We weten niet wanneer Ober voor het laatst haar tanden gepoetst heeft..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
True maar een zo'n zakje zou toch niet genoeg moeten zijn om meteen last van je tanden te krijgen?
wel als je gewoon een zuur persoon bent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
True maar een zo'n zakje zou toch niet genoeg moeten zijn om meteen last van je tanden te krijgen?
Dat gedeelte heeft ze overgeslagen tijdens haar studie medicijnen. Toen zat ze namelijk in de hoorcollegezaal te mijmeren over hoe ze haar vader zo demagogisch aan kan pakken zodat hij zijn nieuwe auto afstaat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zuurheid is niet bepaald goed voor je tanden....
Ja, doet ie altijd hoor. kan zelf niks verzinnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut is mijn woordencombinatie.
Is ze dat dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel als je gewoon een zuur persoon bent.
Nee lekker man alhoewel ik zelf ook liever nachos heb maar ik kan nergens meer kaasdip vinden de afgelopen vier maanden.quote:
Hot en spicey ofzo. Vind die nieuwe dikke chips met zeezout ook wel tof btw.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ook nietwelke smaak is dat dan?
minaj? Ja ik ook hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:50 schreef Crip het volgende:
Ik begin Nicki steeds leuker te vinden rip
Weet niet wat ik van dr vind na dr laatste topic.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, Oberkullie is een beetje zoetpittig.
Weet alleen dat het een margeritha isquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Welke en Italiaans of Amerikaans.
Italiaans is dun Amerikaans dik.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet alleen dat het een margeritha is
En ik mn gehemelte vieshard heb verbrand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |