Vond dr muziek altijd wel tof een van de beste hedendaagse vrouwelijke rappers maar vind het jammer dat ze denkt dat ze de hoe moet uithangen om platen te verkopen, vond dr vroeger juist toffer.quote:
Italiaans dan, is dunne bodem. Ik vind mcdonalds laatste tijden echt matig, vooral omdat ze geen parfait meer verkopenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Italiaans is dun Amerikaans dik.
Haat dat ook altijd daarom McDonalds nooit je tong ofzo verbranden.
zolang ze de mckroket nog maar verkopenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Italiaans dan, is dunne bodem. Ik vind mcdonalds laatste tijden echt matig, vooral omdat ze geen parfait meer verkopen
Telegram tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Crasht whatsapp ook steeds bij jullie
ok ashquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond dr muziek altijd wel tof een van de beste hedendaagse vrouwelijke rappers maar vind het jammer dat ze denkt dat ze de hoe moet uithangen om platen te verkopen, vond dr vroeger juist toffer.
Nee, je moet gewoon een nieuwe mobiel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Nog nooit van gehoord dus Gegoogled en ziet er goed uitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Italiaans dan, is dunne bodem. Ik vind mcdonalds laatste tijden echt matig, vooral omdat ze geen parfait meer verkopen
Windows Phone zeker? Is een bekend probleem daar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n iphone 6 is nog prima hoorrrrquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon een nieuwe mobiel.
Euh no whatsappquote:
Nee iphonequote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Windows Phone zeker? Is een bekend probleem daar.
Heb erosie door nachtelijk knarsen dua mijn glazuur is bijna wegquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut hoe kan dat lijkt me niet helemaal normaal.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Muziek is eerlijk gezegd niet meer om aan te horen. Het zijn allemaal door de computer gemaakte simpele deuntjes waar een één of andere halvegare bij loopt te zingen. Het is echt te simpel voor woorden.
En maar luisteren naar die troep, sterker nog, het nog goed vinden ook. Het is echt om te janken wat er op het moment wordt gemaakt.
Deels eens hoor maar ik besef me ook dat ze dat ook over Elvis en MJ zeiden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Muziek is eerlijk gezegd niet meer om aan te horen. Het zijn allemaal door de computer gemaakte simpele deuntjes waar een één of andere halvegare bij loopt te zingen. Het is echt te simpel voor woorden.
En maar luisteren naar die troep, sterker nog, het nog goed vinden ook. Het is echt om te janken wat er op het moment wordt gemaakt.
Idk volgens mij niet het was zoooo lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord dus Gegoogled en ziet er goed uitstond dat ding standaard op het menu?
Overigens bedoelde ik met McDonalds ook KFC en Starbucks etc.
die ouderdom druipt van deze post afquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat je geen kip eetquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idk volgens mij niet het was zoooo lekkerkfc haat ik en starbucks ... Ga ik alleen voor de cakejes
staat haar best goed, dat kortequote:
m'n geheugen zit vol ...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh vreemd heb niets over iPhone 6 gehoord daarover.
Nou ja zeg, dat is toch niet om aan te horen zeg. Zijn weinig dingen waar ik me druk over kan maken, maar dit is zoiets, daar kan ik me écht aan ergeren. Dit is echt precies waar ik doel. Wat een rotzooi. Dat ventje zou levenslang verbod op de microfoon opgelegd moeten krijgen, zodat hij ook maar nooit meer zoiets maakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |