SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Noel, volgens mij ben ik opgelicht man. Ik wilde net dus die ene leren jas uit Duitsland terugsturen via DHL servicepunt, wordt mijn pakketje niet herkent in het systeem..
Niet echt, mss peugeot 206quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Crip heb je al een idee wat voor een auto je wilt?
Bedankt voor je jas, beter ga je volgende keer zelf naar winkelquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Noel, volgens mij ben ik opgelicht man. Ik wilde net dus die ene leren jas uit Duitsland terugsturen via DHL servicepunt, wordt mijn pakketje niet herkent in het systeem..
Ga dan ook naar een winkel autistquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Dima loopt al 4 weken te janken dat hij geen leuke jas kan vinden, op internet welteverstaan, ipv zelf naar winkel te gaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ga dan ook naar een winkel autist
het aanbod op internet is wel veel groterquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dima loopt al 4 weken te janken dat hij geen leuke jas kan vinden, op internet welteverstaan, ipv zelf naar winkel te gaan
ja volgende xquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ga dan ook naar een winkel autist
Audi voor 3,5k ok link aubquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag audi voor 3,5k en mini cooper voor 2,5k IK WIL ZE BEIDEN
Zeer zeker, maar hij jankt omdat het niet past of zo. Dat is logisch met internet, daar kloppen de maten wel vaker niet. Dan moet je maar zelf naar winkel gaan om te passenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het aanbod op internet is wel veel groter
Maar het is wel goed als ze nu blijft rijden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
auto bezitten en rijden is erg duur namelijk
niet aan beginnen maynequote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er moeten dan ook belangrijke dingen vervangen wordenmoment.
Je kan toch auto van je ouders gebruiken? Als ze er een hebben tenminste.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is wel goed als ze nu blijft rijden.
Mijn moeder heeft geen rijbewijs. Dus ze gaat me helpen met kosten als t goed is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
auto bezitten en rijden is erg duur namelijk
True wil geen braddie praktijken, maar m'n pa is handig daarin.quote:
je lult dusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
True wil geen braddie praktijken, maar m'n pa is handig daarin.
Kan niet meer vinden op fb volgens mij is die verkocht
Aub koop een fatsoenlijke auto van rond bj 2005. Blijf af van die peugeotjes/astras van voor de eeuwwisseling, een en al kostenpost.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:11 schreef Crip het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Deze ziet er best netjes uit
hjbquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aub koop een fatsoenlijke auto van rond bj 2005. Blijf af van die peugeotjes/astras van voor de eeuwwisseling, een en al kostenpost.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft geen rijbewijs. Dus ze gaat me helpen met kosten als t goed is.
Hjb het is niet alsof jij wel super ripped bentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is meer een curve met jouw gewicht
wel toevallig vind je nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh sorry dat die verkocht is waardoor advertentie weg is gehaald.
Hap hap.
via welke site heb je die besteld dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
je bent niet voor niets in die categorie aan het zoeken he....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:15 schreef Montelly het volgende:
Sowieso afblijven van bezineautos >200k km en bouwjaar <2000
Totaal niet, drm vind ik het ook grappig. xquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hjb het is niet alsof jij wel super ripped bent
Geloof wat je wil geloven man, het was paar dagen geleden geplaatst.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel toevallig vind je niet
ik zag een echte rolex met garantiebewijs en maar een maand oud op internet voor 50 euro, maar was echt net verkocht kut man
Nergens last van hierquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aub koop een fatsoenlijke auto van rond bj 2005. Blijf af van die peugeotjes/astras van voor de eeuwwisseling, een en al kostenpost.
tighaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
via welke site heb je die besteld dan?
Initiele aanschaf paar honderd euro en onderhoudskosten van +1000 euro per jaar jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent niet voor niets in die categorie aan het zoeken he....
Okquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Totaal niet, drm vind ik het ook grappig. x
hoezo ?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk niet dat je opgelicht bent hoor. Ff geduld nog
Omdat het me een legit website lijktquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo ?
als ze scannen wordt gewoon niet herkend in systeem
ik ga dinsdag ff naar een echte post dienst en daar ff mn proberen te versturen en zeggen dat ik al ergens anders had geprobeerd maar dat mn pakketje niet herkent werd in systeem
tuurlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geloof wat je wil geloven man, het was paar dagen geleden geplaatst.
Dus ja.![]()
Heb je wel zelf een eigen terugstuurbiljet uitgeprint en erop geplakt?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo ?
ik ga dinsdag ff naar een echte post dienst en daar ff mn proberen te versturen en zeggen dat ik al ergens anders had geprobeerd maar dat mn pakketje niet herkent werd in systeem
Ik geloof je wel hoor hihihiquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geloof wat je wil geloven man, het was paar dagen geleden geplaatst.
Dus ja.![]()
Hvj wjnmkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor hihihi
Omg noo ik vind ford echt zo lelijk ga voor peugeotquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:20 schreef Crip het volgende:
Deze vind ik ook cute, maar kki ziet echt vies uit van de binnenkant. Knap ik echt op af.
http://link.marktplaats.nl/a1050058018
vind die blondje leuk 3:52quote:
Joa chillin' met kat op schoot tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
xD
alles good op deze zaterdag?
Dadelijk zit er ook schimmel in.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:20 schreef Crip het volgende:
Deze vind ik ook cute, maar kki ziet echt vies uit van de binnenkant. Knap ik echt op af.
Godverdomme zag je moeder bij een veilig staan voor een eurie maar ze is net geclaimd voor vijftig centquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zag net lamborghini aventador voor ¤7k maar godverdomme net weg echt balen man
Voor mijn beginners auto let ik meer op het technische aspect en zuinigheid dan perse de looks. Leuke auto komt later welquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg noo ik vind ford echt zo lelijk ga voor peugeot
ford k is wel echt krap van binnen, en ook weinig kofferbak ruimte, daarom koos ik voor opel corsaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:20 schreef Crip het volgende:
Joa chillin' met jonko op schoot tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Joa chillin' met kat op schoot tochbij jou dan
ja krijg je als je alle mensen in de zorg eruit kickt hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme zag je moeder bij een veilig staan voor een eurie maar ze is net geclaimd voor vijftig cent
Badumtss.
Ja, was blij dat ik het geworden ben voor 50 cent. Maar heb meteen weer weggedaan. Teveel gebruikt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme zag je moeder bij een veilig staan voor een eurie maar ze is net geclaimd voor vijftig cent
Badumtss.
Opso is golddigger die stelt nu eenmaal hogere eisenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Voor mijn beginners auto let ik meer op het technische aspect en zuinigheid dan perse de looks. Leuke auto komt later wel
Kom met mij naar de winkels moet inkopen voor vanavond doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joa chillin' met jonko op schoot toch
ff kieke wat ik vanmiddag ga doen
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vind die blondje leuk 3:52
wil ook zo samen met meisje gezellig doen op fissa en dat ze blij wordt van me omdat ze me zo devine vindt
whaddup vanavond dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom met mij naar de winkels moet inkopen voor vanavond doen
wel veel kilomnetersquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:11 schreef Crip het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Deze ziet er best netjes uit
Echt een abla ditquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag audi voor 3,5k en mini cooper voor 2,5k IK WIL ZE BEIDEN
wrm autos met zoveel kilometers dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:26 schreef Crip het volgende:
Dit ziet wel netjes uit.
sry ik ga stoppen voel me net een dima met zn kleding
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Batman auto's Crip, nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:26 schreef Crip het volgende:
Dit ziet wel netjes uit.
Zeker met ups toegestuurd gekregen? Gewoon met post NL terugsturen dan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo ?
DHLquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:27 schreef Matip het volgende:
[..]
Zeker met ups toegestuurd gekregen? Gewoon met post NL terugsturen dan.
ik probeer ook altijd auto's met maar 100 kilometer op de teller te kopen voor 1000 euroquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wrm autos met zoveel kilometers dan?
Heb je een oom/neef die mee kan gaan kijken?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:26 schreef Crip het volgende:
Dit ziet wel netjes uit.
jahquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tigha is niet legit he vriend..
moet toch wle ietsjes minder kunnen voor die prijs?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik probeer ook altijd auto's met maar 100 kilometer op de teller te kopen voor 1000 euro
Zit er wel return form bij? Zo ja, gewoon met post nl of whatsoever returnenquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je een oom/neef die mee kan gaan kijken?
ja man allesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:29 schreef Matip het volgende:
[..]
Zit er wel return form bij? Zo ja, gewoon met post nl of whatsoever returnen
nja 1000 euro mss niet, maar i kzag net een auto in haar linkjes voor 1500 euroquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik probeer ook altijd auto's met maar 100 kilometer op de teller te kopen voor 1000 euro
Die kunnen ook vast wel helpen met onderhandelen over de prijs.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je een oom/neef die mee kan gaan kijken?
Hoe wil ik voor mijn prijs klasse dat voor elkaar krijgen danquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wrm autos met zoveel kilometers dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |