SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga sowieso wel foto's makenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK WIL DAN FOTO'S ZIENNN
Ik ben helaas niet meer zo'n chocoladefan als eerst
Ik weet ook niet wat ik over lul hoor, klets maar wat uit mijn nek. Maar dat beeld krijg ik bij de naam Huishoudbeurs.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is er dus niet alleen maar, in tegendeel. Dat is er steeds minder en minder.
Oh ja dat begrijp ik, ik vind de naam ook stom omdat het er helemaal niet meer bij past.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik over lul hoor, klets maar wat uit mijn nek. Maar dat beeld krijg ik bij de naam Huishoudbeurs.
Tellsell-troep kopenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind swiffer duster echt een handig ding hoor.
We hoeven niet persee te slapen. Het is meer dat we dan een slaapplek hebben voor het geval dat we dat willenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haaahaa nee, ik ga eeekt niet slapen met fok!kers ;s
Dat begrijp ik, jullie studenten hebben de eigenschap nogal een zwijnenstal van je huis te maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind swiffer duster echt een handig ding hoor.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, jullie studenten hebben de eigenschap nogal een zwijnenstal van je huis te maken.
Nou ik ben best netjes met m'n kamer hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, jullie studenten hebben de eigenschap nogal een zwijnenstal van je huis te maken.
Of heb je wel studentenkamer?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou ik ben best netjes met m'n kamer hoor
Overal & nergensquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Opso woont nog bij ouders dacht ik.
hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Nee huishoudbeurs is tegenwoordig vooral veel eten, drinken, tassen, make-up etc. Je hebt wel een hal met huishoudelijke shit maar die sla ik altijd over haha.
Is goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dm je er nog wel even over, situatie is veranderd.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou ik ben best netjes met m'n kamer hoor
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach mensen mogen lachen.Zolang ik het maar leuk vind.
gedeelde vreugdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach mensen mogen lachen.Zolang ik het maar leuk vind.
wil je min ook dm'en?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dm je er nog wel even over, situatie is veranderd.
Nope. Ik ga sowieso voor de rest niet echt naar beurzen. Toen ik nog hamster had ging ik wel eens naar van die knaagdierenbeurzen, voor leuke spulletjes enz. Maar op dat en de huishoudbeurs na ga ik nooit echt naar beurzenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ama ben je wel eens naar gezondheidsbeurs geweest, ik had daar kaarten voor gewonnen alleen niet geweest
atkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen mag weten dat ik naar de huishoudbeurs ga en dat ik dat super leuk vind
Oh ja hoor. Denk niet dat iemand er mee zit, moet iedereen lekker zelf weten. Ik sla alleen een dagje over als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen mag weten dat ik naar de huishoudbeurs ga en dat ik dat super leuk vind
ben je de 30 al gepasseerd?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Vreselijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Denk niet dat iemand er mee zit, moet iedereen lekker zelf weten. Ik sla alleen een dagje over als je het niet erg vindt.
Vet saai johquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil nog wel een keer naar zo'n kattenshow
Nee, ben 26. Was 18 ofzo toen ik daar voor het eerst heen gingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je de 30 al gepasseerd?
* Frank_Drebin Snuif...Snuif...Snuif...quote:
Nicequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik in Grunn. Zitten er gewoon 2
hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ben 26. Was 18 ofzo toen ik daar voor het eerst heen ging![]()
Ja is goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Keer samen poesjes kijken hier?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
* Frank_Drebin Snuif...Snuif...Snuif...
Nee, kan ik niet ruiken, geen idee dus.
Ik ga morgen en mijn broer gaat meequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
hij probeert naa rjouw poesje te kijkenquote:
Twee stuks!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
ZE HEBBEN OKK KATTENcafe in groningen omg
Oh echt? Tofquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga morgen en mijn broer gaat mee![]()
Had d'r eerlijk gezegd nog nooit van gehoord https://iederedagkoningsdag.wordpress.com/2015/05/25/kopjes/quote:
Arme broer van jouquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij weet tochdat ie niet magquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hij probeert naa rjouw poesje te kijken
Zit in de friendzonequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Arme broer van jou
Hij gaat toch niet vrijwillig mee
Nee, voor mij niet. Weet het van hem eigenlijk niet zeker. Volgens mij is hij ooit met zijn vrouw geweest. Maar we gaan hoe dan ook wel lol hebben.quote:
ltr fattiequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
En nu ga k echt boodschappen doen anders komt het niet goed vanavond huehueah
Doei schatjes
altijd hoopquote:
Hij stelde het zelf voor terwijl ik hem met open mond van verbazing aanstaarde.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arme broer van jou
Hij gaat toch niet vrijwillig mee
Opzich is het best wel leuk om naar een beurs te gaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij stelde het zelf voor terwijl ik hem met open mond van verbazing aanstaarde.
ja zit naast benzquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
ZE HEBBEN OKK KATTENcafe in groningen omg
Ik had hem nog voorzichtig gevraagd of hij niet koorts heeftquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je maar wel oplet dat ze daar geen scheepstouw en dergelijke verkopen of andere dingen waar een mens zich mee kan ophangen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit voor jou? Ik ga nu voor de 5de of 6de keer denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, voor mij niet. Weet het van hem eigenlijk niet zeker. Volgens mij is hij ooit met zijn vrouw geweest. Maar we gaan hoe dan ook wel lol hebben.
is misschien wel een gat in de markt, met zo'n standje daar gaan staanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je maar wel oplet dat ze daar geen scheepstouw en dergelijke verkopen of andere dingen waar een mens zich mee kan ophangen.
je hebt hem te veel hoop gegevenquote:
Ja sowiesoquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat je hamster een leuk speeltje heeft gekregen hoor
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is misschien wel een gat in de markt, met zo'n standje daar gaan staan
wel een padvinder meenemen die ze de juiste knopen kan lerenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is misschien wel een gat in de markt, met zo'n standje daar gaan staan
Een goede vriend van mij bood ook aan met mij te gaan als ik niemand kon vinden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
gewoon voorgeknoopt verkopenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel een padvinder meenemen die ze de juiste knopen kan leren
Heb ik gisteren toevallig geluisterdquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Al zou ik wel een keer in een privestandje de zuigkracht van een Dyson willen testen.
Dat filmpje is leukerquote:
Vreemde fetisj hoor Frankquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Al zou ik wel een keer in een privestandje de zuigkracht van een Dyson willen testen.
en pashokjes?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon voorgeknoopt verkopen
Zou je d'r kunnen betalen met bitcoins?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ze hebben op die beurs vast wel een hoekje waar je bier kunt drinken en voetbal kan kijken
he manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ze hebben op die beurs vast wel een hoekje waar je bier kunt drinken en voetbal kan kijken
vinnik ookquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Heb ik gisteren toevallig geluisterd
Hij komt wel hard
Volgens mij hadden ze daar 2 jaar terug wel een mannendump plek ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
wanneer maken wij onze mixtapequote:
mr barungsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat filmpje is leuker. Die host die zo awkward doet, maar dan toch na genoeg jonko gerookt te hebben moves bust
.
Misschien kun je daar zo'n aantrekkelijke huisdame van een jaar of 55 oppikken mortaxx. Kunnen jullie meteen een leuk beddenhoes uitzoeken voor de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ja, plaatsvervangende schaamte telkensquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:05 schreef Crip het volgende:
[..]
mr barungshijs zo kneuzerig he, diemove die hij bust op2:19. Of datwacka flockaflame hem nadoet
Ik denk dat je een hoop kan opsteken van iemand die zichzelf 'Waka Flocka' noemt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, plaatsvervangende schaamte telkens. Die move idd, die is dan wel weer vet
![]()
.
En ja, die was ook pijnlijk om te zien, dat Waka Flocka nog iets zegt van "this dude is on something" oid.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hoop kan opsteken van iemand die zichzelf 'Waka Flocka' noemt.
met beeld is het zelfs beterquote:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar het over gaat. Maar iemand met de naam Wacka Flocka zou zomaar zo'n dwerg kunnen zijn in Sjakie en de Chocoladefabriek.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toevallig gister nog deze gezien. Omdat hij zoveel optreedt is hij veel bewuster gaan eten/leven, dus toch wel Frank.
Dat is bijna een belediging voor Oompa Loompaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar het over gaat. Maar iemand met de naam Wacka Flocka zou zomaar zo'n dwerg kunnen zijn in Sjakie en de Chocoladefabriek.
Een succesvolle rapper die de EDM-laan is ingegaan, wereldwijde tournees, tot met Steve Aoki toe.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar het over gaat. Maar iemand met de naam Wacka Flocka zou zomaar zo'n dwerg kunnen zijn in Sjakie en de Chocoladefabriek.
Eerlijk gezegd niet nee. Nog nooit van een EDM-laan gehoord. Zat te twijfelen tussen een straatnaam een een psychische stoornis uit het DSM-IV.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een succesvolle rapper die de EDM-laan is ingegaan, wereldwijde tournees, tot met Steve Aoki toe.
[ afbeelding ]
Maar dat zegt je ook allemaal niks zeker?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet nee. Nog nooit van een EDM-laan gehoord. Zat te twijfelen tussen een straatnaam een een psychische stoornis uit het DSM-IV.
Electronic Dance Music.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet nee. Nog nooit van een EDM-laan gehoord. Zat te twijfelen tussen een straatnaam een een psychische stoornis uit het DSM-IV.
Een hippe naam voor boem boem bliepje bliepje-muziek dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
!
Electronic Dance Music (also known as EDM, dance music, club music, or simply dance) is a broad range of percussive electronic music genres produced largely for nightclubs, raves, and festivals. Produced for playback by disc jockeys (DJs), EDM is generally used in the context of a live mix, where a DJ creates a seamless selection of tracks by segueing from one recording to the next.
Gelukkig is uit jouw username je fanboyisme niet op te merken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
mmg is wel zo'n faka wocka lame fanboy ja
Je bent fan van Wacka?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een succesvolle rapper die de EDM-laan is ingegaan, wereldwijde tournees, tot met Steve Aoki toe.
[ afbeelding ]
Maar dat zegt je ook allemaal niks zeker?
blur 4 life tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gelukkig is uit jouw username je fanboyisme niet op te merken.
Ik zit zo'n rapnaam voor jou te verzinnen, maar ben er tot nu toe nog niet erg succesvol in.quote:
Baldy 2-Pay.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zit zo'n rapnaam voor jou te verzinnen, maar ben er tot nu toe nog niet erg succesvol in.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Baldy 2-Pay.
Snap je, toupet enzo.
Ja man, die spontane forehead grap van The Rock toch en Luda die dan ongeacteerd stukgaatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ken je de context van die .gif?
quote:
Haha mooiquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Baldy 2-Pay. Ja, die houden we er in.
Baas, zowel jij als de film.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja man, die spontane forehead grap van The Rock toch en Luda die dan ongeacteerd stukgaat.
Kweeniequote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel moet je aankomen om Piggy biggy genoemd te worden?
Jeetje, wat een toestanden allemaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
Last van mijn tanden door een zak zure snoepstaafjes
Geen idee man. Zieke crush op haar sinds deel 1 he, wowquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Baas, zowel jij als de film..
Wanneer komt deel acht? Hoorde dat Eva terugkeert.
Wait wut ze zat er toch pas sinds deel twee in?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee man. Zieke crush op haar sinds deel 1 he, wow.
Wait wut hoe kan dat lijkt me niet helemaal normaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
Last van mijn tanden door een zak zure snoepstaafjes
Zuurheid is niet bepaald goed voor je tanden....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut hoe kan dat lijkt me niet helemaal normaal.
Wait wut je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut ze zat er toch pas sinds deel twee in?
Ik vind Mia en dat modelachtige meisje ook mooi btw.
True maar een zo'n zakje zou toch niet genoeg moeten zijn om meteen last van je tanden te krijgen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zuurheid is niet bepaald goed voor je tanden....
We weten niet wanneer Ober voor het laatst haar tanden gepoetst heeft..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
True maar een zo'n zakje zou toch niet genoeg moeten zijn om meteen last van je tanden te krijgen?
wel als je gewoon een zuur persoon bent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
True maar een zo'n zakje zou toch niet genoeg moeten zijn om meteen last van je tanden te krijgen?
Dat gedeelte heeft ze overgeslagen tijdens haar studie medicijnen. Toen zat ze namelijk in de hoorcollegezaal te mijmeren over hoe ze haar vader zo demagogisch aan kan pakken zodat hij zijn nieuwe auto afstaat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zuurheid is niet bepaald goed voor je tanden....
Ja, doet ie altijd hoor. kan zelf niks verzinnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut is mijn woordencombinatie.
Is ze dat dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel als je gewoon een zuur persoon bent.
Nee lekker man alhoewel ik zelf ook liever nachos heb maar ik kan nergens meer kaasdip vinden de afgelopen vier maanden.quote:
Hot en spicey ofzo. Vind die nieuwe dikke chips met zeezout ook wel tof btw.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ook nietwelke smaak is dat dan?
minaj? Ja ik ook hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:50 schreef Crip het volgende:
Ik begin Nicki steeds leuker te vinden rip
Weet niet wat ik van dr vind na dr laatste topic.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, Oberkullie is een beetje zoetpittig.
Weet alleen dat het een margeritha isquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Welke en Italiaans of Amerikaans.
Italiaans is dun Amerikaans dik.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet alleen dat het een margeritha is
En ik mn gehemelte vieshard heb verbrand
Vond dr muziek altijd wel tof een van de beste hedendaagse vrouwelijke rappers maar vind het jammer dat ze denkt dat ze de hoe moet uithangen om platen te verkopen, vond dr vroeger juist toffer.quote:
Italiaans dan, is dunne bodem. Ik vind mcdonalds laatste tijden echt matig, vooral omdat ze geen parfait meer verkopenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Italiaans is dun Amerikaans dik.
Haat dat ook altijd daarom McDonalds nooit je tong ofzo verbranden.
zolang ze de mckroket nog maar verkopenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Italiaans dan, is dunne bodem. Ik vind mcdonalds laatste tijden echt matig, vooral omdat ze geen parfait meer verkopen
Telegram tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Crasht whatsapp ook steeds bij jullie
ok ashquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond dr muziek altijd wel tof een van de beste hedendaagse vrouwelijke rappers maar vind het jammer dat ze denkt dat ze de hoe moet uithangen om platen te verkopen, vond dr vroeger juist toffer.
Nee, je moet gewoon een nieuwe mobiel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog nooit van gehoord dus Gegoogled en ziet er goed uitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Italiaans dan, is dunne bodem. Ik vind mcdonalds laatste tijden echt matig, vooral omdat ze geen parfait meer verkopen
Windows Phone zeker? Is een bekend probleem daar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n iphone 6 is nog prima hoorrrrquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon een nieuwe mobiel.
Euh no whatsappquote:
Nee iphonequote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Windows Phone zeker? Is een bekend probleem daar.
Heb erosie door nachtelijk knarsen dua mijn glazuur is bijna wegquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut hoe kan dat lijkt me niet helemaal normaal.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Muziek is eerlijk gezegd niet meer om aan te horen. Het zijn allemaal door de computer gemaakte simpele deuntjes waar een één of andere halvegare bij loopt te zingen. Het is echt te simpel voor woorden.
En maar luisteren naar die troep, sterker nog, het nog goed vinden ook. Het is echt om te janken wat er op het moment wordt gemaakt.
Deels eens hoor maar ik besef me ook dat ze dat ook over Elvis en MJ zeiden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Muziek is eerlijk gezegd niet meer om aan te horen. Het zijn allemaal door de computer gemaakte simpele deuntjes waar een één of andere halvegare bij loopt te zingen. Het is echt te simpel voor woorden.
En maar luisteren naar die troep, sterker nog, het nog goed vinden ook. Het is echt om te janken wat er op het moment wordt gemaakt.
Idk volgens mij niet het was zoooo lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord dus Gegoogled en ziet er goed uitstond dat ding standaard op het menu?
Overigens bedoelde ik met McDonalds ook KFC en Starbucks etc.
die ouderdom druipt van deze post afquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat je geen kip eetquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idk volgens mij niet het was zoooo lekkerkfc haat ik en starbucks ... Ga ik alleen voor de cakejes
staat haar best goed, dat kortequote:
m'n geheugen zit vol ...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh vreemd heb niets over iPhone 6 gehoord daarover.
Nou ja zeg, dat is toch niet om aan te horen zeg. Zijn weinig dingen waar ik me druk over kan maken, maar dit is zoiets, daar kan ik me écht aan ergeren. Dit is echt precies waar ik doel. Wat een rotzooi. Dat ventje zou levenslang verbod op de microfoon opgelegd moeten krijgen, zodat hij ook maar nooit meer zoiets maakt.quote:
U wot mate hoe kun je haten op KFC? Wat heb je daar gegeten?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idk volgens mij niet het was zoooo lekkerkfc haat ik en starbucks ... Ga ik alleen voor de cakejes
Vanwaar dat nachtelijke knarsen en hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb erosie door nachtelijk knarsen dua mijn glazuur is bijna weg
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat is toch niet om aan te horen zeg. Zijn weinig dingen waar ik me druk over kan maken, maar dit is zoiets, daar kan ik me écht aan ergeren. Dit is echt precies waar ik doel. Wat een rotzooi. Dat ventje zou levenslang verbod op de microfoon opgelegd moeten krijgen, zodat hij ook maar nooit meer zoiets maakt.
Vooral die pittige en krokante kip. Je moet alleen nooit in het velletje knijpen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
U wot mate hoe kun je haten op KFC? Wat heb je daar gegeten?
Zelfde geld voor Starbucks btw, pumpkin spiced latte en caramel frappucino zijn echt tof.
Echt Frank, jij luistert de verkeerde zenders als dit je opvatting is over hedendaagse muziek.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is beter.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Om het even te compenseren
27 en dat doe ik nou eenmaalquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vanwaar dat nachtelijke knarsen en hoe oud ben je eigenlijk?
First aid kit <333quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt Frank, jij luistert de verkeerde zenders als dit je opvatting is over hedendaagse muziek.
Ze verkopen alleen maar pittige en krokante kipquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooral die pittige en krokante kip. Je moet alleen nooit in het velletje knijpen.
Luister nooit geen zender/radio. Om te beginnen heb ik een bloedhekel aan reclame, dj's die zichzelf lollig vinden en graag horen praten en kies ik liever zelf mijn muziek. Genoeg verzameld inmiddels.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt Frank, jij luistert de verkeerde zenders als dit je opvatting is over hedendaagse muziek.
Ja, maar heb het liever als ik in de stad ben dan een menu van de mcdonalds.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Subway is wel lekker maar ook overpriced
Wat luister je het liefst als je in de auto zit?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Luister nooit geen zender/radio. Om te beginnen heb ik een bloedhekel aan reclame, dj's die zichzelf lollig vinden en graag horen praten en kies ik liever zelf mijn muziek. Genoeg verzameld inmiddels.
In de auto ook, draai alleen mijn eigen plaatjes.
Soms moet je door de zure appel van de kletsende DJ's bijten om pareltjes aan je eigen collectie te weten toe te voegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Luister nooit geen zender/radio. Om te beginnen heb ik een bloedhekel aan reclame, dj's die zichzelf lollig vinden en graag horen praten en kies ik liever zelf mijn muziek. Genoeg verzameld inmiddels.
In de auto ook, draai alleen mijn eigen plaatjes.
Verschilt. Paul Anka bijv.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat luister je het liefst als je in de auto zit?
quote:
Ken ik niet maar ik vind het serieus erg lekker klinkenquote:
Balthazar is inderdaad wel chill, mijn favoriet is nu ff The Districts.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probeer dit eens, mijn favoriete band van het moment.
Ja, dat is een heel leuk nummerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ken ik niet maar ik vind het serieus erg lekker klinken
Dit vind ik ook wel mooi
Dat vind ik ook wel aardig trouwens.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probeer dit eens, mijn favoriete band van het moment.
JimmyDeanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
Ik word serieus ziek van al die vieze fascisten hier op Fok!![]()
Vieze "hardwerkende Nederlanders" overal.
Hehe was Gudeon weer bezig?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
JimmyDean is een engnek, maar hij weet in ieder geval nog waar hij het over heeft. (Weet trouwens niet of het dat juist erger of minder maakt.quote:
Adolf was nog niet eens zo'n rare.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
Dat wordt lastige puberteitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:12 schreef madeliefff het volgende:
Mijn engeltje is in bitch modeik moet "haar" kamer uit en de troep die zij gemaakt heeft opruimen
Wist niet dat jij alleenstaande mama was.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:12 schreef madeliefff het volgende:
Mijn engeltje is in bitch modeik moet "haar" kamer uit en de troep die zij gemaakt heeft opruimen
GhpHquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
Nah, in NWS een topic over arbeidsdiscriminatie en een "verkrachter in een AZC" topic hier in KLB.quote:
nee is mijn nichtjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wist niet dat jij alleenstaande mama was.
Adolf was een schreeuwende proleet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Adolf was nog niet eens zo'n rare.
Helemaal geen enknek. Hij is een beetje bot af en toe, meer niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JimmyDean is een engnek, maar hij weet in ieder geval nog waar hij het over heeft. (Weet trouwens niet of het dat juist erger of minder maakt.) Maar ik doel op al die smerige roeptoeters met een half brein hier die zich verheven voelen puur omdat ze Nederlanders zijn.
Rare vogel is het.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Helemaal geen enknek. Hij is een beetje bot af en toe, meer niet.
stemmetje hoor.. daar zou jij respect voor moeten opbrengen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Adolf was een schreeuwende proleet.
Klopt, daar zal ik je gelijk in geven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:15 schreef Le_Professeur het volgende:
stemmetje hoor.. daar zou jij respect voor moeten opbrengen.
ga weg hoor. Nu lekker de lusten zonder lastenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Tante madeliefff
Wanneer begin jij aan de kindertjes
wat lust je dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ga weg hoor. Nu lekker de lusten zonder lasten
Ben jij zo'n ouwe vrijster ja?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Maar we willen een klb baby, myrrs kindje heeft een fok!bestfriend nodig!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb jij nu ook kinderwensen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar we willen een klb baby, myrrs kindje heeft een fok!bestfriend nodig!
ik ben een jonge hartendiefffquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben jij zo'n ouwe vrijster ja?
sorry beter probeer je t bij iemand anders. Mss Stimo?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar we willen een klb baby, myrrs kindje heeft een fok!bestfriend nodig!
Die is volgend jaar zwanger denk kquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
sorry beter probeer je t bij iemand anders. Mss Stimo?
Neequote:
Gaat het dan om jonge jongens?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben een jonge hartendiefff
zo ééntje die alle aandacht opeist?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja soms een engel en soms een duiveltje . Dat is ook juist wel leuk
Ah, ja, dat was verkeerde woordkeuze, we willen natuurlijk geen madeboos met drie s'en.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben een jonge hartendiefff
Ah NWS, weigerde een tijdje ook principeel om daar te posten vanwege al die ontsnapte reaguurders.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nah, in NWS een topic over arbeidsdiscriminatie en een "verkrachter in een AZC" topic hier in KLB.
Volgens mij wordt zoiets niet bedoeld met 'donderslag bij heldere hemel'.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
R&P / Donderslag bij heldere hemel: liefdesverklaring uit het niets
Wowowo
Watquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij wordt zoiets niet bedoeld met 'donderslag bij heldere hemel'.
Dat zeg je als iets vanuit het niets komt. Als ik zo dat verhaal lees kun je nou niet echt zeggen dat het vanuit het niets komt.quote:
Echt he, ik snap niet waarom hij zo moeilijk doet. Wel lef van dat meisje om op te bellen en dat te zeggen, ik zou dat echt niet doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zeg je als iets vanuit het niets komt. Als ik zo dat verhaal lees kun je nou niet echt zeggen dat het vanuit het niets komt.
Weet niet echt wat ik van katten moet vinden, ze zijn slimmer dan honden maar las laatst iets over dat katten de wereld zouden over nemen als ze dat konden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee gwn mainstream lapjeskat
Ik vermoed dat hij onderwijl al de nodige signalen heeft gemist. Zeer zeker ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he, ik snap niet waarom hij zo moeilijk doet. Wel lef van dat meisje om op te bellen en dat te zeggen, ik zou dat echt niet doen![]()
Mannen en hints = zeer slechte combinatie. Moet altijd straight to the point zijn heb ik opgemerkt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij onderwijl al de nodige signalen heeft gemist. Zeer zeker ja.
HAHAHAquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weet niet echt wat ik van katten moet vinden, ze zijn slimmer dan honden maar las laatst iets over dat katten de wereld zouden over nemen als ze dat konden.
Nou ja, goed, ieder mens is anders natuurlijk. Maar ik persoonlijk pik hints altijd wel op hoor, meteen eigenlijk. Alleen het is geen exacte wetenschap en hints heten niet voor niets hints, het is namelijk niet direct. Dus je vraagt je dan altijd af of je het toevallig verkeerd ziet, bovendien is het ook veiliger om er dan vanuit te gaan dat je het verkeerd ziet. Nog buiten het feit dat het heel vervelend kan zijn als je iets verkeerd oppikt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mannen en hints = zeer slechte combinatie. Moet altijd straight to the point zijn heb ik opgemerkt.
Hey Profquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo ééntje die alle aandacht opeist?
Dan is Fylax meteen kansloosquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
minimaal 18 hè. Ik ben geen pedo
Ik haat hints ook en dat terwijl ik er eerder gretig van gebruik maakte en altijd dan, even heul overdreven, boos werd als hij het niet begreep. Beetje ook dankzij domme foutjes heb ik een superleuk iemand kwijtgeraakt, hij snapte hints ook nooitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, goed, ieder mens is anders natuurlijk. Maar ik persoonlijk pik hints altijd wel op hoor, meteen eigenlijk. Alleen het is geen exacte wetenschap en hints heten niet voor niets hints, het is namelijk niet direct. Dus je vraagt je dan altijd af of je het toevallig verkeerd ziet, bovendien is het ook veiliger om er dan vanuit te gaan dat je het verkeerd ziet. Nog buiten het feit dat het heel vervelend kan zijn als je iets verkeerd oppikt.
Daarom ben ik persoonlijk nooit zo'n fan van hints eigenlijk.
En dat werkt van twee kanten zo en daarom blijf je altijd dat gesteggel houden zoals in de OP. Maar goed, een beetje onzekerheid maakt het leven ook leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik haat hints ook en dat terwijl ik er eerder gretig van gebruik maakte en altijd dan, even heul overdreven, boos werd als hij het niet begreep. Beetje ook dankzij domme foutjes heb ik een superleuk iemand kwijtgeraakt, hij snapte hints ook nooitmaar het is best lastig om zo direct te zijn, wat als hij het toch niet zo leuk vindt, je bent bang voor afwijzing.
Onzekerheid en alles.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat werkt van twee kanten zo en daarom blijf je altijd dat gesteggel houden zoals in de OP. Maar goed, een beetje onzekerheid maakt het leven ook leuk natuurlijk.
En dan word je 30 en spelen je hormonen op en moet je perse kinderen. Maar je hebt geen vriend, dan gaat het helemaal mis. Zie Stimorolquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Onzekerheid en alles.
Blijf maar gewoon lekker single ipv alle drama zoals in OP
En wat is het maximum?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dat kun je nooit zeggen, ik ben altijd van mening dat liefde je overkomt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Onzekerheid en alles.
Blijf maar gewoon lekker single ipv alle drama zoals in OP
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan word je 30 en spelen je hormonen op en moet je perse kinderen. Maar je hebt geen vriend, dan gaat het helemaal mis. Zie Stimorol
ook om op te scheppen over hoe goed ik op kan staan 's ochtends?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik geef je hierbij toestemming om op te scheppen hoe verdomde handig je zelf wel bent.
Omdat dit al een feit was toen ik beneden kwam. Ze waren om 8 uur al begonnen
Ben 21quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al wat jaartjes ouder.quote:
Hehe hoezo dat?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al wat jaartjes ouder.
Toch echt 19. Jij danquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Gisteren was je nog vijfentwintig.
mannen liegen echt de hele dag frankquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al wat jaartjes ouder.
niet waarquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mannen liegen echt de hele dag frank
41 tot aan de jonge kanondrinkende haan. Je hebt zo'n kleurenspectrum, kun je bijv. ook zien als je een prima tegen het zonlicht houdt, dat ben jij wel van de datingwereld heb ik het idee. Of, om in muziektermen te praten, ik houd van klassiek maar ook van hardcore.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee haha..tot nu toe 41
Meen me te herinneren dat je dat toen ook eens zei. En inmiddels zijn er al wat jaartjes voorbij.quote:
Behalve kale mannen, maar goed, wie wil er nu een man zonder kapsel?quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Behalve kale mannen, maar goed, wie wil er nu een man zonder kapsel?
Wait wut, Madelief en Haan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
41 tot aan de jonge kanondrinkende haan. Je hebt zo'n kleurenspectrum, kun je bijv. ook zien als je een prima tegen het zonlicht houdt, dat ben jij wel van de datingwereld heb ik het idee. Of, om in muziektermen te praten, ik houd van klassiek maar ook van hardcore.
Ben niet wie je denkt dat ik ben.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat je dat toen ook eens zei. En inmiddels zijn er al wat jaartjes voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |