf , wat een kinderachtige mongolen die Jan roos is het ergst.
Dit slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:57 schreef D1990 het volgende:
[..]
Dus als ik bij jou urenlang aanbel, tot diep in de nacht, dan ga jij ook niet boos worden? Jij denkt echt dat die journalist een vraag stelt, en als diegene niet wilt antwoorden, dat die journalist respect heeft voor hun keuze en hem met rust laat? Zo werken die kakkerlakken van Powned niet, die gaan je blijven lastigvallen om sensatie te maken zodat het er goed uit ziet op tv.
Oh ja nee, dan mag je geweld gebruiken, helder.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:57 schreef D1990 het volgende:
[..]
Dus als ik bij jou urenlang aanbel, tot diep in de nacht, dan ga jij ook niet boos worden? Jij denkt echt dat die journalist een vraag stelt, en als diegene niet wilt antwoorden, dat die journalist respect heeft voor hun keuze en hem met rust laat? Zo werken die kakkerlakken van Powned niet, die gaan je blijven lastigvallen om sensatie te maken zodat het er goed uit ziet op tv.
Nee want je weet dat die vieze NPO-ers alleen maar onzin uitzenden en in alles knippen en je woorden verdraaien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan je ook niet zo laten kennen of van het moment gebruik maken en je zegje doen toch?
Omdat? Zo werkt Powned, gewoon lekker treiteren tot dat diegene uit z'n slof vliegt.quote:
Ze gaan daar toch zelf staan demonstreren...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:59 schreef D1990 het volgende:
[..]
Omdat? Zo werkt Powned, gewoon lekker treiteren tot dat diegene uit z'n slof vliegt.
Ja kon er in het begin ook wel om lachen , nu begint het te vervelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das wel een irritante vent. Toch vind ik het eigenlijk altijd wel vermakelijk om te kijken
Die Antifa-figuren zijn eenmaal josti's en dat weten ze bij PowNed ook. Dus dan ga je lekker tussen de menigte staan en bijdehand lopen doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan je ook niet zo laten kennen of van het moment gebruik maken en je zegje doen toch?
Zeg je hetzelfde over degene die bij het gewapend verzet zaten? Of mogen mensen enkel geweld gebruiken wanneer het jou goed uitkomt? Wees wel consistent in jou pacifisme, en niet zo hypocriet en selectief.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh ja nee, dan mag je geweld gebruiken, helder.
Met z'n hakenkruis.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja kon er in het begin ook wel om lachen , nu begint het te vervelen.
Kijk em staan dan , volwassen baby haha
[ afbeelding ]
Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben. Of mogen we dat nu niet zeggen, omdat het Powned betreft, en geen willekeurige moslima die wordt aangevallen? De hypocrisie van Powned is enorm groot.quote:
Dan haal ik gewoon de bel eruit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:57 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ja dat is nou het vermakelijke daaraan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Antifa-figuren zijn eenmaal josti's en dat weten ze bij PowNed ook. Dus dan ga je lekker tussen de menigte staan en bijdehand lopen doen.
Normaliter kijkt niemand naar die achterlijke zooi, maar nu is PowNed weer verzekerd van een beetje aandacht. Missie geslaagd.
Wat??quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben. Of mogen we dat nu niet zeggen, omdat het Powned betreft, en geen willekeurige moslima die wordt aangevallen?
Hoe deze link?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben. Of mogen we dat nu niet zeggen, omdat het Powned betreft, en geen willekeurige moslima die wordt aangevallen?
Ik keur altijd geweld af tegen ongewapende mensen die geen bedreiging voor andermans leven vormen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:00 schreef D1990 het volgende:
[..]
Zeg je hetzelfde over degene die bij het gewapend verzet zaten? Of mogen mensen enkel geweld gebruiken wanneer het jou goed uitkomt? Wees wel consistent in jou pacifisme, en niet zo hypocriet en selectief.
Haha nog 1, hilarisch dit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben. Of mogen we dat nu niet zeggen, omdat het Powned betreft, en geen willekeurige moslima die wordt aangevallen? De hypocrisie van Powned is enorm groot.
Dat is de machteloosheid van een boze pleb. Deze pleb heeft nog net genoeg cognitieve vaardigheden om te begrijpen dat hij die journalist niet de tyfus in kan slaan, maar hij heeft te weinig zelfcontrole om helemaal niets te doen en gewoon netjes antwoord te geven op de vragen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is nou het vermakelijke daaraan.![]()
Maar als je dat weet dan laat je je toch niet zo kennen met microfoon weg slaan en zo.
Je hoeft in ieder geval geen medelijden te hebben met PowNed. Hier waren ze op uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is nou het vermakelijke daaraan.![]()
Maar als je dat weet dan laat je je toch niet zo kennen met microfoon weg slaan en zo.
Een boze plebquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:02 schreef Liberalisme1 het volgende:
[..]
Dat is de machteloosheid van een boze pleb. Deze pleb heeft nog net genoeg cognitieve vaardigheden om te begrijpen dat hij die journalist niet de tyfus in kan slaan, maar hij heeft te weinig zelfcontrole om helemaal niets te doen en gewoon netjes antwoord te geven op de vragen.
Vanwaar die Zionistische vlag naast die van Marokko?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben. Of mogen we dat nu niet zeggen, omdat het Powned betreft, en geen willekeurige moslima die wordt aangevallen? De hypocrisie van Powned is enorm groot.
Yup. En bij PowNed weten ze dat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:02 schreef Liberalisme1 het volgende:
[..]
Dat is de machteloosheid van een boze pleb. Deze pleb heeft nog net genoeg cognitieve vaardigheden om te begrijpen dat hij die journalist niet de tyfus in kan slaan, maar hij heeft te weinig zelfcontrole om helemaal niets te doen en gewoon netjes antwoord te geven op de vragen.
De link is dat bepaalde usual suspects alhier graag, wanneer het een moslima betreft die wordt aangevallen, naar de 'acties' van moslims in het algemeen wijzen om e.e.a. 'goed te praten'. Of wil je stellen dat je dat nimmer hier hebt gezien? Beetje kop in 't zand aan het steken?quote:
Nja vind het wel een beetje ongepast om op camera's verf te besmeuren en haar microfoon uit haar handen te slaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval geen medelijden te hebben met PowNed. Hier waren ze op uit.
Dat is niet wat je zei, je bent tegen geweld zei je. Nu maak je er weer wat anders van, je bent dus zo'n eentje, een draaier.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik keur altijd geweld af tegen ongewapende mensen die geen bedreiging voor andermans leven vormen.
Oh... alsof ik die Kinneging niet begreep. Ik gaf hem groot gelijk. Heerlijk vond ik het dat die irritante Rutger in een klein jongetje veranderde voor het oog van de camera.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:57 schreef D1990 het volgende:
[..]
Zeker. Vroeger waren er eugenetica wetgevingen, nu is er treiter tv jegens deze mensen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup. En bij PowNed weten ze dat.
Het hoort ook gewoon niet, dat klopt. Maar dat ik geen reden zie om medelijden te hebben met PowNed is omdat ze het item kregen dat ze wilden hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja vind het wel een beetje ongepast om op camera's verf te besmeuren en haar microfoon uit haar handen te slaan eigenlijk.
Ik heb ook geen medelijden met ze. Laat mooi zien wat voor idioten er rond lopen toch.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het hoort ook gewoon niet, dat klopt. Maar dat ik geen reden zie om medelijden te hebben met PowNed is omdat ze het item kregen dat ze wilden hebben.
Op dat speelplaatsje met die jongens?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
Was het trouwens niet Powned in de vorm van Jan Roos die even met geweld wat mensen te lijf ging?
Precies ja - even journalistje spelen - wel met een knuppel natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op dat speelplaatsje met die jongens?
Ja dat was hij ja :pquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies ja - even journalistje spelen - wel met een knuppel natuurlijk.
Inderdaad, en kunnen wij ons weer superieur voelen. Lekker, samen op de bank naar boze plebs kijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen medelijden met ze. Laat mooi zien wat voor idioten er rond lopen toch.
Leuk zeg, Powned. Ik denk dat het echt een toegevoegde waarde voor onze maatschappij is.quote:
Kinneging is een oud-kampioen gewichtheffen, met armen die dubbel zo dik zijn als die van Rutger.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh... alsof ik die Kinneging niet begreep. Ik gaf hem groot gelijk. Heerlijk vond ik het dat die irritante Rutger in een klein jongetje veranderde voor het oog van de camera.
Maar ja, was dan ook nog vrij onschuldig wat Kinneging deed.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is voor mij gewoon vermaak.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk zeg, Powned. Ik denk dat het echt een toegevoegde waarde voor onze maatschappij is.
Maar een lasser en dergelijke mag je wel in elkaar slaan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:03 schreef krokodil76 het volgende:
Van journalisten moet je gewoon afblijven. Ook die van Powned.
Is inderdaad vermakelijk - als mensen elkaar gaan aanvallen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon vermaak.
twitter:pvdmeersch twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 14:44:02Pegida-voorman Erik Wagensveld toont hakenkruis, wordt opgepakt bij demonstratie. Pegida laat weer ware gezicht zien https://t.co/XN7FdvwMFT reageer retweet
Als je geen hakenkruis mag tonen, mag je geen hakenkruis tonen. Dat is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
Vreemd dat NRC nu kennelijk bericht dat die Wagensveld een hakenkruis toonde en is opgepakt. Terwijl hij dus met een spandoek rondliep waarin het hakenkruis en andere extremistische symbolen naar de prullenbak verwezen wordt... Waar zijn ze nu mee bezig bij de krant die ooit "slijpsteen van de geest" werd genoemd..
Dat is redelijk triest inderdaad.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
Vreemd dat NRC nu kennelijk bericht dat die Wagensveld een hakenkruis toonde en is opgepakt. Terwijl hij dus met een spandoek rondliep waarin het hakenkruis en andere extremistische symbolen naar de prullenbak verwezen wordt... Waar zijn ze nu mee bezig bij de krant die ooit "slijpsteen van de geest" werd genoemd..
Ja ze doen het echt toch echt zelf hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is inderdaad vermakelijk - als mensen elkaar gaan aanvallen.
Kinneging is een enge chagrijnige lul, maar dat neemt niet weg dat ik het schitterend vond wat daar gebeurde. Goedkeuren doe ik het niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kinneging is een oud-kampioen gewichtheffen, met armen die dubbel zo dik zijn als die van Rutger.
Ik vond het echt een beschamende vertoning, en dan vooral van Kinneging, als hoogleraar zou je ook met woorden Rutger kunnen uitschakelen, als iemand een beetje handig is, lukt dat. Dat lukt Mark Rutte bijvoorbeeld ook.
Dat bedoelde hij ook.quote:Ik vraag me trouwens nog steeds af wat Kosmo bedoelt.
Bijna nooit worden journalisten aangevallen, maar Powned zelfs door een hoogleraar.
Klinkt mij toch als een eigen schuld in de oren. En bij geweld gaat die vlieger gewoon niet op.
Op nu.nl stond ook een misleidende kop Leider ''Pegida opgepakt vanwege hakenkruis'', is nu veranderd overigens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
Nog erger is hoe het NOS-journaal dit feitje weglaat in haar berichtgeving tijdens het 6 uur journaal. Ze laten het spandoek wel zien, maar laten de conclusie aan de kijker zelf over.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat is redelijk triest inderdaad.
Bomaanslagen worden ook echt zelf gepleegd. Ook niet vermakelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ze doen het echt toch echt zelf hoor.
Dit is toch geen vergelijking man.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bomaanslagen worden ook echt zelf gepleegd. Ook niet vermakelijk.
Het gaat erom dat je antwoord gewoon een beetje poep is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is toch geen vergelijking man.
Het gaat niet per se om die aanhouding, maar om het feit dat Vandermeersch zegt dat-ie hakenkruizen toont. Suggererend dat-ie met hakenkruizen als symbool voor zijn clubje rondliep. Dat is dus niet zo. Hakenkruizen en ook ISIS-vlaggen in de prullenbak betekent dat je juist afstand wil nemen van extremisme. Het tegengestelde wat Vandermeersch dus suggereert.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je geen hakenkruis mag tonen, mag je geen hakenkruis tonen. Dat is allemaal niet zo moeilijk.
Ze lieten wel duidelijk zien dat het een hakenkruis in een prullenbak was. Desondanks hadden ze dat er wel even bij kunnen zeggen. Het is meer de schrijvende media die behoorlijke steken laat vallen lijkt me.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nog erger is hoe het NOS-journaal dit feitje weglaat in haar berichtgeving tijdens het 6 uur journaal. Ze laten het spandoek wel zien, maar laten de conclusie aan de kijker zelf over.
Niet verrassend dat dit zo weer wordt geframed. Eerst met chocoladeletters boven een artikel PEGIDA LEIDER OPGEPAKT MET NAZI VLAG neerzetten om het daaronder pas weer af te zwakken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:pvdmeersch twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 14:44:02Pegida-voorman Erik Wagensveld toont hakenkruis, wordt opgepakt bij demonstratie. Pegida laat weer ware gezicht zien https://t.co/XN7FdvwMFT reageer retweet
Je hoeft er niet naar te kijken. Als je daar gaat staan te demonstreren is er een kans dat je aandacht krijgt. Dat wil je ook anders ga je er niet staan. Als je dan aandacht krijgt van mensen die je niet mag kan je je ook niet zo op de kast laten jagen...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je antwoord gewoon een beetje poep is.
Hij toonde een hakenruis - en nog wat meer - maar het is feitelijk gewoon juist dat hij een hakenkruis toonde en specifiek om die reden is opgepakt. Niet om een andere reden. Overigens, meelopen met Pegida om daarna 'afstand te doen van extremisme', dat is op zichzelf wel hilarisch. Het enige waar ze afstand van doen is nazisme, niet van extremisme.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
het gaat niet per se om die aanhouding, maar om het feit dat Vandermeersch zegt dat-ie hakenkruizen toont. Suggererend dat-ie met hakenkruizen als symbool voor zijn clubje rondliep. dat is dus niet zo. Hakenkruizen en ook ISIS-vlaggen in de prullenbak betekent dat je juist afstand wil nemen van extremisme.
Nou ja, juridisch gezien sloeg die regel in de vergunning natuurlijk nergens op. Aangezien het OM al verklaart had dat het niet strafbaar was. En dergelijke regels moeten afgewogen worden tegen de wet, een burgemeester moet aannemelijk maken dat er een reele kans op ordeverstoring is als dit opgesteld wordtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je geen hakenkruis mag tonen, mag je geen hakenkruis tonen. Dat is allemaal niet zo moeilijk.
Nee, maar het gaat erom dat Vandermeersch suggereert dat ze met een hakenkruis rondliepen als symbool van hun clubje. Hij zegt ook Pegida laat zijn ware aard weer zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij toonde een hakenruis - en nog wat meer - maar het is feitelijk gewoon juist dat hij een hakenkruis toonde en specifiek om die reden is opgepakt. Niet om een andere reden. Overigens, meelopen met Pegida om daarna 'afstand te doen van extremisme', dat is op zichzelf wel hilarisch.
Ze hebben de uitspraak van die voorman van Pegida die dit uitlegde uit het fragment uitgeknipt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ze lieten wel duidelijk zien dat het een hakenkruis in een prullenbak was. Desondanks hadden ze dat er wel even bij kunnen zeggen. Het is meer de schrijvende media die behoorlijke steken laat vallen lijkt me.
Dus als er veel meer vrouwen worden verkracht dan mannen, dan moeten vrouwen het dus bij zichzelf zoeken. Eigen schuld.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kinneging is een oud-kampioen gewichtheffen, met armen die dubbel zo dik zijn als die van Rutger.
Ik vond het echt een beschamende vertoning, en dan vooral van Kinneging, als hoogleraar zou je ook met woorden Rutger kunnen uitschakelen, als iemand een beetje handig is, lukt dat. Dat lukt Mark Rutte bijvoorbeeld ook.
Ik vraag me trouwens nog steeds af wat Kosmo bedoelt.
Bijna nooit worden journalisten aangevallen, maar Powned zelfs door een hoogleraar.
Klinkt mij toch als een eigen schuld in de oren. En bij geweld gaat die vlieger gewoon niet op.
[..]
Dan hadden ze bezwaar moeten maken tegen die specifieke voorwaarde in de vergunningverstrekking. Het stond er nu gewoon in, dan hadden ze daar rekening mee moeten houden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:16 schreef Bensel het volgende:
Nou ja, juridisch gezien sloeg die regel in de vergunning natuurlijk nergens op. Aangezien het OM al verklaart had dat het niet strafbaar was. En dergelijke regels moeten afgewogen worden tegen de wet, een burgemeester moet aannemelijk maken dat er een reele kans op ordeverstoring is als dit opgesteld wordt
Het hakenkruis is een symbool op zichzelf. Het is louter gecombineerd met andere symbolen. Volgens mij is dat als geheel niet een nieuw symbool. Dan zou het wel erg makkelijk worden om de gestelde regel in de vergunning te omzeilen...quote:Daarnaast is het symbool natuurlijk groter dan enkel het onderdeel hakenkruis. Dus kun je je dan afvragen of het niet een nieuw symbool is.
De ene overtreding verdwijnt niet omdat een ander een andere overtreding begaat. Beetje kulargument.quote:En dan heb ik natuurlijk nog niet eens over hoe kinderachtig het is. Aan de illegale demonstratie werd niets gedaan, terwijl dat daadwerkelijk een overtreding was.
Ja, in een prullenbak, samen met andere extremistische symbolen. Maar hoe dan ook de burgemeester had verordend geen hakenkruizen e.d. Dus die aanhouding is wat voor te zeggen. Echter dus de reden zoals vermeld door de slijpsteen van de geest doet vermoeden dat de slijpsteen van de geest geen slijpsteen van de geest meer is toch.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Op nu.nl stond ook een misleidende kop Leider ''Pegida opgepakt vanwege hakenkruis'', is nu veranderd overigens.
Als het aan mij zou liggen zou een hakenkruis gewoon getoond mogen worden, net als een hamer en een sikkel of een islamitische vlag. Weten we gelijk met wie we van doen hebben.
Je schat ze te hoog inquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar te kijken. Als je daar gaat staan te demonstreren is er een kans dat je aandacht krijgt. Dat wil je ook anders ga je er niet staan. Als je dan aandacht krijgt van mensen die je niet mag kan je je ook niet zo op de kast laten jagen...
Ach ja, als je zo blijft redeneren kunnen ze het ook nooit goed doen. Je wil ze blijkbaar heel graag in een bepaalde hoek duwen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het enige waar ze afstand van doen is nazisme, niet van extremisme.
Hij heeft het inderdaad niet bij het rechte eind. Overigens heeft Pegida al eerder zijn ware aard laten zien. Dat bleek uit hun woorden, niet uit hun symbolen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat erom dat Vandermeersch suggereert dat ze met een hakenkruis rondliepen als symbool van hun clubje. Hij zegt ook Pegida laat zijn ware aard weer zien.
Echter die aard is hakenkruizen in de prullenbak, volgens dat spandoek.
Dat zou Vandermeersch dus moeten toejuichen.
Die hakenkruis in de prullenbak was van vorige week toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ze lieten wel duidelijk zien dat het een hakenkruis in een prullenbak was. Desondanks hadden ze dat er wel even bij kunnen zeggen. Het is meer de schrijvende media die behoorlijke steken laat vallen lijkt me.
Dat doen ze natuurlijk zelf, door zich als een 'anti' groepering op te stellen. Als ik zelf bij de Salafisten ga zitten, dan zal je mij ook automatisch in een bepaalde hoek duwen, zo werkt dat gewoon.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach ja, als je zo blijft redeneren kunnen ze het ook nooit goed doen. Je wil ze blijkbaar heel graag in een bepaalde hoek duwen.
Nu ook weer. Ik zoek het fragment even.. w8 ffquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die hakenkruis in de prullenbak was van vorige week toch?
Ik merk vaker subjectieve stukjes bij de NOS. Als het over asielzoekers gaat vaak ook asielkinderen in beeld, alles voor het plaatje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:23 schreef Mani89 het volgende:
Het is sowieso dom van die man om überhaupt iets van Nazi symboliek mee te nemen, je weet dat bepaalde pers staan te trappelen om er suggestieve stukjes over te schrijven. Zie ook dat filmpje van de NOS bij een Duitse Pegida demonstratie waar vakkundig een anti-Nazi vlag maar half in beeld werd genomen zodat het net leek of ze met een Nazi vlag aan het rondlopen waren.
Lol wel apart, dat is net zoiets als moslims die met anti islam prenten rond gaan lopen. Ze zouden juist trots moeten zijn op hun nazi symbool.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:23 schreef Mani89 het volgende:
Het is sowieso dom van die man om überhaupt iets van Nazi symboliek mee te nemen, je weet dat bepaalde pers staan te trappelen om er suggestieve stukjes over te schrijven. Zie ook dat filmpje van de NOS bij een Duitse Pegida demonstratie waar vakkundig een anti-Nazi vlag maar half in beeld werd genomen zodat het net leek of ze met een Nazi vlag aan het rondlopen waren.
haha net goed. Zelfde spandoek dus inderdaad, jezelf in de prullenbak gooienquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ie_voorman_weer_vrij
Naar beneden scrollen... daar staat het AT5 journaal. Gelijk het eerste fragment.
"Dit hakenkruis is TEGEN het nationaal socialisme" is wat ze dus weglaten uit het NOS journaal.
Heeft geen reet met de NOS te maken. Zie:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik merk vaker subjectieve stukjes bij de NOS. Als het over asielzoekers gaat vaak ook asielkinderen in beeld, alles voor het plaatje.
Heb je een link naar die uitzending van pegida?
Precies. Deze foto van een Pegida-demonstratie in Utrecht bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lol wel apart, dat is net zoiets als moslims die met anti islam prenten rond gaan lopen. Ze zouden juist trots moeten zijn op hun nazi symbool.
Ik vind het vreemd dat hij hiervoor gearresteerd is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha net goed. Zelfde spandoek dus inderdaad, jezelf in de prullenbak gooien
Net zoals met die varkensmuts.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat hij hiervoor gearresteerd is.
Dat vond ik dus onbegrijpelijk. Serieus. Een varkensmuts... Nog zo'n pluizige ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is meer te begrijpen. Dat is pure provocatie.
Is van een paar maanden terug, zal ik even moeten graven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik merk vaker subjectieve stukjes bij de NOS. Als het over asielzoekers gaat vaak ook asielkinderen in beeld, alles voor het plaatje.
Heb je een link naar die uitzending van pegida?
Dan weet je ook meteen waar het die mensen om te doen is. Pegida een organisatie van 'bezorgde burgers'. Uhuh.. right.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zag net in dat filmpje van de Telegraaf meer mensen met die muts staan.
1tje die aandacht zoekt (heeft ie gekregen), en iemand die een middelvinger opsteekt. Ik doe in het verkeer wel eens hetzelfde, maar om mezelf nou een nazi te noemenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies. Deze foto van een Pegida-demonstratie in Utrecht bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Daar trap ik niet in nee. Maar vind wel dat ze daar met hun varkensmutsjes mogen gaan staan ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan weet je ook meteen waar het die mensen om te doen is. Pegida een organisatie van 'bezorgde burgers'. Uhuh.. right.
Ja werkt ook averechts lijkt me, zelf vindt ie het wel mooiquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat hij hiervoor gearresteerd is.
Je doet de hitlergroet in het verkeer?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
1tje die aandacht zoekt (heeft ie gekregen), en iemand die een middelvinger opsteekt. Ik doe in het verkeer wel eens hetzelfde, maar om mezelf nou een nazi te noemen
Ik vond het niet terecht dat ie opgepakt werd, maar het was natuurlijk bedoeld om moslims te provoceren, al denk ik niet dat er een moslim wakker zal liggen van zo'n muts.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus onbegrijpelijk. Serieus. Een varkensmuts... Nog zo'n pluizige ook.
Dat klopt idd. Maar kennelijk missen ze toch ieder een beetje redelijk besef van omstandigheden. Het is ook niet een echte club en je kunt dus niet nagaan of er ook echt gestoorde lieden meelopen. En aangezien dat meestal wel het geval is, kun je op je vingers natellen wat er bij iedere demonstratie van deze club mensen gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:23 schreef Mani89 het volgende:
Vanwaar die zion vlag naast die van Marokko?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
Hoeveel man zijn er eigenlijk komen opdagen?
Kansloosquote:
Er was dus geen enkele reden om hem toen op te pakken. En met provocatie is niet altijd iets mis.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vond het niet terecht dat ie opgepakt werd, maar het was natuurlijk bedoeld om moslims te provoceren, al denk ik niet dat er een moslim wakker zal liggen van zo'n muts.
Als ie echt wil provoceren moet ie gewoon een schildersezel kopen en op een podium Mohammed gaan zitten schilderen.
Ook dat zal de gemiddelde Nederlandse moslim een worst wezen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vond het niet terecht dat ie opgepakt werd, maar het was natuurlijk bedoeld om moslims te provoceren, al denk ik niet dat er een moslim wakker zal liggen van zo'n muts.
Als ie echt wil provoceren moet ie gewoon een schildersezel kopen en op een podium Mohammed gaan zitten schilderen.
er is een vergunnigsplicht voor demonstraties. En een (tegen)demonstratie als deze levert veel risico's op, en had dus opgebroken moeten worden. Zeker omdat er opgeroepen werd tot geweld.quote:Dat is ook nog maar de vraag, in beginsel is een demonstratie niet illegaal en ook al is er sprake van een overtreding van de wet op de openbare manifestaties, dan nog brengt dat niet vanzelf met zich mee dat de demonstratie moet en mag worden beeindigd.
Vanwaar die vraag? De staat Israel bestaat niet louter uit Zionisten. Net als Marokko niet louter uit Salafisten bestaat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:36 schreef PSVCL het volgende:
Vanwaar die zion vlag naast die van Marokko?
quote:
Hilarisch toch?quote:
Denk dat ze ze alleen maar uitlachen :pquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Geen moslim die er wakker van zal liggen dat daar volwassen mensen staan met een kindermutsje op, lijkt me.
Euh, nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
Provocatie is alleen provocatie als iemand zich aangesproken voelt.
Belediging is misschien niet netjes en niet gewenst?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er was dus geen enkele reden om hem toen op te pakken. En met provocatie is niet altijd iets mis.
Ik denk dat agenten niet zo dol zijn op provocaties. Zeker niet tijdens demonstraties waarbij het snel uit de hand kan lopen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er was dus geen enkele reden om hem toen op te pakken. En met provocatie is niet altijd iets mis.
Waar was er een belediging dan met het dragen van die muts?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Belediging is misschien niet netjes en niet gewenst?
Waarom perse een zion vlag en bijv niet een Nederlandse vlag ?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag? De staat Israel bestaat niet louter uit Zionisten. Net als Marokko niet louter uit Salafisten bestaat.
Het is een muts mensen. Wie laat zich nou op de kast jagen door een muts. Ze zetten alleen maar zichzelf voor schud met die muts..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat agenten niet zo dol zijn op provocaties. Zeker niet tijdens demonstraties waarbij het snel uit de hand kan lopen.
Een hakenkruis zal ze ook worst zijn, toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook dat zal de gemiddelde Nederlandse moslim een worst wezen.
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom perse een zion vlag en bijv niet een Nederlandse vlag ?
Je beledigd mij als Marokkaan door die vlag naast die van Marokko te zetten.
Dat kan mij, als Nederlandse Marokkaan, weinig schelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef PSVCL het volgende:
Je beledigd mij als Marokkaan door die vlag naast die van Marokko te zetten.
Maar de Joden niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een hakenkruis zal ze ook worst zijn, toch?
Ja, maar dan wordt het wel ineens een stuk gevaarlijker.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook dat zal de gemiddelde Nederlandse moslim een worst wezen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan mij, als Nederlandse Marokkaan, weinig schelen.
Een hakenkruis ook - dat heeft voor moslims weinig tot geen lading (over het algemeen een ver van hun bed show). Maar het kan voor Joden nogal vervelend zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een hakenkruis zal ze ook worst zijn, toch?
Ja, en, neem ik aan, nog altijd voor de gemiddelde Nederlander.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een hakenkruis ook - dat heeft voor moslims weinig tot geen lading (over het algemeen een ver van hun bed show). Maar het kan voor Joden nogal vervelend zijn.
Tja, nu ik er wat meer over nadenk vraag ik me dat ook afquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar was er een belediging dan met het dragen van die muts?
Wat is het verschil tussen de zions en nazis?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een hakenkruis ook - dat heeft voor moslims weinig tot geen lading (over het algemeen een ver van hun bed show). Maar het kan voor Joden nogal vervelend zijn.
Uiteraard, maar of iemand wel of niet aan het provoceren is hangt naar mijn mening niet samen met de mate waarin men zich aangesproken voelt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is wel een keuze. Je hebt ook de keuze om iets te negeren.
Eh nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en, neem ik aan, nog altijd voor de gemiddelde Nederlander.
Is het ook maar ik denk dat het er hier om gaat de boel niet uit de hand te laten lopen met al die symbooltjesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb niks met dat Pegida maar vind dit serieus echt nogal flauw.
Zou bijna die muts zelf gaan dragen :pquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja, nu ik er wat meer over nadenk vraag ik me dat ook af
Nee maakt ook niet uit maar nieuwsgierig vanwege je arabische nickname.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch.
Zou jij beledigt zijn als ik nu met een varkensmuts op zou zitten?
Hallo, je wordt geconfronteerd met idiote figuren van het allerlaagste allooi - die dan niet alleen teringlelijk zijn, maar ook zo'n oerlelijke muts op hun hoofd hebben. Dat is gewoon een aanval op mijn gezichtsvermogen - terecht dat het bestraft wordt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is een muts mensen. Wie laat zich nou op de kast jagen door een muts. Ze zetten alleen maar zichzelf voor schud met die muts..
De boodschap van dat doek met al die symbolen en dat prullenbakje is gewoon duidelijk toch.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Is het ook maar ik denk dat het er hier om gaat de boel niet uit de hand te laten lopen met al die symbooltjes
One-sie hè.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou bijna die muts zelf gaan dragen :p
Dat moet je idd doenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee maakt ook niet uit maar nieuwsgierig vanwege je arabische nickname.
Nee ik zou je uitlachen.
Laat maar een foto van jou zien Mutant :pquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hallo, je wordt geconfronteerd met idiote figuren van het allerlaagste allooi - die dan niet alleen teringlelijk zijn, maar ook zo'n oerlelijke muts op hun hoofd hebben. Dat is gewoon een aanval op mijn gezichtsvermogen - terecht dat het bestraft wordt.
Mwoah, een opleving van het nazisme zie ik niet echt zitten hoor. En allerlei neo-nazi's demonstrerend op straat is ook niet iets waar je mij warm voor krijgt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh nee.
Dat wil echter niet zeggen dat het niet verschrikkelijk is wat er toen gebeurd is maar uiteindelijk is het maar een symbool wat misbruikt is. Het had net zo goed een rondje kunnen zijn of een vierkant.
Zions hebben geen zes miljoen Joden over de kling gejaagd. Afgezien daarvan, Israel is wel 'iets meer dan Zions'. Er wonen zo al bijna een miljoen Marokkanen daar, wist je dat? Deze discussie hoort hier verder niet thuis.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de zions en nazis?
Wanneer was dat mijn gedrag?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ja, want FOK zit vol met humanisten en pacifisten, toch? "ik ben tegen geweld", *5 minuten later* "ja gooi bommen op die salafisten van ISIS, dood ze, dood ze allemaal!!!''.
Dat is het probleem met moraalridders zoals jij, die staan op heel dun ijs en is makkelijk om te zien hoe jullie echt zijn. Namelijk geen haar beter dan de mensen waar jullie op neerkijken.
Mwah de bedoeling is denk ik om koste wat kost dat symbool te laten zien (ook al is het in een prullenbak). Daarom heeft van der Laan van te voren expliciet verboden om een hakenkruis te laten zien, in welke context dan ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De boodschap van dat doet met al die symbolen en dat prullenbakje is gewoon duidelijk toch.
Ik ben een getrouwd man. En mijn balkanvrouw zou mij knock-out slaan als ik mijn foto deel met jongedames.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Laat maar een foto van jou zien Mutant :p
Ik vat het zo helemaal niet op. Ze geven juist aan dat ze er niks mee hebben. Ik denk ook dat de voorman dit ook echt meent.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mwah de bedoeling is denk ik om koste wat kost dat symbool te laten zien (ook al is het in een prullenbak). Daarom heeft van der Laan van te voren expliciet verboden om een hakenkruis te laten zie, in welke context dan ook.
Gewoon in een spoiler zettenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben een getrouwd man. En mijn balkanvrouw zou mij knock-out slaan als ik mijn foto deel met jongedames.
Naja, het begon dat ze dat ding van een vrouw afpakten, ik kan me ook voorstellen dat zo'n iemand er gewoon mee staat 'omdat het koud is'.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Uiteraard, maar of iemand wel of niet aan het provoceren is hangt naar mijn mening niet samen met de mate waarin men zich aangesproken voelt.
Voorman vond het prachtig om de spotlight op zich te hebben, zowel bij de varkensmuts als bij het hakenkruis. Hij kijkt waar de grens ligt, probeert er overheen te gaan en als hij terug geroepen wordt heeft hij het idee dat het een succes was. Het is maar waar je je energie in wil steken.
Dat is dat weer een ander verhaalquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah, een opleving van het nazisme zie ik niet echt zitten hoor. En allerlei neo-nazi's demonstrerend op straat is ook niet iets waar je mij warm voor krijgt.
Echt? Hij heeft verder ook helemaal niet door wat voor clubjes er allemaal gezellig met hem meelopen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk ook dat de voorman dit ook echt meent.
Waarom dan ook de islamitische vlag erbij? Waarom zijn er mensen in zijn gelederen die de nazigroet doen? En het taalgebruik dan? De sprekers?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vat het zo helemaal niet op. Ze geven juist aan dat ze er niks mee hebben. Ik denk ook dat de voorman dit ook echt meent.
Misschien maar waarom dan wel laten zien als je van te voren weet dat het verboden isquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vat het zo helemaal niet op. Ze geven juist aan dat ze er niks mee hebben. Ik denk ook dat de voorman dit ook echt meent.
Israel is een illegale staat, wat aan landjepik doet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zions hebben geen zes miljoen Joden over de kling gejaagd. Afgezien daarvan, Israel is wel 'iets meer dan Zions'. Er wonen zo al bijna een miljoen Marokkanen daar, wist je dat? Deze discussie hoort hier verder niet thuis.
Mag hopen dat die dat wel doorheeft ja maar wat moet die er aan doen dan? Hij laat met zo'n doek toch juist zien dat hij er niks mee heeft?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt? Hij heeft verder ook helemaal niet door wat voor clubjes er allemaal gezellig met hem meelopen?
Ja zitten wel idioten bij ja. Blijkbaar wil hij de islam ook weg gooien..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom dan ook de islamitische vlag erbij? Waarom zijn er mensen in zijn gelederen die de nazigroet doen? En het taalgebruik dan? De sprekers?
Vind het raar dat die afbeelding verboden is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Misschien maar waarom dan wel laten zien als je van te voren weet dat het verboden is
De politie creëert natuurlijk wel een podium voor deze man. Op deze manier komt hij ook in het nieuws en op het journaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, het begon dat ze dat ding van een vrouw afpakten, ik kan me ook voorstellen dat zo'n iemand er gewoon mee staat 'omdat het koud is'.
Wat er nu gebeurd is dat er een heel 'probleem' ontstaat terwijl ze hem ook gewoon voor lul hadden kunnen laten staan. (Of in de eerste instantie al niet die vrouw hadden moeten sommeren)
Het is erger dat de politie zo handelt.
[..]
Dat is dat weer een ander verhaal
Ik vind het een beetje zwakjes. Als hij er écht niks mee heeft laat hij weten dat dat soort groeperingen niet meer gewenst zijn bij Pegida demo's.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mag hopen dat die dat wel doorheeft ja maar wat moet die er aan doen dan? Hij laat met zo'n doek toch juist zien dat hij er niks mee heeft?
'ze gooien de hakenkruis weg'
Het staat er echt heel duidelijk op
Dat zou beter zijn ja. Geen idee of dat zou werken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zwakjes. Als hij er écht niks mee heeft laat hij weten dat dat soort groeperingen niet meer gewenst zijn bij Pegida demo's.
Is er een land dat geen landjepik doet? Israel bestond al voordat je geboren was - het is ook gewoon door de VN erkend - het bestaat en is gewoon legaal. De nederzettingenpolitiek is walgelijk en een groot deel van de Israëliërs is ook tegen deze politiek.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Israel is een illegale staat, wat aan landjepik doet.
Dat is om te voorkomen dat groepen op een verkapte manier dat symbool wel laten zien. Wees dan creatief en verzin wat anders.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het raar dat die afbeelding verboden is.
Waarschijnlijk niet, maar het zou, op mij iig, wel iets geloofwaardiger overkomen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zou beter zijn ja. Geen idee of dat zou werken.
Dat vind ik persoonlijk nazistisch overkomen. Nog los van de naam die de groepering zelf draagt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zitten wel idioten bij ja. Blijkbaar wil hij de islam ook weg gooien..
Je denkt dat ze deze laten zien om stiekem het hakenkruis te laten zien?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is om te voorkomen dat groepen op een verkapte manier dat symbool wel laten zien. Wees dan creatief en verzin wat anders.
Deze man.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is er een land dat geen landjepik doet? Israel bestond al voordat je geboren was - het is ook gewoon door de VN erkend - het bestaat en is gewoon legaal. De nederzettingenpolitiek is walgelijk en een groot deel van de Israëliërs is ook tegen deze politiek.
Denk dat we dat punt al voorbij zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar het zou, op mij iig, wel iets geloofwaardiger overkomen.
Zijn vrouw had de muts op, die vond het namelijk wel grappigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, het begon dat ze dat ding van een vrouw afpakten, ik kan me ook voorstellen dat zo'n iemand er gewoon mee staat 'omdat het koud is'.
Dat is toch niet serieus te nemen? Dat je wordt mee genomen omdat je een fucking varkensmuts op je hoofd zet...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zijn vrouw had de muts op, die vond het namelijk wel grappig
Toen de politie vroeg of ze de muts af wilde zetten durfde ze 'm niet meer op te doen
Vandaar dat voorman besloot om zelf de muts op te zetten
Aan zijn glimlach te zien was een arrestatie een welkom resultaat
Ik ken deze mensen niet, maar het zou kunnen idd. Nogmaals verzin dan iets anders om duidelijk te maken dat je niks wil weten van het nationaal-socialisme uit de vorige eeuw. Daar heb je dat symbool niet voor nodig.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt dat ze deze laten zien om stiekem het hakenkruis te laten zien?
Het niet opvolgen van een instructie van een agent, lijkt me.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is toch niet serieus te nemen? Dat je wordt mee genomen omdat je een fucking varkensmuts op je hoofd zet...
Ja ben er ook geen fan van maar snap het probleem niet zo met die vlag of doek of wat het ook was :pquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk nazistisch overkomen. Nog los van de naam die de groepering zelf draagt.
Het is niet erg liberaal zegmaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:57 schreef Liberalisme1 het volgende:
[..]
Wat is er walgelijk aan de nederzettingspolitiek?
Wat is er niet walgelijk aan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:57 schreef Liberalisme1 het volgende:
[..]
Wat is er walgelijk aan de nederzettingspolitiek?
Dan lok je het als politie ook wel een beetje uit ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zijn vrouw had de muts op, die vond het namelijk wel grappig
Toen de politie vroeg of ze de muts af wilde zetten durfde ze 'm niet meer op te doen
Vandaar dat voorman besloot om zelf de muts op te zetten
Aan zijn glimlach te zien was een arrestatie een welkom resultaat
Het is juist heel duidelijk. Ik ga er niet van uit dat ze het gebruiken omdat ze het stiekem toch willen laten zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik ken deze mensen niet, maar het zou kunnen idd. Nogmaals verzin dan iets anders om duidelijk te maken dat je niks wil weten van het nationaal-socialisme uit de vorige eeuw. Daar heb je dat symbool niet voor nodig.
Ja vind je het gek...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het niet opvolgen van een instructie van een agent, lijkt me.
Niet echt nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zijn we niet meer gewend op fok.
Israël maakt gebruik van het principe 'recht van de sterkste'. Veel Syrische burgers zijn ook niet zo blij met onze bommen, maar wij doen het omdat wij dat kunnen.quote:
Ja als zo'n agent dat tegen mij zou zeggen zou ik denk ik ook gewoon die muts ophouden :pquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben zodanig opgevoed dat ik dat wel gek vind.
als een politieagent je instrueert in het water te springen, doe je dat dan ook?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben zodanig opgevoed dat ik dat wel gek vind.
Als het NOS het zegt dan is het wel waar ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:01 schreef opreis het volgende:
Stop maar met discussieren mensen, ik hoor net op het NOS dat ze gestopt zijn met schieten in syrie dus al de vluchtelingen kunnen weer naar huis
Eeuwigdurende vrede in Syrië?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:01 schreef opreis het volgende:
Stop maar met discussieren mensen, ik hoor net op het NOS dat ze gestopt zijn met schieten in syrie dus al de vluchtelingen kunnen weer naar huis
Ja. Ik ga ervan uit dat hij dan een goede reden heeft om mij die instructie te geven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
als een politieagent je instrueert in het water te springen, doe je dat dan ook?
Ik zou het ook niet serieus nemen, dat doet Pegida ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is toch niet serieus te nemen? Dat je wordt mee genomen omdat je een fucking varkensmuts op je hoofd zet...
Zo draaien we in een kringetje rond. Van der Laan probeert misbruik van dit symbool te voorkomen door mensen die dat wel willen en daarom verbood hij het symbool in iedere context.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is juist heel duidelijk. Ik ga er niet van uit dat ze het gebruiken omdat ze het stiekem toch willen laten zien.
Als jij in een groep staat en (op kinderachtige wijze, mja) aan het provoceren bent snap ik best dat de politie na een verzoek te hebben gedaan je tijdelijk uit de groep verwijderd. Het gaat hierbij ook niet om een verboden iets maar meer de politie die probeert de orde te bewaren. Zoals je weet heeft dat meestal een averechts effect.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan lok je het als politie ook wel een beetje uit ja.
Verder is het geen verboden iets.
In iedere context dus. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zo draaien we in een kringetje rond. Van der Laan probeert misbruik van dit symbool te voorkomen door mensen die dat wel willen en daarom verbood hij het symbool in iedere context.
Ze hadden het ook blijkbaar afgeplakt met een sticker in eerste instantie maar verwijderden die sticker tijdens de toespraak. Waarom denk jij dat ze dat deden?
Ik verdedig hem allerminst. Mensen die "kaas is baas" roepen kan ik sowieso onmogelijk serieus nemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:10 schreef D1990 het volgende:
[..]
Contextueel juist, je bent zelf extreem-rechts zeker? Je bent hem wel wanhopig aan het verdedigen zeg.
De voorman mag dit echter wel, want de voorman "doet waar hij zin in heeft"quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In iedere context dus. Dat wist ik niet.
Vind het eigenlijk een beetje overdreven dan.
Nou nou wat rebels hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De voorman mag dit echter wel, want de voorman "doet waar hij zin in heeft"
Hebben we een geloofsoorlog in Europa dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan dit niet anders opvatten dan dat het wordt weg gegooid. Snap ook echt niet dat dit dan niet mag. En nee ik zou niet met zo'n ding rondlopen
Niet dat ik weet. Gaat om het hakenkruisje helemaal links onder in de prullenbakquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hebben we een geloofsoorlog in Europa dan?
Vind je het dan ook een beetje overdreven dat de voorman van Pegida dat afgeplakte symbool toch persé wilde laten zien?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In iedere context dus. Dat wist ik niet.
Vind het eigenlijk een beetje overdreven dan.
Je kiest er toch zelf voor om met ze mee te lopen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zal er maar door gerepresent worden
Dat dan weer wel, vooral schapenkaas en geitenkaas.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
'Kaas is baas' kan ik op mijn beurt dan uiterst serieus nemen. Dan trek je meteen mijn aandacht. Kaas is het lekkerste wat er is.
Nee. Echt niet :pquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Vind je het dan ook een beetje overdreven dat de voorman van Pegida dat afgeplakte symbool toch persé wilde laten zien?
Klopt maar dat was niet echt het geval hier.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als jij in een groep staat en (op kinderachtige wijze, mja) aan het provoceren bent snap ik best dat de politie na een verzoek te hebben gedaan je tijdelijk uit de groep verwijderd. Het gaat hierbij ook niet om een verboden iets maar meer de politie die probeert de orde te bewaren. Zoals je weet heeft dat meestal een averechts effect.
Dat ben ik met je eens, alleen werkt dat helaas vaak beter in theorie dan in praktijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt maar dat was niet echt het geval hier.
Ben gewoon van mening dat je zelfs als politie gewoon gegronde redenen moet hebben en niet zomaar kan zeggen, ik zeg dit dus luisteren.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Echt niet :p
De afbeelding is duidelijk. Het ligt onder in de prullenbak..
Dat andere dat misschien anders opvatten of denken dat er een verborgen boodschap achter zit is hun probleem.
Dat is vast niet dezelfde reden als waarom hij per se een varkensmuts op moestquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Zo zou het moeten werken idd. maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag waarom de voorman van Pegida dat hakenkruis dan toch wilde laten zien, terwijl hij wist dat het verboden was?
Omdat die niet eens was met het verbod lijkt mij zoquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Zo zou het moeten werken idd. maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag waarom de voorman van Pegida dat hakenkruis dan toch wilde laten zien, terwijl hij wist dat het verboden was?
Prima maar dan niet zeuren als je opgepakt wordtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat die niet eens was met het verbod lijkt mij zo![]()
Kan ik mij ook wel voorstellen. Het is geen shockerende afbeelding en het is wat mij betreft duidelijk wat je ermee bedoeld.
Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik het waarschijnlijk ook laten zien terwijl ik met mijn varkensmuts op mijn hoofd daar liep.
Nee zal ik dan niet doen :pquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Prima maar dan niet zeuren als je opgepakt wordt
Net of jij nooit eens wat per ongeluk in de prullenbak gooit. Tevens net of als iets in een prullenbak zit dat je daar dan tegen bent, jij bent toch ook niet tegen het materiaal: papierquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Echt niet :p
De afbeelding is duidelijk. Het ligt onder in de prullenbak..
Dat andere dat misschien anders opvatten of denken dat er een verborgen boodschap achter zit is hun probleem.
quote:
Ik heb helemaal niks met deze mensen. En er zitten ongetwijfeld mensen bij en tussen die wel de nazikant op gaan maar dit moet gewoon kunnen vind ik.quote:
Het probleem is denk ik, dat als je dit gaat toestaan, de mensen die er op zo'n manier wel misbruik van maken de vrije hand krijgen. Dat soort uitingen kunnen uit de hand gaan lopen. Van der Laan probeert dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met deze mensen. En er zitten ongetwijfeld mensen bij en tussen die wel de nazikant op gaan maar dit moet gewoon kunnen vind ik.
Denk dat we creativiteit bij hun niet hoeven te verwachten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik, dat als je dit gaat toestaan, de mensen die er op zo'n manier wel misbruik van maken de vrije hand krijgen. Dat soort uitingen kunnen uit de hand gaan lopen. Van der Laan probeert dat te voorkomen.
En nogmaals, wees dan creatief als groep en verzin iets anders.
Dat is wel geblekenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat we creativiteit bij hun niet hoeven te verwachten.
Ergens heb ik het gevoel dat die mutsen een stuk minder humoristisch bedoeld waren maar dat heeft wel zo uitgepaktquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Humor hebben ze weer wel met die mutsen van ze
Dat is nou juist de grapquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat die mutsen een stuk minder humoristisch bedoeld waren maar dat heeft wel zo uitgepakt
Lang leve de humorquote:
Een vlagquote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
http://nos.nl/teletekst#110
Voor het stadhuis van Amsterdam
hebben zo'n 200 aanhangers van
anti-islambeweging Pegida tegen het
vluchtelingenbeleid gedemonstreerd.
Vlak na het begin van de betoging werd
de voorman van Pegida opgepakt,toen hij
weigerde om een vlag met een hakenkruis
op te bergen.De demonstratie is verder
zonder grote incidenten verlopen.De
politie was massaal uitgerukt.
Eerder deze maand wilden aanhangers van
Pegida ook actievoeren voor de Stopera.
Toen werd in de buurt een verdacht
pakketje gevonden en moest de betoging
worden verplaatst.Een 43-jarige man is
in verband met de nepbom opgepakt.
NOS verzwijgt bewust dat het om een hakenkruis gaat die in een prullenbak wordt gegooid.
Opgepakt worden omdat je als woordvoerder van een beweging laat zien dat je tegen nazisme bent? Raar land is dit.quote:
Hier gaat het wat anders, dit is de laatste verkiezingsposter van de grootste partij in Zwitserland.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
Opgepakt worden omdat je als woordvoerder van een beweging laat zien dat je tegen nazisme bent? Raar land is dit.
Weet je dat er zoiets is als context? Als je die erbij betrekt lijk je echt slim ipv wat net opgezochte Wikipedia feitjes op te noemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
serieus, gast?
Weet je dat regering in Den Haag zit en provinciebesturen ook al niet in Amsterdam zitten?
ik hoef echt geen Wiki te raaplegen om te weten dat er niks in Amsterdam besloten wordt behalve gemeente politiek. Dat leer je op de lagere schoolquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Weet je dat er zoiets is als context? Als je die erbij betrekt lijk je echt slim ipv wat net opgezochte Wikipedia feitjes op te noemen.
Men wil de overeenkomst tussen het nazisme en de islam (namelijk het groeiende antisemitisme) niet zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
Opgepakt worden omdat je als woordvoerder van een beweging laat zien dat je tegen nazisme bent? Raar land is dit.
oh jee..... paniekzaaier, dit soort agressie maakt ons mooie land minder mooi.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:02 schreef PSVCL het volgende:
Patriotten des Vaderland, verdedigt u! De islamisering van ons mooie Nederland is nabij!![]()
![]()
Beste landgenoten! Moet dit leger nou ons redden wanneer heel Nederland geïslamiseerd gaat raken? Ik heb naar die Wagensveld-dude geluisterd, maar het was geen begenadigd spreker vond ik. Hij jankte alleen maar over burgemeester Van der Laan en weet ik het allemaal. En dan zo'n kinderachtige actie met zo'n hakenkruis-logo. Hoe komt dit ooit nog goed? Van Pegida hoeven we in ieder geval niet zoveel te verwachten. We're screwed!quote:
Dit dus, mag van mij elke weekquote:Op zondag 28 februari 2016 09:44 schreef venomsnake het volgende:
Is er nog ergens een live pegida demonstratie te volgen vandaag? Heb me enorm vermaakt gister, goede komedie.
Ik vind het kinderachtig om iemand die verslag doet van dit gebeuren te molesteren.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Beste landgenoten! Moet dit leger nou ons redden wanneer heel Nederland geïslamiseerd gaat raken? Ik heb naar die Wagensveld-dude geluisterd, maar het was geen begenadigd spreker vond ik. Hij jankte alleen maar over burgemeester Van der Laan en weet ik het allemaal. En dan zo'n kinderachtige actie met zo'n hakenkruis-logo. Hoe komt dit ooit nog goed? Van Pegida hoeven we in ieder geval niet zoveel te verwachten. We're screwed!
Je gelooft toch niet echt dat een burgemeester dergelijke lage middelen nodig heeft om een demonstratie in zijn stad ordelijk te laten verlopen?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig wanneer je als burgemeester hoog van de toren blaast over het demonstratierecht, je tegelijkertijd een mannetje erop af stuurt om een nepbom te plaatsen zodat de demonstratie verstoord wordt. (want dit was overduidelijk in scene gezet)
Waar had ik gezegd dat ik de betekenis van die woorden niet wist? Ik zeg enkel dat hij in paniek woorden gebruikt waar hij de betekenis van weet. Aangezien hij helemaal in de war schiet als zij hem een xenofoob noemt, en in de context klopte het ook niet. Als hij nou zei "jij bent een xenofiel", dan klopte het. Maar zo ging het niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:06 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ik verdedig hem allerminst. Mensen die "kaas is baas" roepen kan ik sowieso onmogelijk serieus nemen.
Ik merk enkel op dat zijn woordenschat blijkbaar groter is dan die van jou. Jij dacht immers dat hij niet bestaande woorden gebruikte omdat hij een bepaald woord niet kent. Dat is niet het geval, het feit dat de woorden in de juiste context gebruikt worden geeft aan dat het geen toevalstreffer is.
Jellereppe.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
'Kaas is baas' kan ik op mijn beurt dan uiterst serieus nemen. Dan trek je meteen mijn aandacht. Kaas is het lekkerste wat er is.
Gemeente Den Haag vs. Gemeente Amsterdam.quote:
Waar had ik gezegd dat ik de betekenis van die woorden niet wist? Ik zeg enkel dat hij in paniek woorden gebruikt waar hij de betekenis van weet. Aangezien hij helemaal in de war schiet als zij hem een xenofoob noemt, en in de context klopte het ook niet. Als hij nou zei "jij bent een xenofiel", dan klopte het. Maar zo ging het niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:06 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ik verdedig hem allerminst. Mensen die "kaas is baas" roepen kan ik sowieso onmogelijk serieus nemen.
Ik merk enkel op dat zijn woordenschat blijkbaar groter is dan die van jou. Jij dacht immers dat hij niet bestaande woorden gebruikte omdat hij een bepaald woord niet kent. Dat is niet het geval, het feit dat de woorden in de juiste context gebruikt worden geeft aan dat het geen toevalstreffer is.
Apart, die tegendemonstratie was ook verboden, maar daar deed de politie niets aan. En waarom niet? Omdat het een grote groep was, en de politie de boel niet wilde escaleren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als jij in een groep staat en (op kinderachtige wijze, mja) aan het provoceren bent snap ik best dat de politie na een verzoek te hebben gedaan je tijdelijk uit de groep verwijderd. Het gaat hierbij ook niet om een verboden iets maar meer de politie die probeert de orde te bewaren. Zoals je weet heeft dat meestal een averechts effect.
Kinderachtig kinderachtig kinderachtig.... Dit komt over als kleutergejank.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig om iemand die verslag doet van dit gebeuren te molesteren.
Ik vind het kinderachtig wanneer je als burgemeester hoog van de toren blaast over het demonstratierecht, je tegelijkertijd een mannetje erop af stuurt om een nepbom te plaatsen zodat de demonstratie verstoord wordt. (want dit was overduidelijk in scene gezet)
Ik vind het ook kinderachtig om tot het laatste moment demonstratieplekken te wijzigen zodat de demonstratie beperkt blijft.
Ik vind het ook kinderachtig om iemand arresteren omdat hij een afbeelding van een hakenkruis in een prullenbak ten toon spreid. Die afbeelding stond in de jaren tachtig op zowat elk gebouw in Amsterdam. Toen kraaide er geen hond naar.
Ik denk dat het kleutergejank toch echt van al die hysterische tegendemonstranten komt. Ze gaan als een verongelijkte kleuter stampvoeten wanneer een ander in het openbaar een andersdenkende mening erop na houdt.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Kinderachtig kinderachtig kinderachtig.... Dit komt over als kleutergejank.
Kom op! Wees geen calimero en geen angstige pussy en zit niet te zeiken op anderen, maar laat zien wat je sterke punten zijn. Ik heb het bij Pegida tot nu toe niet kunnen ontdekken en dit soort bewegingen wekken enkel de-smiley op. Als er echt stront aan de knikker is, hoeven we enige weerstand van Pegida niet te verwachten.
Ga toch weg. Het gaat hier om de rechtstaat die naar de klote is.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gemeente Den Haag vs. Gemeente Amsterdam.
Dat was toch het verschil dat je probeerde aan te tonen?
Waar staat Pegida nu echt voor?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik denk dat het kleutergejank toch echt van al die hysterische tegendemonstranten komt. Ze gaan als een verongelijkte kleuter stampvoeten wanneer een ander in het openbaar een andersdenkende mening erop na houdt.
Feitelijk moet ik janken van het lachen als iemand in Nederland wordt gearresteerd omdat die een varkensmuts op heeft. Zo bang zijn ze.
Maar wel politiebegeleiding geven in de Schilderswijk waar radicalen zwaaien met IS vlaggen,Jodensterren en hakenkruisen. Tja....
quote:Op zondag 28 februari 2016 13:19 schreef BarryOSeven het volgende:
Ga toch weg. Het gaat hier om de rechtstaat die naar de klote is.
Kun je wel lekker dom doen, maar geef mij eens aan waarom het ene hakenkruis wel mag en de andere niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |