Hehe was Gudeon weer bezig?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
Ik word serieus ziek van al die vieze fascisten hier op Fok!![]()
Vieze "hardwerkende Nederlanders" overal.
JimmyDean is een engnek, maar hij weet in ieder geval nog waar hij het over heeft. (Weet trouwens niet of het dat juist erger of minder maakt.quote:
Adolf was nog niet eens zo'n rare.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
Dat wordt lastige puberteitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:12 schreef madeliefff het volgende:
Mijn engeltje is in bitch modeik moet "haar" kamer uit en de troep die zij gemaakt heeft opruimen
Wist niet dat jij alleenstaande mama was.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:12 schreef madeliefff het volgende:
Mijn engeltje is in bitch modeik moet "haar" kamer uit en de troep die zij gemaakt heeft opruimen
GhpHquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
Nah, in NWS een topic over arbeidsdiscriminatie en een "verkrachter in een AZC" topic hier in KLB.quote:
nee is mijn nichtjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wist niet dat jij alleenstaande mama was.
Adolf was een schreeuwende proleet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Adolf was nog niet eens zo'n rare.
Helemaal geen enknek. Hij is een beetje bot af en toe, meer niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JimmyDean is een engnek, maar hij weet in ieder geval nog waar hij het over heeft. (Weet trouwens niet of het dat juist erger of minder maakt.) Maar ik doel op al die smerige roeptoeters met een half brein hier die zich verheven voelen puur omdat ze Nederlanders zijn.
Rare vogel is het.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Helemaal geen enknek. Hij is een beetje bot af en toe, meer niet.
stemmetje hoor.. daar zou jij respect voor moeten opbrengen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Adolf was een schreeuwende proleet.
Klopt, daar zal ik je gelijk in geven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:15 schreef Le_Professeur het volgende:
stemmetje hoor.. daar zou jij respect voor moeten opbrengen.
ga weg hoor. Nu lekker de lusten zonder lastenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Tante madeliefff
Wanneer begin jij aan de kindertjes
wat lust je dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ga weg hoor. Nu lekker de lusten zonder lasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |