Koos approves this message.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:39 schreef krokodil76 het volgende:
Valt me op dat Antifa lui losse handjes hebben en Pegida niet.
Mij niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:39 schreef krokodil76 het volgende:
Valt me op dat Antifa lui losse handjes hebben en Pegida niet.
Kinneging toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toch grappig dat je bijna nooit hoort dat journalisten belaagd of aangevallen worden (op wat uitzonderingen na) behalve journalisten van PowNed.
Ze kregen zelfs klappen van een Hoogleraar.
hahaha heerlijke beelden, net goed voor die bitch. Ze doet zelf irritant, klappen krijgen is een beetje overdreven ze mept zelfquote:
Als je klappen krijgt van een hoogleraar zal je het wel verdient hebben, aldus Kosmo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kinneging toch?
Maar journalisten belagen gaat nergens over. Erg zwak. Zeg gewoon niks als je niets wilt zeggen.
Die roze pavlovplopkap werkt als een rode lap op een stier voor die mensjes. Wat een treurnis zeg.quote:
Leg mij geen woorden in de mond alsjeblieft.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je klappen krijgt van een hoogleraar zal je het wel verdient hebben, aldus Kosmo.
Ja hoor, als het tegen twee baardjes waren geweest was het helemaal prima.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Geweld tegen wie dan ook is gewoon een no-go. Behalve voor Powned blijkbaar.
geweldquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Geweld tegen wie dan ook is gewoon een no-go. Behalve voor Powned blijkbaar.
Wat wil je hier dan mee zeggen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Leg mij geen woorden in de mond alsjeblieft.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toch grappig dat je bijna nooit hoort dat journalisten belaagd of aangevallen worden (op wat uitzonderingen na) behalve journalisten van PowNed.
Mijn hemel. Nu moet ook een doodnormale hobby als airsoft, wat nauwelijks anders als een potje paintballen, geframed worden alsof de beoefenaars ervan geweld wellustelingen zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die zijn nog een tafje gekker maar ze hebben wel dezelfde hang naar geweld.
Je mag toch gewoon je verhaal halen als iemand je spullen vernielt/beschadigd?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
Wat heeft iemand achtervolgen omdat hij met een stift een streep op je camera hebt gezet met journalistiek te maken? Juist, geen ene reet. Dat PowNed-figuur weet ook wel dat als je die josti's maar lang genoeg blijft irriteren, het vanzelf iets oplevert dat neigt naar geweld.
Gewoon wat er staat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat wil je hier dan mee zeggen?
[..]
Koos wringt zich wel in vreemde bochten om vernieling/vandalisme goed te praten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon je verhaal halen als iemand je spullen vernielt/beschadigd?
Welja joh, praat ook nog even vandalisme en vernieling goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
Wat heeft iemand achtervolgen omdat hij met een stift een streep op je camera hebt gezet met journalistiek te maken? Juist, geen ene reet. Dat PowNed-figuur weet ook wel dat als je die josti's maar lang genoeg blijft irriteren, het vanzelf iets oplevert dat neigt naar geweld.
Koos moet gewoon niet zo debiel doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Volgens mij werkt Koos echt als een rode lap op jullie he? Lekker je frustraties richting de AFA op Koos de waarschijnlijk VVD-stemmer botvieren.
Van mij wel. Maar met journalistiek heeft het niets te maken. PowNed was uit op een confrontatie en die kreeg het.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon je verhaal halen als iemand je spullen vernielt/beschadigd?
En die AFA's waren niet uit op confrontatie met Pegida?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar met journalistiek heeft het niets te maken. PowNed was uit op een confrontatie en die kreeg het.
hoefden ze dan weinig voor te doen. En alsnog kun je ook gewoon niet op evt provocaties ingaan. Proberen ze beide kanten te belichten, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar met journalistiek heeft het niets te maken. PowNed was uit op een confrontatie en die kreeg het.
Waar bleek dat zoals uit? Gewoon hun aanwezigheid?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die roze pavlovplopkap werkt als een rode lap op een stier voor die mensjes. Wat een treurnis zeg.
Door verhaal te halen bij de vernielers van hun spullen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Antifa is dan ook gewoon kut.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:49 schreef opreis het volgende:
[..]
En die AFA's waren niet uit op confrontatie met Pegida?
Mensen met niet veel om handen denk ik, dus storten ze zich hier vol op en nemen ze het allemaal een tikkeltje te serieus.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat.
Wat voor mensen zijn dit?
Volgens mij maken ze iedereen belachelijkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:53 schreef PSVCL het volgende:
De kindjes van powned zaaien alleen nog meer onrust, kinderachtige Islamhaters dat het zijn.
Natuurlijk. PowNed provoceert graag ja. Maar dan nog...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
Vooral zichzelf , wat een kinderachtige mongolen die Jan roos is het ergst.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij maken ze iedereen belachelijk
Er hangt een opgefokt sfeertje en jij gaat met een draaiende camera mensen een microfoon onder de neus drukken. Dan hoop je gewoon op een confrontatie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waar bleek dat zoals uit? Gewoon hun aanwezigheid?
Ja das wel een irritante vent. Toch vind ik het eigenlijk altijd wel vermakelijk om te kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vooral zichzelf , wat een kinderachtige mongolen die Jan roos is het ergst.
Je kan je ook niet zo laten kennen of van het moment gebruik maken en je zegje doen toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er hangt een opgefokt sfeertje en jij gaat met een draaiende camera mensen een microfoon onder de neus drukken. Dan hoop je gewoon op een confrontatie.
Zie je de NOS of RTL dat ook doen bij Pegida? Nee, die vragen gewoon of iemand bereid is wat te zeggen voor de camera. Gek genoeg worden RTL- en NOS-verslaggevers nooit aangevallen zijn hun items ook nog eens stukken informatiever.
"Meisjes met korte rokjes lokken het zelf uit"quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er hangt een opgefokt sfeertje en jij gaat met een draaiende camera mensen een microfoon onder de neus drukken. Dan hoop je gewoon op een confrontatie.
Zie je de NOS of RTL dat ook doen bij Pegida? Nee, die vragen gewoon of iemand bereid is wat te zeggen voor de camera. Gek genoeg worden RTL- en NOS-verslaggevers nooit aangevallen zijn hun items ook nog eens stukken informatiever.
Dus als ik bij jou urenlang aanbel, tot diep in de nacht, dan ga jij ook niet boos worden? Jij denkt echt dat die journalist een vraag stelt, en als diegene niet wilt antwoorden, dat die journalist respect heeft voor hun keuze en hem met rust laat? Zo werken die kakkerlakken van Powned niet, die gaan je blijven lastigvallen om sensatie te maken zodat het er goed uit ziet op tv.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kinneging toch?
Maar journalisten belagen gaat nergens over. Erg zwak. Zeg gewoon niks als je niets wilt zeggen.
Lol Jan Roos durft niet meer te komen, die laat een bitch het vuile werk doenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vooral zichzelf , wat een kinderachtige mongolen die Jan roos is het ergst.
Dit slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:57 schreef D1990 het volgende:
[..]
Dus als ik bij jou urenlang aanbel, tot diep in de nacht, dan ga jij ook niet boos worden? Jij denkt echt dat die journalist een vraag stelt, en als diegene niet wilt antwoorden, dat die journalist respect heeft voor hun keuze en hem met rust laat? Zo werken die kakkerlakken van Powned niet, die gaan je blijven lastigvallen om sensatie te maken zodat het er goed uit ziet op tv.
Oh ja nee, dan mag je geweld gebruiken, helder.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:57 schreef D1990 het volgende:
[..]
Dus als ik bij jou urenlang aanbel, tot diep in de nacht, dan ga jij ook niet boos worden? Jij denkt echt dat die journalist een vraag stelt, en als diegene niet wilt antwoorden, dat die journalist respect heeft voor hun keuze en hem met rust laat? Zo werken die kakkerlakken van Powned niet, die gaan je blijven lastigvallen om sensatie te maken zodat het er goed uit ziet op tv.
Nee want je weet dat die vieze NPO-ers alleen maar onzin uitzenden en in alles knippen en je woorden verdraaien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan je ook niet zo laten kennen of van het moment gebruik maken en je zegje doen toch?
Omdat? Zo werkt Powned, gewoon lekker treiteren tot dat diegene uit z'n slof vliegt.quote:
Ze gaan daar toch zelf staan demonstreren...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:59 schreef D1990 het volgende:
[..]
Omdat? Zo werkt Powned, gewoon lekker treiteren tot dat diegene uit z'n slof vliegt.
Ja kon er in het begin ook wel om lachen , nu begint het te vervelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das wel een irritante vent. Toch vind ik het eigenlijk altijd wel vermakelijk om te kijken
Die Antifa-figuren zijn eenmaal josti's en dat weten ze bij PowNed ook. Dus dan ga je lekker tussen de menigte staan en bijdehand lopen doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan je ook niet zo laten kennen of van het moment gebruik maken en je zegje doen toch?
Zeg je hetzelfde over degene die bij het gewapend verzet zaten? Of mogen mensen enkel geweld gebruiken wanneer het jou goed uitkomt? Wees wel consistent in jou pacifisme, en niet zo hypocriet en selectief.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh ja nee, dan mag je geweld gebruiken, helder.
Met z'n hakenkruis.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja kon er in het begin ook wel om lachen , nu begint het te vervelen.
Kijk em staan dan , volwassen baby haha
[ afbeelding ]
Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben. Of mogen we dat nu niet zeggen, omdat het Powned betreft, en geen willekeurige moslima die wordt aangevallen? De hypocrisie van Powned is enorm groot.quote:
Dan haal ik gewoon de bel eruit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:57 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ja dat is nou het vermakelijke daaraan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Antifa-figuren zijn eenmaal josti's en dat weten ze bij PowNed ook. Dus dan ga je lekker tussen de menigte staan en bijdehand lopen doen.
Normaliter kijkt niemand naar die achterlijke zooi, maar nu is PowNed weer verzekerd van een beetje aandacht. Missie geslaagd.
Wat??quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben. Of mogen we dat nu niet zeggen, omdat het Powned betreft, en geen willekeurige moslima die wordt aangevallen?
Hoe deze link?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben. Of mogen we dat nu niet zeggen, omdat het Powned betreft, en geen willekeurige moslima die wordt aangevallen?
Ik keur altijd geweld af tegen ongewapende mensen die geen bedreiging voor andermans leven vormen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:00 schreef D1990 het volgende:
[..]
Zeg je hetzelfde over degene die bij het gewapend verzet zaten? Of mogen mensen enkel geweld gebruiken wanneer het jou goed uitkomt? Wees wel consistent in jou pacifisme, en niet zo hypocriet en selectief.
Haha nog 1, hilarisch dit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben. Of mogen we dat nu niet zeggen, omdat het Powned betreft, en geen willekeurige moslima die wordt aangevallen? De hypocrisie van Powned is enorm groot.
Dat is de machteloosheid van een boze pleb. Deze pleb heeft nog net genoeg cognitieve vaardigheden om te begrijpen dat hij die journalist niet de tyfus in kan slaan, maar hij heeft te weinig zelfcontrole om helemaal niets te doen en gewoon netjes antwoord te geven op de vragen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is nou het vermakelijke daaraan.![]()
Maar als je dat weet dan laat je je toch niet zo kennen met microfoon weg slaan en zo.
Je hoeft in ieder geval geen medelijden te hebben met PowNed. Hier waren ze op uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is nou het vermakelijke daaraan.![]()
Maar als je dat weet dan laat je je toch niet zo kennen met microfoon weg slaan en zo.
Een boze plebquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:02 schreef Liberalisme1 het volgende:
[..]
Dat is de machteloosheid van een boze pleb. Deze pleb heeft nog net genoeg cognitieve vaardigheden om te begrijpen dat hij die journalist niet de tyfus in kan slaan, maar hij heeft te weinig zelfcontrole om helemaal niets te doen en gewoon netjes antwoord te geven op de vragen.
Vanwaar die Zionistische vlag naast die van Marokko?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben. Of mogen we dat nu niet zeggen, omdat het Powned betreft, en geen willekeurige moslima die wordt aangevallen? De hypocrisie van Powned is enorm groot.
Yup. En bij PowNed weten ze dat.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:02 schreef Liberalisme1 het volgende:
[..]
Dat is de machteloosheid van een boze pleb. Deze pleb heeft nog net genoeg cognitieve vaardigheden om te begrijpen dat hij die journalist niet de tyfus in kan slaan, maar hij heeft te weinig zelfcontrole om helemaal niets te doen en gewoon netjes antwoord te geven op de vragen.
De link is dat bepaalde usual suspects alhier graag, wanneer het een moslima betreft die wordt aangevallen, naar de 'acties' van moslims in het algemeen wijzen om e.e.a. 'goed te praten'. Of wil je stellen dat je dat nimmer hier hebt gezien? Beetje kop in 't zand aan het steken?quote:
Nja vind het wel een beetje ongepast om op camera's verf te besmeuren en haar microfoon uit haar handen te slaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval geen medelijden te hebben met PowNed. Hier waren ze op uit.
Dat is niet wat je zei, je bent tegen geweld zei je. Nu maak je er weer wat anders van, je bent dus zo'n eentje, een draaier.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik keur altijd geweld af tegen ongewapende mensen die geen bedreiging voor andermans leven vormen.
Oh... alsof ik die Kinneging niet begreep. Ik gaf hem groot gelijk. Heerlijk vond ik het dat die irritante Rutger in een klein jongetje veranderde voor het oog van de camera.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:57 schreef D1990 het volgende:
[..]
Zeker. Vroeger waren er eugenetica wetgevingen, nu is er treiter tv jegens deze mensen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup. En bij PowNed weten ze dat.
Het hoort ook gewoon niet, dat klopt. Maar dat ik geen reden zie om medelijden te hebben met PowNed is omdat ze het item kregen dat ze wilden hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja vind het wel een beetje ongepast om op camera's verf te besmeuren en haar microfoon uit haar handen te slaan eigenlijk.
Ik heb ook geen medelijden met ze. Laat mooi zien wat voor idioten er rond lopen toch.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het hoort ook gewoon niet, dat klopt. Maar dat ik geen reden zie om medelijden te hebben met PowNed is omdat ze het item kregen dat ze wilden hebben.
Op dat speelplaatsje met die jongens?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
Was het trouwens niet Powned in de vorm van Jan Roos die even met geweld wat mensen te lijf ging?
Precies ja - even journalistje spelen - wel met een knuppel natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op dat speelplaatsje met die jongens?
Ja dat was hij ja :pquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies ja - even journalistje spelen - wel met een knuppel natuurlijk.
Inderdaad, en kunnen wij ons weer superieur voelen. Lekker, samen op de bank naar boze plebs kijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen medelijden met ze. Laat mooi zien wat voor idioten er rond lopen toch.
Leuk zeg, Powned. Ik denk dat het echt een toegevoegde waarde voor onze maatschappij is.quote:
Kinneging is een oud-kampioen gewichtheffen, met armen die dubbel zo dik zijn als die van Rutger.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh... alsof ik die Kinneging niet begreep. Ik gaf hem groot gelijk. Heerlijk vond ik het dat die irritante Rutger in een klein jongetje veranderde voor het oog van de camera.
Maar ja, was dan ook nog vrij onschuldig wat Kinneging deed.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is voor mij gewoon vermaak.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk zeg, Powned. Ik denk dat het echt een toegevoegde waarde voor onze maatschappij is.
Maar een lasser en dergelijke mag je wel in elkaar slaan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:03 schreef krokodil76 het volgende:
Van journalisten moet je gewoon afblijven. Ook die van Powned.
Is inderdaad vermakelijk - als mensen elkaar gaan aanvallen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon vermaak.
twitter:pvdmeersch twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 14:44:02Pegida-voorman Erik Wagensveld toont hakenkruis, wordt opgepakt bij demonstratie. Pegida laat weer ware gezicht zien https://t.co/XN7FdvwMFT reageer retweet
Als je geen hakenkruis mag tonen, mag je geen hakenkruis tonen. Dat is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
Vreemd dat NRC nu kennelijk bericht dat die Wagensveld een hakenkruis toonde en is opgepakt. Terwijl hij dus met een spandoek rondliep waarin het hakenkruis en andere extremistische symbolen naar de prullenbak verwezen wordt... Waar zijn ze nu mee bezig bij de krant die ooit "slijpsteen van de geest" werd genoemd..
Dat is redelijk triest inderdaad.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
Vreemd dat NRC nu kennelijk bericht dat die Wagensveld een hakenkruis toonde en is opgepakt. Terwijl hij dus met een spandoek rondliep waarin het hakenkruis en andere extremistische symbolen naar de prullenbak verwezen wordt... Waar zijn ze nu mee bezig bij de krant die ooit "slijpsteen van de geest" werd genoemd..
Ja ze doen het echt toch echt zelf hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is inderdaad vermakelijk - als mensen elkaar gaan aanvallen.
Kinneging is een enge chagrijnige lul, maar dat neemt niet weg dat ik het schitterend vond wat daar gebeurde. Goedkeuren doe ik het niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kinneging is een oud-kampioen gewichtheffen, met armen die dubbel zo dik zijn als die van Rutger.
Ik vond het echt een beschamende vertoning, en dan vooral van Kinneging, als hoogleraar zou je ook met woorden Rutger kunnen uitschakelen, als iemand een beetje handig is, lukt dat. Dat lukt Mark Rutte bijvoorbeeld ook.
Dat bedoelde hij ook.quote:Ik vraag me trouwens nog steeds af wat Kosmo bedoelt.
Bijna nooit worden journalisten aangevallen, maar Powned zelfs door een hoogleraar.
Klinkt mij toch als een eigen schuld in de oren. En bij geweld gaat die vlieger gewoon niet op.
Op nu.nl stond ook een misleidende kop Leider ''Pegida opgepakt vanwege hakenkruis'', is nu veranderd overigens.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
Nog erger is hoe het NOS-journaal dit feitje weglaat in haar berichtgeving tijdens het 6 uur journaal. Ze laten het spandoek wel zien, maar laten de conclusie aan de kijker zelf over.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat is redelijk triest inderdaad.
Bomaanslagen worden ook echt zelf gepleegd. Ook niet vermakelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ze doen het echt toch echt zelf hoor.
Dit is toch geen vergelijking man.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bomaanslagen worden ook echt zelf gepleegd. Ook niet vermakelijk.
Het gaat erom dat je antwoord gewoon een beetje poep is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is toch geen vergelijking man.
Het gaat niet per se om die aanhouding, maar om het feit dat Vandermeersch zegt dat-ie hakenkruizen toont. Suggererend dat-ie met hakenkruizen als symbool voor zijn clubje rondliep. Dat is dus niet zo. Hakenkruizen en ook ISIS-vlaggen in de prullenbak betekent dat je juist afstand wil nemen van extremisme. Het tegengestelde wat Vandermeersch dus suggereert.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je geen hakenkruis mag tonen, mag je geen hakenkruis tonen. Dat is allemaal niet zo moeilijk.
Ze lieten wel duidelijk zien dat het een hakenkruis in een prullenbak was. Desondanks hadden ze dat er wel even bij kunnen zeggen. Het is meer de schrijvende media die behoorlijke steken laat vallen lijkt me.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nog erger is hoe het NOS-journaal dit feitje weglaat in haar berichtgeving tijdens het 6 uur journaal. Ze laten het spandoek wel zien, maar laten de conclusie aan de kijker zelf over.
Niet verrassend dat dit zo weer wordt geframed. Eerst met chocoladeletters boven een artikel PEGIDA LEIDER OPGEPAKT MET NAZI VLAG neerzetten om het daaronder pas weer af te zwakken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:pvdmeersch twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 14:44:02Pegida-voorman Erik Wagensveld toont hakenkruis, wordt opgepakt bij demonstratie. Pegida laat weer ware gezicht zien https://t.co/XN7FdvwMFT reageer retweet
Je hoeft er niet naar te kijken. Als je daar gaat staan te demonstreren is er een kans dat je aandacht krijgt. Dat wil je ook anders ga je er niet staan. Als je dan aandacht krijgt van mensen die je niet mag kan je je ook niet zo op de kast laten jagen...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je antwoord gewoon een beetje poep is.
Hij toonde een hakenruis - en nog wat meer - maar het is feitelijk gewoon juist dat hij een hakenkruis toonde en specifiek om die reden is opgepakt. Niet om een andere reden. Overigens, meelopen met Pegida om daarna 'afstand te doen van extremisme', dat is op zichzelf wel hilarisch. Het enige waar ze afstand van doen is nazisme, niet van extremisme.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
het gaat niet per se om die aanhouding, maar om het feit dat Vandermeersch zegt dat-ie hakenkruizen toont. Suggererend dat-ie met hakenkruizen als symbool voor zijn clubje rondliep. dat is dus niet zo. Hakenkruizen en ook ISIS-vlaggen in de prullenbak betekent dat je juist afstand wil nemen van extremisme.
Nou ja, juridisch gezien sloeg die regel in de vergunning natuurlijk nergens op. Aangezien het OM al verklaart had dat het niet strafbaar was. En dergelijke regels moeten afgewogen worden tegen de wet, een burgemeester moet aannemelijk maken dat er een reele kans op ordeverstoring is als dit opgesteld wordtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je geen hakenkruis mag tonen, mag je geen hakenkruis tonen. Dat is allemaal niet zo moeilijk.
Nee, maar het gaat erom dat Vandermeersch suggereert dat ze met een hakenkruis rondliepen als symbool van hun clubje. Hij zegt ook Pegida laat zijn ware aard weer zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij toonde een hakenruis - en nog wat meer - maar het is feitelijk gewoon juist dat hij een hakenkruis toonde en specifiek om die reden is opgepakt. Niet om een andere reden. Overigens, meelopen met Pegida om daarna 'afstand te doen van extremisme', dat is op zichzelf wel hilarisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |