SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Noel, volgens mij ben ik opgelicht man. Ik wilde net dus die ene leren jas uit Duitsland terugsturen via DHL servicepunt, wordt mijn pakketje niet herkent in het systeem..
Niet echt, mss peugeot 206quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Crip heb je al een idee wat voor een auto je wilt?
Bedankt voor je jas, beter ga je volgende keer zelf naar winkelquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Noel, volgens mij ben ik opgelicht man. Ik wilde net dus die ene leren jas uit Duitsland terugsturen via DHL servicepunt, wordt mijn pakketje niet herkent in het systeem..
Ga dan ook naar een winkel autistquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Dima loopt al 4 weken te janken dat hij geen leuke jas kan vinden, op internet welteverstaan, ipv zelf naar winkel te gaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ga dan ook naar een winkel autist
het aanbod op internet is wel veel groterquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dima loopt al 4 weken te janken dat hij geen leuke jas kan vinden, op internet welteverstaan, ipv zelf naar winkel te gaan
ja volgende xquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ga dan ook naar een winkel autist
Audi voor 3,5k ok link aubquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag audi voor 3,5k en mini cooper voor 2,5k IK WIL ZE BEIDEN
Zeer zeker, maar hij jankt omdat het niet past of zo. Dat is logisch met internet, daar kloppen de maten wel vaker niet. Dan moet je maar zelf naar winkel gaan om te passenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het aanbod op internet is wel veel groter
Maar het is wel goed als ze nu blijft rijden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
auto bezitten en rijden is erg duur namelijk
niet aan beginnen maynequote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er moeten dan ook belangrijke dingen vervangen wordenmoment.
Je kan toch auto van je ouders gebruiken? Als ze er een hebben tenminste.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is wel goed als ze nu blijft rijden.
Mijn moeder heeft geen rijbewijs. Dus ze gaat me helpen met kosten als t goed is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
auto bezitten en rijden is erg duur namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |