SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga sowieso wel foto's makenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK WIL DAN FOTO'S ZIENNN
Ik ben helaas niet meer zo'n chocoladefan als eerst
Ik weet ook niet wat ik over lul hoor, klets maar wat uit mijn nek. Maar dat beeld krijg ik bij de naam Huishoudbeurs.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is er dus niet alleen maar, in tegendeel. Dat is er steeds minder en minder.
Oh ja dat begrijp ik, ik vind de naam ook stom omdat het er helemaal niet meer bij past.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik over lul hoor, klets maar wat uit mijn nek. Maar dat beeld krijg ik bij de naam Huishoudbeurs.
Tellsell-troep kopenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind swiffer duster echt een handig ding hoor.
We hoeven niet persee te slapen. Het is meer dat we dan een slaapplek hebben voor het geval dat we dat willenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haaahaa nee, ik ga eeekt niet slapen met fok!kers ;s
Dat begrijp ik, jullie studenten hebben de eigenschap nogal een zwijnenstal van je huis te maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind swiffer duster echt een handig ding hoor.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, jullie studenten hebben de eigenschap nogal een zwijnenstal van je huis te maken.
Nou ik ben best netjes met m'n kamer hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, jullie studenten hebben de eigenschap nogal een zwijnenstal van je huis te maken.
Of heb je wel studentenkamer?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou ik ben best netjes met m'n kamer hoor
Overal & nergensquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Opso woont nog bij ouders dacht ik.
hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:45 schreef Amarantha het volgende:
Nee huishoudbeurs is tegenwoordig vooral veel eten, drinken, tassen, make-up etc. Je hebt wel een hal met huishoudelijke shit maar die sla ik altijd over haha.
Is goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dm je er nog wel even over, situatie is veranderd.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou ik ben best netjes met m'n kamer hoor
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach mensen mogen lachen.Zolang ik het maar leuk vind.
gedeelde vreugdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach mensen mogen lachen.Zolang ik het maar leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |