quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
a sahbi wat verander mijn quote a sahbi
Nou, liever niet eerlijk gezegd.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel iedereen mij graag als mod zou zien, moet ik helaas weigeren.
Ben jij niet beschikbaar? Lijkt me prachtig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik hoop op een moderator die vooral persoonlijke aanvallen aanpakt. M.i. is het prima dat het soms grof wordt, binnen de grenzen van de wet moet alles gezegd kunnen worden. Maar andere users persoonlijk aanvallen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten begint onderhand erg vervelend te worden.
Iemand met een voorliefde voor de frontpage, lijkt mij. Aangezien die link er sinds een tijdje is.quote:
#teampompomquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:42 schreef xpompompomx het volgende:
Ik wil wel mod worden denk ik
Eens even mooi mailtje typen als ik zin heb
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:42 schreef xpompompomx het volgende:
Ik wil wel mod worden denk ik
Eens even mooi mailtje typen als ik zin heb
Jammer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Sorry jongens ik heb besloten het toch niet te doen.
Pompom dusquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:51 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Ik wil graag gehoor geven aan de roep om een sterke man.
Jij verdiend het om persoonlijk aangevallen te worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 17:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik hoop op een moderator die vooral persoonlijke aanvallen aanpakt. M.i. is het prima dat het soms grof wordt, binnen de grenzen van de wet moet alles gezegd kunnen worden. Maar andere users persoonlijk aanvallen bij gebrek aan inhoudelijke argumenten begint onderhand erg vervelend te worden.
Banwaardige opmerking dit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:51 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Jij verdiend het om persoonlijk aangevallen te worden.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Banwaardige opmerking dit.
Nou nou nou, het is verdient. Met een t. Maar om daar iemand voor te bannen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Banwaardige opmerking dit.
Ik zou best willen! Maar heb helaas veel te weinig tijd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
Ik stel hpeopjes voor. Om wat meer balans te brengen in NWS.
Oh, dat is ook zo. Ik had inderdaad al gehoord dat de gemeente nu een tegenprestatie vraagt voor een bijstandsuitkering.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:32 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik zou best willen! Maar heb helaas veel te weinig tijd.
Precies! Kun je nagaan wat een schade die participatiewet al niet aanricht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dat is ook zo. Ik had inderdaad al gehoord dat de gemeente nu een tegenprestatie vraagt voor een bijstandsuitkering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |