Gelukkig niet. Mensen die vinden dat conducteurs geweld over zichzelf afroepen omdat ze smoesjes van zwartrijders niet geloven zijn niet geschikt voor het moderatorschap.quote:
Dat heb ik nooit geroepen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:55 schreef Platina het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Mensen die vinden dat conducteurs geweld over zichzelf afroepen omdat ze smoesjes van zwartrijders niet geloven zijn niet geschikt voor het moderatorschap.
Je wilt toch situaties JUIST de-escaleren om het niet uit de hand te laten lopen of ben ik nou gek?quote:
in MED kan je niet reageren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:32 schreef vaduz het volgende:
Waarvoor dit topic? Het bericht in MED was toch duidelijk genoeg?
Mensen willen gewoon graag roddelen over mijn aanstelling.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:32 schreef vaduz het volgende:
Waarvoor dit topic? Het bericht in MED was toch duidelijk genoeg?
Reageren doe je toch door een mailtje de deur uit te doen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
in MED kan je niet reageren.
Enige logische verklaring.
Inderdaad, het woordje "niet" viel weg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:28 schreef topdeck het volgende:
[..]
Je wilt toch situaties JUIST de-escaleren om het niet uit de hand te laten lopen of ben ik nou gek?
Mods worden ook aangesteld voor ons vermaak. Lach me nu al rot om het idee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:55 schreef Platina het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Mensen die vinden dat conducteurs geweld over zichzelf afroepen omdat ze smoesjes van zwartrijders niet geloven zijn niet geschikt voor het moderatorschap.
Niet?!quote:
Jup.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 02:11 schreef vaduz het volgende:
[..]
Reageren doe je toch door een mailtje de deur uit te doen?
een schouderklopje.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:10 schreef Toefjes het volgende:
Staat er nog iets tegenover al die uren van hard werken? Nacht- en weekendtoeslag?
Tot nu toe zijn er bij elke vraag om een nieuwe mod reacties geweest. Hoeveel weten we nooit, want je krijgt alleen maar te horen welke user het uiteindelijk is geworden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er mensen reageren. Laat ik het daar maar bij houden
Leandra levert inderdaad zeer knap werk afquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:21 schreef qwerty_x het volgende:
De nieuwe mod moet van zeer goede huize komen
in dit ongetwijfeld allermoeilijkst te modden forum.
Plus al die uitgesproken meningen, ga er maar aan staan.
Nog een reden om zeer zuinig op Leandra te zijn.
Gewoon kordaat optreden zo gauw mensen niet op de bal spelen, dan is het geen probleem dat er zoveel uitgesproken meningen zijn. Dat zal de discussie ook verbeteren. Mensen die stevig willen discussiëren spelen altijd op de bal, nooit op de persoon.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:21 schreef qwerty_x het volgende:
De nieuwe mod moet van zeer goede huize komen
in dit ongetwijfeld allermoeilijkst te modden forum.
Plus al die uitgesproken meningen, ga er maar aan staan.
Nog een reden om zeer zuinig op Leandra te zijn.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon graag roddelen over mijn aanstelling.
Weet waar je aan begint.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:16 schreef LelijKnap het volgende:
Ach, weet je, ik doe het wel. Hup, maak me maar blauw.
nomineer maar anderequote:Op zondag 6 maart 2016 14:40 schreef hottentot het volgende:
Wie kan ik allemaal blij maken door mijzelf niet te nomineren
Oh, dat zal wel lukken hoor, maar dit NWS zou mij niet overleven.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent bang dat je altijd niet binnen 20 minuten kunt reageren?
Ik heb met Dago gemod. Geloof me, in het huidige NWS wil je Dago niet als mod. Wat hij zelf al zegt, dat overleeft NWS niet. Dan gaan er een heleboel users een heleboel ellende krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... ik zou je bijna vragen te solliciteren
Zin in!quote:Op zondag 6 maart 2016 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb met Dago gemod. Geloof me, in het huidige NWS wil je Dago niet als mod. Wat hij zelf al zegt, dat overleeft NWS niet. Dan gaan er een heleboel users een heleboel ellende krijgen.
Oh, ik zou het ook zeker toejuichen, hoor. Maar ik vrees dat hij er ook heel snel weer uitgegooid wordt. Het is een andere tijd dan 10 jaar geleden in POL.quote:
Ik snap wat je bedoelt en ik zeg maar niks.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, ik zou het ook zeker toejuichen, hoor. Maar ik vrees dat hij er ook heel snel weer uitgegooid wordt. Het is een andere tijd dan 10 jaar geleden in POL.
En dat past niet in de huidigequote:Op zondag 6 maart 2016 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb met Dago gemod. Geloof me, in het huidige NWS wil je Dago niet als mod. Wat hij zelf al zegt, dat overleeft NWS niet. Dan gaan er een heleboel users een heleboel ellende krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |