Heey Opsoquote:
Thanks! Ik ben hier alleen als de sfeer leuk is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je mag hier ook wel gewoon blijven
Alsof jij concurrentie hebt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja dag geen vrouwen hoor. Das concurrentie voor mij muhaha
verrassing met dubbel rquote:
Ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me een dagje dat overloopt van de dolletjesheden en andere pret.
Ja dat was verrassing dusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja doei ik moet helemaal vanuit Groningen, kan maar uurtje dan in Amsterdam blijven wil ik weer met trein terug.
Luguber mannetjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:42 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja dat was verassing dus
We blijven daar slapen tsss
Hangt van af hoe oud Amarantha is, misschien val je wel in andere categoriequote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja dag geen vrouwen hoor. Das concurrentie voor mij muhaha
een verrassing in je broek zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik kan ook pas na 7. Neem ik je daarna mee uit eten en dan gaan we ergens drankje doen. Daarna heb ik nog wel een verassing voor je.
Haaahaa nee, ik ga eeekt niet slapen met fok!kers ;squote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:42 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja dat was verassing dus
We blijven daar slapen tsss
Ik kan me voorstellen dat het nieuwste op het gebied van stofzuigers, stoomstrijkijzers, Swiffers en andere huishoudelijke jolijt inderdaad leuk is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel leukMaar wel 1x in de 2 a 3 jaar. Voor de artiesten ga ik niet heen haha.
Zag je al gluren in het foboquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hangt van af hoe oud Amarantha is
Stimorol ook, maak je je geen zorgenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Thuis komen met tassen vol chocolade enz
Opso gaat wel jaloers zijn als ik mijn buit show donderdagavond.
Dat is er dus niet alleen maar, in tegendeel. Dat is er steeds minder en minder.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het nieuwste op het gebied van stofzuigers, stoomstrijkijzers, Swiffers en andere huishoudelijke jolijt inderdaad leuk is.
NEEquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een verrassing in je broek zeker
26.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hangt van af hoe oud Amarantha is, misschien val je wel in andere categorie
Goed zo, gewoon de grens trekken bij neuken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haaahaa nee, ik ga eeekt niet slapen met fok!kers ;s
Dit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Initiele aanschaf paar honderd euro en onderhoudskosten van +1000 euro per jaar ja
IK WIL DAN FOTO'S ZIENNNquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Thuis komen met tassen vol chocolade enz
Opso gaat wel jaloers zijn als ik mijn buit show donderdagavond.
als je over je nek wil gaan raad ik hem aanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet niet of ik die ooit heb gehad, maar dingen met kaneelsmaak vind ik sowieso nooit echt lekker. Anijs idem dito.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |