abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160122903
Ik kwam zojuist deze post van Hans Spekman tegen op Facebook. Het is weer het volgende incident in het rijtje van seksuele intimidatie door anti-AZC tokkies.

quote:
'Wat een heerlijke dochters heb je. Mmm. Als dat azc er komt, zoek ik ze nog wel eens op op school. Denk ff goed na over dat azc. Oké?' Dit briefje viel bij Yvonne, een van onze raadsleden uit Rijswijk, in de bus. Veel walgelijker krijg je de intimidatie niet.

Yvonne besloot niet te zwijgen, maar de publiciteit te zoeken. En dus stond ze afgelopen zaterdag in de Volkskrant. Ik vind dat goed, want dit is niet normaal, en mag ook nooit normaal worden. Wekelijks spreek ik raadsleden en burgemeesters van onze partij die zulke briefjes, varkenshoofden, een oprit vol zand of wat dan ook voor hun kiezen krijgen.

Ik geloof, en ik heb het al eerder gezegd in NRC, dat er in Nederland op dit moment een klimaat wordt geschapen, waarin het normaal dreigt te worden dat raadsleden geïntimideerd worden. Omdat ze staan voor hun overtuiging. Als volksvertegenwoordigers niet meer durven te zeggen waar ze voor staan, wordt het lokale bestuur in gevaar gebracht. En dan maakt het me niet eens uit of je links of rechts bent: voor- én tegenstanders van een opvang of asielzoekerscentrum moeten op normale toon met elkaar in gesprek kunnen gaan. Gemeentebesturen moeten er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je als inwoner van je gemeente de mogelijkheid hebt om te staan voor je zaak. Zonder overstemd te worden door schreeuwers, of zonder bang te hoeven zijn voor je eigen veiligheid - of dat van je naasten.

Ik ben trots op al die lokale politici die ondanks de dreigementen werken aan een betere samenleving. De enige reactie op intimidatie is niet stil in een hoekje kruipen en hopen dat het overgaat, maar opstaan, en met zijn allen laten zien waarom Nederland het mooie land is dat het is.
https://www.facebook.com/hans.spekman/posts/1022354767804007

Enkele maanden geleden, schreeuwde een groep agressieve tokkies: DAAR MOET EEN PIEMEL IN naar een vrouw die haar visie probeerde te geven over een AZC.

quote:
"Daar moet een piemel in!" Het Brabantse dorp met stadsrechten heeft zich op zijn best laten zien op de inspraakavond over een mogelijk asielzoekerscentrum in Steenbergen. Omdat er in het gehucht zelf niet genoeg tuig aanwezig was, werden er van elders versterkingen opgeroepen. Agressieve relschoppers, die zich op zondag supporters van Feyenoord noemen.

"Daar moet een piemel in!" Mevrouw Dasja Abresch had het lef om een betoog te houden vóór de komst van asielzoekers. Vlak voor haar betoog had iemand zich, stotterend en hakkelend, uitgesproken tegen het opnemen van vluchtelingen. Want Moslims zijn verkrachters, zijn respectloos, spugen op niet Moslims en zijn crimineel. Achterbaks tuig is het, als je deze hakkelaar moest geloven. Enkele minuten later stond deze debiel met zijn middelvinger omhoog te schreeuwen dat er een piemel in mevrouw Dasja Abresch moest.

"Daar moet een piemel in!" Ik denk eerlijk gezegd niet dat Dasja daar op zit te wachten. Het inbrengen van de piemel moet dus onder dwang geschieden. Ik noem dat verkrachting en respectloos, maar in Steenbergen is dit dus schijnbaar normaal gedrag. Deze asocialen spugen op iedereen die anders denkt dan dat zij. Gedragen zich bijna crimineel. Als ik de stotterende spreker moet geloven, is hun gedrag dus prima vergelijkbaar met de gemiddelde Moslim.

"Daar moet een piemel in!" Het is iets schreeuwen bij gebrek aan relevante slogans. Op de verschillende persfoto's zie je alle boeren hartelijk lachen. Niemand die er ook maar een moment bij stilstaat waarom ze eigenlijk in dorpshal 't Cromwiel aanwezig zijn. Niemand die het volgens mij ene moer kan schelen. Dat er beslist wordt over het lot van medemensen is bij veel mensen niet eens doorgedrongen. Dat slechts één dame wél het lef had om haar eerlijke mening te geven, wél het lef had om vol tegen de mening van het hele dorp in te gaan en daarom haar kinderen heeft moeten laten onderduiken, is klaarblijkelijk normaal.

"Daar moet een piemel in!" In Steenbergen overschreeuwt men iedereen die anders denkt. Omdat men bang is dat hun dochters verkracht worden, de kinderen niet meer buiten kunnen spelen en dat het dorp wordt overspoeld met criminaliteit. Dus moeten er piemels in vrouwen, wordt een speeltuin in de fik gestoken en worden de ramen van andersdenkenden ingegooid. Uit angst voor meer criminaliteit. Want dat werkt altijd goed tegen meer criminaliteit, ongevraagd piemels in vrouwen stoppen, brandstichten en ramen ingooien……
http://www.metronieuws.nl(...)r-moet-een-piemel-in

En in Schiedam was het niet anders. Een tokkie riep tegen feministen JULLIE WILLEN VERKRACHT WORDEN, JULLIE WILLEN PIEMELS

http://www.geenstijl.nl/m(...)r_het_zijne_van.html

Hoe komt het dat de zogenaamde voorvechters van de rechten van onze vrouwen hun seksuele driften niet onder controle hebben? Waarom laten ze vrouwen niet met rust? Wie verklaart deze ironie?
pi_160122912
Wederom*
pi_160122992
Sommige mensen zijn echt triest.
pi_160123011
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:39 schreef Kosmoproleet het volgende:

Hoe komt het dat de zogenaamde voorvechters van de rechten van onze vrouwen hun seksuele driften niet onder controle hebben? Waarom laten ze vrouwen niet met rust? Wie verklaart deze ironie?
Omdat vrouwen- (en bijvoorbeeld homo-)rechten gebruikt worden als een stok tegen immigranten en de Islam onderwijl er geen oprechte interesse is hiervoor te strijden.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_160123041
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:44 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Omdat vrouwen- (en bijvoorbeeld homo-)rechten gebruikt worden als een stok tegen immigranten en de Islam onderwijl er geen oprechte interesse is hiervoor te strijden.
Dat denk ik dus ook en het lijkt helaas meer en meer bevestigd te worden.
pi_160123083
quote:
Ik kwam zojuist deze post van Hans Spekman tegen op Facebook. Het is weer het volgende incident in het rijtje van seksuele intimidatie door anti-AZC tokkies.

[..]

Enkele maanden geleden, schreeuwde een groep agressieve tokkies: DAAR MOET EEN PIEMEL IN naar een vrouw die haar visie probeerde te geven over een AZC.

[..]

En in Schiedam was het niet anders. Een tokkie riep tegen feministen JULLIE WILLEN VERKRACHT WORDEN, JULLIE WILLEN PIEMELS

Het nieuws van metro is van 23 oktober 2015, en het nieuws van geenstijl is van 23 januari.

Vind het niet echt schokkende gebeurtenissen, wat rond schreeuwen, en het is al helemaal niet recent.
pi_160123105
Laat die Hans zich eens normaal kleden!
5 Ferrari's op videoband!
pi_160123134
Man man man. Je bent tegenwoordig al een 'tokkie' als je tegen de komst van een AZC bent.

Grow some balls people.
pi_160123139
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het nieuws van metro is van 23 oktober 2015, en het nieuws van geenstijl is van 23 januari.

Vind het niet echt schokkende gebeurtenissen, wat rond schreeuwen, en het is al helemaal niet recent.
Dit is Nieuws & Achtergronden.

Ik zei ook expliciet dat het maanden geleden was in Steenbergen. Maar dat het het zoveelste incident is wat in een rijtje past.

Niet een topic op slot willen omdat de inhoud je niet bevalt, ga de discussie aan.
pi_160123161
quote:

[..]

Ik vind dit echt een bazenpost. Klopt volledig.
pi_160123169
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:48 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik zei ook expliciet dat het maanden geleden was in Steenbergen. Maar dat het het zoveelste incident is wat in een rijtje past.

Niet een topic op slot willen omdat de inhoud je niet bevalt, ga de discussie aan.
Je moet wat om je punt kracht bij te zetten.
pi_160123188
Probleem: Help, ik ben bang dat er door het AZC dochters verkracht zullen worden!
Oplossing: Ik ga dreigen je dochters te verkrachten!

Wtf is er met die mensen aan de hand.
pi_160123191
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je moet wat om je punt kracht bij te zetten.
Niet wegkijken. ;)

Januari is niet zo lang geleden en de post van Spekman is 5 uur oud.
pi_160123220
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wederom*
Dat past allemaal niet hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 februari 2016 @ 17:51:32 #15
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_160123224
quote:

[..]

Dit is inderdaad oud nieuws maar diep droevig om zulke uitspraken te doen. bah!
pi_160123228
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:48 schreef whatdafuck het volgende:
Man man man. Je bent tegenwoordig al een 'tokkie' als je tegen de komst van een AZC bent.

Grow some balls people.
Als je met verkrachting van iemands dochters dreigt vanzelfsprekend wel ja. De anti's blijken een veel groter gevaar te vormen dan welke asielzoeker dan ook. Het zou ironisch zijn als het niet zo in- en intriest was.
pi_160123242
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat past allemaal niet hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xxx
  maandag 22 februari 2016 @ 17:52:13 #18
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_160123251
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:50 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Niet wegkijken. ;)

Het is toch niet DE Spekman he? (pvda?)
pi_160123253
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:45 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Vind je dit grappig?
Hmm, als je om elk wissewasje druk gaat maken dan heb je geen leven meer. Het is een bedreiging. Wees blij dat ze haar huis niet in de hens hebben gestoken. Dat bewijst dat ze nog tot rede vatbaar zijn en als hun dorp opeens uit het niets wordt overvallen door kanslozen uit barbaristan dan heb ik alle begrip voor dat ze daar niks van willen: waarom niet de eigen landen opbouwen? Een aanzienlijk deel van de wereld faalt om haar bevolking te voorzien van de meeste elementaire zaken en veiligheid te bieden en de jonge mannen rennen gelijk weg om ergens anders hun gedrag te kunnen voortzetten.
  maandag 22 februari 2016 @ 17:52:22 #20
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160123258
Dat de tegentokkies nogal hypocriet zijn was al bekend natuurlijk.

Maar dreigen met verkrachting omdat je bang bent voor verkrachtingen is wel het toppunt.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  maandag 22 februari 2016 @ 17:53:00 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160123276
quote:

[..]

^O^

Dat dus!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160123295
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:50 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Niet wegkijken. ;)

Mensen zoals jij weten het zo te spinnen dat het probleem van de autochtone burger komt.

Er komen hier duizenden asielzoekers wonen, vechtpartijen, intimidatie van christenen en homoseksuelen, vrouwen die lastig gevallen worden. Het zijn veelal mensen die onze cultuur verachten.

En wat doe jij, je pakt berichten van maanden oud, die qua inhoud heel wat vriendelijker zijn dan wat onze nieuwe medeburgers uitvreten.
  maandag 22 februari 2016 @ 17:53:39 #23
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160123296
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:52 schreef George_Zina het volgende:
Wees blij dat ze haar huis niet in de hens hebben gestoken. Dat bewijst dat ze nog tot rede vatbaar zijn
Ik hoop dat je doorhebt dat het volkomen idioot is wat je hier zegt.
pi_160123301
"Met gelijke munt terugbetalen" noemt men dit.

Je kunt er hier wel quasi-geschokt huilie huilie over doen, samen met je Gutmatties. Maar als je een beetje kunt nadenken had je dit allang aan moeten zien komen.
pi_160123336
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als je met verkrachting van iemands dochters dreigt vanzelfsprekend wel ja. De anti's blijken een veel groter gevaar te vormen dan welke asielzoeker dan ook. Het zou ironisch zijn als het niet zo in- en intriest was.
De anti's laten tenminste zien dat ze de beslissingen van de regering niet goedkeuren. Als ze zo lang niet luisteren, krijg je daar een reactie op.
pi_160123359
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:55 schreef whatdafuck het volgende:

[..]

De anti's laten tenminste zien dat ze de beslissingen van de regering niet goedkeuren. Als ze zo lang niet luisteren, krijg je daar een reactie op.
De reactie dat je dochters van doodnormale gezinnen gaat bedreigen is normaal ja? En ook niet hypocriet?
  maandag 22 februari 2016 @ 17:56:24 #27
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160123362
quote:

[..]

Ach, is dit de bekende, ''ik keur het niet goed maar ik begrijp het wel...'' post?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160123379
quote:

[..]

Wat zou van Nederland zijn geworden als elke aanhanger van een oppositiepartij zo had geredeneerd?
pi_160123381
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:53 schreef hpeopjes het volgende:

Je kunt er hier wel quasi-geschokt huilie huilie over doen, samen met je Gutmatties. Maar als je een beetje kunt nadenken had je dit allang aan moeten zien komen.
Kan je dit ook even aan die dochters uitleggen, dat je dit normaal vindt en goedpraat enzo?
  maandag 22 februari 2016 @ 17:57:24 #30
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160123393
quote:

[..]

Dreigen met geweld is geen normale reactie, dat is gewoon strafbaar.
pi_160123415
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:56 schreef Kaas- het volgende:

[..]

De reactie dat je dochters van doodnormale gezinnen gaat bedreigen is normaal ja? En ook niet hypocriet?
Dat is niet normaal nee.
pi_160123430
quote:

Ik kan er heel slecht tegen dat er een (grote) groep elitaire (hoogopgeleiden) mensen rondlopen die menen wat goed voor iedereen is, en Nederland volstouwen met bijvoorbeeld AZC's. Want dat is onze verantwoordelijkheid, blablablabla.

Er zou eens gewoon naar iedereen geluisterd moeten worden, *kuch referendum*.
Why stay small, if you can grow big..
pi_160123441
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ach, is dit de bekende, ''ik keur het niet goed maar ik begrijp het wel...'' post?
Het is dan ook vrij begrijpelijk dat de eenvoudige Nederlander op zo'n manier reageert bij onmacht.
Conscience do cost.
pi_160123467
Wat is een eenvoudige Nederlander en waarom is het begrijpelijk dat hij kleine meisjes bedreigt met onvrijwillige seks?
pi_160123497
quote:
15s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat is een eenvoudige Nederlander en waarom is het begrijpelijk dat hij kleine meisjes bedreigt met onvrijwillige seks?
Bedreigen is wel laf Nederlands, een asielzoeker had het tenminste al gedaan.
  maandag 22 februari 2016 @ 18:01:00 #36
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160123500
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:58 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik kan er heel slecht tegen dat er een (grote) groep elitaire (hoogopgeleiden) mensen rondlopen die menen wat goed voor iedereen is, en Nederland volstouwen met bijvoorbeeld AZC's. Want dat is onze verantwoordelijkheid, blablablabla.

Er zou eens gewoon naar iedereen geluisterd moeten worden, *kuch referendum*.
onze verantwoordelijkheid, blablablabla, rechten van de mens, blablablabla,

Lekker makkelijk wel.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2016 @ 18:01:20 #37
137949 Disana
pi_160123506
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Mensen zoals jij weten het zo te spinnen dat het probleem van de autochtone burger komt.

Er komen hier duizenden asielzoekers wonen, vechtpartijen, intimidatie van christenen en homoseksuelen, vrouwen die lastig gevallen worden. Het zijn veelal mensen die onze cultuur verachten.

En wat doe jij, je pakt berichten van maanden oud, die qua inhoud heel wat vriendelijker zijn dan wat onze nieuwe medeburgers uitvreten.
Er worden inderdaad vrouwen lastig gevallen. En wel door gevaarlijke autochtonen.
pi_160123511
quote:
15s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Een eenvoudige Nederlander is iemand die raadsleden bedreigt als hij zich niet gehoord voelt en door dezelfde eenvoudigheid is het begrijpelijk dat hij terugvalt op choqueren.

Jij was in de veronderstelling dat dit soort mensen niet bestonden oid?
Conscience do cost.
  maandag 22 februari 2016 @ 18:02:12 #39
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160123533
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Het is dan ook vrij begrijpelijk dat de eenvoudige Nederlander op zo'n manier reageert bij onmacht.
Nou nee, ik vind dat helemaal niet begrijpelijk, om de dochters van een raadslid te bedreigen met verkrachting valt bij mij toch echt onder het onbegrijpelijke. :')
pi_160123548
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Bedreigen is wel laf Nederlands, een asielzoeker had het tenminste al gedaan.
Jij moest eens weten hoeveel autochtone Nederlanders er worden veroordeeld voor zeer ingrijpende en gewelddadige zedendelicten.
  maandag 22 februari 2016 @ 18:02:58 #41
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160123565
quote:

[..]

Nee, dat is het niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_160123567
Daar heb je het aangekondigde 'geweldloze protest'.

Maar blijkbaar is dit nog steeds geen reden om eindelijk eens op te treden tegen de tokkies. Mag niet, want dan gaat Wilders twitteren en dan is het direct demonisering en intimidatie en dan krijgen we een revolte. Geweldloos, uiteraard.

En zo werd de minder goed gelukte mens ineens bijzonder invloedrijk.
pi_160123585
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet.
Blijkbaar wel :)
Conscience do cost.
  maandag 22 februari 2016 @ 18:03:57 #44
346939 Janneke141
pi_160123601
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Blijkbaar wel :)
Wat zijn de criteria voor normaal gedrag in dit geval?
  maandag 22 februari 2016 @ 18:04:04 #45
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160123603
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Een eenvoudige Nederlander is iemand die raadsleden bedreigt als hij zich niet gehoord voelt en door dezelfde eenvoudigheid is het begrijpelijk dat hij terugvalt op choqueren.

Jij was in de veronderstelling dat dit soort mensen niet bestonden oid?
Ik ben ook in de veronderstelling dat pedofielen bestaan, dat wil nog niet zeggen dat ik goedkeur wat ze doen.
pi_160123621
quote:
15s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:04 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ik ben ook in de veronderstelling dat pedofielen bestaan, dat wil nog niet zeggen dat ik goedkeur wat ze doen.
Heel goed van jou :P
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wat zijn de criteria voor normaal gedrag in dit geval?
Waarom vraag je dit aan mij en waarom is dat relevant?
Conscience do cost.
pi_160123633
Alles is begrijpelijk als je maar lang genoeg nadenkt, verklaart en nuanceert.

Betekent niet dat alles acceptabel is.
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2016 @ 18:05:47 #48
137949 Disana
pi_160123656
quote:

[..]

Vind jij dreigen iemands dochters te verkrachten een normale reactie? Vind je het niet raar dat iemand datgene doet waarvan hij immigranten beschuldigt?
  maandag 22 februari 2016 @ 18:05:54 #49
346939 Janneke141
pi_160123661
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:04 schreef ems. het volgende:
Waarom vraag je dit aan mij en waarom is dat relevant?
Omdat jij het kennelijk begrijpelijk gedrag vindt om de kinderen van raadsleden te bedreigen. Ik vraag me af waarom dat is, want ik begrijp daar geen fluit van.
  maandag 22 februari 2016 @ 18:05:55 #50
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_160123662
quote:
Omdat de de mensen die voor de Missionarissen der Diversiteit zijn hun driften ook niet kunnen beheersen: http://www.dailymail.co.u(...)n-sites-visited.html.
Ook de waarheid is een wapen.
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2016 @ 18:07:29 #51
137949 Disana
pi_160123705
quote:

[..]

Dus de eenvoudige Nederlander is een soort primitieve oermens die meisjes wil pakken als hij zijn zin niet krijgt?
pi_160123721
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Omdat jij het kennelijk begrijpelijk gedrag vindt om de kinderen van raadsleden te bedreigen. Ik vraag me af waarom dat is, want ik begrijp daar geen fluit van.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het begrijpelijk is dat als simpel Nederland niet hun zin krijgt dat ze zich baldadig gaan gedragen. Dat hoef je minder snel te verwachten uit de wat ontwikkeldere milieus.
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Dus de eenvoudige Nederlander is een soort primitieve oermens die meisjes wil pakken als hij zijn zin niet krijgt?
Wat dat betreft delen ze inderdaad veel met moslims.
Conscience do cost.
pi_160123736
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat je hier 'de eenvoudige Nederlander' noemt heeft geen enkele interesse in dat soort kwesties. Die wil gewoon buitenlanders verjagen.
pi_160123778
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat je hier 'de eenvoudige Nederlander' noemt heeft geen enkele interesse in dat soort kwesties. Die wil gewoon buitenlanders verjagen.
Op z'n minst de nieuwelingen tegenhouden. Het is wel mooi geweest met de verrijking van abnormale normen/waarden/religies.
pi_160123823
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:10 schreef whatdafuck het volgende:

[..]

Op z'n minst de nieuwelingen tegenhouden. Het is wel mooi geweest met de verrijking van abnormale normen/waarden/religies.
Dus daarom doet men maar hetzelfde als waar men asielzoekers van beticht. Bizar wel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_160123826
Er is een verschil tussen schreeuwen en een briefje en kansparels als met oud en nieuw.
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2016 @ 18:13:15 #58
137949 Disana
pi_160123841
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:08 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het begrijpelijk is dat als simpel Nederland niet hun zin krijgt dat ze zich baldadig gaan gedragen. Dat hoef je minder snel te verwachten uit de wat ontwikkeldere milieus.

[..]

Wat dat betreft delen ze inderdaad veel met moslims.
Ik vind 'baldadig' enorm zacht uitgedrukt voor verkrachtingsdreigementen. Baldadig zijn kinderen in de klas en op het schoolplein; dochters dreigen te verkrachten is gedrag van zieke kerels.
pi_160123869
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dus daarom doet men maar hetzelfde als waar men asielzoekers van beticht. Bizar wel.
pi_160123873
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind 'baldadig' enorm zacht uitgedrukt voor verkrachtingsdreigementen. Baldadig zijn kinderen in de klas en op het schoolplein; dochters dreigen te verkrachten is gedrag van zieke kerels.
ok
Conscience do cost.
pi_160123877
quote:

Je kunt er hier wel quasi-geschokt huilie huilie over doen, samen met je Gutmatties.
'Gutmenschen' begint een aardige geuzennaam te worden ja. _O_ ^O^

quote:
Maar als je een beetje kunt nadenken had je dit allang aan moeten zien komen.
Kennelijk is een deel van het anti-AZC volk inderdaad te dom om te schijten. Zoals verwacht ja.
  maandag 22 februari 2016 @ 18:15:12 #62
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160123899
quote:
Nog steeds meer dan honderd maal vaker vrees ik, maar dat komt niet zo groot in het nieuws.

Feit blijft dat het belachelijk is om te reageren op de komst van een azc met bedreigingen. Van de dochters van een wethouder in dit geval.
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2016 @ 18:16:02 #63
137949 Disana
pi_160123925
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb de term niet geïntroduceerd, ik reageer op iemand die kennelijk meent dat het aan de eenvoud van de verkrachtingsdreiger ligt dat hij zich zo gedraagt.
pi_160123946
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

'Gutmenschen' begint een aardige geuzennaam te worden ja. _O_ ^O^

[..]

Kennelijk is een deel van het anti-AZC volk inderdaad te dom om te schijten. Zoals verwacht ja.
Ik ben tegen nog meer AZC's en kan prima poepen. Ik heb ook een goede baan en verdien een goed salaris. :W Maar, ik ben nog steeds tegen meer AZC's. Oh en zei ik al dat ik goed kan poepen?
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2016 @ 18:16:53 #65
137949 Disana
pi_160123998
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef Disana het volgende:

[..]

En dus vind je het gerechtvaardigd dat Nederlanders maar gaan dreigen met het verkrachten van dochters.
Nee, ik ben niet het type dat mensen gaat bedreigen. Vind het dus ook niet normaal.

Alleen is het wel zo dat onze rechtsstaat opgerold wordt om deze hele influx van immigranten mogelijk te maken. De frustratie van mensen begrijp ik heel goed.
pi_160124012
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb de term niet geïntroduceerd, ik reageer op iemand die kennelijk meent dat het aan de eenvoud van de verkrachtingsdreiger ligt dat hij zich zo gedraagt.
Nee, het ligt aan de eenvoud van de dreiger in combinatie met levensomstandigheden die voor hem ongewenst zijn en waarvan hij het gevoel heeft dat het compleet buiten z'n macht ligt om daar iets aan te veranderen. Dan is het, in ieder geval voor mij, nogal logisch dat hij domme dingen gaat doen en zeggen.

Of denk jij dat we te maken hebben met een undercover-rocket-scientist?
Conscience do cost.
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2016 @ 18:19:57 #68
137949 Disana
pi_160124037
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet het type dat mensen gaat bedreigen. Vind het dus ook niet normaal.

Alleen is het wel zo dat onze rechtsstaat opgerold wordt om deze hele influx van immigranten mogelijk te maken. De frustratie van mensen begrijp ik heel goed.
Dan ben je het hopelijk met me eens dat er andere manieren zijn om uiting aan die frustratie te geven.
  maandag 22 februari 2016 @ 18:20:32 #69
346939 Janneke141
pi_160124055
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dan moet je misschien nog even nazoeken wat een rechtsstaat precies is. Als je ideeën wil op doen hoe je die echt om zeep kan helpen is NWS trouwens wel een aanrader.
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2016 @ 18:20:55 #70
137949 Disana
pi_160124065
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:19 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee, het ligt aan de eenvoud van de dreiger in combinatie met levensomstandigheden die voor hem ongewenst zijn en waarvan hij het gevoel heeft dat het compleet buiten z'n macht ligt om daar iets aan te veranderen. Dan is het, in ieder geval voor mij, nogal logisch dat hij domme dingen gaat doen en zeggen.

Of denk jij dat we te maken hebben met een undercover-rocket-scientist?
Ik zie het verband tussen intelligentie en geweld niet zo. Het is niet zo dat simpele mensen per definitie overgaan op dreigementen.
pi_160124118
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Dan ben je het hopelijk met me eens dat er andere manieren zijn om uiting aan die frustratie te geven.
De overheid speelt gewoon het smerigste spel. Om een dakkappel te bouwen ben je jaren bezig met de besluitvorming. Maar een azc staat er inclusief goedkeuring binnen een jaar.

De wethouder die zijn persoonlijk bevoegdheid gebruikt om tegen de gemaakte afspraken in asielzoekers te plaatsen.

De overheid wil multicul, ten koste van elke prijs, de normale burger ziet zijn manier van leven in gevaar komen.

Ik vind zo'n bedreiging uiteraard niet kunnen, en nogal dom, maar het is niet meer dan logisch dat het gebeurt. Een sociale natuurwet.
  maandag 22 februari 2016 @ 18:22:45 #72
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160124124
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dan moet je misschien nog even nazoeken wat een rechtsstaat precies is. Als je ideeën wil op doen hoe je die echt om zeep kan helpen is NWS trouwens wel een aanrader.
Hoe een rechtsstaat om zeep te helpen staat gewoon in het programma van de PVV, dat uitvoeren verschilt heel weinig van het invoeren van de sharia.
pi_160124133
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:15 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Nog steeds meer dan honderd maal vaker vrees ik, maar dat komt niet zo groot in het nieuws.

Feit blijft dat het belachelijk is om te reageren op de komst van een azc met bedreigingen. Van de dochters van een wethouder in dit geval.
dat is het ook. toch merk ik dat veel nederlanders gefrustreerd raken door dat hele gedoe met die vluchtelingen.
pi_160124141
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie het verband tussen intelligentie en geweld niet zo.
Dan kijk je simpelweg niet goed.
quote:
Het is niet zo dat simpele mensen per definitie overgaan op dreigementen.
Dat beweer ik ook nergens.
Conscience do cost.
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2016 @ 18:23:41 #75
137949 Disana
pi_160124152
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De overheid speelt gewoon het smerigste spel. Om een dakkappel te bouwen ben je jaren bezig met de besluitvorming. Maar een azc staat er inclusief goedkeuring binnen een jaar.

De wethouder die zijn persoonlijk bevoegdheid gebruikt om tegen de gemaakte afspraken in asielzoekers te plaatsen.

De overheid wil multicul, ten koste van elke prijs, de normale burger ziet zijn manier van leven in gevaar komen.

Ik vind zo'n bedreiging uiteraard niet kunnen, en nogal dom, maar het is niet meer dan logisch dat het gebeurt. Een sociale natuurwet.
Ik vind het niet logisch, ik vind het misdadig en dat is het ook.
pi_160124160
quote:

[..]

Mooi gezegd. Maar nogsteeds begrijpen de voorstanders niks van wat je zegt. De normale burger. Wie is nou wie ;(
  maandag 22 februari 2016 @ 18:25:06 #77
346939 Janneke141
pi_160124192
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:23 schreef whatdafuck het volgende:

[..]

Mooi gezegd. Maar nogsteeds begrijpen de voorstanders niks van wat je zegt. De normale burger. Wie is nou wie ;(
De normale burger lijkt mij iemand die zijn standpunten via de geëigende wegen kenbaar maakt, dus bijvoorbeeld zonder bedreigingen. Wat die standpunten dan ook zijn.
pi_160124193
quote:
quote:
Welkom in onze speciale seksbioscoop. We hebben weer een groot aantal smerige films voor u geselecteerd die de mens in zijn meest beestachtige vorm zullen tonen.

In Rotterdam beginnen we om 9.00 uur in Zaal 1 met incest. We zien hoe een 44-jarige man uit Ridderkerk zijn dochter vanaf haar derde misbruikt, twaalf jaar lang. Hij smeet haar ook tegen de muur en gooide haar van de trap.

Na de lunch tonen we het verhaal van een 58-jarige man uit Ameide. Hij hield ervan om een 8-jarig en een 9-jarig meisje te betasten, door plotseling in hun onderbroekjes te graaien.

In Zaal 2 starten we om 9.00 uur met een 27-jarige Rotterdammer die zijn vingers met geweld in lichaamsopeningen stak, om 10.45 uur gevolgd door de man die seks had met een 14-jarig meisje. En passant verkocht hij ook nog drugs.

Dordrecht
Onze bioscoop in Dordrecht heeft vandaag het volgende in petto. We beginnen om 9.00 uur met een 32-jarige Rotterdammer in de hoofdrol, die kinderporno verzamelde. Daarna om 10.30 uur een 36-jarige Rotterdammer die incest pleegde met zijn 9-jarige kind.

Kort na de lunch het verhaal van de 42-jarige Alphenaar die een 13-jarig meisje misleidde, weglokte en seks met haar had. Inclusief komkommer. We besluiten de dag om 15.30 uur met een 39-jarige Dordtenaar die laat zien hoe hij dertien jaar lang kinderporno heeft verzameld.

Als u het heeft kunnen opbrengen tot zover door te lezen, zult u zich afvragen: wat is dit in godsnaam? Welnu, dit is echt. Geen fictie. De genoemde zalen zijn geen bioscopen maar rechtszalen. Dit is letterlijk het ‘programma’ dat zich dinsdag afspeelt op de rechtbanken in Rotterdam en Dordrecht. Belangrijke toevoeging: al het bovenstaande zijn verdenkingen, geen feiten.

Dinsdag is geen uitzondering. Alle rechtbanken in Nederland behandelen elke dag grote en kleine zedenzaken. Ongeveer veertig procent van alle vrouwen is ooit slachtoffer geweest van seksueel geweld. Dat is een schokkend cijfer, toch hoor je er politici zelden over redetwisten. Tot ze het in Keulen hoorden donderen.

Nationaliteit
Lodewijk Asscher (PvdA) en Geert Wilders (PVV) voorop spraken schande over de ontucht in Keulen tijdens nieuwjaarsnacht. Beiden wezen expliciet naar de daders: mannen van Noord-Afrikaanse afkomst, die hard aangepakt moeten worden.

Nog daargelaten dat je in beginsel van verdachten moet spreken, is de aandacht voor de daders opmerkelijk. De suggestie wordt gewekt, dat hun profiel er iets toe doet. Terwijl uit al het onderzoek blijkt dat seksueel misbruik van alle gezindten en nationaliteiten is.

De reactie van de politiek is wel begrijpelijk. We willen graag de illusie in stand houden, dat het gevaar van buitenaf komt. De priemende vinger naar “Keulen” wijzen is makkelijk. Wilders spreekt van een “seksuele jihad” en zijn oplossing is (uiteraard) “grenzen dicht”.

Laten we ons dat eens voorstellen. Langs de gehele Nederlandse grens is prikkeldraad en zijn er controles. Geen islamiet komt er meer in. Wat denkt u: zou seksueel geweld tegen vrouwen in Nederland verdwijnen? Niemand die dat gelooft. Veertig procent slachtoffer, weet u nog wel? Veertig procent. Daar kan je het plein voor Köln Hbf vele malen mee vullen.

Er is geen enkele reden om de gebeurtenissen in Keulen te bagatelliseren, hoe weinig we ook nog exact weten. Maar suggereren dat we hier met een (exclusief) Arabisch of islamitisch fenomeen te maken hebben, is kolder.

Vraag dat maar eens aan al die vrouwen die jaarlijks worden verkracht tijdens de Oktoberfeste in München. Of aan de vrouwen die slachtoffer waren in de bovengenoemde Rotterdamse en Dordtse zaken.

Vals beeld
Buiten huilt de wind om het huis. Binnen is geluk nog heel gewoon. Een mooi beeld. Een vals beeld. In zedenzaken loert het gevaar vooral binnen. Bij misbruik van kinderen is de dader vaak een bekende of een familielid. Maar dat is een ondraaglijke gedachte. Dat komt te dichtbij. We wijzen liever naar verknipte pedofielen, vieze mannen in de bosjes, of oversekste islamieten.

De praktijk is anders. Seksueel geweld is helaas overal. Ik kan het heel persoonlijk en pijnlijk samenvatten. Statistisch gezien heeft mijn eigen dochter meer van mij, haar vader, te vrezen dan van een Syrische vluchteling.

Paul Verspeek is rechtbankverslaggever bij RTV Rijnmond.
http://www.rijnmond.nl/ni(...)eulen-horen-donderen
pi_160124210
quote:

[..]

Dus als je bang bent dat asielzoekers onze vrouwen komen verkrachten is het logisch dat je voorstanders van AZC's gaat bedreigen met verkrachting. Wtf? :?
pi_160124215
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De normale burger lijkt mij iemand die zijn standpunten via de geëigende wegen kenbaar maakt, dus bijvoorbeeld zonder bedreigingen. Wat die standpunten dan ook zijn.
Het gaat er niet om hoe je het kenbaar maakt. Het gaat erom dat je kan begrijpen dat er ook mensen zijn die zo kunnen reageren uit frustratie. En oke, deze reactie ging idd te ver. Maar een varkenskop leggen bij een AZC, is dat ook misdadig? Nee toch.
pi_160124243
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dus als je bang bent dat asielzoekers onze vrouwen komen verkrachten is het logisch dat je voorstanders van AZC's gaat bedreigen met verkrachting. Wtf? :?
Je bent wel selectief in wat je dik maakt.

quote:
pi_160124250
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:26 schreef whatdafuck het volgende:

[..]

Het gaat er niet om hoe je het kenbaar maakt. Het gaat erom dat je kan begrijpen dat er ook mensen zijn die zo kunnen reageren uit frustratie.
ja maar kom op zeg! dit is toch belachelijk?
pi_160124296
quote:
Terwijl uit al het onderzoek blijkt dat seksueel misbruik van alle gezindten en nationaliteiten is.

Universiteit Open Deur.

Het blijft wel jammerlijk dat we allemaal nieuwe mensen binnenhalen die oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitslijstjes en aanrandingszaken. Respect voor vrouwen is niet hun ding.

Maar het interesseert jou geen reet, als je maar naar autochtonen kan wijzen.
  maandag 22 februari 2016 @ 18:29:25 #84
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160124317
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je bent wel selectief in wat je dik maakt.

[..]

Het is alles behalve logisch.
pi_160124331
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Terwijl uit al het onderzoek blijkt dat seksueel misbruik van alle gezindten en nationaliteiten is.

Universiteit Open Deur.

Het blijft wel jammerlijk dat we allemaal nieuwe mensen binnenhalen die oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitslijstjes en aanrandingszaken. Respect voor vrouwen is niet hun ding.

Nee, het interesseert me wel.
pi_160124338
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:45 schreef George_Zina het volgende:
Foto's van zijn dochters zodat we een keuring kunnen houden?
pi_160124342
Nederlands tuig :r :N
pi_160124494
tja nederlandse mannen kunnen zich ook niet altijd gedragen he.... das wel duidelijk.
pi_160124537
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Pics?
Gek genoeg willen die niet laden in de OP, wellicht is er iets mis met mijn op OS2/Warp lopende computer want dit kan niet zomaar.
pi_160124564
Ach, allochtonen bedreigen ook wel eens mensen. Next.
  maandag 22 februari 2016 @ 18:38:02 #91
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_160124583
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef luxerobots het volgende:

quote:
Migranten crimineler? Niet selectief shoppen in onze cijfers
Nee! Migranten komen niet vaker in aanraking met de politie dan autochtonen met vergelijkbare sociaal-economische kenmerken. Onze gegevens lenen zich niet voor vrije interpretatie, waarschuwen Godfried Engbersen, Roel Jennissen en Jaco Dagevos. (NRC).
pi_160124855
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:38 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

[..]

Als we de hogeropgeleiden en mensen met goede banen eens uit de statistiek halen.

Doen Nederlanders het net zo slecht als allochtonen.

Bravo.
pi_160124922
snel, uitvergroten zodat het net zo erg lijkt als alle werkelijke aanrandingen en verkrachtingen uitgevoerd door onze WELKOMWELKOMWELKOME chirurgen.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_160125083
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:05 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Omdat de de mensen die voor de Missionarissen der Diversiteit zijn hun driften ook niet kunnen beheersen: http://www.dailymail.co.u(...)n-sites-visited.html.
Omdat die man een gezond seksleven erop na houdt is het iemand die zijn driften niet beheerst?

Dit artikel heb ik overigens toevallig ook al eerder in BNW langs zien komen :')
pi_160125115
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:38 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

[..]

quote:
mits we rekening houden met de samenstelling van de groep. Dat betekent dat we corrigeren voor kenmerken die belangrijk zijn voor het verklaren van criminaliteit.
Alles valt te verklaren als je er maar een draai aan geeft? :D
Laten we gewoon accepteren dat tuig niet wordt onderscheiden door afkomst of cultuur. Tuig heb je overal.

Maar dat betekent niet dat het een het ander downplayed/ondersneeuwt.
  maandag 22 februari 2016 @ 18:56:53 #96
451005 Grems
Clown World
pi_160125137
Je bevolking tienduizenden viriele testosteronbommen met de vrouwvriendelijkheid van Ted Bundy door de strot duwen en dan janken als wanhopige mensen nare dingen gaan zeggen :') :') :') :')
pi_160125306
quote:

[..]

En dan nog niet eens de wethouder bedreigen, maar een willekeurig raadslid.

Als je het goed wil doen, moet je trouwens het voltallige college bedreigen alsmede de raadsleden die in hebben gestemd met de komst van een azc.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160125359
quote:
8s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan nog niet eens de wethouder bedreigen, maar een willekeurig raadslid.

Als je het goed wil doen, moet je trouwens het voltallige college bedreigen alsmede de raadsleden die in hebben gestemd met de komst van een azc.
ja maar dat is toch niet goed?
pi_160125378
quote:

[..]

Of je bent zo dom om het oude bericht als nieuw te verkopen, of je bent de boel gewoon smerig aan het spinnen.

De titel van dit topic is: '''Mm,heerlijke dochters heb je' Weer seksuele intimidatie omtrent AZC''
Terwijl het bericht al maanden oud is. Namelijk van 14 oktober 2015.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)weleens-op-op-school

Het nieuwsbericht van Metro is van 23 oktober 2015.

En het artikel van Geenstijl is van 23 januari 2015.

Werkelijk niets is recent -O-
pi_160125431
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:45 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Vind je dit grappig?
Vind je dit grappig?

pi_160125434
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Of je bent zo dom om het oude bericht als nieuw te verkopen, of je bent de boel gewoon smerig aan het spinnen.

De titel van dit topic is: '''Mm,heerlijke dochters heb je' Weer seksuele intimidatie omtrent AZC''

Dit is nieuws&achtergronden, ik zie het probleem niet eigenlijk.
pi_160125476
quote:
Jij had het toch pas over 'Zweedse sletjes'?

Misschien iets beter naar je eigen voorkeuren, normen en waarden kijken voor je begint te oordelen.
pi_160125484
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:58 schreef D.D.W. het volgende:
*kuch referendum*.
Je moet geen referenda willen. Dan kun je er donder op zeggen dat de regie van het land in handen van valt van ordinaire volksmenners.
pi_160125529
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:10 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Je moet geen referenda willen. Dan kun je er donder op zeggen dat de regie van het land in handen van valt van ordinaire volksmenners.
Mwoah, in het geval van AZC's lijkt het me geen slecht idee. Nu wordt de discussie onmogelijk gemaakt door tokkies. Vraag dan de hele bevolking zich uit te spreken.
  maandag 22 februari 2016 @ 19:11:55 #105
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160125530
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:10 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Bovendien passen referenda helemaal niet in een parlementaire democratie.
pi_160125539
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Er stond zaterdag een verhaal in de Volkskrant over (onder meer) het raadslid wiens dochters zijn bedreigd. Ze heeft voor het eerst uitgebreid haar verhaal gedaan. Daarom is het actueel.
pi_160125557
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:11 schreef Gutmensch het volgende:
Anders had het wel een directe democratie geheten.
pi_160125576
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:11 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

In strikte zin niet. Maar moet het per se strikt zijn?
  maandag 22 februari 2016 @ 19:13:43 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160125585
quote:
15s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:49 schreef Kaas- het volgende:
Probleem: Help, ik ben bang dat er door het AZC dochters verkracht zullen worden!
Oplossing: Ik ga dreigen je dochters te verkrachten!

Wtf is er met die mensen aan de hand.
Simpletons die zelf niet eens doorhebben hoe dom ze blaten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160125635
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er stond zaterdag een verhaal in de Volkskrant over (onder meer) het raadslid wiens dochters zijn bedreigd. Ze heeft voor het eerst uitgebreid haar verhaal gedaan. Daarom is het actueel.
Je kan in de topictitel toch niet doen alsof het over een nieuw incident gaat?

''Weer intimidatie omtrent AZC''

Dan had de titel moeten zijn, verhaal over raadslid wiens dochter bedreigd is (of iets in die trant).
pi_160125652
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:15 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dan had de titel moeten zijn, verhaal over raadslid wiens dochter bedreigd is (of iets in die trant).
Hé, is dit niet meer iets voor FB?
pi_160125721
quote:

[..]

Maak je niet zo druk. Er lopen genoeg topics waarin je los kunt gaan op vluchtelingen. Als je dit topic onzin vindt, dan negeer je em toch?
pi_160125749
quote:

[..]

Achm dan andere intimidatie rondom een AZC
quote:
Opnieuw brand in asielopvang in wording Duitsland

In Bautzen in de Duitse deelstaat Saksen is een gebouw dat bedoeld was voor de opvang van asielzoekers in vlammen opgegaan. De brand brak midden in de nacht uit. Omwonenden en deels dronken ramptoeristen stonden erbij te juichen.

Twee jongeren uit Bautzen die de brandweer hinderden bij het bluswerk zijn gearresteerd. Ze verzetten zich toen de politie hen opdroeg uit de buurt te gaan. Een derde gaf wel gehoor aan het bevel van de politie.
Hoe wou je dat gaan goedpraten of bagatelliseren?
pi_160125750
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:11 schreef Jigzoz het volgende:
Mwoah, in het geval van AZC's lijkt het me geen slecht idee. Nu wordt de discussie onmogelijk gemaakt door tokkies. Vraag dan de hele bevolking zich uit te spreken.
Overleg tussen burger en gemeente is iets anders dan een bindend referenda.
pi_160125832
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Achm dan andere intimidatie rondom een AZC

[..]

Hoe wou je dat gaan goedpraten of bagatelliseren?
Incidentje, je mag niet iedereen daar op aan kijken, het is niet erg, slechte jeugd.

Je weet wel, de standaard opmerkingen die gemaakt worden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_160126049
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:27 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ook dan wordt er schande van gesproken als hulpverleners gehinderd worden in hun werk...
En terecht, je moet hulpverleners niet in de weg staan. Dat je dan jezelf voor lul wil zetten door te joelen en juichen... dat zijn dan toch al niet de meest intelligente wezens der aard :')
pi_160126088
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En terecht, je moet hulpverleners niet in de weg staan. Dat je dan jezelf voor lul wil zetten door te joelen en juichen... dat zijn dan toch al niet de meest intelligente wezens der aard :')
Toch zorgt dat hier voor weinig of geen verontwaardiging. Je ziet de gebruikelijke figuren hier iedere keer dergelijke incidenten goedpraten of topics er over rap vertrollen.
pi_160126140
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Toch zorgt dat hier voor weinig of geen verontwaardiging. Je ziet de gebruikelijke figuren hier iedere keer dergelijke incidenten goedpraten of topics er over rap vertrollen.
Open er een topic over.
pi_160126230
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Meid toch.
pi_160126355
quote:

[..]

Je bent goed bezig. Gewoon alles eraan doen om het irrelevant te maken zodat je er niet inhoudelijk op in hoeft te gaan.
  maandag 22 februari 2016 @ 19:38:48 #121
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160126391
Mensen zoals deze idioot zijn natuurlijk volsgane verkeerd bezig maar ze voelen zich als een rat in de val, ze kunnen geen kant meer uit. Den Haag luistert niet, de raadslieden ook niet. Die AZC's komen er gewoon. Hoe erg je er ook op tegen bent.

Helaas luistert de politiek niet naar de burgers, en word maar vanalles geregeld om de vluchtelingen en gelukszoekers het mooi te maken.

Dan krijg je idioten die dit soort acties uithalen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_160126403
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:37 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Je bent goed bezig. Gewoon alles eraan doen om het irrelevant te maken zodat je er niet inhoudelijk op in hoeft te gaan.
Wat valt er inhoudelijk nog op te zeggen dan? Of is het nieuws dat een gedeelte van de bevolking uit dom volk bestaat dat dit soort nog dommere uitspraken doet?
  maandag 22 februari 2016 @ 19:39:32 #123
346939 Janneke141
pi_160126426
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Mensen zoals deze idioot zijn natuurlijk volsgane verkeerd bezig maar ze voelen zich als een rat in de val, ze kunnen geen kant meer uit. Den Haag luistert niet, de raadslieden ook niet. Die AZC's komen er gewoon. Hoe erg je er ook op tegen bent.

Helaas luistert de politiek niet naar de burgers, en word maar vanalles geregeld om de vluchtelingen en gelukszoekers het mooi te maken.
Mensen verwarren 'luisteren naar' meer dan regelmatig met 'doen wat ze zeggen'.
pi_160126460
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat valt er inhoudelijk nog op te zeggen dan? Of is het nieuws dat een gedeelte van de bevolking uit dom volk bestaat dat dit soort nog dommere uitspraken doet?
Dan hoef je geen enkel topic meer te openen in NWS, want ze gaan praktisch allemaal over dom gedrag en de helft van de users hier etaleeert vervolgens al even dom gedrag in die topics.
pi_160126481
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:38 schreef MMaRsu het volgende:

ja maar dat is geen excuus.
pi_160126514
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:40 schreef matthias24 het volgende:

[..]

Het is goedpraten en wegkijken, maar dat heeft niemand door. Oh de ironie.
  maandag 22 februari 2016 @ 19:41:52 #127
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160126527
quote:
Mensen zoals deze idioot zijn natuurlijk volsgane verkeerd bezig maar ze voelen zich als een rat in de val, ze kunnen geen kant meer uit.
Heb je het nu over Syrische vluchtelingen of over mensen die hun hele leven in Nederland zijn opgegroeid?
  maandag 22 februari 2016 @ 19:42:05 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160126540
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:39 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Mensen verwarren 'luisteren naar' meer dan regelmatig met 'doen wat ze zeggen'.
Wellicht. Echter heb ik niet echt het idee dat er daadwerkelijk iets word gedaan met de zorgen van burgers.

Misschien kijken de meeste mensen niet naar de toekomst en vinden ze het prachtig dat de Islam over 10/15 jaar hier de overhand heeft, en op elke hoek een moskee staat.
  maandag 22 februari 2016 @ 19:42:37 #129
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160126563
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:41 schreef Euribob het volgende:

[..]

Heb je het nu over Syrische vluchtelingen of over mensen die hun hele leven in Nederland zijn opgegroeid?
Ik heb het over die retarded nederlander die dat briefje heeft gestuurd :D
  maandag 22 februari 2016 @ 19:42:53 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160126570
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:41 schreef Kaas- het volgende:

Het is goedpraten en wegkijken, maar dat heeft niemand door. Oh de ironie.
Mooi he. Of treurig eigenlijk.

Ze luisteren niet naar mij, dan moeten ze het maar voelen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 februari 2016 @ 19:43:01 #131
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160126577
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:40 schreef matthias24 het volgende:

[..]

Ook niet gezegd. Maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
pi_160126589
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wellicht. Echter heb ik niet echt het idee dat er daadwerkelijk iets word gedaan met de zorgen van burgers.

Misschien kijken de meeste mensen niet naar de toekomst en vinden ze het prachtig dat de Islam over 10/15 jaar hier de overhand heeft, en op elke hoek een moskee staat.
nou moskeeen hoef ik hier ook niet hoor.
  maandag 22 februari 2016 @ 19:43:33 #133
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160126602
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik heb het over die retarded nederlander die dat briefje heeft gestuurd :D
Ja, maar in jouw ogen is dat dus het échte slachtoffer in dit hele gebeuren? En niet diegene wiens land in burgeroorlog verkeert?
pi_160126628
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ook niet gezegd. Maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Praat je criminaliteit altijd goed op deze manier? "Oh maar hij had zo'n zwaar leven!".
  maandag 22 februari 2016 @ 19:44:37 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160126638
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:43 schreef matthias24 het volgende:

[..]

nou moskeeen hoef ik hier ook niet hoor.
Te laat. In Rdam gaat de grootste van Europa gebouwd worden en het zullen er alleen maar meer en meer worden.
  maandag 22 februari 2016 @ 19:44:59 #136
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160126655
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:44 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Praat je criminaliteit altijd goed op deze manier? "Oh maar hij had zo'n zwaar leven!".
Haha wat praat ik goed vriend leer lezen.
pi_160126656
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dan hoef je geen enkel topic meer te openen in NWS, want ze gaan praktisch allemaal over dom gedrag en de helft van de users hier etaleeert vervolgens al even dom gedrag in die topics.
En de andere helft neemt het op voor dom, asociaal of buitenlands volk.

Slotje dus voor elk topic.
  maandag 22 februari 2016 @ 19:45:24 #138
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160126670
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:43 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ja, maar in jouw ogen is dat dus het échte slachtoffer in dit hele gebeuren? En niet diegene wiens land in burgeroorlog verkeert?
Nee? Hoe kom je erbij?
pi_160126682
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:44 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Misschien moeten we hem een gratis huis, een baan, en een wasmachine geven. Misschien doet hij het dan niet nog een keer.
  maandag 22 februari 2016 @ 19:46:33 #140
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160126711
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Misschien moeten we hem een gratis huis, een baan, en een wasmachine geven. Misschien doet hij het dan niet nog een keer.
En een cursus 'hoe om te gaan met raadslieden'

;)
pi_160126771
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

En een cursus 'hoe om te gaan met raadslieden'

;)
Dat sowieso. Immers, deze laag van de bevolking kent het principe 'raadslid' helemaal niet. Hoe kan je dan verwachten dat ze normaal met deze mensen om moeten gaan?
pi_160126830
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:37 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Inhoudelijk keur ik dit af. Daar kan ik kort over zijn.

Voor de rest leg ik bloot wat TS doet. Hij opent een topic over een oud nieuwsbericht, impliceert dat het nieuws is en zet zelfs in de titel ''Weer seksuele intimidatie omtrent AZC''.

Vervolgens plakt hij er nog twee andere oude nieuwsberichten aan vast, van lui die dingen met ''piemel'' geroepen hebben en het plaatje is weer compleet.
  maandag 22 februari 2016 @ 19:50:37 #143
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160126859
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:45 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee? Hoe kom je erbij?
quote:

Toch vrij duidelijk? Die arme man is een slachtoffer omdat hij een AZC in de buurt krijgt. Oh-oh-oh.
Over het feit dat die vluchtelingen toch ergens heen moeten hoor ik je niet.
pi_160126898
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:50 schreef Euribob het volgende:

[..]

[..]

Toch vrij duidelijk? Die arme man is een slachtoffer omdat hij een AZC in de buurt krijgt. Oh-oh-oh.
Ergens is wat mij betreft de eigen regio.
pi_160127000
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Prima, maar zolang dat geen daadwerkelijk beleid is zullen die mensen toch opgevangen moeten worden en krijg je op een andere plek wellicht een grotere locatie.
  maandag 22 februari 2016 @ 19:54:34 #146
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160127019
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Er worden geen miljoenen mensen opgevangen in Turkije en Libanon op dit moment?
pi_160127041
quote:
15s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:54 schreef Euribob het volgende:

[..]

Er worden geen miljoenen mensen opgevangen in Turkije en Libanon op dit moment?
Er zitten er ook een miljoen in Duitsland.
pi_160127054
sexuele intimidatie vanwege de AZC is natuurlijk hastike fout. wat dat betreft zou ik me bijna schamen voor mijn eigen landgenoten hiero. maar aan de andere kant is het wel zo dat als we deze imigranten blijven binnenhalen dat vragen is om problemen. daar kan je op wachten natuurlijk.
pi_160127097
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Prima, maar zolang dat geen daadwerkelijk beleid is zullen die mensen toch opgevangen moeten worden en krijg je op een andere plek wellicht een grotere locatie.
ja maar dat kan toch niet allemaal hiero?
  maandag 22 februari 2016 @ 19:57:18 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160127105
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:50 schreef Euribob het volgende:

[..]

[..]

Ga weg kerel. Ga me geen woorden in de mond leggen aub.

Dit topic gaat toch over deze man of niet dan? Hoeveel topics over vluchtelingen wil je hebben?

Die azielzoekers komen er toch wel, of deze man het nu wilt of niet.

Ik heb nergens gezegd dat hij een slachtoffer is gast.
  maandag 22 februari 2016 @ 19:58:41 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160127156
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:55 schreef matthias24 het volgende:
sexuele intimidatie vanwege de AZC is natuurlijk hastike fout. wat dat betreft zou ik me bijna schamen voor mijn eigen landgenoten hiero. maar aan de andere kant is het wel zo dat als we deze imigranten blijven binnenhalen dat vragen is om problemen. daar kan je op wachten natuurlijk.
Nee joh hoe kom je erbij?

Verder helemaal eens met je post Matthias24 :)
  maandag 22 februari 2016 @ 19:59:32 #152
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160127183
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:55 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Er zitten er ook een miljoen in Duitsland.
Nou en? Punt is dat er al grootschalige opvang in de regio aanwezig is.
pi_160127209
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja maar dat kan toch niet allemaal hiero?
Dat kan prima met de huidige stromen.
pi_160127233
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

ik heb die luitjes dan liever in canada als ik heel eerlijk mag zijn.
pi_160127247
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat lijkt me een voorbarige conclusie.
pi_160127249
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:00 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ik heb die luistjes dan liever in canada als ik heel eerlijk mag zijn.
Ik heb liever 10 vluchtelingen dan 1 zo'n mongool.
pi_160127273
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou, vul een formulier in zou ik zeggen.
pi_160127290
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

ik ga liever naar de MC donalds dan naar KFC. :')
  maandag 22 februari 2016 @ 20:07:41 #159
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160127475
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ga weg kerel. Ga me geen woorden in de mond leggen aub.

Dit topic gaat toch over deze man of niet dan? Hoeveel topics over vluchtelingen wil je hebben?

Die azielzoekers komen er toch wel, of deze man het nu wilt of niet.

Ik heb nergens gezegd dat hij een slachtoffer is gast.
Je dicht hem anders wel degelijk de slachtofferrol toe. En je geeft vervolgens het kabinet de schuld dat ze al die asielzoekers maar opnemen. Jij denkt dat het kabinet dat voor zijn lol doet? Verder ben jij hier degene asielzoekers erbij betrekt, ik deed dat niet.
  maandag 22 februari 2016 @ 20:11:12 #160
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_160127577
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet.
Ja dat is het wel. Democratie betekend dat je naar de mensen luistert en rekening houdt met hun belangen, en niet alleen de belangen van het grootkapitaal en de grachtengordelelite.

Een deel van de bevolking voelt zich al langer niet gehoord en gerepresenteerd. En dan krijg je (dreiging met) geweld.

En geheel voorspelbaar heeft niemand het over de oorzaak van de bedreigingen, maar roept men alleen maar om het hardst dat dit niet kan en dat we zo niet met elkaar om gaan in Nederland.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 22 februari 2016 @ 20:15:09 #161
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160127708
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:07 schreef Euribob het volgende:

[..]

Je dicht hem anders wel degelijk de slachtofferrol toe. En je geeft vervolgens het kabinet de schuld dat ze al die asielzoekers maar opnemen. Jij denkt dat het kabinet dat voor zijn lol doet? Verder ben jij hier degene asielzoekers erbij betrekt, ik deed dat niet.
Mwah ben ik het niet mee eens. Ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat dit soort idioten compleet volslagen domme acties doen zoals dit als zij geen uitweg meer zien.

Like I said,een kat in het nauw. Hij zal zichzelf eerder een slachtoffer vinden, ik niet.

En voor de persoon, zal idd hij het gevoel hebben dat zowel het kabinet als raadslieden geen gehoor geven aan zin mening. Daarom haalt hij nu zo'n domme stunt uit. Hij had idd ook een varkenskop ergens kunnen neerglikkeren, vind ik ook belachelijk.
pi_160127774
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja dat is het wel. Democratie betekend dat je naar de mensen luistert en rekening houdt met hun belangen, en niet alleen de belangen van het grootkapitaal en de grachtengordelelite.
Dat is ook precies wat er gebeurd. Alleen menen sommigen dat zelfs als ze veruit in de minderheid zijn ze alsnog het recht hebben om besluiten te dwarsbomen. Die mensen begrijpen de democratie niet.
pi_160127810
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een deel van de bevolking voelt zich al langer niet gehoord en gerepresenteerd. En dan krijg je (dreiging met) geweld.

En geheel voorspelbaar heeft niemand het over de oorzaak van de bedreigingen, maar roept men alleen maar om het hardst dat dit niet kan en dat we zo niet met elkaar om gaan in Nederland.
De oorzaak is dat lieden zoals jij niet doorhebben dat je in Nederland een minderheid vormt met je xenofobe gedachten maar denkt dat je een meerderheid vormt doordat je enkel elkaars geschreeuw leest/hoort. Dan ga je het feit dat de politieke meerderheid niet jouw minderheidszin uitvoert verwarren met "er wordt niet naar ons geluisterd!!1!" en grijpen zulke figuren maar terug op geweld. Het is pure onkunde.
  maandag 22 februari 2016 @ 20:18:09 #164
pi_160127820
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is ook precies wat er gebeurd.
Dat dat gebeurd niet.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 22 februari 2016 @ 20:18:54 #165
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160127844
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is ook precies wat er gebeurd. Alleen menen sommigen dat zelfs als ze veruit in de minderheid zijn ze alsnog het recht hebben om besluiten te dwarsbomen. Die mensen begrijpen de democratie niet.
Ik dacht dat er in sommige dorpen niet eens werd gevraagd aan de burgers, wilt u wel of niet een azc.

Volgens mij werd er gevraagd op welke plek ze het het liefste 1 hebben staan.

Dan kan je als heel dorp roepen wij willen er geen, die shit gaat er echt wel komen.
  maandag 22 februari 2016 @ 20:19:54 #166
pi_160127884
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:17 schreef Kaas- het volgende:

[..]

De oorzaak is dat lieden zoals jij niet doorhebben dat je in Nederland een minderheid vormt met je xenofobe gedachten maar denkt dat je een meerderheid vormt doordat je enkel elkaars geschreeuw leest/hoort. Dan ga je het feit dat de politieke meerderheid niet jouw minderheidszin uitvoert verwarren met "er wordt niet naar ons geluisterd!!1!" en grijpen zulke figuren maar terug op geweld. Het is pure onkunde.
Ik ben niet xenofoob en ik heb het niet alleen over AZC's. Ik heb het over het neo-liberale beleid, banken, uitkleden van de verzorgingsstaat, race to the bottom, War on Drugs, belastingontwijking van multinationals, de EU, TTiP, etc.
  maandag 22 februari 2016 @ 20:20:20 #167
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160127903
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Mwah ben ik het niet mee eens. Ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen dat dit soort idioten compleet volslagen domme acties doen zoals dit als zij geen uitweg meer zien.

Like I said,een kat in het nauw. Hij zal zichzelf eerder een slachtoffer vinden, ik niet.

En voor de persoon, zal idd hij het gevoel hebben dat zowel het kabinet als raadslieden geen gehoor geven aan zin mening. Daarom haalt hij nu zo'n domme stunt uit. Hij had idd ook een varkenskop ergens kunnen neerglikkeren, vind ik ook belachelijk.
Fijn dat we het wat dat betreft eens zijn. Punt is alleen dat als je dingen zegt als

quote:

ik een beetje het idee krijg dat je vindt dat het onterecht is dat vluchtelingen hier enigszins fatsoenlijk worden behandeld. Als je denkt dat de VVD daarop uit is kom je van een koude kermis thuis kan ik je vertellen. :P
pi_160127960
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat dat gebeurd niet.
Jawel, gemeenteraden kunnen zelfstandig de beslissing nemen of er een opvang komt of niet en hebben daarvoor een mandaat. Bij de gemeente Steenbergen zou er nog een inspraakavond komen, maar de boze tokkies lieten zich teveel leiden door emoties en gaven de democratie niet eens een kans.
pi_160127963
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:17 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Er is weinig steun voor azc's, en die steun wordt nog minder als de azc's groter worden en dichterbij geplaatst worden.
  maandag 22 februari 2016 @ 20:22:17 #170
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160127969
Als het daadwerkelijk vluchtelingen uit Syrie zijn die daar vluchten omdat hun stad kapot is gebombardeerd dan zijn deze mensen hier welkom.

Ik hoef hier geen turken, albanezen en wat voor tuig nog meer dat hier met een vals paspoort of zonder paspoort naar binnen is komen wandelen die op zoek is naar een financieel aantrekkelijker leven. Ga lekker terug naar Turkije is dan mijn mening.
pi_160128008
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
Als het daadwerkelijk vluchtelingen uit Syrie zijn die daar vluchten omdat hun stad kapot is gebombardeerd dan zijn deze mensen hier welkom.

Ik hoef hier geen turken, albanezen en wat voor tuig nog meer dat hier met een vals paspoort of zonder paspoort naar binnen is komen wandelen die op zoek is naar een financieel aantrekkelijker leven. Ga lekker terug naar Turkije is dan mijn mening.
daar ben ik het helemaal mee eens.
pi_160128021
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik dacht dat er in sommige dorpen niet eens werd gevraagd aan de burgers, wilt u wel of niet een azc.

Dan kan je als heel dorp roepen wij willen er geen, die shit gaat er echt wel komen.
Bij sommige gemeenten is er een besluit voor een inspraakavond genomen en er zijn gemeenten waarin de gemeenteraad na de inspraakavond pas een besluit nam. Dus dat die shit er sowieso wel gaat komen is onzin. En het is ook onzin om te verwachten dat je met een minderheid de doorslaggevende factor bent m.b.t. besluitvorming.
  maandag 22 februari 2016 @ 20:24:42 #173
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160128044
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

En hetzelfde geldt voor Nederland, dat ook geen keus had over wel of geen vluchtelingen. Net zoals de Europese Unie óók geen keus had over het wel of niet aannemen van vluchtelingen (ervan uitgaande dat humanitaire rampen als ongewenst worden beschouwd). En denk je ook niet dat vluchtelingen liever zelf ook geen vluchtelingen zijn maar het liefst gewoon in hun eigen land zouden willen blijven? (Gelukszoekers daargelaten, die worden er immers uitgefilterd)

We zitten in een kutsituatie, dat ben ik volledig met je eens. Maar de oplossing zit hem niet in het wegkijken van de problematiek die ontstaat als we geen hulp bieden.
  maandag 22 februari 2016 @ 20:25:53 #174
pi_160128085
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jawel, gemeenteraden kunnen zelfstandig de beslissing nemen of er een opvang komt of niet en hebben daarvoor een mandaat. Bij de gemeente Steenbergen zou er nog een inspraakavond komen, maar de boze tokkies lieten zich teveel leiden door emoties en gaven de democratie niet eens een kans.
Veel gemeentes houden een symbolische inspraak avond nadat het besluit genomen is. En aangezien er veel vaker niet geluisterd word, waarom zou dat bij dit onderwerp anders zijn?
quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)esluit-azc~a4232718/

Burgemeester Miranda de Vries van Geldermalsen heeft dinsdagavond openbare excuses aangeboden voor de commotie rond het voornemen om een AZC te bouwen voor de opvang van 1500 asielzoekers in deze Gelderse gemeente. Volgens de burgemeester had het college van B&W voorafgaand overleg moet plegen met de bevolking. 'Dat hebben we genegeerd. Dat spijt ons. Daarvoor bieden wij oprechte excuses aan.'
pi_160128110
quote:

Hoeveel Turken zijn er dan gekomen?
pi_160128172
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Veel gemeentes houden een symbolische inspraak avond nadat het besluit genomen is. En aangezien er veel vaker niet geluisterd word, waarom zou dat bij dit onderwerp anders zijn?

[..]

Er zijn ook gemeenten waarin wel een inspraakavond is gehouden die bepalend was voor het te nemen besluit. Dat er niet wordt geluisterd is niet waar, bovendien heeft de gemeenteraad een mandaat en worden er wel meer beslissingen genomen zonder daarbij inwoners direct te raadplegen.
pi_160128191
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:27 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Hoeveel Turken zijn er dan gekomen?
ach kom op! het is algemeen bekent dat er veel goldiggers deze kant op komen. inclusief turken.
nederland is nou eenmaal een erg aantrekelijk land en veel mensen willen daarvan profiteren.
  maandag 22 februari 2016 @ 20:31:17 #178
pi_160128267
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn ook gemeenten waarin wel een inspraakavond is gehouden die bepalend was voor het te nemen besluit. Dat er niet wordt geluisterd is niet waar, bovendien heeft de gemeenteraad een mandaat en worden er wel meer beslissingen genomen zonder daarbij inwoners direct te raadplegen.
De werkelijkheid bewijst je ongelijk.
  maandag 22 februari 2016 @ 20:31:21 #179
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160128269
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:29 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ach kom op! het is algemeen bekent dat er veel goldiggers deze kant op komen. inclusief turken.
nederland is nou eenmaal een erg aantrekelijk land en veel mensen willen daarvan profiteren.
Als iets algemeen bekend is heb je daar vast wel een goede bron voor?
pi_160128352
quote:
Voorlopig krijgen vrijwel alle Syriërs een verblijfsstatus, of ze nu wel of geen geweld meegemaakt hebben en wel of niet uit een verwoeste stad komen.

Deze vluchtelingen komen door tal van landen naar hier, in Syrië ben je vluchteling, niet als je uit een ander veilig land komt.

Daarnaast, waarom heeft een Syriër recht op een sociale huurwoning met uitkering, maar een andere wereldburger die het nog minder getroffen heeft niet? Bijvoorbeeld een kind dat in de prostitutie in India terecht is gekomen.
pi_160128390
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De werkelijkheid bewijst je ongelijk.
http://www.nu.nl/binnenla(...)rustig-verlopen.html

http://www.rtvdrenthe.nl/(...)-pakt-het-netjes-aan

Bovendien is de werkelijkheid dat de gemeente een mandaat heeft.
  maandag 22 februari 2016 @ 20:42:24 #182
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160128647
quote:

[..]

[..]

Dit is een leugen. Het is algemeen bekend dat dit soort figuren niks om hun kinderen geven. Ze verkopen hun kinderen nog eerder dan dat ze een asielzoeker wegsturen. Een dergelijk dreigement is dus bij voorbaat zinloos.
  Forum Admin maandag 22 februari 2016 @ 20:45:47 #183
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_160128762
Gelukkig zit het vol intellectuelen aan beide extreme kanten van het spectrum. Scheelt weer in de discussie.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_160128825
Alsof dat soort primitieve scheldpartijtjes ook maar enigszins zo erg zijn als de Arabische verkrachtingsepidemie die West-Europa teistert :')
  maandag 22 februari 2016 @ 20:49:56 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160128918
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Alsof dat soort primitieve scheldpartijtjes ook maar enigszins zo erg zijn als de Arabische verkrachtingsepidemie die West-Europa teistert :')
Shit true dat.
pi_160128937
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:56 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Kan je dit ook even aan die dochters uitleggen, dat je dit normaal vindt en goedpraat enzo?
Kan je ook aan die dochters uitleggen dat papa wel op stadspleinen aan vreemde vrouwen mag zitten? ?? Of aan de schoonmaakster van het azc.

Selectief. Net als die andere goedprater die hier alle negatieve blankberichten als een malle aan het posten is in de afgelopen week. Ga lekker naar marokko.nl.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_160128942
quote:
1947-2016
pi_160128964
quote:
Dat mag je niet zeggen !!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_160128994
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bij sommige gemeenten is er een besluit voor een inspraakavond genomen en er zijn gemeenten waarin de gemeenteraad na de inspraakavond pas een besluit nam. Dus dat die shit er sowieso wel gaat komen is onzin. En het is ook onzin om te verwachten dat je met een minderheid de doorslaggevende factor bent m.b.t. besluitvorming.
Pas na hevige protesten of discussies. Niet nadat al lang duidelijk is dat de bewoners er niets voor voelen. Daar wordt niet naar geluisterd.
1947-2016
pi_160129097
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Pas na hevige protesten of discussies. Niet nadat al lang duidelijk is dat de bewoners er niets voor voelen. Daar wordt niet naar geluisterd.
De linkjes hierboven wijzen anders uit.
  maandag 22 februari 2016 @ 20:58:16 #191
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160129149
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De linkjes hierboven wijzen anders uit.
In sommige gemeentes wel, in sommigen niet. Heujj zijn we nu klaar met dat geneuzel om de situatie heen jezus :')
pi_160129234
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:58 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

In sommige gemeentes wel, in sommigen niet. Heujj zijn we nu klaar met dat geneuzel om de situatie heen jezus :')
Wegkijken he. Is belangrijker dan het punt zelf. En het liefst met iets totaal anders aankomen, zodat de discussie ergens anders over kan gaan dan het punt zelf. Het topic is daar een voorbeeld van.

Symbolisch wel.
1947-2016
  maandag 22 februari 2016 @ 21:01:53 #193
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160129268
quote:
Welke Arabische verkrachtingsepidemie?
Het gaat hier over onze eigen tokkies die hun piemels overal in willen steken.

Zelfs in de dochters van gezagsdragers.
  maandag 22 februari 2016 @ 21:06:14 #194
Donderroede der Godwins
pi_160129433
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Omdat die man een gezond seksleven erop na houdt is het iemand die zijn driften niet beheerst?

Dit artikel heb ik overigens toevallig ook al eerder in BNW langs zien komen :')
Vrouwen afranselen en vernederen, zeker wanneer gericht op het eigen volk, is blijkbaar een gezond seksleven tegenwoordig. :{

Ja het is al eens voorbij gekomen. Waarom de discussie gesloten werd weet ik niet.
pi_160129492
De Arabische verkrachtingsepidemie die West-Europa teistert. Ok.
pi_160129531
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:06 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Vrouwen afranselen en vernederen, zeker wanneer gericht op het eigen volk, is blijkbaar een gezond seksleven tegenwoordig. :{

Dan heb je echt geen idee wat BDSM inhoudt :') Verdiep je eens voor je denkt te weten wat het is.
  maandag 22 februari 2016 @ 21:10:03 #197
Donderroede der Godwins
pi_160129582
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan heb je echt geen idee wat BDSM inhoudt :') Verdiep je eens voor je denkt te weten wat het is.
Is het SS-uniformen aandoen en dan vrouwen afranselen en vernederen? :)
pi_160129652
Je verwacht niet, verdorven rechtsmenschen, het ware kwaad des werelds!
pi_160129660
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:10 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Is het SS-uniformen aandoen
Schattig verzinseltje van je, blijkt nergens uit die slechte dailymail bron maar goed. Gezien je fanatisme met nazi-duitsland kan ik het wel plaatsen.

quote:
en dan vrouwen afranselen en vernederen? :)
Nee.
  maandag 22 februari 2016 @ 21:13:37 #200
Donderroede der Godwins
pi_160129719
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Schattig verzinseltje van je, blijkt nergens uit die slechte dailymail bron maar goed. Gezien je fanatisme met nazi-duitsland kan ik het wel plaatsen.

[..]

Nee.
Nee ik beweerde ook nergens dat die burgemeester in kwestie een SS-uniform heeft gedragen of wil dragen. Ik stelde een vraag aan je. Wat houd het volgens jou dan in?
pi_160129806
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Nee ik beweerde ook nergens dat die burgemeester in kwestie een SS-uniform heeft gedragen of wil dragen. Ik stelde een vraag aan je. Wat houd het volgens jou dan in?
Alhoewel vrij off-topic (en gericht op jongvolwassenen, vanaf 16 tot 35 jaar) maar wel een hele goede inleiding in wat het dan inhoudt

https://www.samarium.nl/info/informatie/

Succes.

Nu weer on-topic.
  maandag 22 februari 2016 @ 21:16:14 #202
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160129810
bdsm is toch gewoon dat je met zweepjes en shit werkt of niet?

wel erg offtopic :')
pi_160129890
quote:

[..]

Helemaal mee eens! Ik vind het ook altijd zo typisch wanneer tegenstanders zeggen "nouu 500 asielzoekers is te veel maar 50 is wel acceptabel". Je ziet ze gewoon liegen, 1 is al te veel voor ze. Ze zijn alleen niet zo heel dom om hun werkelijke gedachtengoed te openbaren.
pi_160129999
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:18 schreef Melanthi het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Ik vind het ook altijd zo typisch wanneer tegenstanders zeggen "nouu 500 asielzoekers is te veel maar 50 is wel acceptabel". Je ziet ze gewoon liegen, 1 is al te veel voor ze. Ze zijn alleen niet zo heel dom om hun werkelijke gedachtengoed te openbaren.
'Nee tegen AZC' is vrij ondubbelzinnig.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 22 februari 2016 @ 21:22:01 #205
Donderroede der Godwins
pi_160130010
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Alhoewel vrij off-topic (en gericht op jongvolwassenen, vanaf 16 tot 35 jaar) maar wel een hele goede inleiding in wat het dan inhoudt

https://www.samarium.nl/info/informatie/

Succes.

Nu weer on-topic.
In een heropvoedingskamp met het soort mensen dat hier aan doet. Dan zullen we eens zien wie de Dom is.
pi_160130064
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
De Arabische verkrachtingsepidemie die West-Europa teistert. Ok.
Ja met zo'n reeks aan verkrachtingen en aanrandingen in de diverse landen kun je niet meer over incidentjes spreken.

pi_160131224
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:01 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Welke Arabische verkrachtingsepidemie?
Het gaat hier over onze eigen tokkies die hun piemels overal in willen steken.

Zelfs in de dochters van gezagsdragers.
:')
1947-2016
pi_160131319
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ja met zo'n reeks aan verkrachtingen en aanrandingen in de diverse landen kun je niet meer over incidentjes spreken.

[ afbeelding ]
Na deze foto ben ik overtuigd. Bedankt. Bedankt Polen.
pi_160131654
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:51 schreef Geerd het volgende:
Dat mag je niet zeggen !!!
Je mag alles zeggen, je zet jezelf er wel enorm mee voor lul.
pi_160131870
Het is bijzonder kwalijk dat mensen politici bedreigen. Hopelijk worden de daders opgespoord en flink bestraft.
pi_160131972
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je bedoelt die structurele verkrachtingen die vooral in je hoofd lijken plaats te vinden?
pi_160132067
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
Het is bijzonder kwalijk dat mensen politici bedreigen. Hopelijk worden de daders opgespoord en flink bestraft.
een zeer kwalijke zaak zullen we maar zegen.
  maandag 22 februari 2016 @ 22:29:47 #213
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160132691
quote:

Er zijn ook burgers die wel AZC's willen, ze kunnen niet naar beide luisteren.
Daarnaast, sinds wanneer moet er gedaan worden wat de mensen met de grootste monden (vaak toch tokkies) roepen?
pi_160132779
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daarnaast, sinds wanneer moet er gedaan worden wat de mensen met de grootste monden (vaak toch tokkies) roepen?
nie alleen tokkies he. daarnaast zijn er ook gewoon beschaafde mensen die dezelfde mening hebben zeg maar.
pi_160132804
quote:

[..]

Er zijn vast burgers die een AZC willen, maar dan vooral niet in hun achtertuin.
pi_160133123
quote:

[..]

Alle anti-azc mensen zijn tokkies? Over framen gesproken.
  maandag 22 februari 2016 @ 22:45:59 #217
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160133325
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Alle anti-azc mensen zijn tokkies? Over framen gesproken.
Nee, vaak anti-azc met een grote mond...
pi_160133388
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, alle mensen met een grote mond...
Nog steeds biased, dus maar even gefixed voor je.
  maandag 22 februari 2016 @ 22:51:49 #219
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160133608
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nog steeds biased, dus maar even gefixed voor je.
:?
  maandag 22 februari 2016 @ 22:53:53 #220
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160133686
Het wegkijken is gewoon achterlijk. Zoals in het topic 'moslims voelen zich niet thuis in nl' besproken word is er gewoon duidelijk bewijs dat een dergelijke vluchtelingenstroming op den duur zit gaat segregeren van de originele bewoners. Het is gewoon kut.
pi_160133796
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

:?
Er zijn linkse fascistische idioten met een grote bek die anti-azc mensen wegzetten als nazi's. Als dat geen tokkies zijn weet ik het ook niet meer. Het is dan ook extreem kort door de bocht door alleen anti-azc mensen zo te noemen.
pi_160134084
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Er zijn linkse fascistische idioten met een grote bek die anti-azc mensen wegzetten als nazi's. Als dat geen tokkies zijn weet ik het ook niet meer. Het is dan ook extreem kort door de bocht door alleen anti-azc mensen zo te noemen.
Een tokkie is een tokkie, waar in het spectrum dan ook.
pi_160134268
Is cultuur, blanke Nederlanders gaan weer eens over de scheef in de asieldiscussie hoor.... #superieurejoodschristelijke cultuur enzo.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  maandag 22 februari 2016 @ 23:17:29 #224
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160134503
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Klopt, maar ik had het nu specifiek over anti-azc tokkies.
pi_160134910
quote:

[..]

Wat een ongelofelijke onzin. Niemand heeft gedreigd met verkrachting, alleen gewezen op de gevaren. Dagelijks zijn verkrachtingen en aanrandingen door de geïmporteerde kansenparels in het nieuws.
  maandag 22 februari 2016 @ 23:30:19 #226
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160134983
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke onzin. Niemand heeft gedreigd met verkrachting, alleen gewezen op de gevaren. Dagelijks zijn verkrachtingen en aanrandingen door de geïmporteerde kansenparels in het nieuws.
Hij impliceerde wel degelijk verkrachting.
pi_160135196
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:30 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hij impliceerde wel degelijk verkrachting.
Inderdaad. Maar wegkijken en/of goedpraten volgt.
  maandag 22 februari 2016 @ 23:44:22 #228
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160135382
Hij impliceerde ook verkrachting, dat is denk ik niet te ontkennen. Die idioot moet sws de cel in.

Maar dat er dagelijks ook problemen zijn met aanrandingen of geweld of beide door asielzoekers is ook niet te ontkennen.
  Moderator maandag 22 februari 2016 @ 23:52:39 #229
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_160135603
Hmm.
Iedereen moet zelf weten.
Maar ik haat het wel als zo iemand je raar aankijkt, wanneer je een zomerjurkje draagt in de zomer notabene.

Ik heb een hele lieve Turkse vriendin, die een vrije opvoeding heeft gehad, heeft als vrijwilliger in een AZC gezeten.
Ik geloof dat het 2 weken duurde, voor ze er genoeg van had.

Het gevaar is wel, dat ze nu allemaal over 1 kam geschoren worden.
A child is born with no state of mind.
pi_160136159
quote:
15s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef Euribob het volgende:

[..]

onze verantwoordelijkheid, blablablabla, rechten van de mens, blablablabla,

Lekker makkelijk wel.
Het is mijn verantwoordelijkheid niet om (financieel) zorg te dragen voor mensen op een ander continent. Nederland wordt een groot opvangtehuis voor zieken, illegalen, ongeletterden en gehandicapten.

En de werkende man mag het allemaal ophoesten.

Ik ben zelf wel bereid ooit te vertrekken als de luilekkerigheid en boomknuffelerij in dit land de spuigaten uit loopt.
Why stay small, if you can grow big..
  dinsdag 23 februari 2016 @ 01:00:41 #231
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160137115
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:15 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Het is mijn verantwoordelijkheid niet om (financieel) zorg te dragen voor mensen op een ander continent. Nederland wordt een groot opvangtehuis voor zieken, illegalen, ongeletterden en gehandicapten.

En de werkende man mag het allemaal ophoesten.

Ik ben zelf wel bereid ooit te vertrekken als de luilekkerigheid en boomknuffelerij in dit land de spuigaten uit loopt.
Nederland is een ongelooflijk rijk land waar niemand het echt slecht heeft, laat staan dat men honger lijdt.

En daarom kunnen we met gemak vluchtelingen opvangen, tienduizenden, zelfs honderdduizenden als het moet.

Want als je denkt dat je het slecht hebt moet je eens even een paar weken in Aleppo gaan wonen.
pi_160137184
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 01:00 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Nederland is een ongelooflijk rijk land waar niemand het echt slecht heeft, laat staan dat men honger lijdt.

En daarom kunnen we met gemak vluchtelingen opvangen, tienduizenden, zelfs honderdduizenden als het moet.

Want als je denkt dat je het slecht hebt moet je eens even een paar weken in Aleppo gaan wonen.

En daarom kunnen we met gemak 100 kolencentrales bouwen en alle natuurgebieden asfalteren.

dinsdag 23 februari 2016 @ 01:14:05 #233
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160137287
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 01:07 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En daarom kunnen we met gemak 100 kolencentrales bouwen en alle natuurgebieden asfalteren.

Ja dat kan ook, ik snap alleen niet wat kolencentrales met vluchtelingen te maken hebben.

Je bent gewoon een beetje heel erg dom?
pi_160137409
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 01:14 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ja dat kan ook, ik snap alleen niet wat kolencentrales met vluchtelingen te maken hebben.

Je bent gewoon een beetje heel erg dom?
Jij begrijpt sommige dingen niet. Constant maak je fouten in de logica. Ik probeerde je dat op deze simplistische wijze duidelijk te maken want als ik het in woorden zeg dan komt het niet aan.
Ik had ook kunnen zeggen:
Als je elk probleem wat wij in Nederland hebben bagatelliseert door het te vergelijken met de rest van de wereld dan zal je altijd wel een land vinden waar hetzelfde probleem veel groter is. Dan hoeven we in dit land op elk gebied nooit meer een probleem op te lossen of voorkomen dat het erger wordt.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 01:31:37 #235
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160137466
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 01:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Jij begrijpt sommige dingen niet. Constant maak je fouten in de logica. Ik probeerde je dat op deze simplistische wijze duidelijk te maken want als ik het in woorden zeg dan komt het niet over.
Ik had ook kunnen zeggen:
Als je elk probleem wat wij in Nederland hebben bagatelliseert door het vergelijken met de rest van de wereld dan zal je altijd wel een land vinden waar hetzelfde probleem veel groter is. Dan hoeven we in dit land op elk gebied nooit meer een probleem op te lossen of voorkomen dat het erger wordt.
Nee, jij snapt gewoon niet dat je in één van de meest leefbare landen van de wereld woont en dat wat jij problemen noemt die naam eigenlijk niet eens verdienen,

Waarom hebben we elke paar generaties weer een grote oorlog nodig om van die gekke henkies als Braindead af te komen die hun luxeproblemen als de ergste in de wereld zien?
pi_160137656
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 01:31 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Nee, jij snapt gewoon niet dat je in één van de meest leefbare landen van de wereld woont en dat wat jij problemen noemt die naam eigenlijk niet eens verdienen,
Grrrr hopeloos. Hoe kan ik je nou in hemelsnaam duidelijk maken dat dat een drogreden is.
Stel, dat de politie in Nederland zo te werk gaat en iemand vraagt ze om hulp.

Slachtoffer A: Er is bij me ingebroken, alles is weg.
Politie: Nee, jij snapt gewoon niet dat je in één van de meest leefbare landen van de wereld woont en dat wat jij problemen noemt die naam eigenlijk niet eens verdienen. Ga maar naar huis.

Slachtoffer B: Ik ben door 3 man in elkaar geslagen.
Politie: Nee, jij snapt gewoon niet dat je in één van de meest leefbare landen van de wereld woont en dat wat jij problemen noemt die naam eigenlijk niet eens verdienen. Ga maar naar huis.

Slachtoffer C: Mijn buurman heeft mijn hond verkracht en mijn vrouw in elkaar geslagen.

quote:
Waarom hebben we elke paar generaties weer een grote oorlog nodig om van die gekke henkies als Braindead af te komen die hun luxeproblemen als de ergste in de wereld zien?
Jij houdt evenveel van luxe als ik. Het verschil is dat ik het toegeef en jij niet. Vrije tijd is ook luxe. Je zou makkelijk een paar uurtjes per week als vrijwilliger bij COA kunnen werken maar net als ik geef je de voorkeur om die uurtjes met futiliteiten te vullen.
pi_160140047
incidentje of een structureel probleem?
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_160140364
quote:

[..]

:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160141992
quote:

[..]

Zelfs zonder die bedreigingen vormt deze grote groep arme sloebers een bedreiging voor de rest. Gewoon lekker laten creperen die anti's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')