True wil geen braddie praktijken, maar m'n pa is handig daarin.quote:
je lult dusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
True wil geen braddie praktijken, maar m'n pa is handig daarin.
Kan niet meer vinden op fb volgens mij is die verkocht
Aub koop een fatsoenlijke auto van rond bj 2005. Blijf af van die peugeotjes/astras van voor de eeuwwisseling, een en al kostenpost.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:11 schreef Crip het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Deze ziet er best netjes uit
hjbquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aub koop een fatsoenlijke auto van rond bj 2005. Blijf af van die peugeotjes/astras van voor de eeuwwisseling, een en al kostenpost.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft geen rijbewijs. Dus ze gaat me helpen met kosten als t goed is.
Hjb het is niet alsof jij wel super ripped bentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is meer een curve met jouw gewicht
wel toevallig vind je nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh sorry dat die verkocht is waardoor advertentie weg is gehaald.
Hap hap.
via welke site heb je die besteld dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Noel, volgens mij ben ik opgelicht man. Ik wilde net dus die ene leren jas uit Duitsland terugsturen via DHL servicepunt, wordt mijn pakketje niet herkent in het systeem..
je bent niet voor niets in die categorie aan het zoeken he....quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:15 schreef Montelly het volgende:
Sowieso afblijven van bezineautos >200k km en bouwjaar <2000
Totaal niet, drm vind ik het ook grappig. xquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hjb het is niet alsof jij wel super ripped bent
Geloof wat je wil geloven man, het was paar dagen geleden geplaatst.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel toevallig vind je niet
ik zag een echte rolex met garantiebewijs en maar een maand oud op internet voor 50 euro, maar was echt net verkocht kut man
Nergens last van hierquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aub koop een fatsoenlijke auto van rond bj 2005. Blijf af van die peugeotjes/astras van voor de eeuwwisseling, een en al kostenpost.
tighaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
via welke site heb je die besteld dan?
Initiele aanschaf paar honderd euro en onderhoudskosten van +1000 euro per jaar jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent niet voor niets in die categorie aan het zoeken he....
Okquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Totaal niet, drm vind ik het ook grappig. x
hoezo ?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk niet dat je opgelicht bent hoor. Ff geduld nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |