Ben jij zo'n ouwe vrijster ja?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ga weg hoor. Nu lekker de lusten zonder lasten
Maar we willen een klb baby, myrrs kindje heeft een fok!bestfriend nodig!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ga weg hoor. Nu lekker de lusten zonder lasten
heb jij nu ook kinderwensen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar we willen een klb baby, myrrs kindje heeft een fok!bestfriend nodig!
ik ben een jonge hartendiefffquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben jij zo'n ouwe vrijster ja?
sorry beter probeer je t bij iemand anders. Mss Stimo?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar we willen een klb baby, myrrs kindje heeft een fok!bestfriend nodig!
Die is volgend jaar zwanger denk kquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
sorry beter probeer je t bij iemand anders. Mss Stimo?
Neequote:
Gaat het dan om jonge jongens?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben een jonge hartendiefff
zo ééntje die alle aandacht opeist?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja soms een engel en soms een duiveltje . Dat is ook juist wel leuk
Ah, ja, dat was verkeerde woordkeuze, we willen natuurlijk geen madeboos met drie s'en.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben een jonge hartendiefff
Ah NWS, weigerde een tijdje ook principeel om daar te posten vanwege al die ontsnapte reaguurders.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nah, in NWS een topic over arbeidsdiscriminatie en een "verkrachter in een AZC" topic hier in KLB.
Volgens mij wordt zoiets niet bedoeld met 'donderslag bij heldere hemel'.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
R&P / Donderslag bij heldere hemel: liefdesverklaring uit het niets
Wowowo
Watquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij wordt zoiets niet bedoeld met 'donderslag bij heldere hemel'.
Dat zeg je als iets vanuit het niets komt. Als ik zo dat verhaal lees kun je nou niet echt zeggen dat het vanuit het niets komt.quote:
Echt he, ik snap niet waarom hij zo moeilijk doet. Wel lef van dat meisje om op te bellen en dat te zeggen, ik zou dat echt niet doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zeg je als iets vanuit het niets komt. Als ik zo dat verhaal lees kun je nou niet echt zeggen dat het vanuit het niets komt.
Weet niet echt wat ik van katten moet vinden, ze zijn slimmer dan honden maar las laatst iets over dat katten de wereld zouden over nemen als ze dat konden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee gwn mainstream lapjeskat
Ik vermoed dat hij onderwijl al de nodige signalen heeft gemist. Zeer zeker ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he, ik snap niet waarom hij zo moeilijk doet. Wel lef van dat meisje om op te bellen en dat te zeggen, ik zou dat echt niet doen![]()
Mannen en hints = zeer slechte combinatie. Moet altijd straight to the point zijn heb ik opgemerkt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij onderwijl al de nodige signalen heeft gemist. Zeer zeker ja.
HAHAHAquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weet niet echt wat ik van katten moet vinden, ze zijn slimmer dan honden maar las laatst iets over dat katten de wereld zouden over nemen als ze dat konden.
Nou ja, goed, ieder mens is anders natuurlijk. Maar ik persoonlijk pik hints altijd wel op hoor, meteen eigenlijk. Alleen het is geen exacte wetenschap en hints heten niet voor niets hints, het is namelijk niet direct. Dus je vraagt je dan altijd af of je het toevallig verkeerd ziet, bovendien is het ook veiliger om er dan vanuit te gaan dat je het verkeerd ziet. Nog buiten het feit dat het heel vervelend kan zijn als je iets verkeerd oppikt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mannen en hints = zeer slechte combinatie. Moet altijd straight to the point zijn heb ik opgemerkt.
Hey Profquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo ééntje die alle aandacht opeist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |