SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2016 22:56:52 ]
quote:Op zondag 21 februari 2016 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]Die spoiler was onnodig, Henk Lettering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jammer. Je UI was namelijk al klaar.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel iedereen mij graag als mod zou zijn, moet ik helaas weigeren.
We kunnen wel wat pc-politie gebruiken inderdaad! Die ongewenste meningen lopen veel te vrij rond.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel iedereen mij graag als mod zou zien, moet ik helaas weigeren.
Succes met zoeken naar een nieuwe collega, je doet het trouwens erg goed hoor!quote:Op zondag 21 februari 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:
Hallo allemaal,
Wij zijn voor het team in NWS op zoek naar een goede moderator die veel beschikbaar kan zijn.
Sta jij een beetje sterk in je schoenen en denk je dat jij de aangewezen persoon bent om op deze manier positief te kunnen bijdragen aan dit soms erg drukke forum? Stuur dan een mailtje met je motivatie naar forum @ fok.nl.
Reageren kan t/m 21 maart.
Een Marokkaan zou ook wel lachen zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 12:41 schreef anonymoussie het volgende:
Gewoon nog een vrouw erbij doen...
Ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef eight het volgende:
[..]
Een Marokkaan zou ook wel lachen zijn
Dan heb je niet goed opgelet, Koos is niet zo van het mensen de mond snoeren.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
We kunnen wel wat pc-politie gebruiken inderdaad! Die ongewenste meningen lopen veel te vrij rond.
Zou niet weten waarom 1 groep niks mag zeggen en de rest wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:06 schreef Szura het volgende:
Hopelijk wordt het iemand die tegen salafisten in het Syrië-topic optreedt
Hee collegaquote:Op maandag 22 februari 2016 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maak je maar niet vrolijk, ik blijf gewoon blauw
Gelukkig.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij niet? Jij hebt jezelf al bewezen,
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef eight het volgende:
[..]
Een Marokkaan zou ook wel lachen zijn
We hebben 'm.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:06 schreef Peunage het volgende:
Wat schuift het? Ik moet namelijk uitkijken dat ik niet boven het balkenendenorm kom.
Jammerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Sorry jongens ik heb besloten het toch niet te doen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen we net zo goed sluiten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Nee, maar je zou een goeie mod zijn denk ik.quote:
Ik stem op jou.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee, maar je zou een goeie mod zijn denk ik.
jammer.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je lijkt assad wel. Die ziet ook achter elke boom een salafistquote:Op maandag 22 februari 2016 01:06 schreef Szura het volgende:
Hopelijk wordt het iemand die tegen salafisten in het Syrië-topic optreedt
Nee, een mod heeft geen banbuttonquote:Op woensdag 24 februari 2016 08:27 schreef LionPopChoc het volgende:
Mag je mensen bannen omdat wat ze zeggen je niet aanstaat? Zo ja sign me up ik heb zeeën van tijd en ik ben die antimoslim zeikerds zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |