Het is een muts mensen. Wie laat zich nou op de kast jagen door een muts. Ze zetten alleen maar zichzelf voor schud met die muts..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat agenten niet zo dol zijn op provocaties. Zeker niet tijdens demonstraties waarbij het snel uit de hand kan lopen.
Een hakenkruis zal ze ook worst zijn, toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook dat zal de gemiddelde Nederlandse moslim een worst wezen.
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom perse een zion vlag en bijv niet een Nederlandse vlag ?
Je beledigd mij als Marokkaan door die vlag naast die van Marokko te zetten.
Dat kan mij, als Nederlandse Marokkaan, weinig schelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef PSVCL het volgende:
Je beledigd mij als Marokkaan door die vlag naast die van Marokko te zetten.
Maar de Joden niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een hakenkruis zal ze ook worst zijn, toch?
Ja, maar dan wordt het wel ineens een stuk gevaarlijker.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook dat zal de gemiddelde Nederlandse moslim een worst wezen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan mij, als Nederlandse Marokkaan, weinig schelen.
Een hakenkruis ook - dat heeft voor moslims weinig tot geen lading (over het algemeen een ver van hun bed show). Maar het kan voor Joden nogal vervelend zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een hakenkruis zal ze ook worst zijn, toch?
Ja, en, neem ik aan, nog altijd voor de gemiddelde Nederlander.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een hakenkruis ook - dat heeft voor moslims weinig tot geen lading (over het algemeen een ver van hun bed show). Maar het kan voor Joden nogal vervelend zijn.
Tja, nu ik er wat meer over nadenk vraag ik me dat ook afquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar was er een belediging dan met het dragen van die muts?
Wat is het verschil tussen de zions en nazis?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een hakenkruis ook - dat heeft voor moslims weinig tot geen lading (over het algemeen een ver van hun bed show). Maar het kan voor Joden nogal vervelend zijn.
Uiteraard, maar of iemand wel of niet aan het provoceren is hangt naar mijn mening niet samen met de mate waarin men zich aangesproken voelt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is wel een keuze. Je hebt ook de keuze om iets te negeren.
Eh nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en, neem ik aan, nog altijd voor de gemiddelde Nederlander.
Is het ook maar ik denk dat het er hier om gaat de boel niet uit de hand te laten lopen met al die symbooltjesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb niks met dat Pegida maar vind dit serieus echt nogal flauw.
Zou bijna die muts zelf gaan dragen :pquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja, nu ik er wat meer over nadenk vraag ik me dat ook af
Nee maakt ook niet uit maar nieuwsgierig vanwege je arabische nickname.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch.
Zou jij beledigt zijn als ik nu met een varkensmuts op zou zitten?
Hallo, je wordt geconfronteerd met idiote figuren van het allerlaagste allooi - die dan niet alleen teringlelijk zijn, maar ook zo'n oerlelijke muts op hun hoofd hebben. Dat is gewoon een aanval op mijn gezichtsvermogen - terecht dat het bestraft wordt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is een muts mensen. Wie laat zich nou op de kast jagen door een muts. Ze zetten alleen maar zichzelf voor schud met die muts..
De boodschap van dat doek met al die symbolen en dat prullenbakje is gewoon duidelijk toch.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Is het ook maar ik denk dat het er hier om gaat de boel niet uit de hand te laten lopen met al die symbooltjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |