Ik zit zo'n rapnaam voor jou te verzinnen, maar ben er tot nu toe nog niet erg succesvol in.quote:
Baldy 2-Pay.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zit zo'n rapnaam voor jou te verzinnen, maar ben er tot nu toe nog niet erg succesvol in.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Baldy 2-Pay.
Snap je, toupet enzo.
Ja man, die spontane forehead grap van The Rock toch en Luda die dan ongeacteerd stukgaatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ken je de context van die .gif?
quote:
Haha mooiquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Baldy 2-Pay. Ja, die houden we er in.
Baas, zowel jij als de film.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja man, die spontane forehead grap van The Rock toch en Luda die dan ongeacteerd stukgaat.
Kweeniequote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel moet je aankomen om Piggy biggy genoemd te worden?
Jeetje, wat een toestanden allemaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
Last van mijn tanden door een zak zure snoepstaafjes
Geen idee man. Zieke crush op haar sinds deel 1 he, wowquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Baas, zowel jij als de film..
Wanneer komt deel acht? Hoorde dat Eva terugkeert.
Wait wut ze zat er toch pas sinds deel twee in?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee man. Zieke crush op haar sinds deel 1 he, wow.
Wait wut hoe kan dat lijkt me niet helemaal normaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:37 schreef Oberkullie het volgende:
Last van mijn tanden door een zak zure snoepstaafjes
Zuurheid is niet bepaald goed voor je tanden....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut hoe kan dat lijkt me niet helemaal normaal.
Wait wut je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut ze zat er toch pas sinds deel twee in?
Ik vind Mia en dat modelachtige meisje ook mooi btw.
True maar een zo'n zakje zou toch niet genoeg moeten zijn om meteen last van je tanden te krijgen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zuurheid is niet bepaald goed voor je tanden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |