abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160265693
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
'Kaas is baas' kan ik op mijn beurt dan uiterst serieus nemen. Dan trek je meteen mijn aandacht. Kaas is het lekkerste wat er is.
Dat dan weer wel, vooral schapenkaas en geitenkaas. :Y)
pi_160265699
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Vind je het dan ook een beetje overdreven dat de voorman van Pegida dat afgeplakte symbool toch persé wilde laten zien?
Nee. Echt niet :p

De afbeelding is duidelijk. Het ligt onder in de prullenbak..
Dat andere dat misschien anders opvatten of denken dat er een verborgen boodschap achter zit is hun probleem.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 20:13:02 #253
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_160265700
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:05 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als jij in een groep staat en (op kinderachtige wijze, mja) aan het provoceren bent snap ik best dat de politie na een verzoek te hebben gedaan je tijdelijk uit de groep verwijderd. Het gaat hierbij ook niet om een verboden iets maar meer de politie die probeert de orde te bewaren. Zoals je weet heeft dat meestal een averechts effect.
Klopt maar dat was niet echt het geval hier.

Ben gewoon van mening dat je zelfs als politie gewoon gegronde redenen moet hebben en niet zomaar kan zeggen, ik zeg dit dus luisteren.
pi_160265764
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Klopt maar dat was niet echt het geval hier.

Ben gewoon van mening dat je zelfs als politie gewoon gegronde redenen moet hebben en niet zomaar kan zeggen, ik zeg dit dus luisteren.
Dat ben ik met je eens, alleen werkt dat helaas vaak beter in theorie dan in praktijk.
wooblabalurg
pi_160265779
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat andere dat misschien anders opvatten of denken dat er een verborgen boodschap achter zit is hun probleem.
O+ Zo zou het moeten werken idd. maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag waarom de voorman van Pegida dat hakenkruis dan toch wilde laten zien, terwijl hij wist dat het verboden was?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_160265809
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

O+ Zo zou het moeten werken idd. maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag waarom de voorman van Pegida dat hakenkruis dan toch wilde laten zien, terwijl hij wist dat het verboden was?
Dat is vast niet dezelfde reden als waarom hij per se een varkensmuts op moest
wooblabalurg
pi_160265816
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Omdat die niet eens was met het verbod lijkt mij zo :P

Kan ik mij ook wel voorstellen. Het is geen shockerende afbeelding en het is wat mij betreft duidelijk wat je ermee bedoeld.

Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik het waarschijnlijk ook laten zien terwijl ik met mijn varkensmuts op mijn hoofd daar liep.
pi_160265844
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat die niet eens was met het verbod lijkt mij zo :P

Kan ik mij ook wel voorstellen. Het is geen shockerende afbeelding en het is wat mij betreft duidelijk wat je ermee bedoeld.

Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik het waarschijnlijk ook laten zien terwijl ik met mijn varkensmuts op mijn hoofd daar liep.
Prima maar dan niet zeuren als je opgepakt wordt :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_160265852
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Prima maar dan niet zeuren als je opgepakt wordt :P
Nee zal ik dan niet doen :p
pi_160265873
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Net of jij nooit eens wat per ongeluk in de prullenbak gooit. Tevens net of als iets in een prullenbak zit dat je daar dan tegen bent, jij bent toch ook niet tegen het materiaal: papier :?
pi_160265884
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee zal ik dan niet doen :p
:D :*
pi_160265935
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

:D :*
Ik heb helemaal niks met deze mensen. En er zitten ongetwijfeld mensen bij en tussen die wel de nazikant op gaan maar dit moet gewoon kunnen vind ik.
pi_160266038
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks met deze mensen. En er zitten ongetwijfeld mensen bij en tussen die wel de nazikant op gaan maar dit moet gewoon kunnen vind ik.
Het probleem is denk ik, dat als je dit gaat toestaan, de mensen die er op zo'n manier wel misbruik van maken de vrije hand krijgen. Dat soort uitingen kunnen uit de hand gaan lopen. Van der Laan probeert dat te voorkomen.

En nogmaals, wees dan creatief als groep en verzin iets anders.
pi_160266111
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het probleem is denk ik, dat als je dit gaat toestaan, de mensen die er op zo'n manier wel misbruik van maken de vrije hand krijgen. Dat soort uitingen kunnen uit de hand gaan lopen. Van der Laan probeert dat te voorkomen.

En nogmaals, wees dan creatief als groep en verzin iets anders.
Denk dat we creativiteit bij hun niet hoeven te verwachten. :P
pi_160266137
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat we creativiteit bij hun niet hoeven te verwachten. :P
Dat is wel gebleken :Y
pi_160266162
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat is wel gebleken :Y
Humor hebben ze weer wel met die mutsen van ze :P
pi_160266221
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Humor hebben ze weer wel met die mutsen van ze :P
Ergens heb ik het gevoel dat die mutsen een stuk minder humoristisch bedoeld waren maar dat heeft wel zo uitgepakt _O-
pi_160266245
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ergens heb ik het gevoel dat die mutsen een stuk minder humoristisch bedoeld waren maar dat heeft wel zo uitgepakt _O-
Dat is nou juist de grap :D
pi_160266287
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is nou juist de grap :D
Lang leve de humor :+
  zaterdag 27 februari 2016 @ 21:25:24 #270
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160268222
pi_160268420
...
pi_160268741
http://nos.nl/teletekst#110

Voor het stadhuis van Amsterdam
hebben zo'n 200 aanhangers van
anti-islambeweging Pegida tegen het
vluchtelingenbeleid gedemonstreerd.

Vlak na het begin van de betoging werd
de voorman van Pegida opgepakt,toen hij
weigerde om een vlag met een hakenkruis
op te bergen.De demonstratie is verder
zonder grote incidenten verlopen.De
politie was massaal uitgerukt.

Eerder deze maand wilden aanhangers van
Pegida ook actievoeren voor de Stopera.
Toen werd in de buurt een verdacht
pakketje gevonden en moest de betoging
worden verplaatst.Een 43-jarige man is
in verband met de nepbom opgepakt.

NOS verzwijgt bewust dat het om een hakenkruis gaat die in een prullenbak wordt gegooid.
pi_160269464
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
http://nos.nl/teletekst#110

Voor het stadhuis van Amsterdam
hebben zo'n 200 aanhangers van
anti-islambeweging Pegida tegen het
vluchtelingenbeleid gedemonstreerd.

Vlak na het begin van de betoging werd
de voorman van Pegida opgepakt,toen hij
weigerde om een vlag met een hakenkruis
op te bergen.De demonstratie is verder
zonder grote incidenten verlopen.De
politie was massaal uitgerukt.

Eerder deze maand wilden aanhangers van
Pegida ook actievoeren voor de Stopera.
Toen werd in de buurt een verdacht
pakketje gevonden en moest de betoging
worden verplaatst.Een 43-jarige man is
in verband met de nepbom opgepakt.

NOS verzwijgt bewust dat het om een hakenkruis gaat die in een prullenbak wordt gegooid.
Een vlag :?
pi_160269664
Patriotten des Vaderland, verdedigt u! De islamisering van ons mooie Nederland is nabij! :7

_O- _O-
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:05:56 #275
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_160269769
Ik heb wat gemist, merk ik?
pi_160270200
quote:
Opgepakt worden omdat je als woordvoerder van een beweging laat zien dat je tegen nazisme bent? Raar land is dit.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_160270350
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Montagui het volgende:

[..]

Opgepakt worden omdat je als woordvoerder van een beweging laat zien dat je tegen nazisme bent? Raar land is dit.
Hier gaat het wat anders, dit is de laatste verkiezingsposter van de grootste partij in Zwitserland.

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_160272629
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 15:56 schreef computergirl het volgende:

[..]

serieus, gast?
Weet je dat regering in Den Haag zit en provinciebesturen ook al niet in Amsterdam zitten?
Weet je dat er zoiets is als context? Als je die erbij betrekt lijk je echt slim ipv wat net opgezochte Wikipedia feitjes op te noemen.
pi_160276993
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Weet je dat er zoiets is als context? Als je die erbij betrekt lijk je echt slim ipv wat net opgezochte Wikipedia feitjes op te noemen.
ik hoef echt geen Wiki te raaplegen om te weten dat er niks in Amsterdam besloten wordt behalve gemeente politiek. Dat leer je op de lagere school
pi_160277277
Wat een beschaafde mensen zijn dat van Pegida ook he. Hun voorman wordt gearresteerd en er volgt geen geweld. Moet je eens proberen bij een extreemlinkse of pro-Palestina demonstratie.
pi_160277592
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Montagui het volgende:

[..]

Men wil de overeenkomst tussen het nazisme en de islam (namelijk het groeiende antisemitisme) niet zien.
pi_160278024
Is er nog ergens een live pegida demonstratie te volgen vandaag? Heb me enorm vermaakt gister, goede komedie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_160278026
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 22:02 schreef PSVCL het volgende:
Patriotten des Vaderland, verdedigt u! De islamisering van ons mooie Nederland is nabij! :7

_O- _O-
oh jee..... paniekzaaier, dit soort agressie maakt ons mooie land minder mooi.
  zondag 28 februari 2016 @ 11:07:17 #284
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160279050
quote:
Beste landgenoten! Moet dit leger nou ons redden wanneer heel Nederland geïslamiseerd gaat raken? Ik heb naar die Wagensveld-dude geluisterd, maar het was geen begenadigd spreker vond ik. Hij jankte alleen maar over burgemeester Van der Laan en weet ik het allemaal. En dan zo'n kinderachtige actie met zo'n hakenkruis-logo. Hoe komt dit ooit nog goed? Van Pegida hoeven we in ieder geval niet zoveel te verwachten. We're screwed!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 28 februari 2016 @ 11:08:32 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160279078
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:44 schreef venomsnake het volgende:
Is er nog ergens een live pegida demonstratie te volgen vandaag? Heb me enorm vermaakt gister, goede komedie.
Dit dus, mag van mij elke week
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160279664
quote:
2s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:07 schreef Falco het volgende:

[..]

Beste landgenoten! Moet dit leger nou ons redden wanneer heel Nederland geïslamiseerd gaat raken? Ik heb naar die Wagensveld-dude geluisterd, maar het was geen begenadigd spreker vond ik. Hij jankte alleen maar over burgemeester Van der Laan en weet ik het allemaal. En dan zo'n kinderachtige actie met zo'n hakenkruis-logo. Hoe komt dit ooit nog goed? Van Pegida hoeven we in ieder geval niet zoveel te verwachten. We're screwed!
Ik vind het kinderachtig om iemand die verslag doet van dit gebeuren te molesteren.

Ik vind het kinderachtig wanneer je als burgemeester hoog van de toren blaast over het demonstratierecht, je tegelijkertijd een mannetje erop af stuurt om een nepbom te plaatsen zodat de demonstratie verstoord wordt. (want dit was overduidelijk in scene gezet)

Ik vind het ook kinderachtig om tot het laatste moment demonstratieplekken te wijzigen zodat de demonstratie beperkt blijft.

Ik vind het ook kinderachtig om iemand arresteren omdat hij een afbeelding van een hakenkruis in een prullenbak ten toon spreid. Die afbeelding stond in de jaren tachtig op zowat elk gebouw in Amsterdam. Toen kraaide er geen hond naar.
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2016 @ 12:36:09 #287
137949 Disana
pi_160280647
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik vind het kinderachtig wanneer je als burgemeester hoog van de toren blaast over het demonstratierecht, je tegelijkertijd een mannetje erop af stuurt om een nepbom te plaatsen zodat de demonstratie verstoord wordt. (want dit was overduidelijk in scene gezet)

Je gelooft toch niet echt dat een burgemeester dergelijke lage middelen nodig heeft om een demonstratie in zijn stad ordelijk te laten verlopen?
pi_160280652
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:06 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Ik verdedig hem allerminst. Mensen die "kaas is baas" roepen kan ik sowieso onmogelijk serieus nemen. :')

Ik merk enkel op dat zijn woordenschat blijkbaar groter is dan die van jou. Jij dacht immers dat hij niet bestaande woorden gebruikte omdat hij een bepaald woord niet kent. Dat is niet het geval, het feit dat de woorden in de juiste context gebruikt worden geeft aan dat het geen toevalstreffer is.
Waar had ik gezegd dat ik de betekenis van die woorden niet wist? Ik zeg enkel dat hij in paniek woorden gebruikt waar hij de betekenis van weet. Aangezien hij helemaal in de war schiet als zij hem een xenofoob noemt, en in de context klopte het ook niet. Als hij nou zei "jij bent een xenofiel", dan klopte het. Maar zo ging het niet.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_160280663
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
'Kaas is baas' kan ik op mijn beurt dan uiterst serieus nemen. Dan trek je meteen mijn aandacht. Kaas is het lekkerste wat er is.
Jellereppe.
pi_160280686
quote:
Gemeente Den Haag vs. Gemeente Amsterdam.

Dat was toch het verschil dat je probeerde aan te tonen?
pi_160280702
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:06 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Ik verdedig hem allerminst. Mensen die "kaas is baas" roepen kan ik sowieso onmogelijk serieus nemen. :')

Ik merk enkel op dat zijn woordenschat blijkbaar groter is dan die van jou. Jij dacht immers dat hij niet bestaande woorden gebruikte omdat hij een bepaald woord niet kent. Dat is niet het geval, het feit dat de woorden in de juiste context gebruikt worden geeft aan dat het geen toevalstreffer is.
Waar had ik gezegd dat ik de betekenis van die woorden niet wist? Ik zeg enkel dat hij in paniek woorden gebruikt waar hij de betekenis van weet. Aangezien hij helemaal in de war schiet als zij hem een xenofoob noemt, en in de context klopte het ook niet. Als hij nou zei "jij bent een xenofiel", dan klopte het. Maar zo ging het niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:05 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als jij in een groep staat en (op kinderachtige wijze, mja) aan het provoceren bent snap ik best dat de politie na een verzoek te hebben gedaan je tijdelijk uit de groep verwijderd. Het gaat hierbij ook niet om een verboden iets maar meer de politie die probeert de orde te bewaren. Zoals je weet heeft dat meestal een averechts effect.
Apart, die tegendemonstratie was ook verboden, maar daar deed de politie niets aan. En waarom niet? Omdat het een grote groep was, en de politie de boel niet wilde escaleren.

Zo zie je maar, als het een groepje van 10 man was geweest, dan ging de politie over tot actie. Maar als het een grote groep is dan doen ze niks. Oftewel, de politie zijn "bullies" die achter de zwakkere aangaan, stelletje lafaards. En die wezens zouden ons dan "beschermen"?
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
  zondag 28 februari 2016 @ 13:01:44 #292
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160281270
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik vind het kinderachtig om iemand die verslag doet van dit gebeuren te molesteren.

Ik vind het ook kinderachtig om tot het laatste moment demonstratieplekken te wijzigen zodat de demonstratie beperkt blijft.

Ik vind het ook kinderachtig om iemand arresteren omdat hij een afbeelding van een hakenkruis in een prullenbak ten toon spreid. Die afbeelding stond in de jaren tachtig op zowat elk gebouw in Amsterdam. Toen kraaide er geen hond naar.
Kinderachtig kinderachtig kinderachtig.... Dit komt over als kleutergejank.

Kom op! Wees geen calimero en geen angstige pussy en zit niet te zeiken op anderen, maar laat zien wat je sterke punten zijn. Ik heb het bij Pegida tot nu toe niet kunnen ontdekken en dit soort bewegingen wekken enkel de :')-smiley op. Als er echt stront aan de knikker is, hoeven we enige weerstand van Pegida niet te verwachten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_160281666
quote:
2s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:01 schreef Falco het volgende:

[..]

Kinderachtig kinderachtig kinderachtig.... Dit komt over als kleutergejank.

Kom op! Wees geen calimero en geen angstige pussy en zit niet te zeiken op anderen, maar laat zien wat je sterke punten zijn. Ik heb het bij Pegida tot nu toe niet kunnen ontdekken en dit soort bewegingen wekken enkel de :')-smiley op. Als er echt stront aan de knikker is, hoeven we enige weerstand van Pegida niet te verwachten.
Ik denk dat het kleutergejank toch echt van al die hysterische tegendemonstranten komt. Ze gaan als een verongelijkte kleuter stampvoeten wanneer een ander in het openbaar een andersdenkende mening erop na houdt.

Feitelijk moet ik janken van het lachen als iemand in Nederland wordt gearresteerd omdat die een varkensmuts op heeft. Zo bang zijn ze.

Maar wel politiebegeleiding geven in de Schilderswijk waar radicalen zwaaien met IS vlaggen,Jodensterren en hakenkruisen. Tja....
  zondag 28 februari 2016 @ 13:19:28 #294
440653 BarryOSeven
pi_160281709
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:38 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Gemeente Den Haag vs. Gemeente Amsterdam.

Dat was toch het verschil dat je probeerde aan te tonen?
Ga toch weg. Het gaat hier om de rechtstaat die naar de klote is.
  zondag 28 februari 2016 @ 13:30:26 #295
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_160281960
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:18 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik denk dat het kleutergejank toch echt van al die hysterische tegendemonstranten komt. Ze gaan als een verongelijkte kleuter stampvoeten wanneer een ander in het openbaar een andersdenkende mening erop na houdt.

Feitelijk moet ik janken van het lachen als iemand in Nederland wordt gearresteerd omdat die een varkensmuts op heeft. Zo bang zijn ze.

Maar wel politiebegeleiding geven in de Schilderswijk waar radicalen zwaaien met IS vlaggen,Jodensterren en hakenkruisen. Tja....
Waar staat Pegida nu echt voor?
pi_160282692
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:19 schreef BarryOSeven het volgende:
Ga toch weg. Het gaat hier om de rechtstaat die naar de klote is.
_O-
  zondag 28 februari 2016 @ 14:16:04 #297
440653 BarryOSeven
pi_160283016
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:04 schreef hoink581 het volgende:

[..]

_O-
Kun je wel lekker dom doen, maar geef mij eens aan waarom het ene hakenkruis wel mag en de andere niet?

We hebben hier altijd nog over landelijke wetgeving die een aantal weken al door het OM is bevestigd. (Enschede) Die vlag met hakenkruis in prullenbak is niet onrechtmatig.

Nu verbiedt Amsterdam het ook. Dat is onwetmatig.

En dan heb je nog dom volk zoals jij, die niet weten wat argumentatie inhoudt en alleen maar hersenloos reageert. Ga lekker fietsen of zo, je hebt geen inhoud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')