Dus de eenvoudige Nederlander is een soort primitieve oermens die meisjes wil pakken als hij zijn zin niet krijgt?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is dan ook vrij begrijpelijk dat de eenvoudige Nederlander op zo'n manier reageert bij onmacht.

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het begrijpelijk is dat als simpel Nederland niet hun zin krijgt dat ze zich baldadig gaan gedragen. Dat hoef je minder snel te verwachten uit de wat ontwikkeldere milieus.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat jij het kennelijk begrijpelijk gedrag vindt om de kinderen van raadsleden te bedreigen. Ik vraag me af waarom dat is, want ik begrijp daar geen fluit van.
Wat dat betreft delen ze inderdaad veel met moslims.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus de eenvoudige Nederlander is een soort primitieve oermens die meisjes wil pakken als hij zijn zin niet krijgt?

Wat je hier 'de eenvoudige Nederlander' noemt heeft geen enkele interesse in dat soort kwesties. Die wil gewoon buitenlanders verjagen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus de eenvoudige Nederlander is een soort primitieve oermens die meisjes wil pakken als hij zijn zin niet krijgt?

Op z'n minst de nieuwelingen tegenhouden. Het is wel mooi geweest met de verrijking van abnormale normen/waarden/religies.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat je hier 'de eenvoudige Nederlander' noemt heeft geen enkele interesse in dat soort kwesties. Die wil gewoon buitenlanders verjagen.

Syriėrs filmen meisje (15) in zwembadquote:Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Er worden inderdaad vrouwen lastig gevallen. En wel door gevaarlijke autochtonen.

Dus daarom doet men maar hetzelfde als waar men asielzoekers van beticht. Bizar wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:10 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Op z'n minst de nieuwelingen tegenhouden. Het is wel mooi geweest met de verrijking van abnormale normen/waarden/religies.

Ik vind 'baldadig' enorm zacht uitgedrukt voor verkrachtingsdreigementen. Baldadig zijn kinderen in de klas en op het schoolplein; dochters dreigen te verkrachten is gedrag van zieke kerels.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het begrijpelijk is dat als simpel Nederland niet hun zin krijgt dat ze zich baldadig gaan gedragen. Dat hoef je minder snel te verwachten uit de wat ontwikkeldere milieus.
[..]
Wat dat betreft delen ze inderdaad veel met moslims.

quote:Op maandag 22 februari 2016 18:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dus daarom doet men maar hetzelfde als waar men asielzoekers van beticht. Bizar wel.

okquote:Op maandag 22 februari 2016 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 'baldadig' enorm zacht uitgedrukt voor verkrachtingsdreigementen. Baldadig zijn kinderen in de klas en op het schoolplein; dochters dreigen te verkrachten is gedrag van zieke kerels.

'Gutmenschen' begint een aardige geuzennaam te worden ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:53 schreef hpeopjes het volgende:
"Met gelijke munt terugbetalen" noemt men dit.
Je kunt er hier wel quasi-geschokt huilie huilie over doen, samen met je Gutmatties.
Kennelijk is een deel van het anti-AZC volk inderdaad te dom om te schijten. Zoals verwacht ja.quote:Maar als je een beetje kunt nadenken had je dit allang aan moeten zien komen.

Nog steeds meer dan honderd maal vaker vrees ik, maar dat komt niet zo groot in het nieuws.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Syriėrs filmen meisje (15) in zwembad
NWS / Asielzoeker(16) aangehouden voor aanranding meisje (12) in zwembad
NWS / Vrouw uit Almere aangerand door drie asielzoekers
NWS / Veel vrouwen aangerand tijdens Oudejaarsavond in Keulen
NWS / Medewerker AZC Zweden doodgestoken door vluchteling
Altijd maar die autochtonen die vrouwen lastigvallen.

Ik heb de term niet geļntroduceerd, ik reageer op iemand die kennelijk meent dat het aan de eenvoud van de verkrachtingsdreiger ligt dat hij zich zo gedraagt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat je hier 'de eenvoudige Nederlander' noemt heeft geen enkele interesse in dat soort kwesties. Die wil gewoon buitenlanders verjagen.

Ik ben tegen nog meer AZC's en kan prima poepen. Ik heb ook een goede baan en verdien een goed salaris.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
'Gutmenschen' begint een aardige geuzennaam te worden ja.![]()
[..]
Kennelijk is een deel van het anti-AZC volk inderdaad te dom om te schijten. Zoals verwacht ja.

En dus vind je het gerechtvaardigd dat Nederlanders maar gaan dreigen met het verkrachten van dochters.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Syriėrs filmen meisje (15) in zwembad
NWS / Asielzoeker(16) aangehouden voor aanranding meisje (12) in zwembad
NWS / Vrouw uit Almere aangerand door drie asielzoekers
NWS / Veel vrouwen aangerand tijdens Oudejaarsavond in Keulen
NWS / Medewerker AZC Zweden doodgestoken door vluchteling
Altijd maar die autochtonen die vrouwen lastigvallen.

Nee, ik ben niet het type dat mensen gaat bedreigen. Vind het dus ook niet normaal.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
En dus vind je het gerechtvaardigd dat Nederlanders maar gaan dreigen met het verkrachten van dochters.

Nee, het ligt aan de eenvoud van de dreiger in combinatie met levensomstandigheden die voor hem ongewenst zijn en waarvan hij het gevoel heeft dat het compleet buiten z'n macht ligt om daar iets aan te veranderen. Dan is het, in ieder geval voor mij, nogal logisch dat hij domme dingen gaat doen en zeggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb de term niet geļntroduceerd, ik reageer op iemand die kennelijk meent dat het aan de eenvoud van de verkrachtingsdreiger ligt dat hij zich zo gedraagt.

Dan ben je het hopelijk met me eens dat er andere manieren zijn om uiting aan die frustratie te geven.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet het type dat mensen gaat bedreigen. Vind het dus ook niet normaal.
Alleen is het wel zo dat onze rechtsstaat opgerold wordt om deze hele influx van immigranten mogelijk te maken. De frustratie van mensen begrijp ik heel goed.

Dan moet je misschien nog even nazoeken wat een rechtsstaat precies is. Als je ideeėn wil op doen hoe je die echt om zeep kan helpen is NWS trouwens wel een aanrader.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet het type dat mensen gaat bedreigen. Vind het dus ook niet normaal.
Alleen is het wel zo dat onze rechtsstaat opgerold wordt om deze hele influx van immigranten mogelijk te maken. De frustratie van mensen begrijp ik heel goed.

Ik zie het verband tussen intelligentie en geweld niet zo. Het is niet zo dat simpele mensen per definitie overgaan op dreigementen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan de eenvoud van de dreiger in combinatie met levensomstandigheden die voor hem ongewenst zijn en waarvan hij het gevoel heeft dat het compleet buiten z'n macht ligt om daar iets aan te veranderen. Dan is het, in ieder geval voor mij, nogal logisch dat hij domme dingen gaat doen en zeggen.
Of denk jij dat we te maken hebben met een undercover-rocket-scientist?

De overheid speelt gewoon het smerigste spel. Om een dakkappel te bouwen ben je jaren bezig met de besluitvorming. Maar een azc staat er inclusief goedkeuring binnen een jaar.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben je het hopelijk met me eens dat er andere manieren zijn om uiting aan die frustratie te geven.

Hoe een rechtsstaat om zeep te helpen staat gewoon in het programma van de PVV, dat uitvoeren verschilt heel weinig van het invoeren van de sharia.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan moet je misschien nog even nazoeken wat een rechtsstaat precies is. Als je ideeėn wil op doen hoe je die echt om zeep kan helpen is NWS trouwens wel een aanrader.

dat is het ook. toch merk ik dat veel nederlanders gefrustreerd raken door dat hele gedoe met die vluchtelingen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nog steeds meer dan honderd maal vaker vrees ik, maar dat komt niet zo groot in het nieuws.
Feit blijft dat het belachelijk is om te reageren op de komst van een azc met bedreigingen. Van de dochters van een wethouder in dit geval.

Dan kijk je simpelweg niet goed.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen intelligentie en geweld niet zo.
Dat beweer ik ook nergens.quote:Het is niet zo dat simpele mensen per definitie overgaan op dreigementen.

Ik vind het niet logisch, ik vind het misdadig en dat is het ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De overheid speelt gewoon het smerigste spel. Om een dakkappel te bouwen ben je jaren bezig met de besluitvorming. Maar een azc staat er inclusief goedkeuring binnen een jaar.
De wethouder die zijn persoonlijk bevoegdheid gebruikt om tegen de gemaakte afspraken in asielzoekers te plaatsen.
De overheid wil multicul, ten koste van elke prijs, de normale burger ziet zijn manier van leven in gevaar komen.
Ik vind zo'n bedreiging uiteraard niet kunnen, en nogal dom, maar het is niet meer dan logisch dat het gebeurt. Een sociale natuurwet.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |