Hij impliceerde wel degelijk verkrachting.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke onzin. Niemand heeft gedreigd met verkrachting, alleen gewezen op de gevaren. Dagelijks zijn verkrachtingen en aanrandingen door de geïmporteerde kansenparels in het nieuws.
Inderdaad. Maar wegkijken en/of goedpraten volgt.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij impliceerde wel degelijk verkrachting.
Het is mijn verantwoordelijkheid niet om (financieel) zorg te dragen voor mensen op een ander continent. Nederland wordt een groot opvangtehuis voor zieken, illegalen, ongeletterden en gehandicapten.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
onze verantwoordelijkheid, blablablabla, rechten van de mens, blablablabla,
Lekker makkelijk wel.
Nederland is een ongelooflijk rijk land waar niemand het echt slecht heeft, laat staan dat men honger lijdt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:15 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is mijn verantwoordelijkheid niet om (financieel) zorg te dragen voor mensen op een ander continent. Nederland wordt een groot opvangtehuis voor zieken, illegalen, ongeletterden en gehandicapten.
En de werkende man mag het allemaal ophoesten.
Ik ben zelf wel bereid ooit te vertrekken als de luilekkerigheid en boomknuffelerij in dit land de spuigaten uit loopt.
Nederland is een ongelooflijk rijk land waar niemand het echt slecht heeft, laat staan dat men honger lijdt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nederland is een ongelooflijk rijk land waar niemand het echt slecht heeft, laat staan dat men honger lijdt.
En daarom kunnen we met gemak vluchtelingen opvangen, tienduizenden, zelfs honderdduizenden als het moet.
Want als je denkt dat je het slecht hebt moet je eens even een paar weken in Aleppo gaan wonen.
Ja dat kan ook, ik snap alleen niet wat kolencentrales met vluchtelingen te maken hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nederland is een ongelooflijk rijk land waar niemand het echt slecht heeft, laat staan dat men honger lijdt.
En daarom kunnen we met gemak 100 kolencentrales bouwen en alle natuurgebieden asfalteren.
Want als je denkt dat je het slecht hebt moet je eens even een paar weken in Aleppo gaan wonen.
Jij begrijpt sommige dingen niet. Constant maak je fouten in de logica. Ik probeerde je dat op deze simplistische wijze duidelijk te maken want als ik het in woorden zeg dan komt het niet aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, ik snap alleen niet wat kolencentrales met vluchtelingen te maken hebben.
Je bent gewoon een beetje heel erg dom?
Nee, jij snapt gewoon niet dat je in één van de meest leefbare landen van de wereld woont en dat wat jij problemen noemt die naam eigenlijk niet eens verdienen,quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij begrijpt sommige dingen niet. Constant maak je fouten in de logica. Ik probeerde je dat op deze simplistische wijze duidelijk te maken want als ik het in woorden zeg dan komt het niet over.
Ik had ook kunnen zeggen:
Als je elk probleem wat wij in Nederland hebben bagatelliseert door het vergelijken met de rest van de wereld dan zal je altijd wel een land vinden waar hetzelfde probleem veel groter is. Dan hoeven we in dit land op elk gebied nooit meer een probleem op te lossen of voorkomen dat het erger wordt.
Grrrr hopeloos. Hoe kan ik je nou in hemelsnaam duidelijk maken dat dat een drogreden is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, jij snapt gewoon niet dat je in één van de meest leefbare landen van de wereld woont en dat wat jij problemen noemt die naam eigenlijk niet eens verdienen,
Jij houdt evenveel van luxe als ik. Het verschil is dat ik het toegeef en jij niet. Vrije tijd is ook luxe. Je zou makkelijk een paar uurtjes per week als vrijwilliger bij COA kunnen werken maar net als ik geef je de voorkeur om die uurtjes met futiliteiten te vullen.quote:Waarom hebben we elke paar generaties weer een grote oorlog nodig om van die gekke henkies als Braindead af te komen die hun luxeproblemen als de ergste in de wereld zien?
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je met verkrachting van iemands dochters dreigt vanzelfsprekend wel ja. De anti's blijken een veel groter gevaar te vormen dan welke asielzoeker dan ook. Het zou ironisch zijn als het niet zo in- en intriest was.
Zelfs zonder die bedreigingen vormt deze grote groep arme sloebers een bedreiging voor de rest. Gewoon lekker laten creperen die anti's.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je met verkrachting van iemands dochters dreigt vanzelfsprekend wel ja. De anti's blijken een veel groter gevaar te vormen dan welke asielzoeker dan ook. Het zou ironisch zijn als het niet zo in- en intriest was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |