abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160511325
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 06:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En dat past niet in de huidige :* *; w/ tijd.
Die gaat ook wel weer een keer over hoor.
pi_160511608
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik heb met Dago gemod. Geloof me, in het huidige NWS wil je Dago niet als mod. Wat hij zelf al zegt, dat overleeft NWS niet. Dan gaan er een heleboel users een heleboel ellende krijgen.
Ik heb ook met Dago gemod (al was het maar kort) en ben zelfs door hem aangesteld. Ik kan niks met verhalen van mensen die NWS niet meer kennen; alsof het in een paar jaar tijd compleet is veranderd. Gewoon onzin.

Drie mensen uit "mijn" tijd als mod (alweer 7 jaar geleden) zijn nu nog steeds NWS-mod: sp3c, paddy en Frutsel. Het moet dus wel heel stug zijn, wil er in die tijd ineens een andere wind zijn gaan waaien.

Als ik kijk wie hier zoal reageren, zie ik veel users uit de wat linksere hoek, die van NWS een maakbare samenleving willen maken. Gewoon niet aan beginnen; weet Dagonet ook best. NWS-mods zijn er niet om de boel kapot te modden, maar om discussies mogelijk te maken. Alleen dat wat echt tegen de regel is, moet worden verwijderd, cq. bestraft.

Het zou dus geen moer moeten uitmaken of de nieuwe NWS-mod wat meer links of rechts is aangelegd. En verhalen uit de categorie "het huidige NWS" versus "het NWS van toen" vind ik zwaar overtrokken.
pi_160512026
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 06:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En dat past niet in de huidige :* *; w/ tijd.
Kom, dan geef ik je een lekkere knuffel. Ouwe reus.
pi_160513330
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het zou dus geen moer moeten uitmaken of de nieuwe NWS-mod wat meer links of rechts is aangelegd. En verhalen uit de categorie "het huidige NWS" versus "het NWS van toen" vind ik zwaar overtrokken.
Elke poep en scheet wat maar iets met een moslim/islam te maken heeft wordt door een stel nitwits uitvergroot tot bizarre proporties, kijk eens naar de huidige actieve topics dan weet je voldoende dat er weldegelijk grote verandering in nws zijn geweest. :D
pi_160517339
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Elke poep en scheet wat maar iets met een moslim/islam te maken heeft wordt door een stel nitwits uitvergroot tot bizarre proporties, kijk eens naar de huidige actieve topics dan weet je voldoende dat er weldegelijk grote verandering in nws zijn geweest. :D
Er is dus niks veranderd. En het is gewoon conform de regels.
pi_160517534
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Klopt, en dat ziet iedereen. Het publiek maar ook de onderwerpkeuze is vrij drastisch veranderd afgelopen jaren.
pi_160517720
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dus de onderwerpen waar vooral aandacht voor is veranderd maar jij zegt dat er toch niets veranderd is. 8)7

En wat er wel veranderd is dat er openlijk racisme en haat jegens groepen verspreid wordt, maar blijkbaar is dat tegenwoordig bonton als het maar jegens marokkanen of moslims is, maar als er maar een onvertogen woord of topic over joden gemaakt zou worden is de cidi fanclub er als de kippen bij. :D

quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 15:02 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Klopt, en dat ziet iedereen. Het publiek maar ook de onderwerpkeuze is vrij drastisch veranderd afgelopen jaren.
Ik ben wel benieuwd naar de views in nws tegenwoordig, zou dat in lijn met de rest terug gelopen zijn, of juist sterker gedaald, of juist sinds de opkomst van de populisten gestegen zijn. ;)
pi_160518013
Ben ik het al geworden?
pi_160518602
Zolang het maar niet iemand wordt die topics over criminaliteit gaat sluiten omdat het niet bij hun narrative past.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_160527654
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 15:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus de onderwerpen waar vooral aandacht voor is veranderd maar jij zegt dat er toch niets veranderd is. 8)7

En wat er wel veranderd is dat er openlijk racisme en haat jegens groepen verspreid wordt, maar blijkbaar is dat tegenwoordig bonton als het maar jegens marokkanen of moslims is, maar als er maar een onvertogen woord of topic over joden gemaakt zou worden is de cidi fanclub er als de kippen bij. :D
Er is niks veranderd, inderdaad. Je kunt hier over elk nieuwsfeit een topic openen. Was jaren geleden ook zo. Hooguit zijn er nu andere onderwerpen in het nieuws. De vraag waarom dat zo is kan beter in één van de NWS-topics worden beantwoord.

Verder klopt er geen moer van je observatie dat er eenzijdig haat jegens Marokkanen en moslims aanwezig is in NWS. Niet alleen wordt kritiek door sommigen al snel haat genoemd, er zijn ook users met een allochtone achtergrond die hun opmerkingen over Nederlanders uiten. Het bizarre idee dat alles hier kan en dat er niet wordt gemod, leeft alleen in de hoofden van bepaalde users.
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2016 @ 21:38:04 #161
137949 Disana
pi_160528307
Ik heb NWS in de tien jaar dat ik hier zit wel zien veranderen. De mods zijn dezelfden, niets dan lof voor hun doorzettingsvermogen, maar de users veranderen naargelang wat er in de wereld speelt. Er is minder reserve dan tien jaar geleden, er is nog maar weinig schaamte als het gaat om moslims. En over moslims gaat het vrijwel altijd.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:38:30 #162
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_160528319
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2016 01:06 schreef Szura het volgende:
Hopelijk wordt het iemand die tegen salafisten in het Syrië-topic optreedt
Kies mij, kies mij pls.
Protège moi de mes désirs.
pi_160531686
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:38 schreef Disana het volgende:
Ik heb NWS in de tien jaar dat ik hier zit wel zien veranderen. De mods zijn dezelfden, niets dan lof voor hun doorzettingsvermogen, maar de users veranderen naargelang wat er in de wereld speelt. Er is minder reserve dan tien jaar geleden, er is nog maar weinig schaamte als het gaat om moslims. En over moslims gaat het vrijwel altijd.
Geen forum op FOK! is meer een afspiegeling van de samenleving dan NWS. De samenleving verandert, dus veranderen de topics hier ook. Dat er momenteel veel topics zijn over de asielstroom, de terreur van IS, de oorlog in Syrië en dergelijke zaken, komt omdat... houd je vast.... dat nu het nieuws is. Dit is wat mensen bezighoudt. Wen eraan.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 23:04:46 #164
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160531825
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Geen forum op FOK! is meer een afspiegeling van de samenleving dan NWS. De samenleving verandert, dus veranderen de topics hier ook. Dat er momenteel veel topics zijn over de asielstroom, de terreur van IS, de oorlog in Syrië en dergelijke zaken, komt omdat... houd je vast.... dat nu het nieuws is. Dit is wat mensen bezighoudt. Wen eraan.
Heb je ook een verklaring voor de overheersende hoeveelheid nietszeggende en reflexmatige oneliners?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_160531901
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Heb je ook een verklaring voor de overheersende hoeveelheid nietszeggende en reflexmatige oneliners?
Ja. Mensen steken weinig moeite in hun posts. Ik zie zowel rechtse als linkse users posts plaatsen die verder weinig aan de discussie toevoegen. Maar dat is op zich niet verboden.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 23:07:17 #166
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160531932
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja. Mensen steken weinig moeite in hun posts. Ik zie zowel rechtse als linkse users posts plaatsen die verder weinig aan de discussie toevoegen. Maar dat is op zich niet verboden.
Maar wel dodelijk voor een fatsoenlijke discussie op de inhoud. Over welk onderwerp dan ook. Zou je als forum de wens moeten hebben om de users daarin op te voeden?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_160532064
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:07 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Maar wel dodelijk voor een fatsoenlijke discussie op de inhoud. Over welk onderwerp dan ook. Zou je als forum de wens moeten hebben om de users daarin op te voeden?
Nee. FOK! is geen onderwijsinstituut of debatschool. De moderators moeten er alleen op letten dat posts niet in strijd zijn met de regels. Dat doen ze over het algemeen prima. Verder ben je niet verplicht om te reageren en kun je de posts van iemand negeren.
pi_160532333
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:07 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wil jij geen mod worden?
  Redactie Frontpage dinsdag 8 maart 2016 @ 23:27:12 #169
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_160532575
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 20:25 schreef Houtenbeen het volgende:
en LTVDK zou ook wel een goede zijn
Nee joh, ik zou een zeer matige mod zijn.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 8 maart 2016 @ 23:29:35 #170
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_160532647
NWS heeft voor mij het probleem dat er teveel users te lang blijven hangen waardoor ze in dezelfde topics dezelfde reacties blijven plaatsen. Er is teveel herhaling en de onderwerpkeuze is mij te monotoon waarbij ander nieuws amper levensvatbaar is. Het heeft mij ook elke lust tot het openen van topics ontnomen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_160533548
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef Dagonet het volgende:
NWS heeft voor mij het probleem dat er teveel users te lang blijven hangen waardoor ze in dezelfde topics dezelfde reacties blijven plaatsen. Er is teveel herhaling en de onderwerpkeuze is mij te monotoon waarbij ander nieuws amper levensvatbaar is. Het heeft mij ook elke lust tot het openen van topics ontnomen.
Als je zelf geen topics opent, moet je ook niet lopen klagen over de onderwerpkeuze van mensen die wél topics openen.
pi_160534712
quote:
Dat komt omdat iedereen wel van elkaar weet hoe ze over een bepaalde zaak denken en er zit bijna niemand meer in het midden. Dat kan ook amper bij zulke belangrijke vraagstukken en de crisis van deze tijden. En ja, dan wordt het gewoon een strijd van holle vaten. En krijg je elk topic precies dezelfde discussie.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_160535364
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef eight het volgende:

[..]

Een Marokkaan zou ook wel lachen zijn
Nee, draai al te lang mee hier.
pi_160535372
quote:
Dan wissel je een keer van kant. Doe ik ook wel eens.
pi_160535398
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit vind ik zo storend aan NWS, altijd weer links-rechts erbij :r halen waardoor er inhoudelijk erg afgedwaald wordt.

Elk fucking topic gaat het daarover.
pi_160535547
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wellicht dat de bijdragen van werklozen/inactieven naar verhouding groter is geworden? Dat kan nogal een (negatief) stempel drukken.
  woensdag 9 maart 2016 @ 07:45:47 #177
66825 Reya
Fier Wallon
pi_160535637
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2016 07:28 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wellicht dat de bijdragen van werklozen/inactieven naar verhouding groter is geworden? Dat kan nogal een (negatief) stempel drukken.
Schuld van de PvdA, die zorgt voor werkloosheid.
pi_160535655
Het leuke is om het lingo van de tegenpartij te lenen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er is niks veranderd, inderdaad. Je kunt hier over elk nieuwsfeit een topic openen. Was jaren geleden ook zo. Hooguit zijn er nu andere onderwerpen in het nieuws. De vraag waarom dat zo is kan beter in één van de NWS-topics worden beantwoord.

Verder klopt er geen moer van je observatie dat er eenzijdig haat jegens Marokkanen en moslims aanwezig is in NWS. Niet alleen wordt kritiek door sommigen al snel haat genoemd, er zijn ook users met een allochtone achtergrond die hun opmerkingen over Nederlanders uiten. Het bizarre idee dat alles hier kan en dat er niet wordt gemod, leeft alleen in de hoofden van bepaalde users.
Wegkijker! Kop-in-het-zand-gedrag!
Graag op anoniem
pi_160535765
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 07:48 schreef Mainport het volgende:
Het leuke is om het lingo van de tegenpartij te lenen.

[..]

Wegkijker! Kop-in-het-zand-gedrag!
Op zich een aardige vondst, maar het is bijzonder vermoeiend dat zo een retorisch truukje, als het ooit een keer effect heeft gehad, tot vervelens toe herhaald wordt. En dat het vervolgens tesamen met alle andere grijsgespeelde oneliners dominante topicvulling dreigt te worden. Effectbejag en snel scoren lijken soms wel belangrijker dan inhoudelijke reacties.
pi_160535798
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2016 07:45 schreef Reya het volgende:

[..]

Schuld van de PvdA, die zorgt voor werkloosheid.
Uiteraard.
pi_160535843
Als buitenstaander doet dit subforum me denken aan wat kranten (we zijn immers in NWS) benoemen als: het ranzige afvoerputje van het internet. Mijn vraag is: in hoeverre moet de nieuwe moderator dat beeld ontkennen?
Graag op anoniem
  woensdag 9 maart 2016 @ 09:17:32 #182
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_160536313
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 06:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Dit vind ik zo storend aan NWS, altijd weer links-rechts erbij :r halen waardoor er inhoudelijk erg afgedwaald wordt.

Dit dus. Je ziet de UI/username en je weet al van tevoren hoe het topic zich verder gaat ontwikkelen. Er is niemand die ooit eens openstaat voor een ander gezichtspunt of zich wat weet te verplaatsen in de ander. Vooral de politieke onderwerpen op NWS hebben dit manco en helaas wordt bijna elke nieuwsitem op de een of andere manier altijd weer in een discussie links/rechts of allochtoon/autochtoon geleid (wat op zich soms ook wel vermakelijk is :@ ).
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai à la mort votre droit à le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2016 @ 10:20:40 #183
137949 Disana
pi_160537219
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik denk dat R&P ook een redelijke afspiegeling van de samenleving is. Waar tieners vroeger briefjes doorgaven, maken ze zich nu druk om whatsappjes die niet beantwoord worden. Verder denk ik dat het voor een deel ook aan de users ligt dat NWS zo vol moslimtopics staat: elk nieuwtje wordt opgespoord en dik aangezet, waardoor het lijkt alsof moslims zich nergens ter wereld maar vooral hier niet kunnen gedragen.
pi_160542620
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk dat R&P ook een redelijke afspiegeling van de samenleving is. Waar tieners vroeger briefjes doorgaven, maken ze zich nu druk om whatsappjes die niet beantwoord worden. Verder denk ik dat het voor een deel ook aan de users ligt dat NWS zo vol moslimtopics staat: elk nieuwtje wordt opgespoord en dik aangezet, waardoor het lijkt alsof moslims zich nergens ter wereld maar vooral hier niet kunnen gedragen.
met een redelijke afspiegeling van de samenleving hebben beide gelukkig weinig te maken :P. Zou ook best eng zijn wanneer dit wel het geval zou zijn :X
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:11:03 #185
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_160542636
Tijd genoeg...wat is de vergoeding?
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2016 @ 15:18:32 #186
137949 Disana
pi_160542819
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:10 schreef 99.999 het volgende:

[..]

met een redelijke afspiegeling van de samenleving hebben beide gelukkig weinig te maken :P. Zou ook best eng zijn wanneer dit wel het geval zou zijn :X
Oké, het woord 'redelijk' is misschien wat te veel van het goede. Maar ik denk wel dat NWS een goed inzicht geeft in het gedachtengoed van PVV'ers en extreem rechtsen. En als we de peilingen moeten geloven, zijn er daar best heel veel van.
pi_160543124
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wel degelijk, ik heb samen met Sp3c gemod en Drugshond in tijden gemod dat het wel anders was. En ook toen waren het best wel 'barre tijden'. Het verschil was dat we toen veel meer zaten op a) persoonlijke sneren, direct of indirect, b) het ook niet toelieten dat er topics geopend werden zonder enige discussie insteek c) hard optraden tegen generaliseringen of het gewoonweg bashen van bevolkingsgroepen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160543189
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wel degelijk, ik heb samen met Sp3c gemod en Drugshond in tijden gemod dat het wel anders was. En ook toen waren het best wel 'barre tijden'. Het verschil was dat we toen veel meer zaten op a) persoonlijke sneren, direct of indirect, b) het ook niet toelieten dat er topics geopend werden zonder enige discussie insteek c) hard optraden tegen generaliseringen of het gewoonweg bashen van bevolkingsgroepen.
Ik vind dat jij weer mod moet worden.
pi_160543267
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:35 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Geen denken aan. Dat is alsof je mij in een vijver vol met krokodillen gooit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160543306
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geen denken aan. Dat is alsof je mij in een vijver vol met krokodillen gooit.
Dat is waar, sorry. :'(
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:32:03 #191
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_160544456
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 00:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als je zelf geen topics opent, moet je ook niet lopen klagen over de onderwerpkeuze van mensen die wél topics openen.
Ik klaag ook niet, ik blijf gewoon weg.
Of dat een goede ontwikkeling is voor FOK! is een tweede, maar dat terzijde.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:34:03 #192
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160544502
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:35 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Is het niks voor jou? Zou NWS wel goed doen.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_160544639
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 06:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Klopt; daar gaat het veel te vaak over.
pi_160544740
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Oké, het woord 'redelijk' is misschien wat te veel van het goede. Maar ik denk wel dat NWS een goed inzicht geeft in het gedachtengoed van PVV'ers en extreem rechtsen. En als we de peilingen moeten geloven, zijn er daar best heel veel van.
Deze frame lees ik de laatste tijd iets te vaak in NWS. Het sluit eigenlijk aan bij wat Chai hierboven al zei.
pi_160544793
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

b) is inderdaad veranderd, daar heb je gelijk in. Ik verbaas mij er ook al een tijdje over dat er nieuwsdumps worden geopend. In mijn tijd mocht dat niet.
c) vaak wordt er meer weggehaald dan je in de gaten hebt.

En wat a) betreft: het zijn de users die NWS maken. Zelfs in dit topic zie ik persoonlijke sneren en frames opduiken.
pi_160545033
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Deze frame lees ik de laatste tijd iets te vaak in NWS. Het sluit eigenlijk aan bij wat Chai hierboven al zei.
Is het een frame of gewoon een breed gedeelde constatering?
pi_160545147
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Is het een frame of gewoon een breed gedeelde constatering?
Een frame. Bij jou is iemand namelijk al snel extreemrechts. Heb je ook maar enige kritiek op moslims / integratie, dan ben je volgens jouw maatstaven al extreemrechts.

En er zijn ook iets te veel users die alleen maar in spottende termen over het vermeend extreemrechtse NWS en haar users spreken, zonder zelf echt open te staan voor een goede discussie die echt op de inhoud is. Omgekeerd zal beslist ook gebeuren; ik ben het dus ook wel eens met wat Chai hierboven zei.
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2016 @ 17:02:40 #198
137949 Disana
pi_160545231
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd, maar Chai had het over jouw post waarin je het over linkse en rechtse users hebt.
pi_160545262
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een frame. Bij jou is iemand namelijk al snel extreemrechts. Heb je ook maar enige kritiek op moslims / integratie, dan ben je volgens jouw maatstaven al extreemrechts.

En er zijn ook iets te veel users die alleen maar in spottende termen over het vermeend extreemrechtse NWS en haar users spreken, zonder zelf echt open te staan voor een goede discussie die echt op de inhoud is. Omgekeerd zal beslist ook gebeuren; ik ben het dus ook wel eens met wat Chai hierboven zei.
Het is een beetje een dooddoener, want we hebben het hier niet over 'kritiek', maar ordinair gebash. En dat is gewoon een breed gedeelde constatering. Claimen dat moslims achterlijk zijn is een bash, dat het geitenneukers zijn is ook een bash. Dat Marokkanen voor het grootste gedeelte crimineel zijn is ook een bash, want het heeft niets met feiten van doen. En zo kunnen we urenlang doorgaan. De 'Islam is gevaarlijk' is verder geen bash, maar ook geen kritiek - het is een loze statement. En zo zien we dit soort prietpraat in nagenoeg elk topic. Feit is dat je als je over Joden zo sprak, je al domweg al een boete of gevangenisstraf had gekregen. Om nog maar te zwijgen over de idiote complottheorieen en vermeende overname van Europa door de Islam. De protocollen van de wijzen van zion zijn er niets meer bij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_160546521
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zou je die achterlijke laster aub terug willen nemen?
Ik hoef me dat soort onzin niet aan te laten wrijven door een of ander miezerig knulletje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')