Weet waar je aan begint.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:16 schreef LelijKnap het volgende:
Ach, weet je, ik doe het wel. Hup, maak me maar blauw.
nomineer maar anderequote:Op zondag 6 maart 2016 14:40 schreef hottentot het volgende:
Wie kan ik allemaal blij maken door mijzelf niet te nomineren
Oh, dat zal wel lukken hoor, maar dit NWS zou mij niet overleven.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent bang dat je altijd niet binnen 20 minuten kunt reageren?
Ik heb met Dago gemod. Geloof me, in het huidige NWS wil je Dago niet als mod. Wat hij zelf al zegt, dat overleeft NWS niet. Dan gaan er een heleboel users een heleboel ellende krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... ik zou je bijna vragen te solliciteren
Zin in!quote:Op zondag 6 maart 2016 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb met Dago gemod. Geloof me, in het huidige NWS wil je Dago niet als mod. Wat hij zelf al zegt, dat overleeft NWS niet. Dan gaan er een heleboel users een heleboel ellende krijgen.
Oh, ik zou het ook zeker toejuichen, hoor. Maar ik vrees dat hij er ook heel snel weer uitgegooid wordt. Het is een andere tijd dan 10 jaar geleden in POL.quote:
Ik snap wat je bedoelt en ik zeg maar niks.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, ik zou het ook zeker toejuichen, hoor. Maar ik vrees dat hij er ook heel snel weer uitgegooid wordt. Het is een andere tijd dan 10 jaar geleden in POL.
En dat past niet in de huidigequote:Op zondag 6 maart 2016 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb met Dago gemod. Geloof me, in het huidige NWS wil je Dago niet als mod. Wat hij zelf al zegt, dat overleeft NWS niet. Dan gaan er een heleboel users een heleboel ellende krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |