wil je min ook dm'en?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dm je er nog wel even over, situatie is veranderd.
Nope. Ik ga sowieso voor de rest niet echt naar beurzen. Toen ik nog hamster had ging ik wel eens naar van die knaagdierenbeurzen, voor leuke spulletjes enz. Maar op dat en de huishoudbeurs na ga ik nooit echt naar beurzenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ama ben je wel eens naar gezondheidsbeurs geweest, ik had daar kaarten voor gewonnen alleen niet geweest
atkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen mag weten dat ik naar de huishoudbeurs ga en dat ik dat super leuk vind
Oh ja hoor. Denk niet dat iemand er mee zit, moet iedereen lekker zelf weten. Ik sla alleen een dagje over als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen mag weten dat ik naar de huishoudbeurs ga en dat ik dat super leuk vind
ben je de 30 al gepasseerd?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Vreselijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Denk niet dat iemand er mee zit, moet iedereen lekker zelf weten. Ik sla alleen een dagje over als je het niet erg vindt.
Vet saai johquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil nog wel een keer naar zo'n kattenshow
Nee, ben 26. Was 18 ofzo toen ik daar voor het eerst heen gingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je de 30 al gepasseerd?
* Frank_Drebin Snuif...Snuif...Snuif...quote:
Nicequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik in Grunn. Zitten er gewoon 2
hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ben 26. Was 18 ofzo toen ik daar voor het eerst heen ging![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |