Alhoewel vrij off-topic (en gericht op jongvolwassenen, vanaf 16 tot 35 jaar) maar wel een hele goede inleiding in wat het dan inhoudtquote:Op maandag 22 februari 2016 21:13 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Nee ik beweerde ook nergens dat die burgemeester in kwestie een SS-uniform heeft gedragen of wil dragen. Ik stelde een vraag aan je. Wat houd het volgens jou dan in?
Helemaal mee eens! Ik vind het ook altijd zo typisch wanneer tegenstanders zeggen "nouu 500 asielzoekers is te veel maar 50 is wel acceptabel". Je ziet ze gewoon liegen, 1 is al te veel voor ze. Ze zijn alleen niet zo heel dom om hun werkelijke gedachtengoed te openbaren.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:44 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Omdat vrouwen- (en bijvoorbeeld homo-)rechten gebruikt worden als een stok tegen immigranten en de Islam onderwijl er geen oprechte interesse is hiervoor te strijden.
'Nee tegen AZC' is vrij ondubbelzinnig.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:18 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik vind het ook altijd zo typisch wanneer tegenstanders zeggen "nouu 500 asielzoekers is te veel maar 50 is wel acceptabel". Je ziet ze gewoon liegen, 1 is al te veel voor ze. Ze zijn alleen niet zo heel dom om hun werkelijke gedachtengoed te openbaren.
In een heropvoedingskamp met het soort mensen dat hier aan doet. Dan zullen we eens zien wie de Dom is.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:16 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Alhoewel vrij off-topic (en gericht op jongvolwassenen, vanaf 16 tot 35 jaar) maar wel een hele goede inleiding in wat het dan inhoudt
https://www.samarium.nl/info/informatie/
Succes.
Nu weer on-topic.
Ja met zo'n reeks aan verkrachtingen en aanrandingen in de diverse landen kun je niet meer over incidentjes spreken.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
De Arabische verkrachtingsepidemie die West-Europa teistert. Ok.
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Welke Arabische verkrachtingsepidemie?
Het gaat hier over onze eigen tokkies die hun piemels overal in willen steken.
Zelfs in de dochters van gezagsdragers.
Na deze foto ben ik overtuigd. Bedankt. Bedankt Polen.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja met zo'n reeks aan verkrachtingen en aanrandingen in de diverse landen kun je niet meer over incidentjes spreken.
[ afbeelding ]
Je bedoelt die structurele verkrachtingen die vooral in je hoofd lijken plaats te vinden?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja met zo'n reeks aan verkrachtingen en aanrandingen in de diverse landen kun je niet meer over incidentjes spreken.
[ afbeelding ]
een zeer kwalijke zaak zullen we maar zegen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
Het is bijzonder kwalijk dat mensen politici bedreigen. Hopelijk worden de daders opgespoord en flink bestraft.
Er zijn ook burgers die wel AZC's willen, ze kunnen niet naar beide luisteren.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Mensen zoals deze idioot zijn natuurlijk volsgane verkeerd bezig maar ze voelen zich als een rat in de val, ze kunnen geen kant meer uit. Den Haag luistert niet, de raadslieden ook niet. Die AZC's komen er gewoon. Hoe erg je er ook op tegen bent.
Helaas luistert de politiek niet naar de burgers, en word maar vanalles geregeld om de vluchtelingen en gelukszoekers het mooi te maken.
Dan krijg je idioten die dit soort acties uithalen.
nie alleen tokkies he. daarnaast zijn er ook gewoon beschaafde mensen die dezelfde mening hebben zeg maar.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zijn ook burgers die wel AZC's willen, ze kunnen niet naar beide luisteren.
Daarnaast, sinds wanneer moet er gedaan worden wat de mensen met de grootste monden (vaak toch tokkies) roepen?
Er zijn vast burgers die een AZC willen, maar dan vooral niet in hun achtertuin.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarnaast, sinds wanneer moet er gedaan worden wat de mensen met de grootste monden (vaak toch tokkies) roepen?
Alle anti-azc mensen zijn tokkies? Over framen gesproken.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, vaak anti-azc met een grote mond...quote:Op maandag 22 februari 2016 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alle anti-azc mensen zijn tokkies? Over framen gesproken.
Nog steeds biased, dus maar even gefixed voor je.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, alle mensen met een grote mond...
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nog steeds biased, dus maar even gefixed voor je.
Er zijn linkse fascistische idioten met een grote bek die anti-azc mensen wegzetten als nazi's. Als dat geen tokkies zijn weet ik het ook niet meer. Het is dan ook extreem kort door de bocht door alleen anti-azc mensen zo te noemen.quote:
Een tokkie is een tokkie, waar in het spectrum dan ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er zijn linkse fascistische idioten met een grote bek die anti-azc mensen wegzetten als nazi's. Als dat geen tokkies zijn weet ik het ook niet meer. Het is dan ook extreem kort door de bocht door alleen anti-azc mensen zo te noemen.
Klopt, maar ik had het nu specifiek over anti-azc tokkies.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er zijn linkse fascistische idioten met een grote bek die anti-azc mensen wegzetten als nazi's. Als dat geen tokkies zijn weet ik het ook niet meer. Het is dan ook extreem kort door de bocht door alleen anti-azc mensen zo te noemen.
Wat een ongelofelijke onzin. Niemand heeft gedreigd met verkrachting, alleen gewezen op de gevaren. Dagelijks zijn verkrachtingen en aanrandingen door de geïmporteerde kansenparels in het nieuws.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je met verkrachting van iemands dochters dreigt vanzelfsprekend wel ja. De anti's blijken een veel groter gevaar te vormen dan welke asielzoeker dan ook. Het zou ironisch zijn als het niet zo in- en intriest was.
Hij impliceerde wel degelijk verkrachting.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke onzin. Niemand heeft gedreigd met verkrachting, alleen gewezen op de gevaren. Dagelijks zijn verkrachtingen en aanrandingen door de geïmporteerde kansenparels in het nieuws.
Inderdaad. Maar wegkijken en/of goedpraten volgt.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij impliceerde wel degelijk verkrachting.
Het is mijn verantwoordelijkheid niet om (financieel) zorg te dragen voor mensen op een ander continent. Nederland wordt een groot opvangtehuis voor zieken, illegalen, ongeletterden en gehandicapten.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
onze verantwoordelijkheid, blablablabla, rechten van de mens, blablablabla,
Lekker makkelijk wel.
Nederland is een ongelooflijk rijk land waar niemand het echt slecht heeft, laat staan dat men honger lijdt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:15 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is mijn verantwoordelijkheid niet om (financieel) zorg te dragen voor mensen op een ander continent. Nederland wordt een groot opvangtehuis voor zieken, illegalen, ongeletterden en gehandicapten.
En de werkende man mag het allemaal ophoesten.
Ik ben zelf wel bereid ooit te vertrekken als de luilekkerigheid en boomknuffelerij in dit land de spuigaten uit loopt.
Nederland is een ongelooflijk rijk land waar niemand het echt slecht heeft, laat staan dat men honger lijdt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nederland is een ongelooflijk rijk land waar niemand het echt slecht heeft, laat staan dat men honger lijdt.
En daarom kunnen we met gemak vluchtelingen opvangen, tienduizenden, zelfs honderdduizenden als het moet.
Want als je denkt dat je het slecht hebt moet je eens even een paar weken in Aleppo gaan wonen.
Ja dat kan ook, ik snap alleen niet wat kolencentrales met vluchtelingen te maken hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nederland is een ongelooflijk rijk land waar niemand het echt slecht heeft, laat staan dat men honger lijdt.
En daarom kunnen we met gemak 100 kolencentrales bouwen en alle natuurgebieden asfalteren.
Want als je denkt dat je het slecht hebt moet je eens even een paar weken in Aleppo gaan wonen.
Jij begrijpt sommige dingen niet. Constant maak je fouten in de logica. Ik probeerde je dat op deze simplistische wijze duidelijk te maken want als ik het in woorden zeg dan komt het niet aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, ik snap alleen niet wat kolencentrales met vluchtelingen te maken hebben.
Je bent gewoon een beetje heel erg dom?
Nee, jij snapt gewoon niet dat je in één van de meest leefbare landen van de wereld woont en dat wat jij problemen noemt die naam eigenlijk niet eens verdienen,quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij begrijpt sommige dingen niet. Constant maak je fouten in de logica. Ik probeerde je dat op deze simplistische wijze duidelijk te maken want als ik het in woorden zeg dan komt het niet over.
Ik had ook kunnen zeggen:
Als je elk probleem wat wij in Nederland hebben bagatelliseert door het vergelijken met de rest van de wereld dan zal je altijd wel een land vinden waar hetzelfde probleem veel groter is. Dan hoeven we in dit land op elk gebied nooit meer een probleem op te lossen of voorkomen dat het erger wordt.
Grrrr hopeloos. Hoe kan ik je nou in hemelsnaam duidelijk maken dat dat een drogreden is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, jij snapt gewoon niet dat je in één van de meest leefbare landen van de wereld woont en dat wat jij problemen noemt die naam eigenlijk niet eens verdienen,
Jij houdt evenveel van luxe als ik. Het verschil is dat ik het toegeef en jij niet. Vrije tijd is ook luxe. Je zou makkelijk een paar uurtjes per week als vrijwilliger bij COA kunnen werken maar net als ik geef je de voorkeur om die uurtjes met futiliteiten te vullen.quote:Waarom hebben we elke paar generaties weer een grote oorlog nodig om van die gekke henkies als Braindead af te komen die hun luxeproblemen als de ergste in de wereld zien?
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je met verkrachting van iemands dochters dreigt vanzelfsprekend wel ja. De anti's blijken een veel groter gevaar te vormen dan welke asielzoeker dan ook. Het zou ironisch zijn als het niet zo in- en intriest was.
Zelfs zonder die bedreigingen vormt deze grote groep arme sloebers een bedreiging voor de rest. Gewoon lekker laten creperen die anti's.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |