Heb je het nu over Syrische vluchtelingen of over mensen die hun hele leven in Nederland zijn opgegroeid?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Mensen zoals deze idioot zijn natuurlijk volsgane verkeerd bezig maar ze voelen zich als een rat in de val, ze kunnen geen kant meer uit.
Wellicht. Echter heb ik niet echt het idee dat er daadwerkelijk iets word gedaan met de zorgen van burgers.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mensen verwarren 'luisteren naar' meer dan regelmatig met 'doen wat ze zeggen'.
Ik heb het over die retarded nederlander die dat briefje heeft gestuurdquote:Op maandag 22 februari 2016 19:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je het nu over Syrische vluchtelingen of over mensen die hun hele leven in Nederland zijn opgegroeid?
Mooi he. Of treurig eigenlijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:41 schreef Kaas- het volgende:
Het is goedpraten en wegkijken, maar dat heeft niemand door. Oh de ironie.
Ook niet gezegd. Maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:
nou moskeeen hoef ik hier ook niet hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wellicht. Echter heb ik niet echt het idee dat er daadwerkelijk iets word gedaan met de zorgen van burgers.
Misschien kijken de meeste mensen niet naar de toekomst en vinden ze het prachtig dat de Islam over 10/15 jaar hier de overhand heeft, en op elke hoek een moskee staat.
Ja, maar in jouw ogen is dat dus het échte slachtoffer in dit hele gebeuren? En niet diegene wiens land in burgeroorlog verkeert?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb het over die retarded nederlander die dat briefje heeft gestuurd
Praat je criminaliteit altijd goed op deze manier? "Oh maar hij had zo'n zwaar leven!".quote:Op maandag 22 februari 2016 19:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ook niet gezegd. Maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Te laat. In Rdam gaat de grootste van Europa gebouwd worden en het zullen er alleen maar meer en meer worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nou moskeeen hoef ik hier ook niet hoor.
Haha wat praat ik goed vriend leer lezen.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Praat je criminaliteit altijd goed op deze manier? "Oh maar hij had zo'n zwaar leven!".
En de andere helft neemt het op voor dom, asociaal of buitenlands volk.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan hoef je geen enkel topic meer te openen in NWS, want ze gaan praktisch allemaal over dom gedrag en de helft van de users hier etaleeert vervolgens al even dom gedrag in die topics.
Nee? Hoe kom je erbij?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, maar in jouw ogen is dat dus het échte slachtoffer in dit hele gebeuren? En niet diegene wiens land in burgeroorlog verkeert?
Misschien moeten we hem een gratis huis, een baan, en een wasmachine geven. Misschien doet hij het dan niet nog een keer.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Praat je criminaliteit altijd goed op deze manier? "Oh maar hij had zo'n zwaar leven!".
En een cursus 'hoe om te gaan met raadslieden'quote:Op maandag 22 februari 2016 19:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem een gratis huis, een baan, en een wasmachine geven. Misschien doet hij het dan niet nog een keer.
Dat sowieso. Immers, deze laag van de bevolking kent het principe 'raadslid' helemaal niet. Hoe kan je dan verwachten dat ze normaal met deze mensen om moeten gaan?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En een cursus 'hoe om te gaan met raadslieden'
Inhoudelijk keur ik dit af. Daar kan ik kort over zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bent goed bezig. Gewoon alles eraan doen om het irrelevant te maken zodat je er niet inhoudelijk op in hoeft te gaan.
quote:
Toch vrij duidelijk? Die arme man is een slachtoffer omdat hij een AZC in de buurt krijgt. Oh-oh-oh.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Mensen zoals deze idioot zijn natuurlijk volsgane verkeerd bezig maar ze voelen zich als een rat in de val, ze kunnen geen kant meer uit. Den Haag luistert niet, de raadslieden ook niet. Die AZC's komen er gewoon. Hoe erg je er ook op tegen bent.
Helaas luistert de politiek niet naar de burgers, en word maar vanalles geregeld om de vluchtelingen en gelukszoekers het mooi te maken.
Dan krijg je idioten die dit soort acties uithalen.
Ergens is wat mij betreft de eigen regio.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
Toch vrij duidelijk? Die arme man is een slachtoffer omdat hij een AZC in de buurt krijgt. Oh-oh-oh.
Over het feit dat die vluchtelingen toch ergens heen moeten hoor ik je niet.
Prima, maar zolang dat geen daadwerkelijk beleid is zullen die mensen toch opgevangen moeten worden en krijg je op een andere plek wellicht een grotere locatie.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ergens is wat mij betreft de eigen regio.
Er worden geen miljoenen mensen opgevangen in Turkije en Libanon op dit moment?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ergens is wat mij betreft de eigen regio.
Er zitten er ook een miljoen in Duitsland.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Er worden geen miljoenen mensen opgevangen in Turkije en Libanon op dit moment?
ja maar dat kan toch niet allemaal hiero?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Prima, maar zolang dat geen daadwerkelijk beleid is zullen die mensen toch opgevangen moeten worden en krijg je op een andere plek wellicht een grotere locatie.
Ga weg kerel. Ga me geen woorden in de mond leggen aub.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
Toch vrij duidelijk? Die arme man is een slachtoffer omdat hij een AZC in de buurt krijgt. Oh-oh-oh.
Over het feit dat die vluchtelingen toch ergens heen moeten hoor ik je niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |