abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160122903
Ik kwam zojuist deze post van Hans Spekman tegen op Facebook. Het is weer het volgende incident in het rijtje van seksuele intimidatie door anti-AZC tokkies.

quote:
'Wat een heerlijke dochters heb je. Mmm. Als dat azc er komt, zoek ik ze nog wel eens op op school. Denk ff goed na over dat azc. Oké?' Dit briefje viel bij Yvonne, een van onze raadsleden uit Rijswijk, in de bus. Veel walgelijker krijg je de intimidatie niet.

Yvonne besloot niet te zwijgen, maar de publiciteit te zoeken. En dus stond ze afgelopen zaterdag in de Volkskrant. Ik vind dat goed, want dit is niet normaal, en mag ook nooit normaal worden. Wekelijks spreek ik raadsleden en burgemeesters van onze partij die zulke briefjes, varkenshoofden, een oprit vol zand of wat dan ook voor hun kiezen krijgen.

Ik geloof, en ik heb het al eerder gezegd in NRC, dat er in Nederland op dit moment een klimaat wordt geschapen, waarin het normaal dreigt te worden dat raadsleden geïntimideerd worden. Omdat ze staan voor hun overtuiging. Als volksvertegenwoordigers niet meer durven te zeggen waar ze voor staan, wordt het lokale bestuur in gevaar gebracht. En dan maakt het me niet eens uit of je links of rechts bent: voor- én tegenstanders van een opvang of asielzoekerscentrum moeten op normale toon met elkaar in gesprek kunnen gaan. Gemeentebesturen moeten er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je als inwoner van je gemeente de mogelijkheid hebt om te staan voor je zaak. Zonder overstemd te worden door schreeuwers, of zonder bang te hoeven zijn voor je eigen veiligheid - of dat van je naasten.

Ik ben trots op al die lokale politici die ondanks de dreigementen werken aan een betere samenleving. De enige reactie op intimidatie is niet stil in een hoekje kruipen en hopen dat het overgaat, maar opstaan, en met zijn allen laten zien waarom Nederland het mooie land is dat het is.
https://www.facebook.com/hans.spekman/posts/1022354767804007

Enkele maanden geleden, schreeuwde een groep agressieve tokkies: DAAR MOET EEN PIEMEL IN naar een vrouw die haar visie probeerde te geven over een AZC.

quote:
"Daar moet een piemel in!" Het Brabantse dorp met stadsrechten heeft zich op zijn best laten zien op de inspraakavond over een mogelijk asielzoekerscentrum in Steenbergen. Omdat er in het gehucht zelf niet genoeg tuig aanwezig was, werden er van elders versterkingen opgeroepen. Agressieve relschoppers, die zich op zondag supporters van Feyenoord noemen.

"Daar moet een piemel in!" Mevrouw Dasja Abresch had het lef om een betoog te houden vóór de komst van asielzoekers. Vlak voor haar betoog had iemand zich, stotterend en hakkelend, uitgesproken tegen het opnemen van vluchtelingen. Want Moslims zijn verkrachters, zijn respectloos, spugen op niet Moslims en zijn crimineel. Achterbaks tuig is het, als je deze hakkelaar moest geloven. Enkele minuten later stond deze debiel met zijn middelvinger omhoog te schreeuwen dat er een piemel in mevrouw Dasja Abresch moest.

"Daar moet een piemel in!" Ik denk eerlijk gezegd niet dat Dasja daar op zit te wachten. Het inbrengen van de piemel moet dus onder dwang geschieden. Ik noem dat verkrachting en respectloos, maar in Steenbergen is dit dus schijnbaar normaal gedrag. Deze asocialen spugen op iedereen die anders denkt dan dat zij. Gedragen zich bijna crimineel. Als ik de stotterende spreker moet geloven, is hun gedrag dus prima vergelijkbaar met de gemiddelde Moslim.

"Daar moet een piemel in!" Het is iets schreeuwen bij gebrek aan relevante slogans. Op de verschillende persfoto's zie je alle boeren hartelijk lachen. Niemand die er ook maar een moment bij stilstaat waarom ze eigenlijk in dorpshal 't Cromwiel aanwezig zijn. Niemand die het volgens mij ene moer kan schelen. Dat er beslist wordt over het lot van medemensen is bij veel mensen niet eens doorgedrongen. Dat slechts één dame wél het lef had om haar eerlijke mening te geven, wél het lef had om vol tegen de mening van het hele dorp in te gaan en daarom haar kinderen heeft moeten laten onderduiken, is klaarblijkelijk normaal.

"Daar moet een piemel in!" In Steenbergen overschreeuwt men iedereen die anders denkt. Omdat men bang is dat hun dochters verkracht worden, de kinderen niet meer buiten kunnen spelen en dat het dorp wordt overspoeld met criminaliteit. Dus moeten er piemels in vrouwen, wordt een speeltuin in de fik gestoken en worden de ramen van andersdenkenden ingegooid. Uit angst voor meer criminaliteit. Want dat werkt altijd goed tegen meer criminaliteit, ongevraagd piemels in vrouwen stoppen, brandstichten en ramen ingooien……
http://www.metronieuws.nl(...)r-moet-een-piemel-in

En in Schiedam was het niet anders. Een tokkie riep tegen feministen JULLIE WILLEN VERKRACHT WORDEN, JULLIE WILLEN PIEMELS

http://www.geenstijl.nl/m(...)r_het_zijne_van.html

Hoe komt het dat de zogenaamde voorvechters van de rechten van onze vrouwen hun seksuele driften niet onder controle hebben? Waarom laten ze vrouwen niet met rust? Wie verklaart deze ironie?
pi_160122912
Wederom*
pi_160122992
Sommige mensen zijn echt triest.
pi_160123011
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:39 schreef Kosmoproleet het volgende:

Hoe komt het dat de zogenaamde voorvechters van de rechten van onze vrouwen hun seksuele driften niet onder controle hebben? Waarom laten ze vrouwen niet met rust? Wie verklaart deze ironie?
Omdat vrouwen- (en bijvoorbeeld homo-)rechten gebruikt worden als een stok tegen immigranten en de Islam onderwijl er geen oprechte interesse is hiervoor te strijden.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_160123041
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:44 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Omdat vrouwen- (en bijvoorbeeld homo-)rechten gebruikt worden als een stok tegen immigranten en de Islam onderwijl er geen oprechte interesse is hiervoor te strijden.
Dat denk ik dus ook en het lijkt helaas meer en meer bevestigd te worden.
pi_160123083
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik kwam zojuist deze post van Hans Spekman tegen op Facebook. Het is weer het volgende incident in het rijtje van seksuele intimidatie door anti-AZC tokkies.

[..]

https://www.facebook.com/hans.spekman/posts/1022354767804007

Enkele maanden geleden, schreeuwde een groep agressieve tokkies: DAAR MOET EEN PIEMEL IN naar een vrouw die haar visie probeerde te geven over een AZC.

[..]

http://www.metronieuws.nl(...)r-moet-een-piemel-in

En in Schiedam was het niet anders. Een tokkie riep tegen feministen JULLIE WILLEN VERKRACHT WORDEN, JULLIE WILLEN PIEMELS

http://www.geenstijl.nl/m(...)r_het_zijne_van.html

Het nieuws van metro is van 23 oktober 2015, en het nieuws van geenstijl is van 23 januari.

Vind het niet echt schokkende gebeurtenissen, wat rond schreeuwen, en het is al helemaal niet recent.
pi_160123105
Laat die Hans zich eens normaal kleden!
5 Ferrari's op videoband!
pi_160123134
Man man man. Je bent tegenwoordig al een 'tokkie' als je tegen de komst van een AZC bent.

Grow some balls people.
pi_160123139
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het nieuws van metro is van 23 oktober 2015, en het nieuws van geenstijl is van 23 januari.

Vind het niet echt schokkende gebeurtenissen, wat rond schreeuwen, en het is al helemaal niet recent.
Dit is Nieuws & Achtergronden.

Ik zei ook expliciet dat het maanden geleden was in Steenbergen. Maar dat het het zoveelste incident is wat in een rijtje past.

Niet een topic op slot willen omdat de inhoud je niet bevalt, ga de discussie aan.
pi_160123161
quote:

[..]

Ik vind dit echt een bazenpost. Klopt volledig.
pi_160123169
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:48 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik zei ook expliciet dat het maanden geleden was in Steenbergen. Maar dat het het zoveelste incident is wat in een rijtje past.

Niet een topic op slot willen omdat de inhoud je niet bevalt, ga de discussie aan.
Je moet wat om je punt kracht bij te zetten.
pi_160123188
Probleem: Help, ik ben bang dat er door het AZC dochters verkracht zullen worden!
Oplossing: Ik ga dreigen je dochters te verkrachten!

Wtf is er met die mensen aan de hand.
pi_160123191
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je moet wat om je punt kracht bij te zetten.
Niet wegkijken. ;)

Januari is niet zo lang geleden en de post van Spekman is 5 uur oud.
pi_160123220
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wederom*
Dat past allemaal niet hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 februari 2016 @ 17:51:32 #15
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_160123224
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:48 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dit is inderdaad oud nieuws maar diep droevig om zulke uitspraken te doen. bah!
pi_160123228
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:48 schreef whatdafuck het volgende:
Man man man. Je bent tegenwoordig al een 'tokkie' als je tegen de komst van een AZC bent.

Grow some balls people.
Als je met verkrachting van iemands dochters dreigt vanzelfsprekend wel ja. De anti's blijken een veel groter gevaar te vormen dan welke asielzoeker dan ook. Het zou ironisch zijn als het niet zo in- en intriest was.
pi_160123242
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat past allemaal niet hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xxx
  maandag 22 februari 2016 @ 17:52:13 #18
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_160123251
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:50 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Niet wegkijken. ;)

Het is toch niet DE Spekman he? (pvda?)
pi_160123253
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:45 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Vind je dit grappig?
Hmm, als je om elk wissewasje druk gaat maken dan heb je geen leven meer. Het is een bedreiging. Wees blij dat ze haar huis niet in de hens hebben gestoken. Dat bewijst dat ze nog tot rede vatbaar zijn en als hun dorp opeens uit het niets wordt overvallen door kanslozen uit barbaristan dan heb ik alle begrip voor dat ze daar niks van willen: waarom niet de eigen landen opbouwen? Een aanzienlijk deel van de wereld faalt om haar bevolking te voorzien van de meeste elementaire zaken en veiligheid te bieden en de jonge mannen rennen gelijk weg om ergens anders hun gedrag te kunnen voortzetten.
  maandag 22 februari 2016 @ 17:52:22 #20
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160123258
Dat de tegentokkies nogal hypocriet zijn was al bekend natuurlijk.

Maar dreigen met verkrachting omdat je bang bent voor verkrachtingen is wel het toppunt.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  maandag 22 februari 2016 @ 17:53:00 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160123276
quote:

[..]

^O^

Dat dus!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160123295
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:50 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Niet wegkijken. ;)

Mensen zoals jij weten het zo te spinnen dat het probleem van de autochtone burger komt.

Er komen hier duizenden asielzoekers wonen, vechtpartijen, intimidatie van christenen en homoseksuelen, vrouwen die lastig gevallen worden. Het zijn veelal mensen die onze cultuur verachten.

En wat doe jij, je pakt berichten van maanden oud, die qua inhoud heel wat vriendelijker zijn dan wat onze nieuwe medeburgers uitvreten.
  maandag 22 februari 2016 @ 17:53:39 #23
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160123296
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:52 schreef George_Zina het volgende:
Wees blij dat ze haar huis niet in de hens hebben gestoken. Dat bewijst dat ze nog tot rede vatbaar zijn
Ik hoop dat je doorhebt dat het volkomen idioot is wat je hier zegt.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_160123301
"Met gelijke munt terugbetalen" noemt men dit.

Je kunt er hier wel quasi-geschokt huilie huilie over doen, samen met je Gutmatties. Maar als je een beetje kunt nadenken had je dit allang aan moeten zien komen.
pi_160123336
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als je met verkrachting van iemands dochters dreigt vanzelfsprekend wel ja. De anti's blijken een veel groter gevaar te vormen dan welke asielzoeker dan ook. Het zou ironisch zijn als het niet zo in- en intriest was.
De anti's laten tenminste zien dat ze de beslissingen van de regering niet goedkeuren. Als ze zo lang niet luisteren, krijg je daar een reactie op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')