One-sie hè.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou bijna die muts zelf gaan dragen :p
Dat moet je idd doenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee maakt ook niet uit maar nieuwsgierig vanwege je arabische nickname.
Nee ik zou je uitlachen.
Laat maar een foto van jou zien Mutant :pquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hallo, je wordt geconfronteerd met idiote figuren van het allerlaagste allooi - die dan niet alleen teringlelijk zijn, maar ook zo'n oerlelijke muts op hun hoofd hebben. Dat is gewoon een aanval op mijn gezichtsvermogen - terecht dat het bestraft wordt.
Mwoah, een opleving van het nazisme zie ik niet echt zitten hoor. En allerlei neo-nazi's demonstrerend op straat is ook niet iets waar je mij warm voor krijgt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh nee.
Dat wil echter niet zeggen dat het niet verschrikkelijk is wat er toen gebeurd is maar uiteindelijk is het maar een symbool wat misbruikt is. Het had net zo goed een rondje kunnen zijn of een vierkant.
Zions hebben geen zes miljoen Joden over de kling gejaagd. Afgezien daarvan, Israel is wel 'iets meer dan Zions'. Er wonen zo al bijna een miljoen Marokkanen daar, wist je dat? Deze discussie hoort hier verder niet thuis.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de zions en nazis?
Wanneer was dat mijn gedrag?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ja, want FOK zit vol met humanisten en pacifisten, toch? "ik ben tegen geweld", *5 minuten later* "ja gooi bommen op die salafisten van ISIS, dood ze, dood ze allemaal!!!''.
Dat is het probleem met moraalridders zoals jij, die staan op heel dun ijs en is makkelijk om te zien hoe jullie echt zijn. Namelijk geen haar beter dan de mensen waar jullie op neerkijken.
Mwah de bedoeling is denk ik om koste wat kost dat symbool te laten zien (ook al is het in een prullenbak). Daarom heeft van der Laan van te voren expliciet verboden om een hakenkruis te laten zien, in welke context dan ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De boodschap van dat doet met al die symbolen en dat prullenbakje is gewoon duidelijk toch.
Ik ben een getrouwd man. En mijn balkanvrouw zou mij knock-out slaan als ik mijn foto deel met jongedames.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Laat maar een foto van jou zien Mutant :p
Ik vat het zo helemaal niet op. Ze geven juist aan dat ze er niks mee hebben. Ik denk ook dat de voorman dit ook echt meent.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mwah de bedoeling is denk ik om koste wat kost dat symbool te laten zien (ook al is het in een prullenbak). Daarom heeft van der Laan van te voren expliciet verboden om een hakenkruis te laten zie, in welke context dan ook.
Gewoon in een spoiler zettenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben een getrouwd man. En mijn balkanvrouw zou mij knock-out slaan als ik mijn foto deel met jongedames.
Naja, het begon dat ze dat ding van een vrouw afpakten, ik kan me ook voorstellen dat zo'n iemand er gewoon mee staat 'omdat het koud is'.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Uiteraard, maar of iemand wel of niet aan het provoceren is hangt naar mijn mening niet samen met de mate waarin men zich aangesproken voelt.
Voorman vond het prachtig om de spotlight op zich te hebben, zowel bij de varkensmuts als bij het hakenkruis. Hij kijkt waar de grens ligt, probeert er overheen te gaan en als hij terug geroepen wordt heeft hij het idee dat het een succes was. Het is maar waar je je energie in wil steken.
Dat is dat weer een ander verhaalquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah, een opleving van het nazisme zie ik niet echt zitten hoor. En allerlei neo-nazi's demonstrerend op straat is ook niet iets waar je mij warm voor krijgt.
Echt? Hij heeft verder ook helemaal niet door wat voor clubjes er allemaal gezellig met hem meelopen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk ook dat de voorman dit ook echt meent.
Waarom dan ook de islamitische vlag erbij? Waarom zijn er mensen in zijn gelederen die de nazigroet doen? En het taalgebruik dan? De sprekers?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vat het zo helemaal niet op. Ze geven juist aan dat ze er niks mee hebben. Ik denk ook dat de voorman dit ook echt meent.
Misschien maar waarom dan wel laten zien als je van te voren weet dat het verboden isquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vat het zo helemaal niet op. Ze geven juist aan dat ze er niks mee hebben. Ik denk ook dat de voorman dit ook echt meent.
Israel is een illegale staat, wat aan landjepik doet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zions hebben geen zes miljoen Joden over de kling gejaagd. Afgezien daarvan, Israel is wel 'iets meer dan Zions'. Er wonen zo al bijna een miljoen Marokkanen daar, wist je dat? Deze discussie hoort hier verder niet thuis.
Mag hopen dat die dat wel doorheeft ja maar wat moet die er aan doen dan? Hij laat met zo'n doek toch juist zien dat hij er niks mee heeft?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt? Hij heeft verder ook helemaal niet door wat voor clubjes er allemaal gezellig met hem meelopen?
Ja zitten wel idioten bij ja. Blijkbaar wil hij de islam ook weg gooien..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom dan ook de islamitische vlag erbij? Waarom zijn er mensen in zijn gelederen die de nazigroet doen? En het taalgebruik dan? De sprekers?
Vind het raar dat die afbeelding verboden is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Misschien maar waarom dan wel laten zien als je van te voren weet dat het verboden is
De politie creëert natuurlijk wel een podium voor deze man. Op deze manier komt hij ook in het nieuws en op het journaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja, het begon dat ze dat ding van een vrouw afpakten, ik kan me ook voorstellen dat zo'n iemand er gewoon mee staat 'omdat het koud is'.
Wat er nu gebeurd is dat er een heel 'probleem' ontstaat terwijl ze hem ook gewoon voor lul hadden kunnen laten staan. (Of in de eerste instantie al niet die vrouw hadden moeten sommeren)
Het is erger dat de politie zo handelt.
[..]
Dat is dat weer een ander verhaal
Ik vind het een beetje zwakjes. Als hij er écht niks mee heeft laat hij weten dat dat soort groeperingen niet meer gewenst zijn bij Pegida demo's.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mag hopen dat die dat wel doorheeft ja maar wat moet die er aan doen dan? Hij laat met zo'n doek toch juist zien dat hij er niks mee heeft?
'ze gooien de hakenkruis weg'
Het staat er echt heel duidelijk op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |