SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2016 22:56:52 ]
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]Die spoiler was onnodig, Henk Lettering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jammer. Je UI was namelijk al klaar.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel iedereen mij graag als mod zou zijn, moet ik helaas weigeren.
We kunnen wel wat pc-politie gebruiken inderdaad! Die ongewenste meningen lopen veel te vrij rond.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel iedereen mij graag als mod zou zien, moet ik helaas weigeren.
Succes met zoeken naar een nieuwe collega, je doet het trouwens erg goed hoor!quote:Op zondag 21 februari 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:
Hallo allemaal,
Wij zijn voor het team in NWS op zoek naar een goede moderator die veel beschikbaar kan zijn.
Sta jij een beetje sterk in je schoenen en denk je dat jij de aangewezen persoon bent om op deze manier positief te kunnen bijdragen aan dit soms erg drukke forum? Stuur dan een mailtje met je motivatie naar forum @ fok.nl.
Reageren kan t/m 21 maart.
Een Marokkaan zou ook wel lachen zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 12:41 schreef anonymoussie het volgende:
Gewoon nog een vrouw erbij doen...
Ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef eight het volgende:
[..]
Een Marokkaan zou ook wel lachen zijn
Dan heb je niet goed opgelet, Koos is niet zo van het mensen de mond snoeren.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
We kunnen wel wat pc-politie gebruiken inderdaad! Die ongewenste meningen lopen veel te vrij rond.
Zou niet weten waarom 1 groep niks mag zeggen en de rest wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:06 schreef Szura het volgende:
Hopelijk wordt het iemand die tegen salafisten in het Syrië-topic optreedt
Hee collegaquote:Op maandag 22 februari 2016 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak je maar niet vrolijk, ik blijf gewoon blauw
Gelukkig.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij niet? Jij hebt jezelf al bewezen,
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef eight het volgende:
[..]
We hebben 'm.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:06 schreef Peunage het volgende:
Wat schuift het? Ik moet namelijk uitkijken dat ik niet boven het balkenendenorm kom.
Jammerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Sorry jongens ik heb besloten het toch niet te doen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen we net zo goed sluiten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Nee, maar je zou een goeie mod zijn denk ik.quote:
Ik stem op jou.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee, maar je zou een goeie mod zijn denk ik.
jammer.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je lijkt assad wel. Die ziet ook achter elke boom een salafistquote:Op maandag 22 februari 2016 01:06 schreef Szura het volgende:
Nee, een mod heeft geen banbuttonquote:Op woensdag 24 februari 2016 08:27 schreef LionPopChoc het volgende:
Mag je mensen bannen omdat wat ze zeggen je niet aanstaat? Zo ja sign me up ik heb zeeën van tijd en ik ben die antimoslim zeikerds zat
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
a sahbi wat verander mijn quote a sahbi
Nou, liever niet eerlijk gezegd.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel iedereen mij graag als mod zou zien, moet ik helaas weigeren.
Ben jij niet beschikbaar? Lijkt me prachtig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik hoop op een moderator die vooral persoonlijke aanvallen aanpakt. M.i. is het prima dat het soms grof wordt, binnen de grenzen van de wet moet alles gezegd kunnen worden. Maar andere users persoonlijk aanvallen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten begint onderhand erg vervelend te worden.
Iemand met een voorliefde voor de frontpage, lijkt mij. Aangezien die link er sinds een tijdje is.quote:
#teampompomquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:42 schreef xpompompomx het volgende:
Ik wil wel mod worden denk ik
Eens even mooi mailtje typen als ik zin heb
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:42 schreef xpompompomx het volgende:
Ik wil wel mod worden denk ik
Eens even mooi mailtje typen als ik zin heb
Jammer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Pompom dusquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:51 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Ik wil graag gehoor geven aan de roep om een sterke man.
Jij verdiend het om persoonlijk aangevallen te worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik hoop op een moderator die vooral persoonlijke aanvallen aanpakt. M.i. is het prima dat het soms grof wordt, binnen de grenzen van de wet moet alles gezegd kunnen worden. Maar andere users persoonlijk aanvallen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten begint onderhand erg vervelend te worden.
Banwaardige opmerking dit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:51 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Jij verdiend het om persoonlijk aangevallen te worden.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Banwaardige opmerking dit.
Nou nou nou, het is verdient. Met een t. Maar om daar iemand voor te bannen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Banwaardige opmerking dit.
Ik zou best willen! Maar heb helaas veel te weinig tijd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
Ik stel hpeopjes voor. Om wat meer balans te brengen in NWS.
Oh, dat is ook zo. Ik had inderdaad al gehoord dat de gemeente nu een tegenprestatie vraagt voor een bijstandsuitkering.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:32 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik zou best willen! Maar heb helaas veel te weinig tijd.
Precies! Kun je nagaan wat een schade die participatiewet al niet aanricht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dat is ook zo. Ik had inderdaad al gehoord dat de gemeente nu een tegenprestatie vraagt voor een bijstandsuitkering.
Inderdaad, we lopen nu wel kansenparels mis.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:39 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Precies! Kun je nagaan wat een schade die participatiewet al niet aanricht.
Ik krijg nu wel gratis kickboksles. En gratis versierles met gratis condooms!quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, we lopen nu wel kansenparels mis.
Dit soort dingen zouden dus aangepakt moeten worden. Als ik mod zou zijn: zero tolerance als het gaat om persoonlijke aanvallen en volledige ruimte als het gaat om politieke standpunten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:51 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Jij verdiend het om persoonlijk aangevallen te worden.
Wat als het zijn politieke standpunt is om jou persoonlijk aan te vallen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dit soort dingen zouden dus aangepakt moeten worden. Als ik mod zou zijn: zero tolerance als het gaat om persoonlijke aanvallen en volledige ruimte als het gaat om politieke standpunten.
Dus we mogen mensen alleen per groep zwartmaken, maar niet per individu. En wie zwartmaakt dient beschermd te worden, want dit is een forum om uit te delen, niet om te incasseren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dit soort dingen zouden dus aangepakt moeten worden. Als ik mod zou zijn: zero tolerance als het gaat om persoonlijke aanvallen en volledige ruimte als het gaat om politieke standpunten.
Ik draag Lyrebird voor. Hij is momenteel een moderator bij SES.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:
Hallo allemaal,
Wij zijn voor het team in NWS op zoek naar een goede moderator die veel beschikbaar kan zijn.
Sta jij een beetje sterk in je schoenen en denk je dat jij de aangewezen persoon bent om op deze manier positief te kunnen bijdragen aan dit soms erg drukke forum? Stuur dan een mailtje met je motivatie naar forum @ fok.nl.
Reageren kan t/m 21 maart.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind dat Bram het moet doen.
#teambram.
Dat gevoel krijg ik nou ook van jouw posts. Btw ik ben een man en een pakistanier.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dubbel genaaidquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:01 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik nou ook van jouw posts. Btw ik ben een vrouw en een marokaan...
Nevermind.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:01 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik nou ook van jouw posts. Btw ik ben van arabische komaf.
Het lijkt me een goede reden om jou eens een kans te geven om het te proberen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Topidee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind dat Bram het moet doen.
#teambram.
9 en Kaas zullen er kapot van zijn.quote:
Oh, ik had me stiekem ook wel verheugd op slotjesposts van 20 zinnen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
9 en Kaas zullen er kapot van zijn.
Daarom, het zou NWS stukken leuker maken. Wel jammer dat ik zoiets dan niet meer van achter de schermen mee kan maken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, ik had me stiekem ook wel verheugd op slotjesposts van 20 zinnen.
Gelukkig niet. Mensen die vinden dat conducteurs geweld over zichzelf afroepen omdat ze smoesjes van zwartrijders niet geloven zijn niet geschikt voor het moderatorschap.quote:
Dat heb ik nooit geroepen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:55 schreef Platina het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Mensen die vinden dat conducteurs geweld over zichzelf afroepen omdat ze smoesjes van zwartrijders niet geloven zijn niet geschikt voor het moderatorschap.
Je wilt toch situaties JUIST de-escaleren om het niet uit de hand te laten lopen of ben ik nou gek?quote:
in MED kan je niet reageren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:32 schreef vaduz het volgende:
Waarvoor dit topic? Het bericht in MED was toch duidelijk genoeg?
Mensen willen gewoon graag roddelen over mijn aanstelling.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:32 schreef vaduz het volgende:
Waarvoor dit topic? Het bericht in MED was toch duidelijk genoeg?
Reageren doe je toch door een mailtje de deur uit te doen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
in MED kan je niet reageren.
Enige logische verklaring.
Inderdaad, het woordje "niet" viel weg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:28 schreef topdeck het volgende:
[..]
Je wilt toch situaties JUIST de-escaleren om het niet uit de hand te laten lopen of ben ik nou gek?
Mods worden ook aangesteld voor ons vermaak. Lach me nu al rot om het idee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:55 schreef Platina het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Mensen die vinden dat conducteurs geweld over zichzelf afroepen omdat ze smoesjes van zwartrijders niet geloven zijn niet geschikt voor het moderatorschap.
Niet?!quote:
Jup.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 02:11 schreef vaduz het volgende:
[..]
Reageren doe je toch door een mailtje de deur uit te doen?
een schouderklopje.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:10 schreef Toefjes het volgende:
Staat er nog iets tegenover al die uren van hard werken? Nacht- en weekendtoeslag?
Tot nu toe zijn er bij elke vraag om een nieuwe mod reacties geweest. Hoeveel weten we nooit, want je krijgt alleen maar te horen welke user het uiteindelijk is geworden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er mensen reageren. Laat ik het daar maar bij houden
Leandra levert inderdaad zeer knap werk afquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:21 schreef qwerty_x het volgende:
De nieuwe mod moet van zeer goede huize komen
in dit ongetwijfeld allermoeilijkst te modden forum.
Plus al die uitgesproken meningen, ga er maar aan staan.
Nog een reden om zeer zuinig op Leandra te zijn.
Gewoon kordaat optreden zo gauw mensen niet op de bal spelen, dan is het geen probleem dat er zoveel uitgesproken meningen zijn. Dat zal de discussie ook verbeteren. Mensen die stevig willen discussiëren spelen altijd op de bal, nooit op de persoon.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:21 schreef qwerty_x het volgende:
De nieuwe mod moet van zeer goede huize komen
in dit ongetwijfeld allermoeilijkst te modden forum.
Plus al die uitgesproken meningen, ga er maar aan staan.
Nog een reden om zeer zuinig op Leandra te zijn.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon graag roddelen over mijn aanstelling.
Weet waar je aan begint.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:16 schreef LelijKnap het volgende:
Ach, weet je, ik doe het wel. Hup, maak me maar blauw.
nomineer maar anderequote:Op zondag 6 maart 2016 14:40 schreef hottentot het volgende:
Wie kan ik allemaal blij maken door mijzelf niet te nomineren
Oh, dat zal wel lukken hoor, maar dit NWS zou mij niet overleven.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent bang dat je altijd niet binnen 20 minuten kunt reageren?
Ik heb met Dago gemod. Geloof me, in het huidige NWS wil je Dago niet als mod. Wat hij zelf al zegt, dat overleeft NWS niet. Dan gaan er een heleboel users een heleboel ellende krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... ik zou je bijna vragen te solliciteren
Zin in!quote:Op zondag 6 maart 2016 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb met Dago gemod. Geloof me, in het huidige NWS wil je Dago niet als mod. Wat hij zelf al zegt, dat overleeft NWS niet. Dan gaan er een heleboel users een heleboel ellende krijgen.
Oh, ik zou het ook zeker toejuichen, hoor. Maar ik vrees dat hij er ook heel snel weer uitgegooid wordt. Het is een andere tijd dan 10 jaar geleden in POL.quote:
Ik snap wat je bedoelt en ik zeg maar niks.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, ik zou het ook zeker toejuichen, hoor. Maar ik vrees dat hij er ook heel snel weer uitgegooid wordt. Het is een andere tijd dan 10 jaar geleden in POL.
En dat past niet in de huidigequote:Op zondag 6 maart 2016 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb met Dago gemod. Geloof me, in het huidige NWS wil je Dago niet als mod. Wat hij zelf al zegt, dat overleeft NWS niet. Dan gaan er een heleboel users een heleboel ellende krijgen.
Ik heb ook met Dago gemod (al was het maar kort) en ben zelfs door hem aangesteld. Ik kan niks met verhalen van mensen die NWS niet meer kennen; alsof het in een paar jaar tijd compleet is veranderd. Gewoon onzin.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Elke poep en scheet wat maar iets met een moslim/islam te maken heeft wordt door een stel nitwits uitvergroot tot bizarre proporties, kijk eens naar de huidige actieve topics dan weet je voldoende dat er weldegelijk grote verandering in nws zijn geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het zou dus geen moer moeten uitmaken of de nieuwe NWS-mod wat meer links of rechts is aangelegd. En verhalen uit de categorie "het huidige NWS" versus "het NWS van toen" vind ik zwaar overtrokken.
Er is dus niks veranderd. En het is gewoon conform de regels.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Elke poep en scheet wat maar iets met een moslim/islam te maken heeft wordt door een stel nitwits uitvergroot tot bizarre proporties, kijk eens naar de huidige actieve topics dan weet je voldoende dat er weldegelijk grote verandering in nws zijn geweest.
Klopt, en dat ziet iedereen. Het publiek maar ook de onderwerpkeuze is vrij drastisch veranderd afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Elke poep en scheet wat maar iets met een moslim/islam te maken heeft wordt door een stel nitwits uitvergroot tot bizarre proporties, kijk eens naar de huidige actieve topics dan weet je voldoende dat er weldegelijk grote verandering in nws zijn geweest.
Dus de onderwerpen waar vooral aandacht voor is veranderd maar jij zegt dat er toch niets veranderd is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is dus niks veranderd. En het is gewoon conform de regels.
Ik ben wel benieuwd naar de views in nws tegenwoordig, zou dat in lijn met de rest terug gelopen zijn, of juist sterker gedaald, of juist sinds de opkomst van de populisten gestegen zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, en dat ziet iedereen. Het publiek maar ook de onderwerpkeuze is vrij drastisch veranderd afgelopen jaren.
Er is niks veranderd, inderdaad. Je kunt hier over elk nieuwsfeit een topic openen. Was jaren geleden ook zo. Hooguit zijn er nu andere onderwerpen in het nieuws. De vraag waarom dat zo is kan beter in één van de NWS-topics worden beantwoord.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus de onderwerpen waar vooral aandacht voor is veranderd maar jij zegt dat er toch niets veranderd is.![]()
En wat er wel veranderd is dat er openlijk racisme en haat jegens groepen verspreid wordt, maar blijkbaar is dat tegenwoordig bonton als het maar jegens marokkanen of moslims is, maar als er maar een onvertogen woord of topic over joden gemaakt zou worden is de cidi fanclub er als de kippen bij.
Kies mij, kies mij pls.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:06 schreef Szura het volgende:
Geen forum op FOK! is meer een afspiegeling van de samenleving dan NWS. De samenleving verandert, dus veranderen de topics hier ook. Dat er momenteel veel topics zijn over de asielstroom, de terreur van IS, de oorlog in Syrië en dergelijke zaken, komt omdat... houd je vast.... dat nu het nieuws is. Dit is wat mensen bezighoudt. Wen eraan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:38 schreef Disana het volgende:
Ik heb NWS in de tien jaar dat ik hier zit wel zien veranderen. De mods zijn dezelfden, niets dan lof voor hun doorzettingsvermogen, maar de users veranderen naargelang wat er in de wereld speelt. Er is minder reserve dan tien jaar geleden, er is nog maar weinig schaamte als het gaat om moslims. En over moslims gaat het vrijwel altijd.
Heb je ook een verklaring voor de overheersende hoeveelheid nietszeggende en reflexmatige oneliners?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen forum op FOK! is meer een afspiegeling van de samenleving dan NWS. De samenleving verandert, dus veranderen de topics hier ook. Dat er momenteel veel topics zijn over de asielstroom, de terreur van IS, de oorlog in Syrië en dergelijke zaken, komt omdat... houd je vast.... dat nu het nieuws is. Dit is wat mensen bezighoudt. Wen eraan.
Ja. Mensen steken weinig moeite in hun posts. Ik zie zowel rechtse als linkse users posts plaatsen die verder weinig aan de discussie toevoegen. Maar dat is op zich niet verboden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heb je ook een verklaring voor de overheersende hoeveelheid nietszeggende en reflexmatige oneliners?
Maar wel dodelijk voor een fatsoenlijke discussie op de inhoud. Over welk onderwerp dan ook. Zou je als forum de wens moeten hebben om de users daarin op te voeden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Mensen steken weinig moeite in hun posts. Ik zie zowel rechtse als linkse users posts plaatsen die verder weinig aan de discussie toevoegen. Maar dat is op zich niet verboden.
Nee. FOK! is geen onderwijsinstituut of debatschool. De moderators moeten er alleen op letten dat posts niet in strijd zijn met de regels. Dat doen ze over het algemeen prima. Verder ben je niet verplicht om te reageren en kun je de posts van iemand negeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar wel dodelijk voor een fatsoenlijke discussie op de inhoud. Over welk onderwerp dan ook. Zou je als forum de wens moeten hebben om de users daarin op te voeden?
Wil jij geen mod worden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar wel dodelijk voor een fatsoenlijke discussie op de inhoud. Over welk onderwerp dan ook. Zou je als forum de wens moeten hebben om de users daarin op te voeden?
Nee joh, ik zou een zeer matige mod zijn.quote:
Als je zelf geen topics opent, moet je ook niet lopen klagen over de onderwerpkeuze van mensen die wél topics openen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef Dagonet het volgende:
NWS heeft voor mij het probleem dat er teveel users te lang blijven hangen waardoor ze in dezelfde topics dezelfde reacties blijven plaatsen. Er is teveel herhaling en de onderwerpkeuze is mij te monotoon waarbij ander nieuws amper levensvatbaar is. Het heeft mij ook elke lust tot het openen van topics ontnomen.
Dat komt omdat iedereen wel van elkaar weet hoe ze over een bepaalde zaak denken en er zit bijna niemand meer in het midden. Dat kan ook amper bij zulke belangrijke vraagstukken en de crisis van deze tijden. En ja, dan wordt het gewoon een strijd van holle vaten. En krijg je elk topic precies dezelfde discussie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef Dagonet het volgende:
NWS heeft voor mij het probleem dat er teveel users te lang blijven hangen waardoor ze in dezelfde topics dezelfde reacties blijven plaatsen. Er is teveel herhaling en de onderwerpkeuze is mij te monotoon waarbij ander nieuws amper levensvatbaar is. Het heeft mij ook elke lust tot het openen van topics ontnomen.
Nee, draai al te lang mee hier.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef eight het volgende:
[..]
Dan wissel je een keer van kant. Doe ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef Dagonet het volgende:
Dit vind ik zo storend aan NWS, altijd weer links-rechts erbijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Mensen steken weinig moeite in hun posts. Ik zie zowel rechtse als linkse users posts plaatsen die verder weinig aan de discussie toevoegen. Maar dat is op zich niet verboden.
Wellicht dat de bijdragen van werklozen/inactieven naar verhouding groter is geworden? Dat kan nogal een (negatief) stempel drukken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heb je ook een verklaring voor de overheersende hoeveelheid nietszeggende en reflexmatige oneliners?
Schuld van de PvdA, die zorgt voor werkloosheid.quote:Op woensdag 9 maart 2016 07:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wellicht dat de bijdragen van werklozen/inactieven naar verhouding groter is geworden? Dat kan nogal een (negatief) stempel drukken.
Wegkijker! Kop-in-het-zand-gedrag!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is niks veranderd, inderdaad. Je kunt hier over elk nieuwsfeit een topic openen. Was jaren geleden ook zo. Hooguit zijn er nu andere onderwerpen in het nieuws. De vraag waarom dat zo is kan beter in één van de NWS-topics worden beantwoord.
Verder klopt er geen moer van je observatie dat er eenzijdig haat jegens Marokkanen en moslims aanwezig is in NWS. Niet alleen wordt kritiek door sommigen al snel haat genoemd, er zijn ook users met een allochtone achtergrond die hun opmerkingen over Nederlanders uiten. Het bizarre idee dat alles hier kan en dat er niet wordt gemod, leeft alleen in de hoofden van bepaalde users.
Op zich een aardige vondst, maar het is bijzonder vermoeiend dat zo een retorisch truukje, als het ooit een keer effect heeft gehad, tot vervelens toe herhaald wordt. En dat het vervolgens tesamen met alle andere grijsgespeelde oneliners dominante topicvulling dreigt te worden. Effectbejag en snel scoren lijken soms wel belangrijker dan inhoudelijke reacties.quote:Op woensdag 9 maart 2016 07:48 schreef Mainport het volgende:
Het leuke is om het lingo van de tegenpartij te lenen.
[..]
Wegkijker! Kop-in-het-zand-gedrag!
Uiteraard.quote:Op woensdag 9 maart 2016 07:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Schuld van de PvdA, die zorgt voor werkloosheid.
Dit dus. Je ziet de UI/username en je weet al van tevoren hoe het topic zich verder gaat ontwikkelen. Er is niemand die ooit eens openstaat voor een ander gezichtspunt of zich wat weet te verplaatsen in de ander. Vooral de politieke onderwerpen op NWS hebben dit manco en helaas wordt bijna elke nieuwsitem op de een of andere manier altijd weer in een discussie links/rechts of allochtoon/autochtoon geleid (wat op zich soms ook wel vermakelijk isquote:Op woensdag 9 maart 2016 06:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit vind ik zo storend aan NWS, altijd weer links-rechts erbijhalen waardoor er inhoudelijk erg afgedwaald wordt.
Elk fucking topic gaat het daarover.
Ik denk dat R&P ook een redelijke afspiegeling van de samenleving is. Waar tieners vroeger briefjes doorgaven, maken ze zich nu druk om whatsappjes die niet beantwoord worden. Verder denk ik dat het voor een deel ook aan de users ligt dat NWS zo vol moslimtopics staat: elk nieuwtje wordt opgespoord en dik aangezet, waardoor het lijkt alsof moslims zich nergens ter wereld maar vooral hier niet kunnen gedragen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen forum op FOK! is meer een afspiegeling van de samenleving dan NWS. De samenleving verandert, dus veranderen de topics hier ook. Dat er momenteel veel topics zijn over de asielstroom, de terreur van IS, de oorlog in Syrië en dergelijke zaken, komt omdat... houd je vast.... dat nu het nieuws is. Dit is wat mensen bezighoudt. Wen eraan.
met een redelijke afspiegeling van de samenleving hebben beide gelukkig weinig te makenquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat R&P ook een redelijke afspiegeling van de samenleving is. Waar tieners vroeger briefjes doorgaven, maken ze zich nu druk om whatsappjes die niet beantwoord worden. Verder denk ik dat het voor een deel ook aan de users ligt dat NWS zo vol moslimtopics staat: elk nieuwtje wordt opgespoord en dik aangezet, waardoor het lijkt alsof moslims zich nergens ter wereld maar vooral hier niet kunnen gedragen.
Oké, het woord 'redelijk' is misschien wat te veel van het goede. Maar ik denk wel dat NWS een goed inzicht geeft in het gedachtengoed van PVV'ers en extreem rechtsen. En als we de peilingen moeten geloven, zijn er daar best heel veel van.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
met een redelijke afspiegeling van de samenleving hebben beide gelukkig weinig te maken. Zou ook best eng zijn wanneer dit wel het geval zou zijn
Wel degelijk, ik heb samen met Sp3c gemod en Drugshond in tijden gemod dat het wel anders was. En ook toen waren het best wel 'barre tijden'. Het verschil was dat we toen veel meer zaten op a) persoonlijke sneren, direct of indirect, b) het ook niet toelieten dat er topics geopend werden zonder enige discussie insteek c) hard optraden tegen generaliseringen of het gewoonweg bashen van bevolkingsgroepen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is dus niks veranderd. En het is gewoon conform de regels.
Ik vind dat jij weer mod moet worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel degelijk, ik heb samen met Sp3c gemod en Drugshond in tijden gemod dat het wel anders was. En ook toen waren het best wel 'barre tijden'. Het verschil was dat we toen veel meer zaten op a) persoonlijke sneren, direct of indirect, b) het ook niet toelieten dat er topics geopend werden zonder enige discussie insteek c) hard optraden tegen generaliseringen of het gewoonweg bashen van bevolkingsgroepen.
Geen denken aan. Dat is alsof je mij in een vijver vol met krokodillen gooit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik vind dat jij weer mod moet worden.
Dat is waar, sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geen denken aan. Dat is alsof je mij in een vijver vol met krokodillen gooit.
Ik klaag ook niet, ik blijf gewoon weg.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je zelf geen topics opent, moet je ook niet lopen klagen over de onderwerpkeuze van mensen die wél topics openen.
Is het niks voor jou? Zou NWS wel goed doen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik vind dat jij weer mod moet worden.
Klopt; daar gaat het veel te vaak over.quote:Op woensdag 9 maart 2016 06:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit vind ik zo storend aan NWS, altijd weer links-rechts erbijhalen waardoor er inhoudelijk erg afgedwaald wordt.
Elk fucking topic gaat het daarover.
Deze frame lees ik de laatste tijd iets te vaak in NWS. Het sluit eigenlijk aan bij wat Chai hierboven al zei.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, het woord 'redelijk' is misschien wat te veel van het goede. Maar ik denk wel dat NWS een goed inzicht geeft in het gedachtengoed van PVV'ers en extreem rechtsen. En als we de peilingen moeten geloven, zijn er daar best heel veel van.
b) is inderdaad veranderd, daar heb je gelijk in. Ik verbaas mij er ook al een tijdje over dat er nieuwsdumps worden geopend. In mijn tijd mocht dat niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel degelijk, ik heb samen met Sp3c gemod en Drugshond in tijden gemod dat het wel anders was. En ook toen waren het best wel 'barre tijden'. Het verschil was dat we toen veel meer zaten op a) persoonlijke sneren, direct of indirect, b) het ook niet toelieten dat er topics geopend werden zonder enige discussie insteek c) hard optraden tegen generaliseringen of het gewoonweg bashen van bevolkingsgroepen.
Is het een frame of gewoon een breed gedeelde constatering?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze frame lees ik de laatste tijd iets te vaak in NWS. Het sluit eigenlijk aan bij wat Chai hierboven al zei.
Een frame. Bij jou is iemand namelijk al snel extreemrechts. Heb je ook maar enige kritiek op moslims / integratie, dan ben je volgens jouw maatstaven al extreemrechts.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is het een frame of gewoon een breed gedeelde constatering?
Leuk geprobeerd, maar Chai had het over jouw post waarin je het over linkse en rechtse users hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze frame lees ik de laatste tijd iets te vaak in NWS. Het sluit eigenlijk aan bij wat Chai hierboven al zei.
Het is een beetje een dooddoener, want we hebben het hier niet over 'kritiek', maar ordinair gebash. En dat is gewoon een breed gedeelde constatering. Claimen dat moslims achterlijk zijn is een bash, dat het geitenneukers zijn is ook een bash. Dat Marokkanen voor het grootste gedeelte crimineel zijn is ook een bash, want het heeft niets met feiten van doen. En zo kunnen we urenlang doorgaan. De 'Islam is gevaarlijk' is verder geen bash, maar ook geen kritiek - het is een loze statement. En zo zien we dit soort prietpraat in nagenoeg elk topic. Feit is dat je als je over Joden zo sprak, je al domweg al een boete of gevangenisstraf had gekregen. Om nog maar te zwijgen over de idiote complottheorieen en vermeende overname van Europa door de Islam. De protocollen van de wijzen van zion zijn er niets meer bij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een frame. Bij jou is iemand namelijk al snel extreemrechts. Heb je ook maar enige kritiek op moslims / integratie, dan ben je volgens jouw maatstaven al extreemrechts.
En er zijn ook iets te veel users die alleen maar in spottende termen over het vermeend extreemrechtse NWS en haar users spreken, zonder zelf echt open te staan voor een goede discussie die echt op de inhoud is. Omgekeerd zal beslist ook gebeuren; ik ben het dus ook wel eens met wat Chai hierboven zei.
Zou je die achterlijke laster aub terug willen nemen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een frame. Bij jou is iemand namelijk al snel extreemrechts. Heb je ook maar enige kritiek op moslims / integratie, dan ben je volgens jouw maatstaven al extreemrechts.
Je stelt een vraag, je krijgt een duidelijk en eerlijk antwoord. Verder ga ik niet op je in en sta ik er gewoon boven.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou je die achterlijke laster aub terug willen nemen?
Ik hoef me dat soort onzin niet aan te laten wrijven door een of ander miezerig knulletje.
Hij deed bij mij precies hetzelfde met zijn links-rechts frame dat nota bene voor hemzelf was bedoeld. Oprechtheid hoef je van zo iemand niet te verwachten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:29 schreef 99.999 het volgende:
Lekker laf weer, wel lekker willen lasteren maar dan niet meer willen reageren als je daar op aangesproken wordt...
Dit topic gaat erover dat er een NWS-moderator wordt gezocht. Het is dan bijna onvermijdelijk dat mensen (onder wie ook figuren die je hier maandenlang niet ziet) hier hun plasje komen doen over wat er allemaal niet deugt aan NWS en de moderatie. Op zich is het niet verkeerd om het daar zo nu en dan eens over te hebben, maar het soort persoonlijke aanval dat jij hier plaatst, heeft niks met dit topic te maken. Ik sta er ver boven.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij deed bij mij precies hetzelfde met zijn links-rechts frame dat nota bene voor hemzelf was bedoeld. Oprechtheid hoef je van zo iemand niet te verwachten.
De vraag is waarom mensen ineens maandenlang wegblijven, terwijl ze voorheen erg actief waren. Zou dat iets te maken hebben met de sfeer, de wijze van discussie en de inhoud van de topics. Het is een beetje vreemd om je kop in het zand te steken, want het gaat al jarenlang niet goed met NWS - en dat is wel zonde want het was ook ooit eens 'mijn kindje', waarin ik als vrijwilliger veel tijd heb gestoken (met plezier). En om het nu zo halfdood en vernaggeld erbij te zien liggen is geen pretje.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit topic gaat erover dat er een NWS-moderator wordt gezocht. Het is dan bijna onvermijdelijk dat mensen (onder wie ook figuren die je hier maandenlang niet ziet) hier hun plasje komen doen over wat er allemaal niet deugt aan NWS en de moderatie. Op zich is het niet verkeerd om het daar zo nu en dan eens over te hebben, maar het soort persoonlijke aanval dat jij hier plaatst, heeft niks met dit topic te maken. Ik sta er ver boven.
Ik had het niet eens tegen jou toen je me beschuldigde van een links-rechts frame. Over persoonlijke aanvallen gesproken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit topic gaat erover dat er een NWS-moderator wordt gezocht. Het is dan bijna onvermijdelijk dat mensen (onder wie ook figuren die je hier maandenlang niet ziet) hier hun plasje komen doen over wat er allemaal niet deugt aan NWS en de moderatie. Op zich is het niet verkeerd om het daar zo nu en dan eens over te hebben, maar het soort persoonlijke aanval dat jij hier plaatst, heeft niks met dit topic te maken. Ik sta er ver boven.
Mensen krijgen een leven, mensen raken uitgekeken op NWS of op het forum in het algemeen; soms komen ze na een tijdje terug, soms niet. De keren dat ik zelf de buik even vol had van NWS had dat trouwens niks te maken met de topics, maar met de manier waarop je door bepaalde users voortdurend in een extreem-rechtse hoek wordt geduwd, ook al probeer je fatsoenlijk te discussiëren en niet de bocht uit te vliegen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De vraag is waarom mensen ineens maandenlang wegblijven, terwijl ze voorheen erg actief waren. Zou dat iets te maken hebben met de sfeer, de wijze van discussie en de inhoud van de topics. Het is een beetje vreemd om je kop in het zand te steken, want het gaat al jarenlang niet goed met NWS - en dat is wel zonde want het was ook ooit eens 'mijn kindje', waarin ik als vrijwilliger veel tijd heb gestoken (met plezier). En om het nu zo halfdood en vernaggeld erbij te zien liggen is geen pretje.
Het doet niets af aan mijn constatering. De users zijn er vaak veelal nog, maar zijn inderdaad uitgekeken op NWS. Waarom? Omdat het een herhaling van zetten betreft, veelal een langspeelplaat afkomstig van dezelfde users, die dezelfde topics openen en dezelfde oneliners hanteren. Vaak jegens moslims, allochtonen, de Islam of buitenlanders in het algemeen. Dat een user je extreem-rechts noemt, dat zal vast als vervelend ervaren worden en ook daar moet tegen opgetreden worden. Tegelijkertijd geldt dat ook voor postings waarin uitgebreid leugens en complottheorieen m.b.t. complete bevolkingsgroepen uit de kast worden getrokken. Jij vindt het al vervelend als jij persoonlijk een keertje een rechts-extremist wordt genoemd, kan je nagaan hoe het is als een user dag in dag uit als nazi, fascist wordt bestempeld omdat hij of zij een bepaalde komaf heeft of een bepaalde religie heeft. Het gaat twee kanten op Elfletterig, dat lijk je volgens mij niet te beseffen. Jij bent erg goed in het uitdelen van klappen, maar incasseren - daar ben je echt heel heel slecht in.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen krijgen een leven, mensen raken uitgekeken op NWS of op het forum in het algemeen; soms komen ze na een tijdje terug, soms niet. De keren dat ik zelf de buik even vol had van NWS had dat trouwens niks te maken met de topics, maar met de manier waarop je door bepaalde users voortdurend in een extreem-rechtse hoek wordt geduwd, ook al probeer je fatsoenlijk te discussiëren en niet de bocht uit te vliegen.
Bepaalde topics zijn sinds jaar en dag verboden. Daar is niets nieuws aan - die regels gelden nog steeds alleen worden niet gehandhaafd. Een NWS dat kapot gemod wordt heb ik nimmer meegemaakt, gelukkig. Ik zie eerder een NWS dat kapot gaat door anarchie - en de mods met hun handen in hun haar zitten omdat er geen duidelijk lijn is. Bashtopics, linkdumps, posts zonder discussie insteek mogen niet. Het compleet over een kam scheren van bevolkingsgroepen is ook not done, dat staat ook gewoon in de FAQ / Feedback threads. Je kan wel alles afdoen onder het mom van vrijheid van meningsuiting, maar op een anoniem forum lijkt mij dat geen goed idee. Stormfrontperikelen zijn gewoon niet gewenst.quote:Ik vind het fijn dat NWS ooit jouw kindje was. Hetzelfde geldt voor mij. Ook ik heb er vrije tijd in gestoken; iets wat ik nu nog steeds doe als FP-redacteur. Ik ben bang voor een NWS dat kapot gemod wordt en waar topics worden verboden. We hebben daar bijzonder slechte ervaringen mee opgedaan, is mijn mening. Een mod die lukraak topics ging sluiten als hij er even geen zin in had of als ze niet in zijn wereldbeeld pasten. Dat is niet wat je met NWS moet willen. NWS (en dus ook de mods) moet discussie mogelijk maken, in plaats van onmogelijk maken.
Het is helemaal niet springlevend. Het zijn dezelfde users, dezelfde topics. Er is volstrekt geen variatie, geen inhoudelijke discussie en het zit vol met sneren en links-rechts discussies. Je kan dat 'levendig' noemen inderdaad, maar ik heb dan kennelijk een andere definitie van levendig. We moeten niet de kant van de Frontpage op willen gaan, ook dat is zo goed als dood. Meer nieuwsberichten dan ooit tevoren, maar het aantal reacties is bedroevend laag - tenzij het weer de usual topics met de usual suspects betreft.quote:Volgens mij is NWS springlevend en nog altijd één van de drukste forums van FOK! Ja, er mag hier veel. Dat heeft niet alleen nadelen, maar ook voordelen. Het houdt de boel levendig. Excessen moeten gewoon worden aangepakt. Je kunt users negeren (doe ik zelf ook) en je kunt elke post afzonderlijk rapporteren.
Dat sowieso. Staat buiten kijf. Er zijn duidelijk regels, maar overschrijden van die regels heeft geen enkele consequentie. Een note, nou boehoe, dat zal de gemiddelde user natuurlijk ook aan zijn anus roesten.quote:Verder denk ik dat de regels in NWS duidelijker moeten worden gecommuniceerd; ik pleit daar al langer voor. Je kunt users niet verwijten dat ze over de schreef gaan als je de regels van dit forum nergens duidelijk communiceert. Ik hoop dan ook dat de nieuwe NWS-mod zich daar samen met de bestaande mods voor inzet.
Ik heb gelezen wat je hebt geschreven en ik kies ervoor om er nu verder niet meer op te reageren. Fijne avond verder.quote:
Ik hoef niet in het gareel gehouden te worden. In 11,5 jaar op FOK! heb ik slechts één keer een ban van 48 uur gehad (nog onterecht ook).quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:13 schreef Resistor het volgende:
![]()
Heerlijke discussie.
Gaat leuk worden om deze twee in het gareel te houden zonder zelf onder de bagger bedolven te worden
Dan moet jij de roeping maar accepteren Janneke.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
Moderator voor dit topic gezocht, om uit te zoeken wie van de heren nu de langste pik heeft.
kleuters
Heb je je sollicitatiemail al gestuurd?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
Moderator voor dit topic gezocht, om uit te zoeken wie van de heren nu de langste pik heeft.
kleuters
Nee, ik heb een principieel probleem met een van de voorwaarden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heb je je sollicitatiemail al gestuurd?
Oh ja, jammer. Ik snap niet dat je dat als obstakel ziet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een principieel probleem met een van de voorwaarden.
Beetje jammer dit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb gelezen wat je hebt geschreven en ik kies ervoor om er nu verder niet meer op te reageren. Fijne avond verder.
Welke dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alles wat een beetje kwaliteit kan leveren haakt afquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zit niets anders op: jij zult het moeten doen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alles wat een beetje kwaliteit kan leveren haakt af
Dat is dan weer het andere uiterste, he?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit niets anders op: jij zult het moeten doen.
Mijn steun heb je.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste, he?
Dit is toch al een forum van uitersten, dus het kan best.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste, he?
Komen er al goede kandidaten binnen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:12 schreef Tem het volgende:
Dat persoonlijk gehakketak kan wegblijven. Laten we het bij het onderwerp houden.
Dit topic is NWS in een notendop.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:12 schreef Tem het volgende:
Dat persoonlijk gehakketak kan wegblijven. Laten we het bij het onderwerp houden.
Solli sturen dus.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dit topic is NWS in een notendop.
Zal toch wel?!quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Komen er al goede kandidaten binnen?
Dan kan hij het nog wel met mij eens zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar Chai had het over jouw post waarin je het over linkse en rechtse users hebt.
Dat links-rechts gepolariseer vind ik niet zo storend, het trekt nog steeds veel posters aan. Maar qua onderwerpen is het inderdaad wel wat eenzijdig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen al daardoor veel users wegblijven waardoor NWS steeds meer homogeniseert qua retoriek en daarmee is het ook een bepaalde spiraal geworden.
Inhoudelijke polarisatie heb ik geen problemen mee, maar vaak leidt het door die bijbehorende retoriek tot vreemde verbanden, drogredenaties en afdwaling van het oorspronkelijke onderwerp.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat links-rechts gepolariseer vind ik niet zo storend, het trekt nog steeds veel posters aan. Maar qua onderwerpen is het inderdaad wel wat eenzijdig.
Als het moderatorschap van NWS een cadeau zou zijn, zou ik het geven aan iemand die ik niet mag. Toezichthouder bij een zorgboerderij lijkt me gelijkwaardig, maar nuttiger werk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit niets anders op: jij zult het moeten doen.
Nou nee. Ik neem met een diepe buiging mijn pet af voor degenen die NWS willen modden, maar ik peins er niet over om dat zelf te gaan doen.quote:
Eens.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou nee. Ik neem met een diepe buiging mijn pet af voor degenen die NWS willen modden, maar ik peins er niet over om dat zelf te gaan doen.
Jammer, ik denk dat je een goede mod zou zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Stop maar te zoeken, fotos kunnen via PMquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
kleuters
Omdat Danny zijn moderators zo waardeert dat er zelfs geen gratis abbo vanaf kan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zou het even in het feedbacktopic proberenquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:36 schreef Ryan3 het volgende:
Erdogan heeft weer wat geks gezegd, kan er niet een centraal sticky Erdogan topic geopend worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |