U wot mate hoe kun je haten op KFC? Wat heb je daar gegeten?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idk volgens mij niet het was zoooo lekkerkfc haat ik en starbucks ... Ga ik alleen voor de cakejes
Vanwaar dat nachtelijke knarsen en hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb erosie door nachtelijk knarsen dua mijn glazuur is bijna weg
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat is toch niet om aan te horen zeg. Zijn weinig dingen waar ik me druk over kan maken, maar dit is zoiets, daar kan ik me écht aan ergeren. Dit is echt precies waar ik doel. Wat een rotzooi. Dat ventje zou levenslang verbod op de microfoon opgelegd moeten krijgen, zodat hij ook maar nooit meer zoiets maakt.
Vooral die pittige en krokante kip. Je moet alleen nooit in het velletje knijpen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
U wot mate hoe kun je haten op KFC? Wat heb je daar gegeten?
Zelfde geld voor Starbucks btw, pumpkin spiced latte en caramel frappucino zijn echt tof.
Echt Frank, jij luistert de verkeerde zenders als dit je opvatting is over hedendaagse muziek.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Muziek is eerlijk gezegd niet meer om aan te horen. Het zijn allemaal door de computer gemaakte simpele deuntjes waar een één of andere halvegare bij loopt te zingen. Het is echt te simpel voor woorden.
En maar luisteren naar die troep, sterker nog, het nog goed vinden ook. Het is echt om te janken wat er op het moment wordt gemaakt.
Dat is beter.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Om het even te compenseren
27 en dat doe ik nou eenmaalquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vanwaar dat nachtelijke knarsen en hoe oud ben je eigenlijk?
First aid kit <333quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt Frank, jij luistert de verkeerde zenders als dit je opvatting is over hedendaagse muziek.
Ze verkopen alleen maar pittige en krokante kipquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooral die pittige en krokante kip. Je moet alleen nooit in het velletje knijpen.
Luister nooit geen zender/radio. Om te beginnen heb ik een bloedhekel aan reclame, dj's die zichzelf lollig vinden en graag horen praten en kies ik liever zelf mijn muziek. Genoeg verzameld inmiddels.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt Frank, jij luistert de verkeerde zenders als dit je opvatting is over hedendaagse muziek.
Ja, maar heb het liever als ik in de stad ben dan een menu van de mcdonalds.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Subway is wel lekker maar ook overpriced
Wat luister je het liefst als je in de auto zit?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Luister nooit geen zender/radio. Om te beginnen heb ik een bloedhekel aan reclame, dj's die zichzelf lollig vinden en graag horen praten en kies ik liever zelf mijn muziek. Genoeg verzameld inmiddels.
In de auto ook, draai alleen mijn eigen plaatjes.
Soms moet je door de zure appel van de kletsende DJ's bijten om pareltjes aan je eigen collectie te weten toe te voegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Luister nooit geen zender/radio. Om te beginnen heb ik een bloedhekel aan reclame, dj's die zichzelf lollig vinden en graag horen praten en kies ik liever zelf mijn muziek. Genoeg verzameld inmiddels.
In de auto ook, draai alleen mijn eigen plaatjes.
Verschilt. Paul Anka bijv.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat luister je het liefst als je in de auto zit?
quote:
Ken ik niet maar ik vind het serieus erg lekker klinkenquote:
Balthazar is inderdaad wel chill, mijn favoriet is nu ff The Districts.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probeer dit eens, mijn favoriete band van het moment.
Ja, dat is een heel leuk nummerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ken ik niet maar ik vind het serieus erg lekker klinken
Dit vind ik ook wel mooi
Dat vind ik ook wel aardig trouwens.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probeer dit eens, mijn favoriete band van het moment.
JimmyDeanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
Ik word serieus ziek van al die vieze fascisten hier op Fok!![]()
Vieze "hardwerkende Nederlanders" overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |