Lol haha net goedquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:49 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Camerateam belaagd door AntiFa, D66 vindt dat wel leuk.twitter:jan_bert twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 16:06:46@DilanYesilgoz toevallig was ik in de buurt op dat moment en kwam de gedachte uitlokking spontaan naar boven. reageer retweet
Is het weer zo ver. De 'JIJMAGDATHELEMAALNIETVINDUH!!11!!'-brigade blijkt steeds weer losse handjes te hebben. Ik heb ook niet met die varkensmutsen maar ze lijken in ieder geval niet van zich af te meppen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:49 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Camerateam belaagd door AntiFa, D66 vindt dat wel leuk.twitter:jan_bert twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 16:06:46@DilanYesilgoz toevallig was ik in de buurt op dat moment en kwam de gedachte uitlokking spontaan naar boven. reageer retweet
Dat is gewoon een woord en ik denk dat ie dat wel degelijk bedoelde.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ik zag hem nog tijdens een fragment van geenstijl, hij wist niet wat het woord "xenofoob" betekent, eerst zei hij "xenofiel" en daarna "xenofilie", wat een idioot.
twitter:Rutger_zelf twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 16:03:08Antifa demonstrant die PowNed cameraman en verslaggeefster belaagde met klappen en verfbom vlgns politie aangehouden en opgepakt. reageer retweet
Die lachen om deze paupers en gaan weer door met shisha roken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat er geen groepen bontkraagjes op deze demo's afkomen verbaast me eigenlijk
Goed idee trouwens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die lachen om deze paupers en gaan weer door met shisha roken.
Zijn er al mooie beelden, zie alleen wat geduw, volgens mij wordt het weer eens een beetje overtrokken door den rechtsche NPOquote:
Ah, de tv zenders van de tokkies. Lekker mensen irriteren net zolang tot dat ze boos worden, en een groot aantal fans van die zender zit hier op fok andere mensen voor tokkies uit te maken.quote:
Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel.quote:
PowNedquote:
Koos, de journalist die niet geïnteresseerd is in de journalistieke vrijheid.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PowNed
Net zolang doorgaan met zuigen tot het uitdraait op een handgemeen.
Ja natuurlijk, je zal eens geweld veroordelen, he Koos?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PowNed
PowNed is inderdaad zuig-tv. Maar nu draai je de boel om. Als je gaat demonstreren, dan kun je pers verwachten en daar moet je dan ook tegen kunnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PowNed
Des te opvallender dat een hoogleraar niet met woorden kan reageren, maar wel met geweld.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toch grappig dat je bijna nooit hoort dat journalisten belaagd of aangevallen worden (op wat uitzonderingen na) behalve journalisten van PowNed.
Ze kregen zelfs klappen van een Hoogleraar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |